Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.
Geen idee hoe WIDM is geprogrammeerd overigens, maar volgens mij kunnen de Belgen onze publieke zenders wel ontvangen
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
Dat klopt maar ten dele. Er zijn genoeg TT's te bedenken die algemener zijn en heel veel creatiever dan Tanja Dexters gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.
en Inderdaad een pakkende TT is altijd leuk, Nu wordt je beperkt in je creative vrijheid bij het maken van een TT.
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.
En het helpt niet heel erg, dat de TS steeds zo blijft reageren.
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Als het een regel is zal ik er verder niet tegen in gaan, wist ik nietMaar ik vind het wel nog steeds eigen risico als je iets niet gezien hebt om dan het internet op te gaan.
Wie zegt dat die regel er volgend jaar weer uitgaat? Bepaal jij dat? Deze regel is tot stand gekomen, omdat meerdere users het wel zo netjes vonden. Dus denk ik dat dit volgend jaar ook wel weer zo zal zijn. Tenzij de uitzendingen tegelijkertijd zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.
En over je 2e post , Tanja gefeliciteerd is misschien niet zo een goed voorbeeld.
Ja en amen knikken bedoel je ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.
Hear, Hear.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.
Wat een gezeik en ontkenning hier
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.
Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Flauw vind ik het als mensen expres gaan zeggen hier wie de winnaar is tegen mensen die het nog niet gezien hebben. Maar als iemand het onbewust heeft over de aflevering van de vorige dag omdat die uitzending al geweest is dan heb ik zoiets van, ja eigen schuld, dat kun je verwachten op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.
En je kunt juist nog creatiever zijn, in plaats van die afgezaagde uitzwaaipraktijken
grow up manquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Ja je kan goed schrijven ,quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.
Ja het helpt als je goed kunt observeren. Het geld stroomt nu binnen.quote:
Guttegutquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.
Wat een gezeik en ontkenning hier
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.
Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.
Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.quote:
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.
Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
On topic: volgend jaar hoop ik toch minimaal dat de finale wat minder van willekeur af hangt. Dus geen brandende fakkels/pijlen afschieten/gooien.
Tsja als je echt niet snapt wat een spoiler is dan houdt het natuurlijk op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,
Nu was het op tv geweest.
Ik mag toch hopen dat dit niet echt de gedachte van de redactie was. Want dan hoef je het al helemaal geen Robinson te noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |