In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:06 schreef loezzzje het volgende:
Als ik iets niet wil weten kijk ik ook niet op Fok, er is altijd wel iemand die bewust of onbewust iets verklapt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Ik heb hem gisteravond rond een uur of 12 gekeken en ben bewust niet meer op FOK! geweest daarvoor omdat ik bang was voor een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Tanja
![]()
EviKatherine zag er ook goed uit btw
![]()
Wel hulde aan RTL gemist dat ze voor het eerst de winnaar niet verklapten
quote:
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.quote:
Was een cynische opmerking. Stelletje zuurpruimen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Ik vond hem een beetje vies spelen, maar dat is in meerder spelletjes zo. Komt misschien ook omdat ik hem een beetje een achterbakse kop vind hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mocht Nicolas wel winnen omdat, eckte Robinson.
Van mij mocht ook Nico winnen omdat, plannen smeden, proeven winnen, goed gespeeld.
Maar Tanja heeft zeker ook haar best gedaan.
Als iemand het niet verdiende waren het luie Patrick en Sascha het wel, maarja de haat hier voor Tanja is zo groot dat ze nog liever Sascha zagen winnen
Sowieso een teleurstellend seizoen, karakters was saai, proeven vielen zwaar tegen, eetfestijn tegen 110.. nee, het was gewoon prut, grot faal concept etc. En ze denken waarschijnlijk dat het een succes was omdat de kijkcijfers goed waren (volgens die chart uit dit topic)
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Het zou voor mij geen probleem zijn om het te wijzigen als blijkt dat de Belgen het nog moeten zien. Als het op een normale manier gevraagd wordt, dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.
Maargoed, die discussie is al gevoerd.
Nu staat er toch niets meer inquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die TT inderdaad, ik moet nog kijken maandag Ik juist niet in het topic kijken voor maandag om maar niets te lezen.
Ik zal hem ook voortaan uit mijn myAT halen want dit is niet zo leuk.
vind ik ook vorig jaar was dat ook nog gewoon normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |