quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Wat een kutitem is het toch ook
Elke keer die gescripte ruzies.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tiesto onze grootste artiestDus lijkt me logisch.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tiesto onze grootste artiestDus lijkt me logisch.
Al die andere artiesten sowieso, het gaat niet om Nederlanders, maar wereldwijd.quote:
Armin is hem op dit moment gewoon voorbij. Buiten dat wordt er niet gevraagd om de grootste hèquote:
Armin hem voorbij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Armin is hem op dit moment gewoon voorbij. Buiten dat wordt er niet gevraagd om de grootste hè
Deze.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Nou goed mijn voorspelling komt dus uit allemaal ouwe mannetjes die weer ouwe grijze meuk in die lijst gooien waar alleen senioren nog op zitten te wachten.
Dat wist ik gewoon al voordat het hele item begon.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Nou goed mijn voorspelling komt dus uit allemaal ouwe mannetjes die weer ouwe grijze meuk in die lijst gooien waar alleen senioren nog op zitten te wachten.
Weet ik veel. Wie geeft er een fuck?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef Gattaca het volgende:
Hebben ze een lijstje met de artiesten die er nu in staan?
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?quote:
Huhquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?
Verrassend met zo'n usernamequote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef King_Merc het volgende:
raar had toch wel Freddie Mercury/Queen er al in verwacht,
- eersten die stadion concerten deden
- eersten die lichtshows gaven
- eerste "videoclip"
- (1 van de bekenste videoclips ooit (I want to break free )
- en nog veel meer dingen
ze moeten er wel in komen ...
Eh, omdat dat het hele idee is?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Gattaca het volgende:
Het samen een filmpje samenstellen was de vorige keer een geslaagd idee. Ik kan me voorstellen dat ze dat weer willen herhalen.
Maar waarom EXACT dezelfde muziek van Apple, BIJNA dezelfde voice over tekst, etc etc
Niet heel origineel.
Ook die had er ingemoeten ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef King_Merc het volgende:
raar had toch wel Freddie Mercury/Queen er al in verwacht,
- eersten die stadion concerten deden
- eersten die lichtshows gaven
- eerste "videoclip"
- (1 van de bekenste videoclips ooit (I want to break free )
- en nog veel meer dingen
ze moeten er wel in komen ...
Laat maar, niet in discussie mee gaan. Is zo'n veertiger die niet doorheeft dat DJ's zelf produceren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie jou niemand noemen hoor?quote:
Dat je dat niet ziet geeft alleen aan dat je mijn reactie óf niet goed gelezen hebt, óf simpelweg niet begrijpt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie jou niemand noemen hoor?
Weet je wat, wees gewoon stil want je gaat dit nooit winnen van mij
Ze kunnen toch ook een ander soort filmpje maken van alle fragmentjes? Ze hebben al zo'n Apple-filmpje gemaakt bij DWDD, waarom nu niet een ander filmpje? Ik vind het nogal lui.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Xrenity het volgende:
Sowieso dat Leo Blokhuis Radiohead er in komt zetten de laatste week.BlokhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je dat niet ziet geeft alleen aan dat je mijn reactie óf niet goed gelezen hebt, óf simpelweg niet begrijpt.
Dit?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, mensen die hun bekendheid niet hebben te danken aan het aanzetten van muziek die een ander bedacht heeft?
Het idee van het item is nou juist dat ze een variatie maken op die Apple commercial.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een ander soort filmpje maken van alle fragmentjes? Ze hebben al zo'n Apple-filmpje gemaakt bij DWDD, waarom nu niet een ander filmpje? Ik vind het nogal lui.
Eh, kijkers?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wie geeft er een fuck?
Zit je weer aan de fles?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze noet revereren aan Mi8chale Apteds 7 Up en dat niemand in het topic er het over heeft.
Begin jaren 60 begon ie met 7-jarigen en ze zijn inmiddels ouder dan 50.
Iedere 7 jaren te zien bij de VP)RO.
Is een briljante serie die al zo lang loopt.
Meer verschil dan bij deze Nederlnders.
Alle sociale klasssen komen er aan bod.
Hier hebben ze gkozen voor de intelligente kinderen.
Ja, maar dat hebben ze al gedaan. Een variatie maken op de Apple commercial.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Het idee van het item is nou juist dat ze een variatie maken op die Apple commercial.
Beterschap, tong.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze noet revereren aan Mi8chale Apteds 7 Up en dat niemand in het topic er het over heeft.
Begin jaren 60 begon ie met 7-jarigen en ze zijn inmiddels ouder dan 50.
Iedere 7 jaren te zien bij de VP)RO.
Is een briljante serie die al zo lang loopt.
Meer verschil dan bij deze Nederlnders.
Alle sociale klasssen komen er aan bod.
Hier hebben ze gkozen voor de intelligente kinderen.
Ik dacht dat ze ter compensatie supervernieuwerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zullen elke keer wel van die babyboomers en grijsjes zitten die een of andere artiest uit de jaren '60 of '70 erin zetten.
Dank je welquote:
Joh. Serieus?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze al gedaan. Een variatie maken op de Apple commercial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |