Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.
Soms is het wegstemmen van iemand ook niet fair vooral als die eruit gestemd wordt, omdat het bijvoorbeeld vrouwen tegen mannen zijn, en nog meer van die onzin.
De nadruk mag wat mij betreft liggen bij het kunnen incasseren en de drang om te 'overleven'.
Ja, dat is wel leuk, maar ik zie weinig echte ruzies, het is eerder sneaky gedrag dat gestimuleerd wordt. Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn, maar dat durven ze niet, want ze willen winnen en hebben meer baat bij 'vrede'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn
Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet in een topic van deze reeks kijken. Maar de TT zie je sowieso, ook als je niet in het topic kijkt, dus daar moeten geen spoilers in staan. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:38 schreef Musti het volgende:
[..]
Héhé, hoe onverwachtsHet zit je echt wel hoog hé dat Tanja alsnog gewonnen heeft.
Komaan joh, als ik me andere jaren herinner met die Hans en Yin... die waren nog veel slechter dan Nico en het dan nu Nico gunnen, die je tegelijkertijd ook hypocriet en achterbaks durft te noemen??? Beats me! Sorry voor het Engels maar
![]()
Tanja heeft het spel toch correct gespeeld, je hoeft toch niet mee te gaan met een afdankertje als Tanja (als je dan toch nog steeds in de running zit)? Denk ik dan!
En de uitslag hoeft niet zonodig in een nieuw topic te zitten, die kan je soms al van tevoren in het huidige topic lezen!!!Vandaar dat je op een bepaald ogenblik moet stoppen met bepaalde topics te lezen. Misschien moeilijk om uit te leggen maar het is gewoon zo!
![]()
'k Zal een voorbeeld geven als ik series volg uit de "US OF A" dan moet ik ook niet hier komen kijken naar men Actieve Topics! Da's gewoon dom! En dan moet ik ook niet komen zeuren!
Simpel = Simpel!
Klopt, vind het wel jammer, want volgens mij was Nicolas best wel goed. Had ik niet achter hem gezocht; dacht dat het watje was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar je ziet vooral in de seizoenen voordat de BN'ers kwamen wel dat er meestal heerlijke complotjes, tegen-complotjes en dealtjes worden gesmeed. Dat is imho juist het leuke aan ER: naast het pure overleven moet je ook nog rekening houden met de groep en hun stemmen. Je hoeft maar aan Nicolas te denken om te zien dat het fataal kan zijn om de groep en de eilandraden te negeren, ook al ben je in het overleven nog zo goed.
Ik ben Survivor S14 aan het kijken (Fiji) en daar zit ook zo'n luxe eiland in net als dit jaar bij ER. Vind ik minder. Wel een paar leuke twists zoals: jullie mogen de tribal immunity die jullie net gewonnen hebben opgeven (en dus naar de eilandraad) waardoor je op het luxe eiland mag blijven.quote:
En Gorden voor de irritatie-factorquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.quote:
Now you're talking. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.
Gio.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.
Volgens mij wordt Cherso ook in België uitgezonden, sinds dit jaar hebben ze zelfs een eigen versie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha prachtig benieuwt hoe obze vlaamse vrienden op hem reageren.
Ach, dat ligt eraan. Hij kan wel gezellig zijn, zolang hij niet zo uitgesproken mieterig gaat lopen doen, want dan zou ik het ook niet trekken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens wil toch langer dan een minuut in zijn aanwezigheid verkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |