abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105089621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef arucard het volgende:

[..]

Nu staat er toch niets meer in :?
Nu niet meer nee :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:19:11 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105089654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hou op met zeuren dan .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:20:03 #103
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_105089678
Volgend seizoen dus weer een editie met VIPS (alhoewel VIPS) ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:20:14 #104
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105089684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat is het probleem voor jou dan
O)))
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:27:42 #105
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105089907
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef arucard het volgende:

[..]

Misschien had 'ie het vanochtend gelezen en kon hij nu pas reageren ofzo? :')

Sjees waar is de gezellige sfeer gistermiddag heen gegaan ;( is iedereen sacho omdat Tanja heeft gewonnen ofzo :')_
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105089952
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Alles? Wat is er dan nog meer naast de TT? Precies, niets ;)
Bij alle tvseries en sporten die ik op FOK! volg -en dat zijn er best veel- is het gebruikelijk dat er niet (overduidelijk) gespoilerd wordt in de TT. De meerwaarde om de spoiler in de TT te hebben weegt niet op tegen de nadelen van mensen die het nog niet hebben kunnen zien. Je moet natuurlijk niet het nieuws op gaan zoeken, maar het is begrijpelijk dat iemand in zijn MyAT kijkt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hou op met zeuren dan .
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef arucard het volgende:
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:31:14 #107
268260 Dr.Mikey
pi_105090018
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:33:30 #108
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_105090082
Laatste 2 afleveringen niet meer gezien vanwege kutseizoen, Tanja wint dus Muhahahahaha.

Format is om zeep geholpen.
Feyenoord!!! * Barça
pi_105090113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.

Dat je daamee een foutje hebt begaan zul je snappen, maar om dan zo te reageren is dan weer vreemd. In het topic kun je rustig discussiëren hoor.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:35:23 #110
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105090129
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef zoem het volgende:

[..]

Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?
Ik stel gewoon een vraag
O)))
pi_105090233
Wat Pheno zegt. Kleine moeite om TT's zonder spoilers te honoreren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik stel gewoon een vraag
Ik zag geen vraagteken, dus ik interpreteerde het anders.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:41:39 #112
268260 Dr.Mikey
pi_105090367
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.

Dat je daamee een foutje hebt begaan zul je snappen, maar om dan zo te reageren is dan weer vreemd. In het topic kun je rustig discussiëren hoor.
Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.
Als het op tv geweest is dan is het geweest, Tanja moet toch weten dat ik haar feliciteer bij wijze van. Vroeger was dit ook zo , Op tv is op tv geweest en dus geen spoiler meer.
En als je later via internet kijkt moet je dat zelf weten maar dat is het risico.

Een tt als ´´Waar we Nicolaas uitzwaaien´´ kan nu dus pas een halve week na de uitzending dat is gewoon jammer. en het mist een beetje zijn oude charmes.
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:43:50 #113
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105090445
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.
Als het op tv geweest is dan is het geweest, Tanja moet toch weten dat ik haar feliciteer bij wijze van. Vroeger was dit ook zo , Op tv is op tv geweest en dus geen spoiler meer.
En als je later via internet kijkt moet je dat zelf weten maar dat is het risico.

Een tt als ´´Waar we Nicolaas uitzwaaien´´ kan nu dus pas een halve week na de uitzending dat is gewoon jammer. en het mist een beetje zijn oude charmes.
Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105090491
Je kunt dan ipv "Waar we Nicolas uitzwaaien" toch ook zeggen "Waar we de Robinson uitzwaaien"? Dat scheelt al heel veel, ook al geeft het een heel klein beetje weg waar het over gaat. Beetje spelen met woorden.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:45:21 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105090505
quote:
Er is al meerdere keren gezegd dat er geen enkel probleem is met discussiëren in het topic zelf. Maar als je de ER reeks volgt, heb je deze dus in je MyAt staan, waardoor mensen dus zomaar geconfronteerd worden met een spoiler.

Zelf vind ik dat iedereen eigen verantwoordelijkheid heeft om zoveel mogelijk kansen op spoilers te vermijden als ze het nog niet gezien hebben. Maar je kunt je mede users wel een handje helpen door het niet in de TT te zetten.

Waarbij het probleem van anderen met jou vooral is, dat je nogal raar reageert als men iets erover zegt. En excuses worden alleen geaccepteerd als ze oprecht zijn, en dat zijn ze bij jou duidelijk niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:47:19 #116
268260 Dr.Mikey
pi_105090569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?

En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:47:24 #117
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105090574
quote:
Wut? :')
Je kunt niet normaal discussiëren omdat de naam Tanja niet in de TT staat? :')

volgens mij kon je dat ook niet als het wél in de TT stond :6
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105090627
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?

En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoeken :')

Alleen omdat jij een naam in de TT wilt? Waarom?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:50:22 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105090669
quote:

[..]

De reden staat in de OP, uit piëteit met de Belgen geen spoliers in de TT. Daar wordt het pas maandag uitgezonden. Ik vind het ook wel wat suf, maar niet zoveel moeite om er aan te denken als je een TT maakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:50:43 #120
262978 Moonwalk
pi_105090681
quote:

[..]

[quote]Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
Weet ik niet. Maar in de OP staat dat je dat niet mag doen, dus dan gaan mensen er vanuit dat je het niet doet. Dus wordt hier geen gevaar gezocht.

quote:
Mensen die dit topic volgen zien de TT dus vanzelf. Omdat je in je actieve topics kijkt. Dat zegt nu iedereen tegen je maar daar praat je overheen. Mensen hebben niet expres op dit topic geklikt. Het topic update uit zichzelf in je lijst van topics die je volgt. Aangezien de regel is dat je niet mag spoileren in de TT, hield niemand er dus rekening mee dat iemand opeens zou spoileren. Als spoileren wel toegestaan was, dan hadden mensen zoals jij zegt, rekening gehouden en het topic verwijderd. Aangezien jij iets doet wat niet mag, kon niemand daar rekening mee houden.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:50:56 #121
268260 Dr.Mikey
pi_105090696
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoeken :')

Alleen omdat jij een naam in de TT wilt? Waarom?
Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?
Een jaar geleden hadden we dezelfde discussie als het op tv is geweest dan is het op tv geweest. Dit staat gewoon lelijk. of willen we dit straks bij elke film/boek/game of serie gaan doen ?
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:51:33 #122
262978 Moonwalk
pi_105090715
Kan dit niet naar FB ofzo? Dit heeft geen zin zo te zien
pi_105090731
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?
Een jaar geleden hadden we dezelfde discussie als het op tv is geweest dan is het op tv geweest. Dit staat gewoon lelijk. of willen we dit straks bij elke film/boek/game of serie gaan doen ?
En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:52:50 #124
268260 Dr.Mikey
pi_105090761
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?
Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.
Nou ik kijk al uit naar WIDM , gaar gedoe .
R.I.P DTS.
pi_105090813
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.
Nou ik kijk al uit naar WIDM , gaar gedoe .
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.

Geen idee hoe WIDM is geprogrammeerd overigens, maar volgens mij kunnen de Belgen onze publieke zenders wel ontvangen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')