quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Wat een kutitem is het toch ook
Elke keer die gescripte ruzies.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tiesto onze grootste artiestDus lijkt me logisch.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tiesto onze grootste artiestDus lijkt me logisch.
Al die andere artiesten sowieso, het gaat niet om Nederlanders, maar wereldwijd.quote:
Armin is hem op dit moment gewoon voorbij. Buiten dat wordt er niet gevraagd om de grootste hèquote:
Armin hem voorbij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Armin is hem op dit moment gewoon voorbij. Buiten dat wordt er niet gevraagd om de grootste hè
Deze.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Nou goed mijn voorspelling komt dus uit allemaal ouwe mannetjes die weer ouwe grijze meuk in die lijst gooien waar alleen senioren nog op zitten te wachten.
Dat wist ik gewoon al voordat het hele item begon.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Nou goed mijn voorspelling komt dus uit allemaal ouwe mannetjes die weer ouwe grijze meuk in die lijst gooien waar alleen senioren nog op zitten te wachten.
Weet ik veel. Wie geeft er een fuck?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef Gattaca het volgende:
Hebben ze een lijstje met de artiesten die er nu in staan?
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?quote:
Huhquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?
Verrassend met zo'n usernamequote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef King_Merc het volgende:
raar had toch wel Freddie Mercury/Queen er al in verwacht,
- eersten die stadion concerten deden
- eersten die lichtshows gaven
- eerste "videoclip"
- (1 van de bekenste videoclips ooit (I want to break free )
- en nog veel meer dingen
ze moeten er wel in komen ...
Eh, omdat dat het hele idee is?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Gattaca het volgende:
Het samen een filmpje samenstellen was de vorige keer een geslaagd idee. Ik kan me voorstellen dat ze dat weer willen herhalen.
Maar waarom EXACT dezelfde muziek van Apple, BIJNA dezelfde voice over tekst, etc etc
Niet heel origineel.
Ook die had er ingemoeten ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef King_Merc het volgende:
raar had toch wel Freddie Mercury/Queen er al in verwacht,
- eersten die stadion concerten deden
- eersten die lichtshows gaven
- eerste "videoclip"
- (1 van de bekenste videoclips ooit (I want to break free )
- en nog veel meer dingen
ze moeten er wel in komen ...
Laat maar, niet in discussie mee gaan. Is zo'n veertiger die niet doorheeft dat DJ's zelf produceren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie jou niemand noemen hoor?quote:
Dat je dat niet ziet geeft alleen aan dat je mijn reactie óf niet goed gelezen hebt, óf simpelweg niet begrijpt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie jou niemand noemen hoor?
Weet je wat, wees gewoon stil want je gaat dit nooit winnen van mij
Ze kunnen toch ook een ander soort filmpje maken van alle fragmentjes? Ze hebben al zo'n Apple-filmpje gemaakt bij DWDD, waarom nu niet een ander filmpje? Ik vind het nogal lui.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Xrenity het volgende:
Sowieso dat Leo Blokhuis Radiohead er in komt zetten de laatste week.BlokhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je dat niet ziet geeft alleen aan dat je mijn reactie óf niet goed gelezen hebt, óf simpelweg niet begrijpt.
Dit?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?
Het idee van het item is nou juist dat ze een variatie maken op die Apple commercial.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een ander soort filmpje maken van alle fragmentjes? Ze hebben al zo'n Apple-filmpje gemaakt bij DWDD, waarom nu niet een ander filmpje? Ik vind het nogal lui.
Eh, kijkers?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wie geeft er een fuck?
Zit je weer aan de fles?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze noet revereren aan Mi8chale Apteds 7 Up en dat niemand in het topic er het over heeft.
Begin jaren 60 begon ie met 7-jarigen en ze zijn inmiddels ouder dan 50.
Iedere 7 jaren te zien bij de VP)RO.
Is een briljante serie die al zo lang loopt.
Meer verschil dan bij deze Nederlnders.
Alle sociale klasssen komen er aan bod.
Hier hebben ze gkozen voor de intelligente kinderen.
Ja, maar dat hebben ze al gedaan. Een variatie maken op de Apple commercial.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Het idee van het item is nou juist dat ze een variatie maken op die Apple commercial.
Beterschap, tong.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze noet revereren aan Mi8chale Apteds 7 Up en dat niemand in het topic er het over heeft.
Begin jaren 60 begon ie met 7-jarigen en ze zijn inmiddels ouder dan 50.
Iedere 7 jaren te zien bij de VP)RO.
Is een briljante serie die al zo lang loopt.
Meer verschil dan bij deze Nederlnders.
Alle sociale klasssen komen er aan bod.
Hier hebben ze gkozen voor de intelligente kinderen.
Ik dacht dat ze ter compensatie supervernieuwerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zullen elke keer wel van die babyboomers en grijsjes zitten die een of andere artiest uit de jaren '60 of '70 erin zetten.
Dank je welquote:
Joh. Serieus?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze al gedaan. Een variatie maken op de Apple commercial.
Sex Pistols zat er in, toch? Of ging dat alleen om Malcolm McLaren?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ter compensatie supervernieuwerTiesto erin zouden zetten.
Overigens niet eens zo'n belabberde lijst vind ik hoor. Maar Cooke én Charles én James Brown is teveel. Gooi voor 2 van die drie dan idd Kraftwerk terug en nog een oerpunkband (ramones, clash, zoiets) erin en je bent imo al aardig op weg.
Is dat geen Belg ?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef rubbereend het volgende:
Als er een Nederlandse DJ in moet dan natuurlijk Eddy de Clercq, die was echt baanbrekend bezig.
Ja geboren daar maar feitelijk uitgegroeid tot een Nederlanderquote:
Niet goed opgelet dan! tyquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Sex Pistols zat er in, toch? Of ging dat alleen om Malcolm McLaren?
Hij mixt het toch alleen maar?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Dit?
Is Tiesto bekend geworden door muziek van andere te draaien?
Wat ie er ook uit flapte direct erna 'nee, te blank'quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:39 schreef Lone_Gunman het volgende:
Speciaal voor die gast met die snor: [ afbeelding ]Wat voor journalist ben je als je je persoonlijke mening laat zegevieren
![]()
Gaat niet alleen om popmuziek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:55 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Wat ie er ook uit flapte direct erna 'nee, te blank'![]()
![]()
Weten we wel meteen hoe serieus we deze meneer moeten nemen als blijkbaar heule grote journalist.
Ook wel handig voor de mensen die ongefundeerd hun favoriete artiest gaan lopen spammen, vertel er dan wel bij waarom je de betreffende artiest/groep zo vernieuwend vindt en wat voor stempel hij/zij/het/ze op de popmuziek hebben gedrukt.
Oh muziek in het algemeen dan. boeie, daar ging het ook niet om. Het ging me om de ontbrekende onderbouwing.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb vandaag Sander van de Pavert (LuckyTV) gezien![]()
In het echt is hij nog leuker, en heel langquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb vandaag Sander van de Pavert (LuckyTV) gezien![]()
Ik heb zo het vermoeden dat hij vanavond met een parodie over hoerige domme groupies komt.quote:
Oh dat zou wel een eer zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hij vanavond met een parodie over hoerige domme groupies komt.
Hij zit zelf bij DWDD!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hij vanavond met een parodie over hoerige domme groupies komt.
Marco Borsato krijgt zometeen les van Lana del Rey, is toch ook goed nieuws.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef Specularium het volgende:
Kempi komt ook weer. Iets over die straattaalbijbel.
Als ze nou ergens niet aan mee zouden moeten doen in dit programma is het de verheerlijking van die inferieure raarpratende straatcultuur.
Dat krijg je met zo'n overrated clubje.quote:
Kempi gaat het duet tussen Guus Meeuwis en Gers evenaren met Marco....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Kempi, Borsato. Ze hebben weer kosten en moeite gespaard.
Ja, The Beatles are out!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey zag ik Giel? Gaat hij Kraftwerk er terug in proppen ofzo?
Hij laat daar ook foto's van zien in een theatershow van hem. Ziet er inderdaad niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Vroeger had mm toch ook een snor en lang haar en was hij 3 keer zo dik, dat heeft hij ooit gezegd in zomergasten
Pfff, als straf mag je dit weekend niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Shit stukje gemist, cultuurdingen zie ik.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff, als straf mag je dit weekend niet uit.
Ik zou het ook niet terugkijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Shit stukje gemist, cultuurdingen zie ik.
Zullen wel bij de drugsbaronnen in Zuid Amerika hangen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
9 schilderijen wel lullig van de eigenaars van die andere 6 die ze niet wel geven.
Mona mocht die kroeg niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zullen wel bij de drugsbaronnen in Zuid Amerika hangen.
Dominee Gremdaat.quote:
haar kapsel ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Haar trui past niet bij haar persoonlijkheid.
En Pavert.quote:
Inderdaad.quote:
ja viel mij ook op, het lijkt gewoon niet te passen ofzo, maarja zelf weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad.
In essentie wel een mooie meid.
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Kempi is streetwise, maar hij ziet er meer uit als roadkill.
Die windmolens komen in zee, niet in de lucht, dus als je ligt te zonnen zie je alleen de lucht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Gezellig, lig je te zonnen en heb je uitzicht op windmolens.
Alsof je daar uberhaupt meer uitzicht heb dan de dikke reet van degene die hutjemutje voor je ligt en de bierpens die naast je ligtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Gezellig, lig je te zonnen en heb je uitzicht op windmolens.
Ik zon zittendquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die windmolens komen in zee, niet in de lucht, dus als je ligt te zonnen zie je alleen de lucht.
Vandaar dat ik al jaren niet meer naar Zandvoort ga inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof je daar uberhaupt meer uitzicht heb dan de dikke reet van degene die hutjemutje voor je ligt en de bierpens die naast je ligt
Kent u die uitdrukking!quote:
Naakt voel je dat nog net even wat beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zon zittendMisschien zorgt het wel voor een fris windje.
Strand Zuid - daar kwam ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt voel je dat nog net even wat beter.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
16 keer op nummer één.
Hitler had ook miljoenen aanhangers.
Wat massa-media kan doen.
Ik vind dit alvast minder erg dan Justin Bieber, Rihanna of Ali B.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
16 keer op nummer één.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef alors het volgende:
Ik gun het Marco wel, vind de muziek niet zo, maar sympathieke man
Ja dat, aardige vent, maar zijn muziek koop ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef alors het volgende:
Ik gun het Marco wel, vind de muziek niet zo, maar sympathieke man
Hitler deed het zonder Facebook en twitter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
16 keer op nummer één.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
16 keer op nummer één.
Als Marco Borsato engelstalig zong had hij in 1996 al meer dan 5 miljard kijks, je weetsquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik vind dit alvast minder erg dan Justin Bieber, Rihanna of Ali B.
Had er wel joetjoep moeten zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Marco Borsato engelstalig zong had hij in 1996 al meer dan 5 miljard kijks, je weets
quote:
Was die niet dood?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit Dokters van Leeuwen daar achterin.
De meeste drome zijn bedro, en als ik wakke wordt na jou dan droo ik noh...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Als cadeau en bedankje voor zijn oeuvre gaat Kempi een nummer van Borsato zingen.
Allemaal door die verdomde Sound Mix Show van Henny Huisman en RTL4, dus dit komt van boven de rivieren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Is marco borsato alleen populair onder de grote rivieren?
Zijn ze allemaal ongesteld, dan?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal ongesteld, dan?
Sorry ben zo gewend aan 2 minutenquote:
Kut ik moet wennen aan mijn blauwheid, ik edit perongeluk jouw berichtquote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kut ik moet wennen aan mijn blauwheid, ik edit perongeluk jouw berichtinplaats van de mijne.
Die tits vielen me niet eens op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje het onderwerp tits naar wimpers veranderen?
Het klonk niet als de sensatie van 2012.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ff reageren hoor..je-zus-wat slecht.. je hoort gewoon dat ze niet normaal kan praten met die snavel.. echt
![]()
Marco Borsato kreeg meer tijd, het zou andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ff reageren hoor..je-zus-wat slecht.. je hoort gewoon dat ze niet normaal kan praten met die snavel.. echt
![]()
op de radio klinkt het ok jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef starla het volgende:
Mooi nummer, haar even in de gaten houden
En dit ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Er zijn al lang al vertalingen in hedendaags, normaal Nederlands hoor Kempi, daar heb je geen straatversie voor nodig...
ja heerlijk ondeugendquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef Tem het volgende:
Haha, ondeugende harses heeft die gast toch.
Op zijn Grieks?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef marcodej het volgende:
Door een Griek te grazen genomen worden...
op zn Grieksquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef marcodej het volgende:
Door een Griek te grazen genomen worden...
Leuke combiquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Specularium het volgende:
Hij zou Ingeborg Beugel wel kwaad kunnen krijgen.
Nou is daar vrij weinig voor nodig, maar toch.
Zeg dat maar tegen margreet dolmanquote:
En Kaa de slang uit Jungle Bookquote:
Die grap is alleen leuk bij een echt persoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |