quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Elusive het volgende:
klinkt iig beter dan het standaard "hip dwdd-gitaar-bandje"
Ik ben wel eens bij hem thuisgeweest toen z'n zoon een feest gaf. Die vent is echt zo'n ouwehoer, machtigquote:
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Beter dan Go back to the Zoo, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Die band wordt echt gewaardeerd?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.
Eerder overhyped. Maar ik vond dit niet veel beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.
Inderdaad, ik doe het dagelijks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Alsof het zo een uniek concept is, iemand in een busje meenemen om te ontvoeren.
ALS je iemand wil ontvoeren lijkt me dat toch de meest voor de hand liggende methode (maar ik kijk veel filmsquote:
Die is ook tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte bazen dragen dit soort overhemden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, bij mij is het in elk geval nog nooit fout gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS je iemand wil ontvoeren lijkt me dat toch de meest voor de hand liggende methode (maar ik kijk veel films).
Kijk maar uit, direct lezen ze meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij mij is het in elk geval nog nooit fout gegaan.
Heb je zijn schoenen al eens gezien ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat iedereen ademloos zit te kijken.
Sorry!quote:
Om zijn eigen filmpje alvast te pluggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef DrDurden het volgende:
Waarom zit Peter hier eigenlijk? Hij heeft de film nog niet eens gezien.
Ja, hij ging met de underground. (woordgrapje!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Peter is gewoon meegelift op het succes van de onderwereld.
Een goed excuus voor Matthijs om Peter met z'n Televizierring op z'n muil te slaan, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
Ik begin me af te vragen wanneer de ruzie tussen Peter en de presentator begint.
Gratis drugs erbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp prima dat je bevriend kan raken met een zware criminelen, leuke uitjes naar stripclubs enzo.
Valt wel op ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Kijk, dit weet hij dan weer haarfijn.
Dat kun je allemaal nalezen in het boek waar Peter het af en toe over heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel op ja.
De draad van dit verhaal ben ik halverwege wel kwijtgeraakt.
Ligt vast wel bij De Slegte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat kun je allemaal nalezen in het boek waar Peter het af en toe over heeft.
Zo is DWDD op zijn best. En Matthijs ook. Hij moet echt leren om niet teveel te onderbreken. Dan gaat het niveau vanzelf wel weer omhoog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond het een mooi, netjes gesprek. Zonder dat Mathijs te veel vroeg.
quote:
quote:Te gast in de uitzending van 24 oktober 2011 zijn: Willem Vermeend, Mathijs Bouman, Diederik Jekel, Walter Lewin en Anton Corbijn. Muziek is er van Nobody Beats The Drum, tafelheer is Jan Mulder.
Diederik is die natuurkundige bollebaas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Diederik en Walter doen nog even geen belletje rinkelen, maar ik zal ze vast wel ergens van kennen.
Zat hij niet bij WNL?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Willem Vermeend![]()
Ik weet niet wat hij komt doen, maar in zijn vak (Staatssecretaris van Financien, was hij echt de allerbeste ooit!).
DWDD is geen omroep. Al zou Matthijs dat wel graag willen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zegt toch niks? Jort Kelder zit bij DWDD...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard, dit is de VI pre-party.
Begint dat om half negen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard, dit is de VI pre-party.
wie wel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Neon Letters niet zo erg grappig.
Deze meneer vind ik ook niet zo grappig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Neon Letters niet zo erg grappig.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze meneer vind ik ook niet zo grappig.
Nee, Jan Kooiemans toch?quote:
Zeker! Toen kon ik zelfs Jan goed handlen.quote:
*PVV handshake*quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
SV is gewoon teringsaai, met hun 'elitaire' mening.
Ze maken het voetbal veel te groot; ze doen soms net alsof het om kwantummechanica gaat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
SV is gewoon teringsaai, met hun 'elitaire' mening.
Voor ons, uiteraard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel weer dames achter Matthijs, voor jullie.
2028 VOETBAL INTERNATIONAL 3,4 6,9 524.000quote:
Hij heeft daar ook precies een hoofd voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Vermeend zit in de heerlijke [blije paasei modus]. Verfrissend.
Terwijl zijn medegast me af en toe doet denken aan Pim Fortuyn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Toen ik Vermeend net zag dacht ik HEEL even dat Maarten 't Hart er zat.
Idd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Toen ik Vermeend net zag dacht ik HEEL even dat Maarten 't Hart er zat.
weheheh iddquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
'wat betekent dat voor mij'
Nou Matthijs jij krijgt gewoon je jaarlijkse 4 ton salaris geen paniek
Hij probeert zich soms te identificeren met de man van de straat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht 2,5 ton, maar dan nog. Mathijs is wel de laatste die het zal merken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat dacht ik ook net. Zijn betrokkenheid is dan ook louter geveinsd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Doe als Matthijs: investeer je geld in nieuwe pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef Strani het volgende:
Kijk, dit is waarom ik geen geld spaar. Over een paar weken ben ik toch wel net zo rijk als de rest!
Zal me niks verbazen als sommige van zijn kostuums gewoon uit de bedrijfskas van de Vara komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe als Matthijs: investeer je geld in nieuwe pakken.
Ja, hij raaskalt weer eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik word wat moe van dat geschreeuw van Jan...
Ik erger me al jaren. En ook die Matthijs die werkelijk elke 10 seconden onderbreekt, het blijft zo oppervlakkig zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik word wat moe van dat geschreeuw van Jan...
Die is wel vrij jong.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Jac0bus het volgende:
Die blondine links(voor de kijker) achter Matthijs
Ik ookquote:
Ramon had moeten winnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Goed dat Guus Meeuwis die award heeft gewonnen, deze jakhals is het niet.
>2011quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Zo een grote CD past niet in mijn cd kast.
Het zit je wel diep hequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
Guus Meeuwis kan voor Matthijs niet snel genoeg worden weggedraaid maar zodra iemand wat schijfjes van U2 meeneemt beleeft onze presentator een waar emotioneel orgasme.
Dat kan natuurlijk, maar om dat dan zó duidelijk te maken..
Ach, Matthijs is zelden zichtbaar ongeďnteresseerd. Maar je kunt inderdaad wel zien wat ie écht leuk vindt. Niks mis mee wat mij betreftquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
Guus Meeuwis kan voor Matthijs niet snel genoeg worden weggedraaid maar zodra iemand wat schijfjes van U2 meeneemt beleeft onze presentator een waar emotioneel orgasme.
Dat kan natuurlijk, maar om dat dan zó duidelijk te maken..
Dat zit me diep ja. Niet dat ik een groot fan van Guus Meeuwis ben en dát ze hem niet zo lang konden laten zien is prima, maar dat schampere lachje van Matthijs ging te ver.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Het zit je wel diep heIedereen kent dat nummer toch en ze hebben nooit tijd over om daar meer dan 5 seconden van te laten horen.
Leuke dame daar achter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Anton blokkeert het uitzicht een beetje.
Leren touwtje ofzo, ik zie het nut er niet echt van in.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Heeft hij nou een elastiekje om zijn pols?
Dat geldt in principe voor alle opsmuk zoals sieraden.. totaal zinloos als je er over nadenkt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leren touwtje ofzo, ik zie het nut er niet echt van in.
Zei hij datquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan 'I wanna be free' niet vinden op Youtube!
En toen herhaalde Corbijn het volgens mij nog ook.quote:
Zelfde hier. Alleen 'The Sweetest Thing' vind ik een leuke video.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Ronaldsen het volgende:
U2 heeft me nooit echt kunnen boeien, het raakt mij niet ofzo..
Ik dacht dat Matthijs wel iets van muziek wist, maar dit is wel heel ergquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan 'I wanna be free' niet vinden op Youtube!
Ik vind 'r een beetje tegenvallen. Verwachtingen waren misschien te hoog.quote:
Ik hoorde het niet goed, maar dat is wel slecht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe ja, ik geloof dat Anton het zei en Matthijs zei het na. Of andersom.
Boatman's Call.quote:
Die is wel mooi idd en hun old skool sunday bloody sunday blijft ook wel goed imoquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfde hier. Alleen 'The Sweetest Thing' vind ik een leuke video.
Dat je nog verrast wordt door Matthijs' (gebrek aan) muziekkennis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde het niet goed, maar dat is wel slecht.
Tsja, onbegrepen kunstenaar he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef Strani het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Anton echt een hele amabele man is. Ik kan er naast zitten natuurlijk.
U zit in de marketing?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef HalvinCarris het volgende:
Alles op de wereld is een limited edition
Tja, je hoopt op beterschap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat je nog verrast wordt door Matthijs' (gebrek aan) muziekkennis.
Volgens mij juist wel, maar is hij helemaal wars van dit soort nutteloze interviews. Ik denk dat hij achter de schermen veel beter tot z'n recht komt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef Strani het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Anton echt een hele amabele man is. Ik kan er naast zitten natuurlijk.
Die hadden wel een betere regisseur dan Corbijn.quote:
Het is zoquote:
Misschien komt ie nog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden dat 'lul'-moment moeten kiezen.
Tikkie goedkoop.quote:
Ja kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
Valt het jullie ook op dat elke keer na een hilarisch seksgrapje de camera al ingezoomd staat op lekkere wijven?
Nee, is me niet opgevallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
Valt het jullie ook op dat elke keer na een hilarisch seksgrapje de camera al ingezoomd staat op lekkere wijven?
Alleen bij die penis grappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |