quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Wij", de stoere werkers van het autobedrijf nemen het toch wel mee hoor
Tegenwoordig heb je er zoveel die niet eens weten wat een aangetekende isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zolang ze de aangetekenden niet tussen de gewone post stoppen valt alles mee
mja, legetimatiezendingen vallen toch echt wel opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef carboni het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je er zoveel die niet eens weten wat een aangetekende is
Je kunt het idd beter niet aan een subco toe vertrouwen als er pakketjes tussen zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mja in feite kan je die pakjes (want daar gaat het meestal om) toch niet echt herleiden en als het weg is, dan is het weg.
Maar toch.. beetje verantwoordelijkheidsgevoel
Als ik het op het vgb inlever heb ik toch een geruster gevoel, tenzij de retourbak er wel staat, dan vind ik het wel best.
Die madjes hebben wij bij autobedrijf niet meer, is allemaal naar TNT-Expres gegaan, op de "gerechtelijke" na dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zolang ze de aangetekenden niet tussen de gewone post stoppen valt alles mee
Vinden ze niet leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vinden ze vast leuk.
Ik zie nooit een chauffeur
Normaal luister ik gewoon radio 2, en als dan die liedjes voorbij komen gaat het toch ff wat harder, heerlijke meezingers ;Pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou ik niet lang volhouden denk ik
Niet tnt express maar PostNL Pakket"service".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die madjes hebben wij bij autobedrijf niet meer, is allemaal naar TNT-Expres gegaan, op de "gerechtelijke" na dan.
Sorry ja Pakketdienst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef carboni het volgende:
[..]
Niet tnt express maar PostNL Pakket"service".
Die brakke radios in die kangoo's ontvangen hier alleen maar Veronica en muziek-met-ruis. Die grote zendmast schijnt veronica uit te zenden en alles weg te drukken.
Die subco's lopen er ook bij als een allegaartje, in camobroeken, jungle-hoeden opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef carboni het volgende:
Dat PostNLMail blaadje was wel mooi hoor. Dat stuk over CVL's, blijkbaar weten ze nog steeds niet hoeveel er komen en die slijmende TC's waren om te kotsen. Dat verhaal op de achterkant over postnl security was helemaal mooi, als ze hier mensen gaan aanspreken over geen bedrijfskleding zijn ze nog wel ff bezig. Overigens had die gast die hem aansprak ook geen dienstkleding
Ex-subco hier wist zijn tnt polo als tanktop te dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die subco's lopen er ook bij als een allegaartje, in camobroeken, jungle-hoeden op, etc etc.
Had gvd weer 4x HaHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heerlijke temperatuur om te lopen!
Had maar 1 HAH, namelijk het AH bonus foldertje.
Nu weet ik weer waarom ik dat blaadje meestal ongeopend weggooi. Dom propaganda-vodje, meer is het nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef carboni het volgende:
Dat PostNLMail blaadje was wel mooi hoor. Dat stuk over CVL's, blijkbaar weten ze nog steeds niet hoeveel er komen en die slijmende TC's waren om te kotsen. Dat verhaal op de achterkant over postnl security was helemaal mooi, als ze hier mensen gaan aanspreken over geen bedrijfskleding zijn ze nog wel ff bezig. Overigens had die gast die hem aansprak ook geen dienstkleding
Met KNJ zullen ze wel weer heel snel weten te vertellen dat je gewoon je uren mag schrijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef Deezertje het volgende:
Het wordt steeds gezelliger bij PostNL!
Gisteren te horen gekregen dat ze vanaf nu alle looptijden op DiDoZa hebben aangepast en vanaf nu GEEN uitloop meer betalen.
Mijn wijk (grootste van VBG) stond 5 uur voor en dat was inclusief 1 HAH. Nu hebben ze er zo maar drie kwartier afgehaald en dat terwijl ik standaard op zaterdag 3 HAH heb. Vandaag ZONDER pauze en 3 HAH kwartier uitloop op die 'nieuwe' tijd. En ik ben een van de snelste bezorgers hier, weten ze zelf ook wel. Nu maar hopen dat ze het wel uitbetalen anders ben ik zo weg. Heb nog heel wat uren openstaan en contract loopt nog tot zomer, kan toch gewoon per maand opzeggen?
Ze verwachten steeds meer van je bij PostNL maar wel voor steeds minder geld en in steeds minder tijd.
Het houdt een keer op hé...
En dan wel vragen als je met KNJ wilt werken.... lekker bijverdienen. Nou vraag me af als je nog wel zo lekker bijverdient met steeds minder uren en dus minder geld...
Wil eigenlijk niet weten wat ze gaan doen als ze over zijn op die grote sorteercentra. Ik wordt never nooit postbezorger (nu al jaren Zaterdagbesteller)
Dat is wel heel erg sneuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ligt de fout dus of bij het verkeerd bezorgen van de posttassen, of het ligt eraan dat ze bij het VBG zich niet aan de gestelde tijden houden
En vaak, in mijn area ligt dat aan het laatste.
Verder ben ik het wel met je eens hoor, het is allemaal heel flauw, en puur gedaan om elkaar af te knijpen, en dat komt de sfeer niet ten goede. Wij mochten enige tijd niet meer gebruik maken van het koffie apparaat van de VBG lokatie-manager ivm zijn conflict met onze TC
Die opdracht hebben we afgelopen maandag dus ook te horen gekregen. De VBG moet nu gewoon maar zorgen dat alles op tijd klaar is. Zo niet? Dan moet de VBG manager of aanspreekpunt onze TC maar bellen, dan regeld hij indien dat kan een chauffeur. Wij moeten gewoon op de vastgestelde tijden rijden, geen minuut later.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg sneu![]()
![]()
Overigens zal het mij jeuken hoe de diverse afdelingen kosten aan elkaar doorberekenen, ik zou als ik voor het autobedrijf reed ook een beetje uitkijken met het 'matsen' van de VBG's. Dat vermindert juist de prikkel om de zaakjes goed op orde te hebben voor ze namelijk.
Dat soort praktijken worden hier nog leuk aangezien we het kantoor delenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die opdracht hebben we afgelopen maandag dus ook te horen gekregen. De VBG moet nu gewoon maar zorgen dat alles op tijd klaar is. Zo niet? Dan moet de VBG manager of aanspreekpunt onze TC maar bellen, dan regeld hij indien dat kan een chauffeur. Wij moeten gewoon op de vastgestelde tijden rijden, geen minuut later.
In het begin deelt vbg en autobedrijf altijd het kantoor, pas later gaan ze elke keer 50 km rijden vanaf een hub.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat soort praktijken worden hier nog leuk aangezien we het kantoor delen
Nou ja, wel lekker warm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had gvd weer 4x HaH
Btw voor de winter ga ik ook deze maar ff kopen tijdens de autobestelling. Of het mag of niet mag, het zal me jeuken! Ga geen kou lijden in de auto.
http://www.noorloos-se.co(...)alaclava-3-gats.html
[ afbeelding ]
Dat zal een algemeen praatje zijn. Belangrijkste info over jezelf, wanneer je wil/kan werken. Ervaring en of je een fietst hebt etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, ik heb zoveel klachten over PostNL en het niet bezorgen van mijn post, dat ik dacht weetje wat, ik ga dat formulier invullen en zelf de bezorgster worden.
Ben gisteren gebeld, bel ik terug, is diegene er niet meer. Dus nu wordt ik maandag / dinsdag oid weer gebeld.
Is er iemand die me een beetje wil vertellen wat ik van dat telefonische gesprek kan verwachten?
Haha dat is wel de meest originele methode om klachten te verhelpen. Een typisch sollicitatiegesprek bij PostNL gaat zo. Heb je een fiets? Ok dan, kun je dan en dan beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, ik heb zoveel klachten over PostNL en het niet bezorgen van mijn post, dat ik dacht weetje wat, ik ga dat formulier invullen en zelf de bezorgster worden.
Ben gisteren gebeld, bel ik terug, is diegene er niet meer. Dus nu wordt ik maandag / dinsdag oid weer gebeld.
Is er iemand die me een beetje wil vertellen wat ik van dat telefonische gesprek kan verwachten?
Dat doen we in GDM dus ook, voor zolang het gat duren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat soort praktijken worden hier nog leuk aangezien we het kantoor delen
Het werk an sich wel, mits de wijken goed gesorteerd zijn en de partijen HAH niet te zwaar is/teveel soorten bevat. Het loon daarentegen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hahaha ja waarom blijven klagen als ik er ook wat aan kan doen. Dat klinkt niet moeilijk dat gesprek, in het verleden heb ik ook wel eens naar TNT gemaild/gebeld en nooit wat gehoord. Als het aan mij ligt begin ik deze week nog met bezorgendan kan ik weer rustig slapen
maar het lijkt me ook gewoon een prima bijbaan
Als ik jarig ben ga ik toch echt niet zoveel overwerk aannemen, binnenkort vligen we er toch allemaal uit. Overwerk prima, maar alleen als het in je eigen voordeel is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef sbientje het volgende:
gisteren was weer echt een drama bij ons. 1 iemand was vrij, 2m an ziek en ook nog iemand die belde dat ie niet kon lopen... dus dat was grote chaos. Ik had de diensst van degene met verlof, grootste wijk van het vbg plus mad/zad.. bleven uiteindelijk met 1 wijkje zitten (van 35-40 min ofzo) dus toen had ik die ook nog maar meegenomen. Uiteindelijk van 8 tot kwart voor 5 gewerkt, en ik was ook nog jarig. Kwam om 5 uur thuis, saovnds feestje maar mijn voeten deden echt zeer
Ja precies en als je een beetje tegensputtert als het druk is kun er vaak nog wel een bonusje uit slepen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als ik jarig ben ga ik toch echt niet zoveel overwerk aannemen, binnenkort vligen we er toch allemaal uit. Overwerk prima, maar alleen als het in je eigen voordeel is.
Een bonus?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef carboni het volgende:
[..]
Ja precies en als je een beetje tegensputtert als het druk is kun er vaak nog wel een bonusje uit slepen.
Nog nóóit van gehoord. Dat zou ook maar motivatieverhogend werken, en daar kunnen ze bij ons natuurlijk niet aan beginnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef pussywillow het volgende:
Wat extra geld. Dat hebben ze bij mij tenminste wel eens geprobeerd. "Als je die hele wijk loopt, krijg je een uur extra!"
1 november? Mag ik vragen welke VBG dat dan is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef lbeew het volgende:
Bij ons begint autobedrijf morgen, vanaf het VBG dan nog, maar vanaf 1 november (2 weken) gaan we al vanuit Nieuwegein rijden is de bedoeling.
Allemaal leuk en aardig, maar men moet gewoon zorgen dat de zaakjes op orde zijn. Maar goed, daar hebben de hoge omes van TNT natuurlijk niet aan gedacht........quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef pussywillow het volgende:
Wat extra geld. Dat hebben ze bij mij tenminste wel eens geprobeerd. "Als je die hele wijk loopt, krijg je een uur extra!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |