abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105090924
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.

Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:58:50 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105090982
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.

Geen idee hoe WIDM is geprogrammeerd overigens, maar volgens mij kunnen de Belgen onze publieke zenders wel ontvangen :)
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.
en Inderdaad een pakkende TT is altijd leuk, Nu wordt je beperkt in je creative vrijheid bij het maken van een TT.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:51 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.

Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.

En het helpt niet heel erg, dat de TS steeds zo blijft reageren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:00:49 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091072
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.
en Inderdaad een pakkende TT is altijd leuk, Nu wordt je beperkt in je creative vrijheid bij het maken van een TT.
Dat klopt maar ten dele. Er zijn genoeg TT's te bedenken die algemener zijn en heel veel creatiever dan Tanja Dexters gefeliciteerd.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_105091118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:

Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.

En je kunt juist nog creatiever zijn, in plaats van die afgezaagde uitzwaaipraktijken :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:02:19 #131
268260 Dr.Mikey
pi_105091132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.

En het helpt niet heel erg, dat de TS steeds zo blijft reageren.
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.
En over je 2e post , Tanja gefeliciteerd is misschien niet zo een goed voorbeeld.
R.I.P DTS.
pi_105091137
Als het een regel is zal ik er verder niet tegen in gaan, wist ik niet :) Maar ik vind het wel nog steeds eigen risico als je iets niet gezien hebt om dan het internet op te gaan.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:04:29 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Als het een regel is zal ik er verder niet tegen in gaan, wist ik niet :) Maar ik vind het wel nog steeds eigen risico als je iets niet gezien hebt om dan het internet op te gaan.
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:05:33 #134
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105091279
TR gemacht.

Wat een gezeik en ontkenning hier :r
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.

Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.

:r
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:05:36 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.
En over je 2e post , Tanja gefeliciteerd is misschien niet zo een goed voorbeeld.
Wie zegt dat die regel er volgend jaar weer uitgaat? Bepaal jij dat? Deze regel is tot stand gekomen, omdat meerdere users het wel zo netjes vonden. Dus denk ik dat dit volgend jaar ook wel weer zo zal zijn. Tenzij de uitzendingen tegelijkertijd zijn.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:06:01 #136
268260 Dr.Mikey
pi_105091306
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:06:02 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091307
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.

Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.

Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.

Hear, Hear.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:07:49 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091381
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.
pi_105091520
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.

En je kunt juist nog creatiever zijn, in plaats van die afgezaagde uitzwaaipraktijken :7
Flauw vind ik het als mensen expres gaan zeggen hier wie de winnaar is tegen mensen die het nog niet gezien hebben. Maar als iemand het onbewust heeft over de aflevering van de vorige dag omdat die uitzending al geweest is dan heb ik zoiets van, ja eigen schuld, dat kun je verwachten op het internet.

Maar zoals ik al zei, als iemand het expres doet wordt het een ander verhaal.
pi_105091555
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

grow up man
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:12:58 #141
268260 Dr.Mikey
pi_105091579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.
Ja je kan goed schrijven ,
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:14:40 #142
268260 Dr.Mikey
pi_105091651
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:14:52 #143
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091664
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja je kan goed schrijven ,
Ja het helpt als je goed kunt observeren. Het geld stroomt nu binnen.

On topic: volgend jaar hoop ik toch minimaal dat de finale wat minder van willekeur af hangt. Dus geen brandende fakkels/pijlen afschieten/gooien.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:15:15 #144
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105091685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.

Guttegut :')
O)))
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:16:20 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105091721
quote:
Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:18:12 #146
268260 Dr.Mikey
pi_105091788
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,
Nu was het op tv geweest.
R.I.P DTS.
pi_105091927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

On topic: volgend jaar hoop ik toch minimaal dat de finale wat minder van willekeur af hangt. Dus geen brandende fakkels/pijlen afschieten/gooien.
Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnen :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:23:10 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105092003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,
Nu was het op tv geweest.
Tsja als je echt niet snapt wat een spoiler is dan houdt het natuurlijk op.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:26:24 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105092130
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnen :P
Ik mag toch hopen dat dit niet echt de gedachte van de redactie was. Want dan hoef je het al helemaal geen Robinson te noemen.

Vorig jaar was er al het fakkel gooien. Denk dat ze de spanning er zo lang mogelijk in willen houden. Dat zag je ook al terug in de zwarte stem voor de laatste in de proef. Zo konden ze de proeven langer rekken en was er extra spanning buiten zien wie het gaan winnen.

Persoonlijk vind ik dit nogal een eenzijdige visie. TV technisch is het logisch, maar niet in de geest van het spel.
pi_105092178
Die grot he? Is dat eigenlijk geen voordeel? Je hoeft geen complotten te smeden. Je blijft in de luwte en je hoeft als je eruit komt maar een paar eliminaties te overleven. Als je geluk hebt heb je nog war munten en iedereen vind je sympathiek omdat je het volgehouden hebt in de grot.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')