quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In het Nederlands kon het niet?
En ook even hier plaatsen:
[..]
[..]
[..]
Dr.Mikey, je wist het wel.
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je was er toch klaar mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenstquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Daarom,was ook gewoon bewust gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je was er toch klaar mee?
En je kunt wel stoppen met die persoonlijke "beledigingen".
Kan alleen maar hopen dat een mod er de juiste conclusie uit trekt. Hoe hij mij naar Vlaamse fora dirigeert is op zich al veelzeggend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenst
[..]
Daarom,was ook gewoon bewust gedaan
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.
Beetje tegendraads dat je nu zelf zegt dat ik persoonlijk beledig in mijn laatste post.
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
TR ook al gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelf
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deedquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.
Jij zegt dat ik issues heb en impliceert dat ik niet intelligent ben.
Zie je het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Het is niet boeiend als je er zelf geen nadeel van ondervindt. En ik zou je excuses wel willen aanvaarden, maar het komt zeer onoprecht en zeer denigrerend over. Misschien heeft dat woord huismoeders ermee te maken? Je weet niet eens tegen wie je het hebt, dus misschien laat je dat maar beter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..Als je niet normaal kunt discussiëren zonder stomme oneliners en plaatjes, is stoppen inderdaad een goede oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TR ook al gedaan.
[..]
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deeden waarom huismoeders?! Wat een user ben jij
JIj moet echt eens leren hoe je een excuus aanbiedt, meestal volgt daar geen scheldwoord op...quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat isquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het komt ook ik heb al sorry gezegt.
Beginnen de etters over een ban wees vriendelijk.
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat is
Krokodillentranen. Moedwillig zo'n spoiler in de TT zetten en dan ook nog beweren dat je van niks wistquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.
Ga slapen gek!quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |