Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.
Soms is het wegstemmen van iemand ook niet fair vooral als die eruit gestemd wordt, omdat het bijvoorbeeld vrouwen tegen mannen zijn, en nog meer van die onzin.
De nadruk mag wat mij betreft liggen bij het kunnen incasseren en de drang om te 'overleven'.
Ja, dat is wel leuk, maar ik zie weinig echte ruzies, het is eerder sneaky gedrag dat gestimuleerd wordt. Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn, maar dat durven ze niet, want ze willen winnen en hebben meer baat bij 'vrede'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn
Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet in een topic van deze reeks kijken. Maar de TT zie je sowieso, ook als je niet in het topic kijkt, dus daar moeten geen spoilers in staan. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:38 schreef Musti het volgende:
[..]
Héhé, hoe onverwachtsHet zit je echt wel hoog hé dat Tanja alsnog gewonnen heeft.
Komaan joh, als ik me andere jaren herinner met die Hans en Yin... die waren nog veel slechter dan Nico en het dan nu Nico gunnen, die je tegelijkertijd ook hypocriet en achterbaks durft te noemen??? Beats me! Sorry voor het Engels maar
![]()
Tanja heeft het spel toch correct gespeeld, je hoeft toch niet mee te gaan met een afdankertje als Tanja (als je dan toch nog steeds in de running zit)? Denk ik dan!
En de uitslag hoeft niet zonodig in een nieuw topic te zitten, die kan je soms al van tevoren in het huidige topic lezen!!!Vandaar dat je op een bepaald ogenblik moet stoppen met bepaalde topics te lezen. Misschien moeilijk om uit te leggen maar het is gewoon zo!
![]()
'k Zal een voorbeeld geven als ik series volg uit de "US OF A" dan moet ik ook niet hier komen kijken naar men Actieve Topics! Da's gewoon dom! En dan moet ik ook niet komen zeuren!
Simpel = Simpel!
Klopt, vind het wel jammer, want volgens mij was Nicolas best wel goed. Had ik niet achter hem gezocht; dacht dat het watje was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar je ziet vooral in de seizoenen voordat de BN'ers kwamen wel dat er meestal heerlijke complotjes, tegen-complotjes en dealtjes worden gesmeed. Dat is imho juist het leuke aan ER: naast het pure overleven moet je ook nog rekening houden met de groep en hun stemmen. Je hoeft maar aan Nicolas te denken om te zien dat het fataal kan zijn om de groep en de eilandraden te negeren, ook al ben je in het overleven nog zo goed.
Ik ben Survivor S14 aan het kijken (Fiji) en daar zit ook zo'n luxe eiland in net als dit jaar bij ER. Vind ik minder. Wel een paar leuke twists zoals: jullie mogen de tribal immunity die jullie net gewonnen hebben opgeven (en dus naar de eilandraad) waardoor je op het luxe eiland mag blijven.quote:
En Gorden voor de irritatie-factorquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.quote:
Now you're talking. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.
Gio.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.
Volgens mij wordt Cherso ook in België uitgezonden, sinds dit jaar hebben ze zelfs een eigen versie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha prachtig benieuwt hoe obze vlaamse vrienden op hem reageren.
Ach, dat ligt eraan. Hij kan wel gezellig zijn, zolang hij niet zo uitgesproken mieterig gaat lopen doen, want dan zou ik het ook niet trekken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens wil toch langer dan een minuut in zijn aanwezigheid verkeren
En dat de fans dan achter het ware gezicht komen van hun VIP en complotten tegen hem/haar gaan maken. En de VIP andersom die gekke stalkers wil weg werken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef Angelof9 het volgende:
Je telt toch niet als VIP als je enige "claim to fame" een of andere reality show is? Weg met die nep-vippers!
Ze moeten de helft vips doen en de andere helft de grootste fans van die vips. Robinson Stalking!
Ik vond de uitslag van die in Afrika echt heel mooi. Thanks voor de tip voor "Amazing Race"quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk Survivor al vanaf het eerste seizoen.
Geweldige serie.
Een van de mooiste vond ik trouwens die in Afrika. Niet omdat het de spannendste was, hoewel daar ook niets aan mankeerde. Maar de natuurbeelden die je daarin ziet! Geweldig! De leeuwen liepen echt rondjes om de plek waar ze sliepen.
Als je van Survivor houdt, dan zul je de Amazing Race ook wel leuk vinden denk ik. Die volg ik ook al vanaf het begin.
Haal eens een seizoen binnen, dan ben je daar ook aan verslaafd
Dan moet vooral Britt er in, "fucking vet!"quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef Angelof9 het volgende:
Je telt toch niet als VIP als je enige "claim to fame" een of andere reality show is? Weg met die nep-vippers!
Eddy zei toch aan het eind van de laatste aflevering dat er weer een VIP versie kwam?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb bij RTL nagevraagd of ik me op kon geven voor ER 2012, of dat het weer een seizoen werd met enkel BN'ers en BV'ers.
Daarop kreeg ik het volgende antwoord:
"Dit is nog nie tbekend."
Heeeeeeeeeeeeeeel misschien dus toch 'gewone mensen'?
Ik wil meedoen!quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vips is toch geen probleem of wil iedereen zelf graag meedoen
Eddy zei:quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Soohr het volgende:
[..]
Eddy zei toch aan het eind van de laatste aflevering dat er weer een VIP versie kwam?
Tanja kende ik niet, maar Patrick wel (je moet me alleen niet vragen om direct te zeggen waarvan).quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef Doodloper het volgende:
-knip-
Maar ik vind de term VIP dubieus (want wat is er zo 'very important' aan een Tanja of een Patrick?) en misschien heroverwegen ze de keuze wel, of doen ze een 50/50 seizoen, wat me een prima middenweg lijkt.
Maarja, de wens is de vader van de gedachte en zulks.
Ik vind mezelf een stuk belangrijker, en dus had ik eigenlijk veel meer recht gehad om mee te doenquote:Op maandag 5 december 2011 16:30 schreef Doodloper het volgende:
Ja ik kende hem ook wel, maar noem ze dan gewoon BN'ers en BV'ers, want dat zijn ze misschien. Maar geen Very Important Persons, want zo Very Important zijn ze niet toch.
Laat die TT nou maar gewoon zoquote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt wel ja.
Vanavond de tt aanpassen ?
Helemaal mee eens. Bovendien ben je zo gewend geraakt aan die onbekende mensen en voegen BN'ers eigenlijk niets extra's toe.quote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Precies!
En mensen die bijna vergaan van de honger en ellende maar toch koste wat kost door blijven gaan, en geen mensen met "ik vind het eigenlijk niet zo leuk... ik kap ermee, volgend jaar vragen ze me toch weer voor [insert random tv-programma], dus dan doe ik daar wel een mooie ervaring op".
edit; ik heb net seizoen 2001 afgekeken; en de mensen die denken dat BN'ers/BV'ers leuker zijn dan onbekende mensen: pak ook eens een oud seizoen uit de EP tijd, dus 2008 of eerder. Ik vind het prima dat je BV/BN'ers leuker vind, maar kijk gewoon eens hoe het toen was.
Het eerste seizoen met Eddy was ook nog met onbekende mensen, en dat was ook een leuk seizoen, met Igor en die dwaze Marcel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Precies!
En mensen die bijna vergaan van de honger en ellende maar toch koste wat kost door blijven gaan, en geen mensen met "ik vind het eigenlijk niet zo leuk... ik kap ermee, volgend jaar vragen ze me toch weer voor [insert random tv-programma], dus dan doe ik daar wel een mooie ervaring op".
edit; ik heb net seizoen 2001 afgekeken; en de mensen die denken dat BN'ers/BV'ers leuker zijn dan onbekende mensen: pak ook eens een oud seizoen uit de EP tijd, dus 2008 of eerder. Ik vind het prima dat je BV/BN'ers leuker vind, maar kijk gewoon eens hoe het toen was.
Marcelquote:Op dinsdag 6 december 2011 02:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Eddy was ook nog met onbekende mensen, en dat was ook een leuk seizoen, met Igor en die dwaze Marcel.
Hoewel ik het vorig jaar met BN'ers ook wel leuk vond, alleen deze editie sloeg echt op niks.
Het geld ging ergens anders naartoe:quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef Marie30 het volgende:
Nog iemand die die studio er maar goedkoop uit vond zien t.o.v. de andere jaren?
Bron:quote:Expeditie Robinson-vips krijgen altijd betaald
De bekende kandidaten uit Expeditie Robinson krijgen altijd geld mee naar huis, zelfs als ze vroegtijdig opstappen. Dat zegt Patrick Martens, deelnemer in de vorige serie, in Weekend. Hoeveel wordt betaald, mag Martens niet zeggen. “Hoe verder je komt, hoe meer je verdient. Als je de samensmelting haalt krijg je een zeker bedrag, en daarnaast krijg je per uitzending een bedrag. Die bedragen zijn geheim. Als je er eerder uit gaat of zelf opstapt, krijg je startgeld. Je krijgt altijd betaald.“
Er is tijdens de expeditie niets moois opgebloeid tussen kandidaten. “Tsja, je neemt geen douche, je poetst je tanden niet, je wist je niet, je staat je in de zee schoon te spoelen; mensen worden er niet aantrekkelijker op op zo’n eiland, kan ik je vertellen. Het laatste waar je aan denkt is seks, dat schakel je meteen uit. Je hebt andere prioriteiten.”
De acteur heeft geen hekel gekregen aan andere kandidaten. “Ik ergerde me wel aan bepaalde mensen, maar dat was in het spel; ik kan waarschijnlijk prima een biertje met ze drinken in de kroeg. Maar een reünie komt er vooralsnog niet. Ik ben zelf niet zo goed in dingen organiseren, maar Sascha Visser, Sylvia Geersen en Do spreek ik nog wel eens.“
Dit was al een aantal weken bekend inderdaad. Ik heb het ook meerdere keren aangehaald als een van de problemen die er zijn met de deelnemers. Dat je op zich best goede deelnemers kan krijgen met VIPS erbij (mits ze ook net zo gescreend worden als onbekende kandidaten), maar dat je mensen nou niet echt motiveert om hun best te doen als ze toch wel betaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geld ging ergens anders naartoe:
[..]
Bron:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
Werk jij graag voor niks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/pquote:
Hoe beroerd is dat! Totaal ongeloofwaardig gezien de manier waarop ie er uit ging en Eddy Zoey deed het juist erg goed imo. Expeditie Robinson wordt wat mij betreft een stuk minder leuk met die dennis WEENingquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Nieuwe zenderbaas, die het blijkbaar anders wil aanpakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat helemaal niet leuk, ex-kandidaten die ineens het programma gaan presenteren
Waarom ging Eddy weg dan?
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
gewoon doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:43 schreef zoem het volgende:
Ik zou nog bijna een Twitteraccount aanmaken om mijn ongezouten mening te delen met Dennis Weening.
Wat een drol van een presentator is dat
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
Dat is niet mijn bron.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
Ja, echt veel geloofwaardigheid heeft hij als ER presentator niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
En als iemand gaat opgeven, wat moet Dennis dan zeggen?
Je kan moeilijk de deelnemer een trap nageven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
Geloof best dat Eddy er van baalt, hij was degene die mister Robinson moest gaan vervangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Doodloper het volgende:
Die Eddy baalt er wel echt van; laatste tweet van hem:ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
bronquote:Eddy Zoëy is door RTL 5 aan de kant gezet als host van Expeditie Robinson. Hij wordt vervangen door Dennis Weening. Dat vertelde Zoëy woensdag op de radio. Zoëy is verbolgen over het feit. “De gehele reden is niet helemaal duidelijk. Het enige dat ik weet is dat we er financieel niet zijn uitgekomen. Daar wil ik gelijk bij zeggen: duur ben ik niet. Dat mensen niet denken dat ik te veel vraag. Ik zou het voor hetzelfde bedrag gedaan hebben als voorgaande jaren“, legt hij uit.
Hij vindt het ‘verschrikkelijk jammer’. “Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden. Er zit nu net een nieuwe, verse zenderbaas op. Die kan heel andere ideeën hebben over programma’s. Daar hoef ik het niet mee eens te zijn, maar het is wel heel vervelend dat zo iemand besluit als het aan je voorbij gaat.”
Bovendien vindt Zoëy zijn RTL 5-collega Weening helemaal niet geschikt voor de show. “Dennis vind ik een heel goede presentator, maar niet de meest geloofwaardige host voor dit programma, gezien het feit dat hij zelf als kandidaat gestopt is om heel vage redenen. Het kan niet!”
Een goede presentator moet de kandidaten er juist doorheen kunnen trekken als het moeilijk wordt, vindt Zoëy. “Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Aan vertrekken bij RTL 5 denkt Zoëy nog niet. “Ik vind dat te vroeg. Dit is nu gebeurd en het verdient geen schoonheidsprijs. Het is niet dat ik nu met RTL 5 een groot probleem hebben. Dit is geen goede beslissing, maar ik hoop dat RTL me nu wel wat moois kan voorschotelen. They owe me one.”
Wel gaat Zoëy binnenkort mogelijk een dertiendelige serie maken voor National Geographic. “Dat moet Washington beslissen. Op dit moment zijn de banden met National Geographic erg goed.“
Mja, als ik dit zo lees dan krijg ik het gevoel dat Eddy (of zijn manager) er niet dicht genoeg op zat. Desalniettemin een lul van een zenderbaas. Hetzelfde als bij Blik op de weg, daar moest Leo de Haas ruimte maken voor Frits Sissing. Verandering is niet altijd goed!quote:Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden.
En is zo is het maar netquote:“Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Ik hoorde het gisteren op 3FM ja. Bizarre keuze van de bazen. Als er iemand echt niet geloofwaardig over kan komen is hij dat wel. Na die actie in een eerder seizoen neemt niemand hem serieus.quote:
Ik vond er ook weinig aan. Van mij mogen er weer onbekenden meedoen. Die BNérs gaan niet echt volledig in rattenmodus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef muzas het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt dan. Veel slechter dan vorig seizoen kan bijna niet. Ze hadden daar meer eten dan ik hier thuis.. Winnaarseilandffs
Lekker in bad, veel eten. Survival hoor.
En dan die proeven... Rookworst eten... come on..
SBS gaat het nu weer proberen met De Schat van de Oranje... Misschien dat het wel weer een nieuwe ER/WIDM kan zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef okiokinl het volgende:
klinkt alsof ze nog meer gaan bezuinigen.... ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.
dat programma moet misschien gewoon bij RTL5 weg? naar een zender die er echt wat van wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |