abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:09:23 #276
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_103095085
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef carboni het volgende:

Leuk en aardig maar jullie hebben vaak niks extra's beschikbaar. Aan het einde van het jaar word de balans opgemaakt door de het aaandeelhouders en die vinden alles leuk en aardig. Maar zelf zou ik als aandeelhouder niet blij zijn met die gepruts en gezeik over wie wat nou doet.
Daar geef ik je ook ruiterlijk gelijk in. Maar "officieel" moet het dus via deze weg zoals ik die aangaf.
Punt is wel dat er té vaak nog té laat alles klaar staat, en dat de kosten voor rekening zijn van autobedrijf terwijl het VBG alles "op orde" schijnt te hebben. Zo krijg je dus een vertekend beeld. Omdat wij, de chauffeurs coulant zijn om ff 2 of 3 keer te rijden zou het autobedrijf "verlies lijden door inzet chauffeurs, terwijl het VBG gewoon wel tijden heeft gekregen dat op die en die tijd alles gereed moet zijn.
Kijk, ik ben niet te beroerd ff bij te springen hoor, maar officieel mag dat dus dus niet meer.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_103095254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daar geef ik je ook ruiterlijk gelijk in. Maar "officieel" moet het dus via deze weg zoals ik die aangaf.
Punt is wel dat er té vaak nog té laat alles klaar staat, en dat de kosten voor rekening zijn van autobedrijf terwijl het VBG alles "op orde" schijnt te hebben. Zo krijg je dus een vertekend beeld. Omdat wij, de chauffeurs coulant zijn om ff 2 of 3 keer te rijden zou het autobedrijf "verlies lijden door inzet chauffeurs, terwijl het VBG gewoon wel tijden heeft gekregen dat op die en die tijd alles gereed moet zijn.
Kijk, ik ben niet te beroerd ff bij te springen hoor, maar officieel mag dat dus dus niet meer.
Tuurlijk is het ook een teringzooi op de VBG's, werkdruk is ook wat lager nu je niet om halfelf klaar moest staan met de auto voor de depotrit. En moet bekennen dat er doordeweeks wat minder gehaast word om de brengritten klaar te hebben. In het einde is vbg+autobedrijf gewoon minder dan het vbg een jaar terug, laat staan toen ik hier jaren geleden ben begonnen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:19:18 #278
110987 ErwinRommel
pi_103095613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef carboni het volgende:

[..]

Geloof dat die autobedrijf TC (geloof dat ze het hier geen TC noemen maar "operationeel planner") niet zo goed ligt met VBG management.
Maar rekeningen sturen vind ik zo :'). Stuurt het VBG dan ook weer een rekening als er 10 postbezorgers staan te wachten? Of als een wijk weer eens fout staat en er weer 5 depots afgefietst kan worden? Volgens mij hebben het wet autobedrijf dan zo failliet zeg. Denk dat alleen de boekhouders en de interne postbode winnen met dat facturen heen en weer sturen.
Dan ligt de fout dus of bij het verkeerd bezorgen van de posttassen, of het ligt eraan dat ze bij het VBG zich niet aan de gestelde tijden houden ;)
En vaak, in mijn area ligt dat aan het laatste.
Verder ben ik het wel met je eens hoor, het is allemaal heel flauw, en puur gedaan om elkaar af te knijpen, en dat komt de sfeer niet ten goede. Wij mochten enige tijd niet meer gebruik maken van het koffie apparaat van de VBG lokatie-manager ivm zijn conflict met onze TC _O-
pi_103095864
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan ligt de fout dus of bij het verkeerd bezorgen van de posttassen, of het ligt eraan dat ze bij het VBG zich niet aan de gestelde tijden houden ;)
En vaak, in mijn area ligt dat aan het laatste.
Verder ben ik het wel met je eens hoor, het is allemaal heel flauw, en puur gedaan om elkaar af te knijpen, en dat komt de sfeer niet ten goede. Wij mochten enige tijd niet meer gebruik maken van het koffie apparaat van de VBG lokatie-manager ivm zijn conflict met onze TC _O-
Haha dat is wel sneu zeg, zeker omdat ze dikke winst maken op dat slappe vieze brocht (10 ct!).
En die tassen hier zijn kleur gecodeerd, speciaal voor de grootste mongool. Elk depot heeft zijn eigen kleur. Als HAH verkeerd gaat kan ik nog begrijpen dat kan fout zijn van vbg en heeft geen kleur maar komop zeg. Rood tussen allemaal blauwe tassen flikkeren :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:25:06 #280
110987 ErwinRommel
pi_103095958
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef carboni het volgende:

[..]

Tuurlijk is het ook een teringzooi op de VBG's, werkdruk is ook wat lager nu je niet om halfelf klaar moest staan met de auto voor de depotrit. En moet bekennen dat er doordeweeks wat minder gehaast word om de brengritten klaar te hebben. In het einde is vbg+autobedrijf gewoon minder dan het vbg een jaar terug, laat staan toen ik hier jaren geleden ben begonnen.
Efficienter is het er in mijn ogen niet op geworden sinds deze splitsing. En de sfeer lijdt er ook onder. Nu is het zo van "hullie tegen gullie".
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:27:49 #281
110987 ErwinRommel
pi_103096137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef carboni het volgende:

[..]

Haha dat is wel sneu zeg, zeker omdat ze dikke winst maken op dat slappe vieze brocht (10 ct!).
En die tassen hier zijn kleur gecodeerd, speciaal voor de grootste mongool. Elk depot heeft zijn eigen kleur. Als HAH verkeerd gaat kan ik nog begrijpen dat kan fout zijn van vbg en heeft geen kleur maar komop zeg. Rood tussen allemaal blauwe tassen flikkeren :')
En bij ons is de koffie niet te zuipen.
Heb uit ellende maar een senseo apparaat naar de vestiging gebracht ( had er nog eentje op zolder liggen) toen we geen goede koffie meer mochten drinken :')

Kleurtjes?? Leuk en aardig, ik kijk gerwoon naar de postcode. Dan KAN het niet misgaan ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:29:21 #282
110987 ErwinRommel
pi_103096199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uhu, het was ook maar een grapje :P

Ik heb er zelf op dit moment geen opmerking over.
Af en toe staat heel dat depot vol met containers, maar dat zal wel een reden hebben.
Hoe laat is dat? Indien namiddag zullen dat dus de containers zijn van de haalritten.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:31:09 #283
110987 ErwinRommel
pi_103096293
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hoe laat is dat? Indien namiddag zullen dat dus de containers zijn van de haalritten.
Laat maar, ik las verkeerd :')
pi_103096462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En bij ons is de koffie niet te zuipen.
Heb uit ellende maar een senseo apparaat naar de vestiging gebracht ( had er nog eentje op zolder liggen) toen we geen goede koffie meer mochten drinken :')

Kleurtjes?? Leuk en aardig, ik kijk gerwoon naar de postcode. Dan KAN het niet misgaan ;)
Zo deden we dat dus ook vroeger. We hebben niet zo veel depots en maar 2 depots liggen qua postcode door elkaar heen. Ging niet vaak mis. Maar deze gasten rijden zonder spanbanden in een te ruime laadbak dus gaan al die rolcontainers door elkaar heen. Maar probleem is dat die subco's steeds weer veranderen dus kun je weer van voor af aan beginnen.
pi_103096627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Na half twee - twee uur, dan pak ik mijn tweede en laatste wijk.
En wat zijn haalritten eigenlijk?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_103096783
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Na half twee - twee uur, dan pak ik mijn tweede en laatste wijk.
En wat zijn haalritten eigenlijk?
Post ophalen bij bedrijven en buslichting.
pi_103097070
Aha... maar goed, voorheen stond er maar een of twee containers of geen, en nu standaard 4.
Het maakt mij niet zoveel uit,maar echt handig is het niet.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:47:28 #288
110987 ErwinRommel
pi_103097353
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aha... maar goed, voorheen stond er maar een of twee containers of geen, en nu standaard 4.
Het maakt mij niet zoveel uit,maar echt handig is het niet.
Wat zit er dan in die containers als ik vragen mag?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:48:37 #289
110987 ErwinRommel
pi_103097424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef carboni het volgende:

[..]

Post ophalen bij bedrijven en buslichting.
En tassen plus herstel post ophalen bij de depot's en/of steunpunten ;)
pi_103097462
Niets en af en toe een enkele wijk.
Mijn wijk zat bijvoorbeeld een keer apart op de rolcontainers.
Nou ja, wel handig :P

Als er lege containers zijn, dan worden die ook wel door de postbezorgers als afvalbak gebruikt voor de HAH die overblijft.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:50:31 #291
110987 ErwinRommel
pi_103097539
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niets en af en toe een enkele wijk.
Mijn wijk zat bijvoorbeeld een keer apart op de rolcontainers.
Nou ja, wel handig :P

Als er lege containers zijn, dan worden die ook wel door de postbezorgers als afvalbak gebruikt voor de HAH die overblijft.
Hmmm, geen idee dan.
Maar dat vetgedrukte, dumpen ze dat gewoon daarin? Bij ons gaat het de papierbak in.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:55:51 #292
110987 ErwinRommel
pi_103097891
Morgen weer btw Makro }:|
Plus dat ene tankstation aan de A-15, waar je 20 minuten voor moet omrijden :r
pi_103097996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hmmm, geen idee dan.
Maar dat vetgedrukte, dumpen ze dat gewoon daarin? Bij ons gaat het de papierbak in.
Wij hebben alleen bij het vgb-depot een papierbak, bij ons is het zelfs de vraag of er zo'n retourbak voor het vgb staat.

Nou is het voor mij geen probleem, omdat ik sowieso naar het vgb terug fiets, omdat daar de fietsenstalling is, maar voor mensen die dat dus niet moeten is het wel een beetje jammer.
Zij worden zo gedwongen om terug naar het vgb te gaan.

Of ze laten het gewoon in het depot liggen, maar dat durf ik niet :')
pi_103098045
Oh, dolletjes, de Makro..

Af en toe heb ik ook twee, drie Makro's voor een adres met dezelfde naam. :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:59:35 #295
110987 ErwinRommel
pi_103098147
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wij hebben alleen bij het vgb-depot een papierbak, bij ons is het zelfs de vraag of er zo'n retourbak voor het vgb staat.

Nou is het voor mij geen probleem, omdat ik sowieso naar het vgb terug fiets, omdat daar de fietsenstalling is, maar voor mensen die dat dus niet moeten is het wel een beetje jammer.
Zij worden zo gedwongen om terug naar het vgb te gaan.

Of ze laten het gewoon in het depot liggen, maar dat durf ik niet :')
"Wij", de stoere werkers van het autobedrijf nemen het toch wel mee hoor :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:59:57 #296
110987 ErwinRommel
pi_103098174
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dolletjes, de Makro..

Af en toe heb ik ook twee, drie Makro's voor een adres met dezelfde naam. :')
Diverse BV's op 1 adres ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:00:50 #297
110987 ErwinRommel
pi_103098223
Nou, ik laat het aan de dames open een nieuw topic te openen :)
Maak er wat creatiefs van!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:01:21 #298
110987 ErwinRommel
pi_103098254
vol
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:01:33 #299
110987 ErwinRommel
pi_103098265
=
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:01:53 #300
110987 ErwinRommel
pi_103098292
vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')