Ik ook. Ben een keer naar een wedstrijd van de Red Sox geweest, snapte er geen hout van maar vond het geweldig. Wel jammer dat 't na een kwartier gestaakt werd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
Ik snap vrij weinig van die regels van honkbal maar ik ga toch kijken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
Even wegspoelen met 't origineel, deze versie.
Nou, Beau heeft weer een nieuwe flopquote:Het Beste Idee van Nederland heeft zaterdag dramatische kijkcijfers weten te scoren. Naar het SBS 6-programma keken slechts 331.000 mensen.
rood, Kort en Pittigquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
U ziet liever lelijk TROS-publiek?
Uitzending gemist, aflevering van vrijdag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef Dandilion het volgende:
Heeft iemand voor mij de juiste link van dwdd " Apple" reclame met nl foto's? Ik kom er niet achter welke het is geworden.
quote:Te gast in de uitzending van maandag 17 oktober zijn: Leo Jansen, Stevie Ann, Leo Blokhuis, Dave von Raven, donoren, getransplanteerden en nabestaanden i.v.m. De Donorweek. Muziek is er van awkward i en tafelheer is Jan Mulder.
Alsjeblieft niet zeg. Keuze uit twee slechtenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
U ziet liever lelijk TROS-publiek?
Ik heb liever dat ze de tijd besteden aan iets nuttigs, dan aan die onzin als de DWDD recordings, of die achterlijke commercial.quote:
Idd, echt zonde hoe de laatste tijd de gasten echt niet meer boeien.quote:
Giel had er nog over toen hij er vorige week was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, echt zonde hoe de laatste tijd de gasten echt niet meer boeien.
Ze zullen het ADE deze week ook wel keihard gaan boycotten/negeren.
Al is dat niet helemaal eerlijk, want tijdens de 2e zijn ze altijd op vakantie en bij de 1e ook de helft van de tijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou en, doen ze met Pinkpop en Lowlands ook.
Dat is geen wereld-evenement.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou en, doen ze met Pinkpop en Lowlands ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |