Die troep die ze op hun bureautje hebben gezet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Die kartonnen dozen snap ik nooit, als ik word ontslagen hoef ik helemaal niets mee naar huis te nemen.
Nee, ik moet dan alleen de map "privé" even naar een usb-stickje kopiërenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Die kartonnen dozen snap ik nooit, als ik word ontslagen hoef ik helemaal niets mee naar huis te nemen.
Die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die troep die ze op hun bureautje hebben gezet.
Ik zat meer te denken aan de directory customers of projecten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan alleen de map "privé" even naar een usb-stickje kopiëren
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.quote:
Dat mag nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de directory customers of projecten.
Een broodje bal uit de kantine.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.
Ik denk dat zijn stukjes te moeilijk zijn voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Ringo het volgende:
Een selectie van die blogartikelen stond vertaald in de Groene. Tof.
Ik laat mijn transistorradio met 2 wuppies er op gewoon staan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een foto op mijn bureau en een lullig klokje en wat andere shit. Ik denk niet dat ik veel meeneem.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat zijn stukjes te moeilijk zijn voor mij.
Ik ook, hij was opeens verdwenen toen hoorde ik dat hij voor The Guardian werkte maar die blog kwam er maar niet...quote:
En genaaid worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik ook maar bij een bank ga werken, de hele dag naaien
Helaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Oei niet weer die enge foto laten zien he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |