Het geld ging ergens anders naartoe:quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef Marie30 het volgende:
Nog iemand die die studio er maar goedkoop uit vond zien t.o.v. de andere jaren?
Bron:quote:Expeditie Robinson-vips krijgen altijd betaald
De bekende kandidaten uit Expeditie Robinson krijgen altijd geld mee naar huis, zelfs als ze vroegtijdig opstappen. Dat zegt Patrick Martens, deelnemer in de vorige serie, in Weekend. Hoeveel wordt betaald, mag Martens niet zeggen. “Hoe verder je komt, hoe meer je verdient. Als je de samensmelting haalt krijg je een zeker bedrag, en daarnaast krijg je per uitzending een bedrag. Die bedragen zijn geheim. Als je er eerder uit gaat of zelf opstapt, krijg je startgeld. Je krijgt altijd betaald.“
Er is tijdens de expeditie niets moois opgebloeid tussen kandidaten. “Tsja, je neemt geen douche, je poetst je tanden niet, je wist je niet, je staat je in de zee schoon te spoelen; mensen worden er niet aantrekkelijker op op zo’n eiland, kan ik je vertellen. Het laatste waar je aan denkt is seks, dat schakel je meteen uit. Je hebt andere prioriteiten.”
De acteur heeft geen hekel gekregen aan andere kandidaten. “Ik ergerde me wel aan bepaalde mensen, maar dat was in het spel; ik kan waarschijnlijk prima een biertje met ze drinken in de kroeg. Maar een reünie komt er vooralsnog niet. Ik ben zelf niet zo goed in dingen organiseren, maar Sascha Visser, Sylvia Geersen en Do spreek ik nog wel eens.“
Dit was al een aantal weken bekend inderdaad. Ik heb het ook meerdere keren aangehaald als een van de problemen die er zijn met de deelnemers. Dat je op zich best goede deelnemers kan krijgen met VIPS erbij (mits ze ook net zo gescreend worden als onbekende kandidaten), maar dat je mensen nou niet echt motiveert om hun best te doen als ze toch wel betaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geld ging ergens anders naartoe:
[..]
Bron:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
Werk jij graag voor niks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/pquote:
Hoe beroerd is dat! Totaal ongeloofwaardig gezien de manier waarop ie er uit ging en Eddy Zoey deed het juist erg goed imo. Expeditie Robinson wordt wat mij betreft een stuk minder leuk met die dennis WEENingquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Nieuwe zenderbaas, die het blijkbaar anders wil aanpakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat helemaal niet leuk, ex-kandidaten die ineens het programma gaan presenteren
Waarom ging Eddy weg dan?
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |