quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Elusive het volgende:
klinkt iig beter dan het standaard "hip dwdd-gitaar-bandje"
Ik ben wel eens bij hem thuisgeweest toen z'n zoon een feest gaf. Die vent is echt zo'n ouwehoer, machtigquote:
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Beter dan Go back to the Zoo, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Die band wordt echt gewaardeerd?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.
Eerder overhyped. Maar ik vond dit niet veel beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de meest overgewaardeerde band van NL.
Inderdaad, ik doe het dagelijks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Alsof het zo een uniek concept is, iemand in een busje meenemen om te ontvoeren.
ALS je iemand wil ontvoeren lijkt me dat toch de meest voor de hand liggende methode (maar ik kijk veel filmsquote:
Die is ook tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte bazen dragen dit soort overhemden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, bij mij is het in elk geval nog nooit fout gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS je iemand wil ontvoeren lijkt me dat toch de meest voor de hand liggende methode (maar ik kijk veel films).
Kijk maar uit, direct lezen ze meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij mij is het in elk geval nog nooit fout gegaan.
Heb je zijn schoenen al eens gezien ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat iedereen ademloos zit te kijken.
Sorry!quote:
Om zijn eigen filmpje alvast te pluggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef DrDurden het volgende:
Waarom zit Peter hier eigenlijk? Hij heeft de film nog niet eens gezien.
Ja, hij ging met de underground. (woordgrapje!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Peter is gewoon meegelift op het succes van de onderwereld.
Een goed excuus voor Matthijs om Peter met z'n Televizierring op z'n muil te slaan, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
Ik begin me af te vragen wanneer de ruzie tussen Peter en de presentator begint.
Gratis drugs erbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp prima dat je bevriend kan raken met een zware criminelen, leuke uitjes naar stripclubs enzo.
Valt wel op ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Kijk, dit weet hij dan weer haarfijn.
Dat kun je allemaal nalezen in het boek waar Peter het af en toe over heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel op ja.
De draad van dit verhaal ben ik halverwege wel kwijtgeraakt.
Ligt vast wel bij De Slegte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat kun je allemaal nalezen in het boek waar Peter het af en toe over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |