Elke morgen bij het koffieapparaat hebben we het erover met alle collega'squote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Matthijs 10x zeggen dat het zo ontzettend leeft onder de mensen, de anders-lijst.
Dat zijn van die John de Mol trucen, ik heb er nog niemand over gehoord (m.u.v. dit forum dan).
Hij kan zo naar RTL of SBS doorschuiven met z'n overdrijvingen.
Twee posts hierbovenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Komt er nog iets interessants? Normaal staat hier het lijstje met gasten.
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Matthijs 10x zeggen dat het zo ontzettend leeft onder de mensen, de anders-lijst.
Dat zijn van die John de Mol trucen, ik heb er nog niemand over gehoord (m.u.v. dit forum dan).
Hij kan zo naar RTL of SBS doorschuiven met z'n overdrijvingen.
Matthijs past daar prima, net als Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.
Matthijs is te oppervlakkig voor RTL denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie Matthijs ook nog wel eens naar RTL verkassen. Voor zijn principes hoeft-ie het iig niet te laten.
Denk ik ook, ze moeten het toch vooral hebben van Albert Verlinde en Irene Moors.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Matthijs is te oppervlakkig voor RTL denk ik.
Dat zijn serieus meer ruimdenkende mensen dan Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik ook, ze moeten het toch vooral hebben van Albert Verlinde en Irene Moors.
Joris Luyendijkquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk vanavond voor Joris en Gremdaat.
Ik ga helemaal niet praten over de Voguequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Joris Luyendijk![]()
![]()
![]()
Sven Hammond Soul
![]()
Fiona en Karin zullen wel gaan praten over de Nederlandse Vogue....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |