Ik ook. Ben een keer naar een wedstrijd van de Red Sox geweest, snapte er geen hout van maar vond het geweldig. Wel jammer dat 't na een kwartier gestaakt werd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
Ik snap vrij weinig van die regels van honkbal maar ik ga toch kijken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
Even wegspoelen met 't origineel, deze versie.
Nou, Beau heeft weer een nieuwe flopquote:Het Beste Idee van Nederland heeft zaterdag dramatische kijkcijfers weten te scoren. Naar het SBS 6-programma keken slechts 331.000 mensen.
rood, Kort en Pittigquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
U ziet liever lelijk TROS-publiek?
Uitzending gemist, aflevering van vrijdag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef Dandilion het volgende:
Heeft iemand voor mij de juiste link van dwdd " Apple" reclame met nl foto's? Ik kom er niet achter welke het is geworden.
quote:Te gast in de uitzending van maandag 17 oktober zijn: Leo Jansen, Stevie Ann, Leo Blokhuis, Dave von Raven, donoren, getransplanteerden en nabestaanden i.v.m. De Donorweek. Muziek is er van awkward i en tafelheer is Jan Mulder.
Alsjeblieft niet zeg. Keuze uit twee slechtenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
U ziet liever lelijk TROS-publiek?
Ik heb liever dat ze de tijd besteden aan iets nuttigs, dan aan die onzin als de DWDD recordings, of die achterlijke commercial.quote:
Idd, echt zonde hoe de laatste tijd de gasten echt niet meer boeien.quote:
Giel had er nog over toen hij er vorige week was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, echt zonde hoe de laatste tijd de gasten echt niet meer boeien.
Ze zullen het ADE deze week ook wel keihard gaan boycotten/negeren.
Al is dat niet helemaal eerlijk, want tijdens de 2e zijn ze altijd op vakantie en bij de 1e ook de helft van de tijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou en, doen ze met Pinkpop en Lowlands ook.
Dat is geen wereld-evenement.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou en, doen ze met Pinkpop en Lowlands ook.
Klopt ja, maar dat was dan ook het enige.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Giel had er nog over toen hij er vorige week was.
Als dat tijdens het seizoen was, zou er denk ik wel redelijk wat aandacht aan besteed worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergelijkbaar met North Sea Jazz, waar je ze ook nooit over hoort. (maar ook wederom tijdens de zomerstop)
Wie weet doneert wel een ander programma goeie itemsquote:
Echt he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Ome Leo weer vertellen over muziek uit grootmoeders tijd?
Hij zou een boek uit moeten brengen "Verhalen die je na 5 minuten vergeten bent".quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zou een boek uit moeten brengen "Verhalen die je na 5 minuten vergeten bent".
Van wie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef DrDentzz het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de enige echte pop-professor, 't is toch een documentaire van Martin Scorsese, zou raar zijn als daar niet over geluld werd bij DWDD.
Ik hoop het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo wat gedaan? The Departed? Shutter Island? Gangs of New York?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wat heeft Scorsese nú gedaan? Of de laatste 10 jaar?
oh, dunnoquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ok dan: Ik zal wel onder een tegel gelegen hebben, maar waarom wordt de naam van Scorsese in dit topic genoemd? Wat is de actualiteit rondom hem?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef DrDentzz het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de enige echte pop-professor, 't is toch een documentaire van Martin Scorsese, zou raar zijn als daar niet over geluld werd bij DWDD.
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Onze eigen Deef!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik ken alleen Dave van Dansez Maintenant
Is dat die ook van Oui Jerome? Nee he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik ken alleen Dave van Dansez Maintenant
Neuh die is uit grootmoeders tijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat die ook van Oui Jerome? Nee he?.
ja wat een gezeikquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
Het is wel weer duidelijk. Jan vindt dat de regels niet voor hem gelden.
Nee, dat is van de veel te vroeg overleden sympathieke belg C. Jerome.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat die ook van Oui Jerome? Nee he?.
quote:
Oh dat nummer! Nee, dat is niet van Dave.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
1000% betrouwbaar, dat is wel HEEL betrouwbaar.
quote:
Daar heeft-ie wel een punt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Als er iets homosexueel is, is het wel voetbal
Ik luister met een half oor, maar ze hebben het toch nog niet over het gemengd douchen gehad?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BasEnAad het volgende:
Gaap, weer alle vooroordelen over korfbal passeren de revue
Petrovic zou eigenlijk ook aan deze actie moeten meedoen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Patrick is wel erg begaan met dit onderwerp.
Zou hij al een nier hebben afgestaan?
De racisten..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
Hahah! Lachen om iemand die geen Nederlands kan na 40 jaar.
Die Lodiers is toch één van de grootste graaiers van Hilversum? Niet serieus te nemen die manquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Wat kan Lodiers geëngageerd kijken. Zijn daar cursussen voor?
Lekker verschillig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
De 5e generatie kan waarschijnlijk vloeiend schelden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
En die woont al veel langer in Nederland.quote:
Mwoa, The Beatles waren op hun hoogtepunt toch wel enigszins bekend hoor.quote:
De meest onderschatte van The Beatles.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, The Beatles waren op hun hoogtepunt toch wel enigszins bekend hoor.
Over jou, misschien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaiste aflevering in tijden. Zegt veel.
Dat zeg ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:10 schreef DrDurden het volgende:
[..]
De meest onderschatte van The Beatles.
Sowieso, de pop-professor tegensprekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Wie is die sukkel van de Nik. Ken heel die band en vent niet.
Mwoa, ik vermaak me toch wel. Zelfs glimgelachen zopas bij dat Neonletters fragmentje. Ik ben al uit de kosten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaiste aflevering in tijden. Zegt veel.
Vallende blaadjes dessin.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DrDurden het volgende:
Hij is sowieso beter dan die suffe Ringo Starr met z'n kutnummers.
En Patrick Lodiers kreeg maar 10 seconden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, ik vermaak me toch wel. Zelfs glimgelachen zopas bij dat Neonletters fragmentje. Ik ben al uit de kosten.
Of trek 'm wat strakker aan.quote:
Inderdaad dat eeuwige gedweep met die ouwelullnemuziekquote:
Ringo is een baasquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DrDurden het volgende:
Hij is sowieso beter dan die suffe Ringo Starr met z'n kutnummers.
Leuke trollpoging.quote:
Is hij donor of mag ik dat niet vragen.quote:
Ik wil hem wel helpen.quote:
Ja die spammen hier clipjes als het even over een Bietel gaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Tommeke het volgende:
Muzieknerds met een mening en 'superieure' muzieksmaak die ze aan iedereen moeten opdringen
Op MUZ stikt het ook van die autisten.
Mensen die zich druk maken over smaak van anderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Tommeke het volgende:
Muzieknerds met een mening en 'superieure' muzieksmaak die ze aan iedereen moeten opdringen
Met 64 Gb aan zut op hun Ipod, al twitterend aan het janken dat hun leider is overleden. Ik ken ze wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Tommeke het volgende:
Nog geen René ?quote:
Wat een nep is datquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef DrDentzz het volgende:
Nog even stukje Operation Repo meepikken.
Yeah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef DrDentzz het volgende:
Nog even stukje Operation Repo meepikken.
Kom op DJ_Day-V, dit is wel heel erg.quote:
Als jij het zelfs erg vind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op DJ_Day-V, dit is wel heel erg.
Zou wel leuk zijn ik zie wel een item en dat mathijs dan samen met iemand uit het publiek probeert te hakken, en dan blijkt yvon jaspers vroeger altijd veel gehakt te hebben en die doet het dan nog even dunnetjes over.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op DJ_Day-V, dit is wel heel erg.
Ik ben absoluut niet van de hardcore/terror enzo.quote:
Wat een figuur was datquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
De man in de straat (en in de auto) heeft weer eens gelijk.
Je had moeten zien hoe bekrompen en wereldvreemd Matthijs reageerde in een item over housemuziek. Ze gedragen zich daar als de tolerante en ruimdenkende elite, maar zijn eigenlijk zo bekrompen als het maar zijn kan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad dat eeuwige gedweep met die ouwelullnemuziek
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je had moeten zien hoe bekrompen en wereldvreemd Matthijs reageerde in een item over housemuziek. Ze gedragen zich daar als de tolerante en ruimdenkende elite, maar zijn eigenlijk zo bekrompen als het maar zijn kan.
Joost Zwagermanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muziek van Kempi en Herman van Veen
En Joost 'ik ben expert in alles' Zwagerman
Tolerant/ruimdenkend + elite gaan nooit samen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je had moeten zien hoe bekrompen en wereldvreemd Matthijs reageerde in een item over housemuziek. Ze gedragen zich daar als de tolerante en ruimdenkende elite, maar zijn eigenlijk zo bekrompen als het maar zijn kan.
idd, toen Tiesto en Armin een paar keer langs kwamenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij hebt nooit heel 'eend in grote terts' geluisterd? Vrij duidelijke tekstquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:37 schreef Specularium het volgende:
Spetter spieter spater, lekker in het water, ga maar vast naar huis.
hij komt een druppel later.
Wat zou Herman hiermee bedoelen?
Ik vind dat we Kempi moeten uitzetten in South central LA!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Kempi
Die jongen is letterlijk te dom om te praten.
Dat is geen pruikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef Karina het volgende:
Wordt dat haar van Ali nou steeds langer? Of heeft hij een pruik.
Sprekend zijn jongere broer.quote:
Alleen als ze geld nodig hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef MilaNL het volgende:
Curaçao is toch helemaal geen Nederland.
okquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Injetta het volgende:
Dit onderwerp interesseert met geen fluit....
Terug naar de keuken dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Injetta het volgende:
Dit onderwerp interesseert met geen fluit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |