Idd niet zo handig voor mensen die het nog moeten zien online oidquote:
In het programma zag ze er niet slecht uit als je het mij zou vragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In het programma zag ze er niet slecht uit als je het mij zou vragen.
En een vrouw die een opmerking maakt zoals jij, doet bij mij de gedachte omhoog brengen dat jij lichtelijk jaloers bent op die dame.
En het mooiste is nog, hij doet het nog bewust ookquote:
Je weet zelf dat de Belgen het pas maandag kunnen kijken en in de op staat zelfs geen spoiler in de TTquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je spoiler man het is toch op tv geweest nu einde seizoen klaar ,
Triest gebruik van smillie's en leestekens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]_____!
Gigi Ravelli, dat is een mooie vrouw. Een echte vrouw.
Iemand met het figuur van een 14-jarig jongetje en die er zonder make-up niet goed uitziet niet.
Gast... doe niet zo persoonlijk man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet zelf dat de Belgen het pas maandag kunnen kijken en in de op staat zelfs geen spoiler in de TT.
Maar het ging je alleen om de lapo hè kneus
Je bent een lapo hunter, klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je spoiler man het is toch op tv geweest nu einde seizoen klaar ,
Kneus is persoonlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast... doe niet zo persoonlijk man.
Ik wilde graag Tanja Feliciteren omdat er hier zoveel haters van haar zitten.
En anders veranderen in : Waar we speculeren voor volgend jaar:
Jij reageert als een typische FOK!ker die op alles geilt wat ook maar een beetje op een vrouw lijkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Triest gebruik van smillie's en leestekens.
Vraag mij zo langzamerhand af met wat voor soort vrouw (meisje) ik discuseer.
Je reageert als een kerel die denkt dat hij alleen maar het beste van het beste kan krijgen wat eigenlijk niet bestaat.
Ze is geen lelijke vrouw.
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kneus is persoonlijk. Stel je niet aan man, je deed het gewoon bewust
Interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef [url=http:%2
Nee,ik reageer als een man die iemand mooi kan vinden, zelfs zonder make up.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij reageert als een typische FOK!ker die op alles geilt wat ook maar een beetje op een vrouw lijkt.
Een vrouw zonder rondingen vind ik niet mooi. En genoeg andere mensen ook.
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee,ik reageer als een man die iemand mooi kan vinden, zelfs zonder make up.
Ik ken haar via robinson, en niet via die foto die ik plaatste.
Ik denk dat jij te veel op FOK! zit, je gaat mensen vergelijken met een FOK! term...
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgendeJij :
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,
Dat is soms wel heel irritant.
Ja banwaardig is misschien wel eens waarquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja banwaardig is misschien wel eens waar
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.
Volgens mij ben jij degene die persoonlijk werd door te zeggen dat ik "jaloers" zou zijn.
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.
Door welk woord was je beledigd? Kont? Make-up? Sexy?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Dat zegt toch al genoegquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..
Ik wist het niet. ik had er vandaag een hele discussie over, omdat vorige jaar de finale ook tegelijk was die was namelijk live.
Het staat niet voor niks in de opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.quote:Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zegt toch al genoeg
[..]
Het staat niet voor niks in de op?
Mijn dorp stikt van de Nederlanders terwijl er bij jullie ook huizen staan, stuur ik die terug? Neen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Flikker nou maar opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.
Ik snap ook niet waarom dat is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Paul het volgende:
Wel onhandig trouwens dat er zoveel dagen tussen de Belgische en NLse editie zitten
Juist, even niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Om die opmerking? Serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.
You got some serious issues.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Om die opmerking? Serieus?
Je plaatst een foto van haar in lingerie. Dat doen mensen meestal niet als ze iemand niet sexy vinden.
In het Nederlands kon het niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You got some serious issues.
Learn before you talk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt het in Belgie ook vandaag uitgezonden ?
Ik vraag me dat af omdat het normaal op Maandag is.
quote:
Dr.Mikey, je wist het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gaan me vlaamse vrienden niet leuk vinden op facebook.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In het Nederlands kon het niet?
En ook even hier plaatsen:
[..]
[..]
[..]
Dr.Mikey, je wist het wel.
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je was er toch klaar mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenstquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Daarom,was ook gewoon bewust gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je was er toch klaar mee?
En je kunt wel stoppen met die persoonlijke "beledigingen".
Kan alleen maar hopen dat een mod er de juiste conclusie uit trekt. Hoe hij mij naar Vlaamse fora dirigeert is op zich al veelzeggend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenst
[..]
Daarom,was ook gewoon bewust gedaan
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.
Beetje tegendraads dat je nu zelf zegt dat ik persoonlijk beledig in mijn laatste post.
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
TR ook al gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelf
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deedquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.
Jij zegt dat ik issues heb en impliceert dat ik niet intelligent ben.
Zie je het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Het is niet boeiend als je er zelf geen nadeel van ondervindt. En ik zou je excuses wel willen aanvaarden, maar het komt zeer onoprecht en zeer denigrerend over. Misschien heeft dat woord huismoeders ermee te maken? Je weet niet eens tegen wie je het hebt, dus misschien laat je dat maar beter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..Als je niet normaal kunt discussiëren zonder stomme oneliners en plaatjes, is stoppen inderdaad een goede oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TR ook al gedaan.
[..]
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deeden waarom huismoeders?! Wat een user ben jij
JIj moet echt eens leren hoe je een excuus aanbiedt, meestal volgt daar geen scheldwoord op...quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat isquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het komt ook ik heb al sorry gezegt.
Beginnen de etters over een ban wees vriendelijk.
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat is
Krokodillentranen. Moedwillig zo'n spoiler in de TT zetten en dan ook nog beweren dat je van niks wistquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.
Ga slapen gek!quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:06 schreef loezzzje het volgende:
Als ik iets niet wil weten kijk ik ook niet op Fok, er is altijd wel iemand die bewust of onbewust iets verklapt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Ik heb hem gisteravond rond een uur of 12 gekeken en ben bewust niet meer op FOK! geweest daarvoor omdat ik bang was voor een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Tanja
![]()
EviKatherine zag er ook goed uit btw
![]()
Wel hulde aan RTL gemist dat ze voor het eerst de winnaar niet verklapten
quote:
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.quote:
Was een cynische opmerking. Stelletje zuurpruimen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Ik vond hem een beetje vies spelen, maar dat is in meerder spelletjes zo. Komt misschien ook omdat ik hem een beetje een achterbakse kop vind hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mocht Nicolas wel winnen omdat, eckte Robinson.
Van mij mocht ook Nico winnen omdat, plannen smeden, proeven winnen, goed gespeeld.
Maar Tanja heeft zeker ook haar best gedaan.
Als iemand het niet verdiende waren het luie Patrick en Sascha het wel, maarja de haat hier voor Tanja is zo groot dat ze nog liever Sascha zagen winnen
Sowieso een teleurstellend seizoen, karakters was saai, proeven vielen zwaar tegen, eetfestijn tegen 110.. nee, het was gewoon prut, grot faal concept etc. En ze denken waarschijnlijk dat het een succes was omdat de kijkcijfers goed waren (volgens die chart uit dit topic)
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Het zou voor mij geen probleem zijn om het te wijzigen als blijkt dat de Belgen het nog moeten zien. Als het op een normale manier gevraagd wordt, dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.
Maargoed, die discussie is al gevoerd.
Nu staat er toch niets meer inquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die TT inderdaad, ik moet nog kijken maandag Ik juist niet in het topic kijken voor maandag om maar niets te lezen.
Ik zal hem ook voortaan uit mijn myAT halen want dit is niet zo leuk.
vind ik ook vorig jaar was dat ook nog gewoon normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |