Nu al beter dan wat hierna komt. Herman van Veen draait zich warm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriete item...
En in mijn geval het totaal niet volgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef DrDentzz het volgende:
Als Zwagerman spreekt verandert de studio in een klaslokaaltje en zitten we allemaal weer voor heel even in de schoolbanken.
Ga jij maar even in de hoek staan met de ezelsoren op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in mijn geval het totaal niet volgen
Wat een uitermate geforceerde poging idd om dat oh zo hippequote:
Ik mocht 'm altijd wel, maar ik vind dit een beetje betweterig gezweem voor intimi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef DrDentzz het volgende:
Als Zwagerman spreekt verandert de studio in een klaslokaaltje en zitten we allemaal weer voor heel even in de schoolbanken.
Ik ben jaloers op hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zagen jullie dat?Man linksboven sliep
Gaat 'm niet lukken ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Herman weer de show redden.
Gelukkig voor jou dan dat het niet heel modern is waar zwagerman over spreekt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb die hele moderne abstracte kunst nooit begrepen.
Dat is toch een beetje Henk-en-Ingrid-kunst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kunst is toch veel mooier..
Niemand zegt toch dat de ene soort kunst de plaats van een ander in moet nemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kunst is toch veel mooier..
Zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat de ene soort kunst de plaats van een ander in moet nemen?
Dat was geen realistische schilderkunst die ik voorbij zag komen hoor....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dan dat het niet heel modern is waar zwagerman over spreekt.
Je vergelijkt het een met het ander, terwijl het een compleet andere stijl is.quote:
Ik geef mijn voorkeur aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Je vergelijkt het een met het ander, terwijl het een compleet andere stijl is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |