Het werkt andersom toch... schrijfwijze wordt bepaald door de spreektaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Baszh het volgende:
Snapt misschien niet hoe lidwoorden werken
Wel aardig, maar ik ren nog niet naar het winkel voor het CD.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Vond iemand dit mooi ?
Staan een paar pareltjes op dat album hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ik ren nog niet naar het winkel voor het CD.
Dat klopt, maar hij is niet iedereenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werkt andersom toch... schrijfwijze wordt bepaald door de spreektaal.
Dus als iedereen het over 'de leven' heeft zal het dat ook worden.
(niet dat ik het er mee eens ben dat het 'de' moet worden)
Ben je zijn plugger?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Staan een paar pareltjes op dat album hoor.
Ok, ik geef 'm de/het/een kans.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
Staan een paar pareltjes op dat album hoor.
Applefanboy?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
Dit is zo'n verkrachting van de Apple reclame
iddquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef BasEnAad het volgende:
Corton wordt dus gevraagd omdat hij de gewenste persoon in de lijst zet.
Ja. Ik heb die uitzending gemist denk ik. Maar Erik de Zwart heeft voor mij afgedaan met zo'n uitspraakquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik snap echt niet dat Erik de Zwart ooit iets met muziek heeft mogen doen.
Excuusneger ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Hij staat daar alleen maar omdat ie zwart is.
Zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef Marcoss het volgende:
Zou Gabbertje nog in de clip komen?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef Mani89 het volgende:
En aan het eind is de lijst één grote jaren 60/70 top 2000 orgie dankzij de vrienden van Matthijs.
Ken alleen Moby, vaag.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jam & Spoon, Underworld, Moby, The Prodigy, BT, Chicane, Oliver Lieb...
The Prodigy niet? Firestarterquote:
Nope.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Underworld en The Prodigy niet?
Damn. Goede starlaquote:
Haha, tenzij je iemand van OOR uitnodigt...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef Mani89 het volgende:
En aan het eind is de lijst één grote jaren 60/70 top 2000 orgie dankzij de vrienden van Matthijs.
Inderdaad, want ik herken ze niet allemaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Is er een lijstje van mensen die er nu instaan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
In dat genre is Cher ook invloedrijk geweest, met haar autotune.
Jammer dat mijn tegenstanders in de discussie de lijst bepalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Heufd het volgende:
Wat heerlijk. Een lijstje waar we lekker met z'n allen over kunnen ruziën.
Ik sla die onzin altijd met veel plezier over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Heufd het volgende:
Wat heerlijk. Een lijstje waar we lekker met z'n allen over kunnen ruziën.
Gremdaat.quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 25 november 2011 zijn o.a.: Joris Luyendijk, Fiona Hering, Karin Swerink, Dominee Gremdaat, Rick de Leeuw en Pierre Wind. Muziek is er van Sven Hammond Soul, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Elke morgen bij het koffieapparaat hebben we het erover met alle collega'squote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Matthijs 10x zeggen dat het zo ontzettend leeft onder de mensen, de anders-lijst.
Dat zijn van die John de Mol trucen, ik heb er nog niemand over gehoord (m.u.v. dit forum dan).
Hij kan zo naar RTL of SBS doorschuiven met z'n overdrijvingen.
Twee posts hierbovenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Komt er nog iets interessants? Normaal staat hier het lijstje met gasten.
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Matthijs 10x zeggen dat het zo ontzettend leeft onder de mensen, de anders-lijst.
Dat zijn van die John de Mol trucen, ik heb er nog niemand over gehoord (m.u.v. dit forum dan).
Hij kan zo naar RTL of SBS doorschuiven met z'n overdrijvingen.
Matthijs past daar prima, net als Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.
Matthijs is te oppervlakkig voor RTL denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.
Denk ik ook, ze moeten het toch vooral hebben van Albert Verlinde en Irene Moors.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Matthijs is te oppervlakkig voor RTL denk ik.
Dat zijn serieus meer ruimdenkende mensen dan Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik ook, ze moeten het toch vooral hebben van Albert Verlinde en Irene Moors.
Joris Luyendijkquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk vanavond voor Joris en Gremdaat.
Ik ga helemaal niet praten over de Voguequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Joris Luyendijk![]()
![]()
![]()
Sven Hammond Soul
![]()
Fiona en Karin zullen wel gaan praten over de Nederlandse Vogue....
Die troep die ze op hun bureautje hebben gezet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Die kartonnen dozen snap ik nooit, als ik word ontslagen hoef ik helemaal niets mee naar huis te nemen.
Nee, ik moet dan alleen de map "privé" even naar een usb-stickje kopiërenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Die kartonnen dozen snap ik nooit, als ik word ontslagen hoef ik helemaal niets mee naar huis te nemen.
Die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die troep die ze op hun bureautje hebben gezet.
Ik zat meer te denken aan de directory customers of projecten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan alleen de map "privé" even naar een usb-stickje kopiëren
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.quote:
Dat mag nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de directory customers of projecten.
Een broodje bal uit de kantine.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.
Ik denk dat zijn stukjes te moeilijk zijn voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Ringo het volgende:
Een selectie van die blogartikelen stond vertaald in de Groene. Tof.
Ik laat mijn transistorradio met 2 wuppies er op gewoon staan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat zijn stukjes te moeilijk zijn voor mij.
Ik ook, hij was opeens verdwenen toen hoorde ik dat hij voor The Guardian werkte maar die blog kwam er maar niet...quote:
En genaaid worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik ook maar bij een bank ga werken, de hele dag naaien
Helaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Oei niet weer die enge foto laten zien he?
Die gaat in de bookmarks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef alors het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)yendijk-banking-blog
Verbaasde mij ook, maar ik lees die bladen sowieso niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Was er nog geen Vook in het Nederlands?
quote:
Bladen zonder column van JDquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Bladen zonder rubriek met een uitsmijtertje
Dat ook jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Die bladen staan stampvol reclame met af en toe een artikeltje er tussendoor.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien gaat hij ook iets doen.
[ afbeelding ]
Heeft ook wel iets met mode.
6 euro? Reken maar 20 voor een beetje kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ook jaEn daar mag je dan 6 euro voor aftikken
Die glossy's hebben inderdaad nog geen 5 pagina's redactionele artikelen. Zag vandaag de Jan bij mijn autodealer. Vooral Vuitonnetjes à ¤ 2.800,--.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Die bladen staan stampvol reclame met af en toe een artikeltje er tussendoor.
Ik houd het wel bij de PCM en Computerideequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die glossy's hebben inderdaad nog geen 5 pagina's redactionele artikelen. Zag vandaag de Jan bij mijn autodealer. Vooral Vuitonnetjes à ¤ 2.800,--.
Ik heb een abbo op Quote gewonnen en die is wel weer lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik houd het wel bij de PCM en Computeridee
Het swingt de pot uit.quote:
spoiler >:Dquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Top2000
1. Queen
2. Eagles
3. Deep Purple
Ja lijkt mij ook raar...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
3 miljoen stemmers. Yeah right. In 20 jaar misschien.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn stemmen, idd. Moet dus gedeeld worden door ergens tussen de 12 en 18 ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Leo heeft zijn broek al uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Worden ze dan nooit moe van steeds dezelfde liedjes?
10 bands opgegeven door 1 persoon is 10x een stem denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Babyboom houdt niet van verandering, wel van verjaardagen in kring.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Worden ze dan nooit moe van steeds dezelfde liedjes?
Dominee Gremdaat ja. Of Paul Haenen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Was hij de stem van Bert van Bert en Ernie?
We kunnen een nieuw topic maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |