Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat is
Krokodillentranen. Moedwillig zo'n spoiler in de TT zetten en dan ook nog beweren dat je van niks wistquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.
Ga slapen gek!quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:06 schreef loezzzje het volgende:
Als ik iets niet wil weten kijk ik ook niet op Fok, er is altijd wel iemand die bewust of onbewust iets verklapt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Ik heb hem gisteravond rond een uur of 12 gekeken en ben bewust niet meer op FOK! geweest daarvoor omdat ik bang was voor een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Tanja
![]()
EviKatherine zag er ook goed uit btw
![]()
Wel hulde aan RTL gemist dat ze voor het eerst de winnaar niet verklapten
quote:
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.quote:
Was een cynische opmerking. Stelletje zuurpruimen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Ik vond hem een beetje vies spelen, maar dat is in meerder spelletjes zo. Komt misschien ook omdat ik hem een beetje een achterbakse kop vind hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mocht Nicolas wel winnen omdat, eckte Robinson.
Van mij mocht ook Nico winnen omdat, plannen smeden, proeven winnen, goed gespeeld.
Maar Tanja heeft zeker ook haar best gedaan.
Als iemand het niet verdiende waren het luie Patrick en Sascha het wel, maarja de haat hier voor Tanja is zo groot dat ze nog liever Sascha zagen winnen
Sowieso een teleurstellend seizoen, karakters was saai, proeven vielen zwaar tegen, eetfestijn tegen 110.. nee, het was gewoon prut, grot faal concept etc. En ze denken waarschijnlijk dat het een succes was omdat de kijkcijfers goed waren (volgens die chart uit dit topic)
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Het zou voor mij geen probleem zijn om het te wijzigen als blijkt dat de Belgen het nog moeten zien. Als het op een normale manier gevraagd wordt, dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.
Maargoed, die discussie is al gevoerd.
Nu staat er toch niets meer inquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die TT inderdaad, ik moet nog kijken maandag Ik juist niet in het topic kijken voor maandag om maar niets te lezen.
Ik zal hem ook voortaan uit mijn myAT halen want dit is niet zo leuk.
vind ik ook vorig jaar was dat ook nog gewoon normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Hou op met zeuren dan .quote:
Misschien had 'ie het vanochtend gelezen en kon hij nu pas reageren ofzo?quote:
Alles? Wat is er dan nog meer naast de TT? Precies, nietsquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?quote:
Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
Ik stel gewoon een vraagquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?
Ik zag geen vraagteken, dus ik interpreteerde het anders.quote:
Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.
Dat je daamee een foutje hebt begaan zul je snappen, maar om dan zo te reageren is dan weer vreemd. In het topic kun je rustig discussiëren hoor.
Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.
Als het op tv geweest is dan is het geweest, Tanja moet toch weten dat ik haar feliciteer bij wijze van. Vroeger was dit ook zo , Op tv is op tv geweest en dus geen spoiler meer.
En als je later via internet kijkt moet je dat zelf weten maar dat is het risico.
Een tt als ´´Waar we Nicolaas uitzwaaien´´ kan nu dus pas een halve week na de uitzending dat is gewoon jammer. en het mist een beetje zijn oude charmes.
Er is al meerdere keren gezegd dat er geen enkel probleem is met discussiëren in het topic zelf. Maar als je de ER reeks volgt, heb je deze dus in je MyAt staan, waardoor mensen dus zomaar geconfronteerd worden met een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?
Wut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
De reden staat in de OP, uit piëteit met de Belgen geen spoliers in de TT. Daar wordt het pas maandag uitgezonden. Ik vind het ook wel wat suf, maar niet zoveel moeite om er aan te denken als je een TT maakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
Weet ik niet. Maar in de OP staat dat je dat niet mag doen, dus dan gaan mensen er vanuit dat je het niet doet. Dus wordt hier geen gevaar gezocht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[quote]Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
Mensen die dit topic volgen zien de TT dus vanzelf. Omdat je in je actieve topics kijkt. Dat zegt nu iedereen tegen je maar daar praat je overheen. Mensen hebben niet expres op dit topic geklikt. Het topic update uit zichzelf in je lijst van topics die je volgt. Aangezien de regel is dat je niet mag spoileren in de TT, hield niemand er dus rekening mee dat iemand opeens zou spoileren. Als spoileren wel toegestaan was, dan hadden mensen zoals jij zegt, rekening gehouden en het topic verwijderd. Aangezien jij iets doet wat niet mag, kon niemand daar rekening mee houden.quote:En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoeken
Alleen omdat jij een naam in de TT wilt? Waarom?
En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?
Een jaar geleden hadden we dezelfde discussie als het op tv is geweest dan is het op tv geweest. Dit staat gewoon lelijk. of willen we dit straks bij elke film/boek/game of serie gaan doen ?
Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.
Nou ik kijk al uit naar WIDM , gaar gedoe .
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.
Geen idee hoe WIDM is geprogrammeerd overigens, maar volgens mij kunnen de Belgen onze publieke zenders wel ontvangen
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
Dat klopt maar ten dele. Er zijn genoeg TT's te bedenken die algemener zijn en heel veel creatiever dan Tanja Dexters gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.
en Inderdaad een pakkende TT is altijd leuk, Nu wordt je beperkt in je creative vrijheid bij het maken van een TT.
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.
En het helpt niet heel erg, dat de TS steeds zo blijft reageren.
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Als het een regel is zal ik er verder niet tegen in gaan, wist ik nietMaar ik vind het wel nog steeds eigen risico als je iets niet gezien hebt om dan het internet op te gaan.
Wie zegt dat die regel er volgend jaar weer uitgaat? Bepaal jij dat? Deze regel is tot stand gekomen, omdat meerdere users het wel zo netjes vonden. Dus denk ik dat dit volgend jaar ook wel weer zo zal zijn. Tenzij de uitzendingen tegelijkertijd zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.
En over je 2e post , Tanja gefeliciteerd is misschien niet zo een goed voorbeeld.
Ja en amen knikken bedoel je ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.
Hear, Hear.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.
Wat een gezeik en ontkenning hier
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.
Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Flauw vind ik het als mensen expres gaan zeggen hier wie de winnaar is tegen mensen die het nog niet gezien hebben. Maar als iemand het onbewust heeft over de aflevering van de vorige dag omdat die uitzending al geweest is dan heb ik zoiets van, ja eigen schuld, dat kun je verwachten op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.
En je kunt juist nog creatiever zijn, in plaats van die afgezaagde uitzwaaipraktijken
grow up manquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |