abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89506620
100713_266030_er-logo.PNG

Welkom in het Expeditie Robinson 2010 topic! :W

080906_158922_ER-topic-tk1verbeterd.JPG

Dit jaar gaat het net even iets anders. Dit keer geen onbekende mensen, maar mensen die je kent van televisie. Het concept blijft echter hetzelfde: overleven op een onbewoond eiland. Iedere aflevering valt er iemand af (of meerdere iemanden) door een eilandraad. Dit wordt bepaald door een stemming en degene met de meeste stemmen moet naar huis. Het eerste seizoen van Expeditie Robinson werd in 2000 uitgezonden, in Nederland door Net5 en in Vlaanderen door VT4. Dit is inmiddels het twaalfde seizoen. De presentatie ligt in handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen, maar natuurlijk vergeten we onze held 'Mister Robinson' niet. Het nieuwe seizoen is vanaf donderdag 2 september bij RTL5 om 20:30 wekelijks te zien.

080906_158922_ER-topic-tk4.JPG

100713_266030_kb6ngl.jpg

100713_266030_vlag_Belgie.gif

Acteur Anthony Arandia, presentatrice Martine Prenen, zanger Sergio, model Stephanie Clerckx, bokser Sugar Jackson, ex-Miss België Tatiana Tavares, cabaretier Iwein Segers en ex-Miss Belgian Beauty Zsofi Horvath.

100713_266030_vlag-nederland.jpg

Presentator Dennis Weening, rapper Lange Frans, ex-tennisser John van Lottum, model Kim Feenstra, presentator Maxim Hartman, actrice Nienke Römer, presentatrice Regina Romeijn, presentatrice Saar Koningsberger en presentator Sebastiaan Labrie.

080906_158922_ER-topic-tk5.JPG

Expeditie Robinson 2010 #1 - Met een (minder) leuke VIP-serie
Expeditie Robinson 2010 #2 - Met geblur
Expeditie Robinson 2010 #3 - Waar die Lange gelijk had
Expeditie Robinson 2010 #4 - Sergio, complotten en eenzame Dennis
Expeditie Robinson 2010 #5 - Met een zingende Sergio
Expeditie Robinson 2010 #6 - Waar Tatiana een lekker kontje heeft
Expeditie Robinson 2010 #7 - Waar we op bordjes schieten

080907_158922_ER-topic-tk8.JPG

Introductie (29 augustus): 590.000 kijkers
Uitzending 1 (2 september): 1.085.000 kijkers
Uitzending 2 (9 september): 1.070.000 kijkers
Uitzending 3 (16 september): 1.123.000 kijkers
Uitzending 4 (23 september): 1.336.000 kijkers
Uitzending 5 (30 september): 1.228.000 kijkers
Uitzending 6 (7 oktober): 1.394.000 kijkers
Uitzending 7 (14 oktober): 1.362.000 kijkers
Uitzending 8 (21 oktober): 1.257.000 kijkers
Uitzending 9 (28 oktober): 1.113.000 kijkers
Uitzending 10 (4 november): 1.038.000 kijkers
Uitzending 11 (11 november): 1.241.000 kijkers
Uitzending 12 (18 november):
Uitzending 13 (25 november):

Kijkcijferaantal is gebaseerd op de reguliere aflevering. Hierbij is geen rekening gehouden met een eventuele herhaling.

Uitzendingen zijn hier terug te zien. Oudere seizoenen zijn daar ook te bekijken.

Uitzenddata onder voorbehoud

080906_158922_ER-topic-tk6.JPG

• Wil degene die de 300e post zet even de Wiki updaten. De Wiki staat hier.
• Topicsluiter opent nieuw topic, tenzij er na 5 minuten nog geen nieuw topic is.
• Zouden jullie het slowchatten over andere TV-programma's even willen beperken. Er loopt een TV SlowChat reeks in FTR, daar mag het wel. Slowchatten over Expeditie Robinson mag natuurlijk wel. :)
• Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
• Wil je als je iets wijzigt in de OP, behalve als je een topic toevoegt, even PMen naar Beaudelaire.

Veel plezier met Expeditie Robinson 2010. :)

Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89506645
Volgens jaar dus weer BN en BB, ben benieuwd welke 'bekende' lui ze uit de kast gaan trekken!
Feauteaux
pi_89507846
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
Volgens jaar dus weer BN en BB, ben benieuwd welke 'bekende' lui ze uit de kast gaan trekken!
Bizar nieuwtje was dat..zo even tussen neus en lippen door..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89508090
Ik vond dit geen leuk seizoen. Voor het eerst ben ik halverwege afgehaakt, en zelfs het lezen van de uitslag nu, doet me werkelijk niets.

Terwijl ik dit toch altijd een gaaf programma vond.
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 12:02:55 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89512054
Nu viel mijn post helemaal weg in het andere topic.
Ik heb voor de liefhebben seizoen 2005 (met Douwe _O_ ) geupload, althans, ben er mee bezig.

Aflevering 1

Aflevering 2
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_89518607
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 02:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bizar nieuwtje was dat..zo even tussen neus en lippen door..
Ja mij was het geheel ontgaan, moest het hier lezen :P
Feauteaux
pi_89519766
Nou lekker dan. Ik ben van het jaar ook voor het eerst afgehaakt (nadat Iwein er onterecht werd uitge-flikkerd door de productie) en zal volgend jaar zeker niet meer kijken.

Ik hou het bij Survivor.
pi_89520033
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nu viel mijn post helemaal weg in het andere topic.
Ik heb voor de liefhebben seizoen 2005 (met Douwe _O_ ) geupload, althans, ben er mee bezig.

Aflevering 1

Aflevering 2
Top, thanks! ^O^

Overigens een terechte winnares! Gefeliciteerd Regina, je hebt 't verdiend ^O^
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 16:51:24 #9
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89521641
Regina terechte winnares? Hou toch op, die doos mocht er van mij na Kim direct al uit. Compleet onterechte meedeiner.
Maargoed.
@Waaghals2010 Survivor heb ik dit jaar eens geprobeerd omdat het zo goed zou zijn, na 1,5 aflevering had ik er echt genoeg van. Wat een slecht programma!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_89524526
Ik vind Regina wel een terechte winnares, ze is een doorzetter, ging er 100% voor en gaf niet zomaar op. Heb geen zwakke punten bij haar kunnen ontdekken, wat ik bij veel andere wel zag.
Al had ik graag gezien dat Kim er niet door zo'n stom complot uit vloog, denk dat zij anders ook ver was gekomen :)
Feauteaux
pi_89524628
en weet je wat nu het mooie is? Je hoort vervolgens nooit meer wat van ze. :{
Dat vind ik nou het rare van dit soort programma's die zich presenteren als zijnde heel wat en waar je allerlei moeilijkheden moet overwinnen om erin te komen en mee te doen en als je uiteindelijk het allemaal behaalt,dan rest je verder de anonimiteit en een schouderklopje. }:|

Je zou toch moge verwachten dat je met die winst iets verder kunt doen in je leven? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89525167
Nee
pi_89526063
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik vind Regina wel een terechte winnares, ze is een doorzetter, ging er 100% voor en gaf niet zomaar op. Heb geen zwakke punten bij haar kunnen ontdekken, wat ik bij veel andere wel zag.
Al had ik graag gezien dat Kim er niet door zo'n stom complot uit vloog, denk dat zij anders ook ver was gekomen :)
Precies, jij was dus wel goed wakker ;)
pi_89533242
Regina zit nu in Wat Vindt Nederland dus daar hoor ik nog wel iets van hoor. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89544125
Het was een leuk seizoen maar de finale is een anti climax voor mij. Waarom geen echte finale tussen Regina en mijn favoriet Tatiana. Jammer dat Regina heeft gewonnen want er was er maar 1 die alles alleen heeft gedaan en dat is voor mij een winnaar dus Tatiana
pi_89547117
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:04 schreef kenwel het volgende:
Het was een leuk seizoen maar de finale is een anti climax voor mij. Waarom geen echte finale tussen Regina en mijn favoriet Tatiana. Jammer dat Regina heeft gewonnen want er was er maar 1 die alles alleen heeft gedaan en dat is voor mij een winnaar dus Tatiana
Dit is een 'echte finale' want de eilandraad is altijd een centraal onderdeel van Robinson.

Trouwens: die outfit van Regina: OMG!
pi_89547276
quote:
Definieer 'alles'. 8)7

Tatiana verdiende de overwinning misschien alleen op het feit dat ze de battles goed doorstaan heeft,
die het gevolg waren van de meeste stemmen. Ook niet zo vreemd als je de eerste helft
alleen maar op je luie reet ligt nietwaar ;)
En dat kun je van Regina niet zeggen :P
pi_89558315
quote:
Ze was alleen geen actief persoon en ik vraag me af in hoeverre zij zou overleven als ze in haar eentje op zo'n eiland zou zitten. Regina was wat dat betreft vanaf het begin af aan actief bezig met overleven. Het zijn beide fysiek en mentaal sterke dames, maar Regina toonde veel meer inzet vind ik.
Feauteaux
pi_89558379
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef rubje het volgende:
en weet je wat nu het mooie is? Je hoort vervolgens nooit meer wat van ze. :{
Dat vind ik nou het rare van dit soort programma's die zich presenteren als zijnde heel wat en waar je allerlei moeilijkheden moet overwinnen om erin te komen en mee te doen en als je uiteindelijk het allemaal behaalt,dan rest je verder de anonimiteit en een schouderklopje. }:|

Je zou toch moge verwachten dat je met die winst iets verder kunt doen in je leven? :?
Je hoort net zoveel van ze als voorheen. Ze gaan gewoon verder met hun werk zoals ze eerst deden. Zou niet weten waarom een deelname en winst aan ER zoiets zou moeten veranderen? Het maakt je niet ineens een veel beter presentatrice ofzo.
Feauteaux
  zondag 5 december 2010 @ 18:50:07 #20
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89558515
Het is inderdaad niet iets dat je cv extra mooi maakt, net zo min als het winnen van een spelletje Catan je cv opfleurt.
pi_89558595
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is inderdaad niet iets dat je cv extra mooi maakt, net zo min als het winnen van een spelletje Catan je cv opfleurt.
Wat zou ik dan een wereldbaan hebben :P
Feauteaux
  zondag 5 december 2010 @ 18:54:43 #22
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89558686
Ik zou putjesschepper kunnen worden, dus ik ben blij toe. :P
pi_89651426
Remko Westerloo (zoon van tokkiecampingzenderbaas SBS6 Fons Westerloo) heeft bepaald dat Expeditie Robinson helaas alleen nog maar met celebs zal worden geproduceerd.

Dood, en dood en dood zonde, en ik begrijp er geen bal van. Waren de kijkcijfers echt slecht?? Het is al die jaren zo'n sterk programma gebleven... Niets van de kracht van het eerste seizoen verloren. Gewoon een spannend kwaliteitsprogramma.

Met deze editie ben ik al na 2 afleveringen afgehaakt. BN-ers interesseren me geen zak. Ze hebben al geld zat dus waarom krijgen ze dan nog prijzengeld ook? Doen ze dat omdat die mensen 'leuker met de camera kunnen communiceren ofzo. En waarom het beter scoort dan normaal met BNers begrijp ik al helemaal geen snars van. Zijn mensen echt zo dom dat ze het dan leuker vinden? Wie kan me dat uitleggen.

Het was 10 jaar ontzettend gaaf programma maar nu mogen ze van mij opdoeken als het alleen nog maar met BNers is.

Vinden andere mensen dit toevallig ook?
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:05:48 #24
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89653328
Geen idee, ik zag het nu voor het eerst. Niet omdat het met bn'ers is trouwens, maar toevallig. Bij Wie Is De Mol vind ik het echter wel minder leuk sinds het met bn'ers is, dus je zou een punt kunnen hebben. :)

Daar hetzelfde verhaal, die willen nooit meer met onbekende mensen. Jammer, wel.
pi_89664075
Tja, misschien is het omdat blijkbaar veel mensen het leuk vinden om die bn-ers uit hun element te zien oid ? Dus niet aan het presenteren/acteren maar "echter" ofzo. Ik dacht trouwens wel echt dat ze inderdaad voor een goed doel speelde, maar blijkbaar was dat goede doel hunzelf :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')