Nu al beter dan wat hierna komt. Herman van Veen draait zich warm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriete item...
En in mijn geval het totaal niet volgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef DrDentzz het volgende:
Als Zwagerman spreekt verandert de studio in een klaslokaaltje en zitten we allemaal weer voor heel even in de schoolbanken.
Ga jij maar even in de hoek staan met de ezelsoren op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in mijn geval het totaal niet volgen
Wat een uitermate geforceerde poging idd om dat oh zo hippequote:
Ik mocht 'm altijd wel, maar ik vind dit een beetje betweterig gezweem voor intimi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef DrDentzz het volgende:
Als Zwagerman spreekt verandert de studio in een klaslokaaltje en zitten we allemaal weer voor heel even in de schoolbanken.
Ik ben jaloers op hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zagen jullie dat?Man linksboven sliep
Gaat 'm niet lukken ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Herman weer de show redden.
Gelukkig voor jou dan dat het niet heel modern is waar zwagerman over spreekt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb die hele moderne abstracte kunst nooit begrepen.
Dat is toch een beetje Henk-en-Ingrid-kunst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kunst is toch veel mooier..
Niemand zegt toch dat de ene soort kunst de plaats van een ander in moet nemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kunst is toch veel mooier..
Zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat de ene soort kunst de plaats van een ander in moet nemen?
Dat was geen realistische schilderkunst die ik voorbij zag komen hoor....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dan dat het niet heel modern is waar zwagerman over spreekt.
Je vergelijkt het een met het ander, terwijl het een compleet andere stijl is.quote:
Ik geef mijn voorkeur aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je vergelijkt het een met het ander, terwijl het een compleet andere stijl is.
Ik ben niet overtuigd van het tegendeel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Armand, ik dacht dat hij al lang dood was.
Hij is al dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Armand, ik dacht dat hij al lang dood was.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van het tegendeel.
Jullie hebben een punt.quote:
En blouseliefhebber,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef UncleDolan het volgende:
Jammer dat ze dat Rod Steward momentje van VI niet lieten zien.
Herman van Loenhout AKA Armand was hem al voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Herman weer de show redden.
Jawel, dat waren de enige 3 redelijk zuivere seconden die ze konden vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Injetta het volgende:
Dat stukje van Rene Froger was niet wat hij toen live in de studio deed! Dat klonk nl. knettervals!
En als kersje op de taart de grootste knallers van Kempiii11i1i1!! in een compilatie jeweettog Alkmaarghettorepresentz.quote:
Kijken we naar Life & Cooking ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
ja het is een nacht is het mooiste nederlandse nummer ooit gemaakt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef DrDentzz het volgende:
In een hote in de sta waar nieman ons ken en nieman ons hoor
Ik ook niet, had het ook graag zo gehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, ik ken Kempi niet.
Elke week weer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Derfel het volgende:
Waarom die clips of de intro van Johnny Cash laten horen als je toch na 2 seconden gaat roepen meer dan genoeg. En dan wel 3 minuten hoe goed de anderen van de DWDD recordings het wel niet doen.
Iets meer respect voor Cash is wel op z'n plek volgens mij.
Het kwam wel rech uit zijn har.quote:
quote:
quote:
Nou ja laat het dan gewoon maar niet meer horen. Als je het als een soort van eerbetoon wilt doen laat dan 10 a 15 sec horen, en als je maar 2 sec wilt doen laat dan maar niets horenquote:
IK ook niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
ik zat vorige week niet in dit topic tijdens dit item, maar eb froger wel gezienquote:
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Strani het volgende:
Het positieve aan dit alles was dat Lucky Fons niet zong.
mooi man. dan weer heel hoog en dan weer heel laag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zat vorige week niet in dit topic tijdens dit item, maar eb froger wel gezien
wat een aaaaaaanfluiting!!!
Ik wilde hetzelfde typen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef marcodej het volgende:
Herman spreekt dan weer de laatste vier letters niet uit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dag
Ik ken hem ook niet..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
ik heb nu 4(quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Injetta het volgende:
Ik weet niet veel van gitaarspelen, maar klinkt dat niet heel stom zo bij dat nummer??
Ik kende hem ook niet.quote:
Ramses zelf is anders ook ietwat overgewaardeerd de laatste tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat slecht was dat.
Meneer van Veen. U gaat niet door. Zo'n schitterend nummer verkrachten.
U bent geen Ramses en zal het ook nooit worden.
Moah, je kunt z'n muziek misschien niet mooi vinden maar voor z'n fans, waaronder ik mezelf schaar, is hij gewoon een legende. Laat onsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ramses zelf is anders ook ietwat overgewaardeerd de laatste tijd.
Sorrie mijnheer Tong80 u gaat niet door maar mijnheer van Veen gaat doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat slecht was dat.
Meneer van Veen. U gaat niet door. Zo'n schitterend nummer verkrachten.
U bent geen Ramses en zal het ook nooit worden.
Veen staat dan ook bijna onderaan in de hoofdklasse.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga gelijk even een neusturtle van herman maken.
Ja zijn laatste album is minder. Maar die komt nog wel terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ramses zelf is anders ook ietwat overgewaardeerd de laatste tijd.
Dat was geen zingen dat was krijsen. Zijn kracht ligt in de nuance en kleinheid. Nu maakte ie het te groot alsof ie Bruce Sprinsteen was in e Kuip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie mijnheer Tong80 u gaat niet door maar mijnheer van Veen gaat doorPrachtig gezongen door deze klein kunstenaar.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neusturtlesredelijk gelukt
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ja zijn laatste album is minder. Maar die komt nog wel terug.
Nee niet die verzamelaar, zijn laatste album. Met André Hazes op viool.quote:
Wat een achterlijk zeik-volk zit hier toch.quote:
Zei de zeikerd tegen de andere zeikerd. Al kan ik de mate van achterlijkheid niet geheel inschatten maar dat zal niet gering zijn, gezien je conclusies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een achterlijk zeik-volk zit hier toch.![]()
Ali mag wekelijks terugkomen, hoewel hij soms wel even net ietsje minder mensen moet onderbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, doei.quote:Yvon Jaspers is tafeldame
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Zei de zeikerd tegen de andere zeikerd. Al kan ik de mate van achterlijkheid niet geheel inschatten maar dat zal niet gering zijn, gezien je conclusies.
Der zullen wel veel islamitische beestjes inzitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef arucard het volgende:
Ali heeft een beetje een Femke Halsema coupe
Hoi misschien een beetje offtopic, maar heeft iemand meer van zulke filmpjes als in de quote genoemdquote:
Ja die heb ik al gezien xD Maar ken je er nog meer van zulke filmpjes net als op mijn bovenstaande bericht/quote?quote:
twitter:KustawBessems twitterde op woensdag 19-10-2011 om 18:28:49Vandaag trouwens @AlexanderNL IRL ontmoet. Gruwelijke ervaring als het jonge succes je zo in het gezicht staart #brr #gauwvergeten reageer retweet
http://dewerelddraaitdoor(...)44053d2db1f502cf7f0aquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef Specularium het volgende:
Die met Hugo Borst tegenover die moeder die haar kind alleen rauw voedsel geeft mag wel in de OP.
Kan hem alleen niet vinden.
Schrikt het je af?quote:
Franse versie, boer bekent iemand vermoord te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:32 schreef alors het volgende:
Wat was er nou met Boer zoekt Vrouw? ik schakelde te laat in
Zal wel terecht zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Franse versie, boer bekent iemand vermoord te hebben.
Oh bah.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Franse versie, boer bekent iemand vermoord te hebben.
Wilde al zeggen. Is dit familie van Tinkebell?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef alors het volgende:
Net als die smerige hoer die hamsters en katten vermoord voor haar kunstzinnige uitingen
Tinkebell.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef alors het volgende:
Net als die smerige hoer die hamsters en katten vermoord voor haar kunstzinnige uitingen
Tinkebel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef alors het volgende:
Die kutsnol zat toch op FOK!? Tinkebell of zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef alors het volgende:
Ik ben ook tegen nertsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef waxmask het volgende:
Ja dat is erg, maar slachten en er jassen en schoenen kan maken mag wel. Kunst is bedoeld voor altijd!!!
Je vindt het lekker pittig?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef GGMM het volgende:
Dat 'Trending topic' voegt net zoveel toe als sambal op m'n voorhuid.
Echt welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Alsof je haar niet zou geven als je de kans kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie nu d'r kapsel pas; nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Alsof je haar niet zou geven als je de kans kreeg
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je was te vlotquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef waxmask het volgende:
Pffff dit verhaal had Travolta toch al eens gedaan....
Gaan haar kaken uit elkaar dan??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Begint ze nu steeds meer met een kaakklem te praten nu ze weg is?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Begint ze nu steeds meer met een kaakklem te praten nu ze weg is?
Ja, leuk. Laat het hem dan ook maar zelf betalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef YazooW het volgende:
Die vent is gewoon een succesvol kunstenaar, iedereen heeft het over zijn werk of je het nou goed of slecht vind. Zijn missie is geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |