Het is stom, ik heb een hekel aan Geer & Goor en je wéét dat er puberale ongein komt en tóch moest ik glimlachen.quote:
'helaas niet gelukt' like wtfquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef HalvinCarris het volgende:
De aardbevingmachineKomt die hippe gozer mee zo vlak naar Turkije.
En dat ja.. beetje apart.quote:
Het is zo flauw dat het weer leuk wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Geer en Goor
Ja sorry mensen, dit vind ik grappig
hahahahahaahahahahahahaaaaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Kan je wel nee schudden Walter, maar het is wel zo.
Ik wil niet, maar ik moest lachenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Kan je wel nee schudden Walter, maar het is wel zo.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft die blouse ontworpen, Fusionfreak?
FF werkt alleen met primaire kleuren, jwt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft die blouse ontworpen, Fusionfreak?
Hij ontkent dat. Nou ja, hij blijft nee schudden.quote:
Uitspraak van een professor van mij: "Nooit een natuurkundige of wiskundige vertrouwen die goed gekleed is."quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef marcodej het volgende:
Meisje rechts achter Matthijs is vast speciaal naar de kapper geweest voor deze uitzending.
Dat meisje met die zwarte pantiequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef marcodej het volgende:
Meisje rechts achter Matthijs is vast speciaal naar de kapper geweest voor deze uitzending.
Volgens mij is ie al in de eighties geweest, aan zijn shirt te zien....quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me wel een professor die een tijdmachine gaat uitvinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Matthijs gaat nu weer de naieve domoor uithangen
had ik maar zo'n docent gehad voor natuurkunde, dan had ik het misschien gesnaptquote:
Die blondine met krullen achter Matthijsquote:
Ja, dan waren het in ieder geval amusante lessen geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
had ik maar zo'n docent gehad voor natuurkunde, dan had ik het misschien gesnapt
Idd prachtig presentatieduo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij moet de Wetenschapskwis presenteren, samen met WIm T.
Die brunette helemaal links?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de meisjes achter de professor leuker, vooral die met de volle lippen.
Eens ik ben verliefdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die blondine met krullen achter Matthijs![]()
Ze heeft een rare bek maar wel geilquote:
Da's de leukste! (Vind ik):Yquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de meisjes achter de professor leuker, vooral die met de volle lippen.
Ik ben juist verliefd op diegene achter Matthijs.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je er ook niet steeds aan zitten krabben.
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat meisje naast die met dat groene truitje dus, moooooi
Allemaal intimidatietactiek hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Grappige prof, maar hij blijftnee
schudden.
Kelly?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Of straks is het Wendy.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch gewoon een typetje van Kooten en de Bie?
Die met het blauw-witte truitje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:
Dan is de lol er ook snel af... want de meeste 'proefjes' die hij doet zijn niet eens zo boeiend.quote:
Yep, maar wél zappen, nu!quote:
http://kellyveer.hyves.nl/quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Namen ken ik niet, heb jij haar Hyves?
Echt hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand hoe het meisje linksachter matthijs heet
Hermien. Geen dankquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Henk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Hermien van Tongeren. Ze is 19.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Ties02 het volgende:
geen hits op googlequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hermien van Tongeren. Ze is 19.
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Dit is echt triest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Beetje showman geworden na zijn serieuze werk blijven hangen in de klas om studenten te plezieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef Gattaca het volgende:
Leuke uitzending!
Volgens mij was Walter Lewin echt een beetje pissed dat het proefje zo gebrekkig uitgevoerd werd.
gvd waarom geen namen erbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Was dit keer ook wel heel erg opzichtigquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:26 schreef Jac0bus het volgende:
Twitter staat ook vol met tweets over de dames in het publiek
'Vind ik leuk'quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk altijd al vervelend geweest maar in het begin vonden mensen dat nog ludiek en apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is eigenlijk best ouderwets om publiek als decor te gebruiken.
Zei jan trouwens aan het begin dat hij barend en van dorp een stuk beter vond dan DWDD, ga dan lekker iets anders doen dan tafelheren, vind hem wat vervelende worden dit seizoen.
Volgens mij wilde hij het zo verpakken dat hij via een omweg iets aardigs wilde zeggen over VI door iets aardigs te zeggen over een heel ander (oud) programma bij de commerciëlen. Dat programma's bij de commerciëlen veel meer vrijgevochten zijn. Maar hij wilde ook weer niet heel expliciet VI de hemel in prijzen, want hij zit bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is eigenlijk best ouderwets om publiek als decor te gebruiken.
Zei jan trouwens aan het begin dat hij barend en van dorp een stuk beter vond dan DWDD, ga dan lekker iets anders doen dan tafelheren, vind hem wat vervelende worden dit seizoen.
Ik ook.quote:
Stembanden zijn ook spieren hè en het was overduidelijk dat hij niet de volle controle over zijn spieren meer heeft, en daar kunnen soort dingen ook door komen, en het zal me ook niet verbazen dat hij een beetje doof is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Nober het volgende:
Ik vond die meid achter de gasten vandaag leuker dan die donkerblonde in d'r rokje achter Matthijs. Maar die Walter was wel vermakelijk, kennelijk ga je haRDER PRATEN en meer bewegen als je in Amerika woont.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Had het idee dat ie aan Parkinsson of iets in die trant leed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stembanden zijn ook klieren hè en het was overduidelijk dat hij niet de volle controle over zijn spieren meer heeft, en daar kunnen soort dingen ook door komen, en het zal me ook niet verbazen dat hij een beetje doof is.
Geweldig iddquote:
Hij deed dat gister zelfs in Studio Voetbal, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het zo verpakken dat hij via een omweg iets aardigs wilde zeggen over VI door iets aardigs te zeggen over een heel ander (oud) programma bij de commerciëlen. Dat programma's bij de commerciëlen veel meer vrijgevochten zijn. Maar hij wilde ook weer niet heel expliciet VI de hemel in prijzen, want hij zit bij Studio Voetbal.
This account has been suspended.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/HetmeisjeachterMatthijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
?
Vond het de eerst echt leuke Tv draait door in weken ja, al was Anus Bleker inderdaad wel heel slecht maar wat verwacht je van Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef pberends het volgende:
Mein Hol.
Anus Bleker.
Leuke Tv draait door.
Zo'n grap is gewoon geniaal bij zo'n droge geniepige CDA'er als Henk Bleker. Ik noemde hem overigens al vaker Henk Anusbleker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het de eerst echt leuke Tv draait door in weken ja, al was Anus Bleker inderdaad wel heel slecht maar wat verwacht je van Paul de Leeuw.
Hoe lang deed je dat al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n grap is gewoon geniaal bij zo'n droge geniepige CDA'er als Henk Bleker. Ik noemde hem overigens al vaker Henk Anusbleker.
Het blijft spijtig dat het oude CDA kiesvolk niet door zijn act kan heen kijken, maar hij is inderdaad vaak een reden een programma over te slaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n grap is gewoon geniaal bij zo'n droge geniepige CDA'er als Henk Bleker. Ik noemde hem overigens al vaker Henk Anusbleker.
Wat ben je toch een trendsetter!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
In 2010 al:quote:
ik vond mien hol leukerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het de eerst echt leuke Tv draait door in weken ja, al was Anus Bleker inderdaad wel heel slecht maar wat verwacht je van Paul de Leeuw.
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 25 oktober is o.a.: Lucas Wenniger. Muziek is er van Erik van Muiswinkel, maar óók van Key Largo en tafeldame is Claudia de Breij. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Daar zeg je iets niet helemaal goed. Als jij klant bent bij een willekeurig bedrijf, laten we zeggen een schoenenwinkel. En dat bedrijf gaat failliet, dan betaal jij als klant toch niks?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:38 schreef pberends het volgende:
"De verliezen zijn voor de banken"
Die Vermeend hoeven we ook niet meer serieus te nemen. Ik geloof dat de klanten van de banken de overheden, bedrijven en particulieren zijn en dus uiteindelijk de zooi betalen.
Als een schoenenwinkel failliet gaat, ben jij je spaargeld dan kwijt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar zeg je iets niet helemaal goed. Als jij klant bent bij een willekeurig bedrijf, laten we zeggen een schoenenwinkel. En dat bedrijf gaat failliet, dan betaal jij als klant toch niks?
Geen Bertje van der Veer ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
[Te gast in de uitzending van dinsdag 25 oktober is o.a.: Lucas Wenniger. Muziek is er van Erik van Muiswinkel, maar óók van Key Largo en tafeldame is Claudia de Breij. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.]
DSB?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, maar als een bank failliet gaat ook niet.
Idd, maar nu die v.d. Veer met de dood bedreigd is door een of andere debiel zal het nog wel even doormodderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef Specularium het volgende:
Ben het Televiziercircus nu wel een beetje zat.
Ook niet. Tot een tonnetje sowieso gegarandeerd door DNB.quote:
Yep, genoeg gelachen nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef Specularium het volgende:
Ben het Televiziercircus nu wel een beetje zat.
Paarden hebben een mond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Specularium het volgende:
Claudia, hou je oninteressante bek.
Anders snappen we het misschien niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Wat wordt zo'n onderwerpje leukig gebracht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Wat wordt zo'n onderwerpje leukig peppie en kokkie achtig gebracht.
Nee, dezequote:
Ja, dacht ik ook. Ik hóef de ruimte al niet eens meer in. Suf gedoe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef Specularium het volgende:
Hij kan wel elke jongensdroom kapot vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |