En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee,ik reageer als een man die iemand mooi kan vinden, zelfs zonder make up.
Ik ken haar via robinson, en niet via die foto die ik plaatste.
Ik denk dat jij te veel op FOK! zit, je gaat mensen vergelijken met een FOK! term...
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgendeJij :
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,
Dat is soms wel heel irritant.
Ja banwaardig is misschien wel eens waarquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja banwaardig is misschien wel eens waar
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.
Volgens mij ben jij degene die persoonlijk werd door te zeggen dat ik "jaloers" zou zijn.
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.
Door welk woord was je beledigd? Kont? Make-up? Sexy?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
Dat zegt toch al genoegquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..
Ik wist het niet. ik had er vandaag een hele discussie over, omdat vorige jaar de finale ook tegelijk was die was namelijk live.
Het staat niet voor niks in de opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.quote:Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zegt toch al genoeg
[..]
Het staat niet voor niks in de op?
Mijn dorp stikt van de Nederlanders terwijl er bij jullie ook huizen staan, stuur ik die terug? Neen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Flikker nou maar opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.
Ik snap ook niet waarom dat is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Paul het volgende:
Wel onhandig trouwens dat er zoveel dagen tussen de Belgische en NLse editie zitten
Juist, even niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Om die opmerking? Serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.
You got some serious issues.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Om die opmerking? Serieus?
Je plaatst een foto van haar in lingerie. Dat doen mensen meestal niet als ze iemand niet sexy vinden.
In het Nederlands kon het niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You got some serious issues.
Learn before you talk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt het in Belgie ook vandaag uitgezonden ?
Ik vraag me dat af omdat het normaal op Maandag is.
quote:
Dr.Mikey, je wist het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gaan me vlaamse vrienden niet leuk vinden op facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |