Ik vind het ook een leuk programma dat van Jort.quote:
Dus Britt is van adel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Dus bij de Baron zeg je: mag ik even naar de plee
en ook nog expeditie robinson, donderdag top tv avondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
21:00 Hans Teeuwen
21:45 Holland in da Hood
Jammer Joort...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Peter r Peter r in de lijst zet
Zou kunnen, hij heeft Ivoriaanse trekjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Peter r Peter r in de lijst zet
Man bijt hond? (ben weggezapt)quote:
Dan ga je toch knock out als je de deur uit staptquote:
Met een houtkachel zit je zo op die temperaturenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef ddx het volgende:
Wil niet weten wat voor energierekening je dan hebt, zelfs in de zomer staat je kachel dan vol te blazen.
In de winter wel makkelijk als het je onderbuurman is
joahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef -tape- het volgende:
Leuk meisje, kijk je TV op je PC/laptop ofzo?
Of zichzelf.quote:
Net als Herman Broodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Ramses exact veranderd? Mooie liedjes gemaakt, dat wel.
het hele item loopt niet, dat is het probleemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Jivis het volgende:
"De vreemde eenden in de dagelijkse bijt", hadden ze daar niet wat beters voor kunnen verzinnen. Dit loopt niet.
ja idd die zin is echt lelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Jivis het volgende:
"De vreemde eenden in de dagelijkse bijt", hadden ze daar niet wat beters voor kunnen verzinnen. Dit loopt niet.
En Annie M.G. Schmidt.quote:
Nee gek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Anne Frank is toch ook bewegend beeld?
Nu je het zegt ....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Was Wim Sonneveld niet eerder? Of heeft hij het nooit in het openbaar gezegd?
Nee, maar z'n beste vriend is homo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaat Jeroen Krabbe ook eindelijk toegeven dat hij homofiel is?
Niet echt bruikbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht...blijkbaar dus wel
Inderdaad. Debiel zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had hij nog beter Freek de Jonge eruit kunnen halen.
Die heeft immuniteit gekregen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef Mani89 het volgende:
En waarom mag die paardenlul van een Freek er niet uit???
Goeie kandidaat ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef OProg het volgende:
Willem Oltmans is ook wel een leuke voor dit filpje.
Want die was niet tegendraads of andersdenkend en heeft weinig voor Nederland betekend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef Zipportal het volgende:
Herman Brood had ik allang uit die lijst geschopt.
Ja, niet, want Majoor Bozhardt was een echte dwarsligger?quote:
Iemand die zich gedurende het hele leven voor de zwakkeren (prostituees, daklozen, verslaafden) van de samenleving inzet, kiest niet voor de gemakkelijke weg. Bovendien heeft ze tijdens WOII een aantal Joodse kinderen gered. Als er iemand in hoort te staan, dan is het Majoor Bosshardt wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ja, niet, want Majoor Bozhardt was een echte dwarsligger?
Nee Wim nooit.Maar Albert wel in 1969 vertelde hij tegen Koos Postema.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Was Wim Sonneveld niet eerder? Of heeft hij het nooit in het openbaar gezegd?
Klopt als een busquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef tong80 het volgende:
Albert Mol onder de grootste Nederlanders. Ik zie hem nog met veren in zijn reet achtern agezeten worden door een tegenspeelster toen ie naakt kukeleku schreeuwde on Wat zien ik.
Echte held
Het grote voorbeeld voor de homo's in Nederland en homo's in het algemeen.
Drees heeft de AOW ingevoerd ..Dus niks mis mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
Als ik De Vries' argumentatie zou volgen zou ik eerder Drees er uithalen dan Majoor Bosshardt ...
Noem eens iets "geks" wat Willem Drees heeft gedaan.
Ja, maar dat was toch niet iets rebels, of wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Drees heeft de AOW ingevoerd ..Dus niks mis mee.
Heb je een filmpje van Spinoza?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mij mag andré manuel er wel in.... en spinoza
Nee die zit er niet in, maar die werd op maandag wel genoemd (niet voor nominatie, maar wel als voorbeeld).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef DrDurden het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je, om Nederlandse grootheden te eren (en Victor en Rolf), een commercial uit Amerika gaat kopiëren.
Maar goed, als we toch willekeurig mensen op gaan noemen, moet van mij zeker Paul Verhoeven erin. Of zit hij dat al?
Bedankt voor het rijtje. Met die drie lijkt het er in ieder geval wel op dat er echt over die lijst zal nagedacht worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
Robbert Dijkgraaf, Ad van Liempt en Hanneke Groenteman
Klopt, ik hoorde zijn naam ook even langskomen, maar hoewel dat filmpje iedere aflevering langs komt, heb ik hem volgens mij geen enkele keer helemaal gezien. Vandaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die zit er niet in, maar die werd op maandag wel genoemd (niet voor nominatie, maar wel als voorbeeld).
Aan de andere kant is vandaag duidelijk geworden dat het er weer alleen maar om gaat om mensen er over te laten praten. Matthijs zei toch al, kijk iedereen wordt gelijk lekker kwaad als ze hierover beginnen. Vandaar dat de knulligheid er vanaf spat.
Overigens gaan als het goed is Robert Dijkgraaf en nog een ander over de uiteindelijke lijst. In dat geval heb ik er nog wel wat vertrouwen in.
De intentie is inderdaad leuk ja. Maar als mensen massaal gaan piepen omdat iemand Rames Shaffy er uit wil halen, zonder fatsoenlijk te onderbouwen waarom dat niet zou mogen. En mensen anderen er in willen houden, zodat ze een veer in diens reet kunnen steken, omdat ze in de studio aanwezig zijn tsja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde zijn naam ook even langskomen, maar hoewel dat filmpje iedere aflevering langs komt, heb ik hem volgens mij geen enkele keer helemaal gezien. Vandaar.
Overigens, de intentie om mensen erover te laten praten is leuk, maar in DWDD is de tijd daarvoor natuurlijk veel te kort. Zo krijg je alleen welles/nietes discussies, waarbij gasten, mensen eruit gooien die er zeker in moeten, alleen om onbenullige redenen. Maar goed, misschien denk ik er gewoon teveel over na.
Sowieso dat hele gedweep met de heilige Ramses. Flikker toch op met die Shaffy.:')quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jort had trouwens wel gelijk, er staat geen enkele ondernemer/tycoon in die een grote rol heeft gespeeld in de verkregen welvaart in Nederland.
Hoe kan een Albert Mol erin staan, maar Anton Philips ontbreken.
Het lijstje is vooral erg Hilversum.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel baas zijn als Zanger Rinus erin wordt gezet ipv Shaffy
Was niet echt 'rebels'. Heeft alleen een treurig verhaal achtergelaten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Staat er nog niet in, toch?
Wat een ridicuul item dan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet echt 'rebels'. Heeft alleen een treurig verhaal achtergelaten.
En dan Anne Frank er níet in hebben? Ze is wereldwijd hét gezicht van de holocaust, hè?quote:Een clip vol: 'unieke, dwarse, eigenzinnige, geniale Nederlanders', die ons land hebben veranderd en gemaakt tot wat het is.
Nou ja, Anne Frank had geen keuze natuurlijk. Het is niet dat ze dacht: "laat ik eens Joods worden, want ik vind die nazi's maar vervelende mensen".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef superjojo het volgende:
Het is geen verkiezing van de grootste Nederlanders, maar mensen die opvielen doordat ze anders dachten en deden.
Is er bewegend beeld dan van Anne. Dat is een vereiste, anders zat Rembrandt van Rijn er ook wel inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
En dan Anne Frank er níet in hebben? Ze is wereldwijd hét gezicht van de holocaust, hè?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:12 schreef Ritmo het volgende:
Met alle respect voor haar en haar prachtig geschreven (dag)boek natuurlijk, maar ze heeft persoonlijk niet echt iets veranderd in Nederland.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is er bewegend beeld dan van Anne. Dat is een vereiste, anders zat Rembrandt van Rijn er ook wel in
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Staat er nog niet in, toch?
Wat een ridicuul item dan.
Ja, dat is er.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is er bewegend beeld dan van Anne. Dat is een vereiste, anders zat Rembrandt van Rijn er ook wel in
Maar dat kwam omdat haar dagboek toevallig bewaard is gebleven en bekend is geworden. Ik weet zeker dat er minstens nog een paar dezelfde gevallen in Nederland leefden, alleen zijn hun dagboeken nooit gevonden en bekend geworden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
En dan Anne Frank er níet in hebben? Ze is wereldwijd hét gezicht van de holocaust, hè?
Niet iedereen hoeft rebels te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet echt 'rebels'. Heeft alleen een treurig verhaal achtergelaten.
Natuurlijk niet, maar daar gaat deze lijst toch niet over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft rebels te zijn.
Ik vind het beter dan die vreselijke recordings.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ben sowieso blij dat t vanavond laatste keer is, vervelend item.
Ik vind 'anders denkende' sowieso wat negatief klinken. Een pedofiel, Islamistische terrorist of een nazi denkt ook anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
inderdaad waarom zitten anton heyboer en richard klinkhamer er niet in, als je dan toch echt andersdenkende wilt
Die groepen denken sowieso te weinigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind 'anders denkende' sowieso wat negatief klinken. Een pedofiel, Islamistische terrorist of een nazi denkt ook anders.
Een pedofiel of een terrorist kan best zeer hoog opgeleid zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die groepen denken sowieso te weinig
Sorry maar dat had ik nou niet achter jou gezocht ritmo dat jij andersdenkende een negatieve term zou vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind 'anders denkende' sowieso wat negatief klinken. Een pedofiel, Islamistische terrorist of een nazi denkt ook anders.
Waardoor ze te weinig nadenken over bepaalde zakenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een pedofiel of een terrorist kan best zeer hoog opgeleid zijn natuurlijk.Denken doen ze zeker wel, maar op een bepaald vlak zit er ergens een kortsluiting.
Recordings spoel ik ook altijd door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan die vreselijke recordings.
Maar het slechte hieraan is dat er teveel mensen zijn die iets veranderd hebben. Binnen de literatuur, binnen de sport, binnen de muziek. Eigenlijk hadden ze 5 items moeten doen deze week, met 5 losse categorieen. Was eerlijker en leuker geweest.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sorry maar dat had ik nou niet achter jou gezocht ritmo dat jij andersdenkende een negatieve term zou vinden
Hoeft maar over 1 bepaalde zaak te zijn (b.v. bij pedo's, dat je seks met kinderen mag hebben). Over alle andere miljoen zaken denken ze misschien wel 'normaal'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waardoor ze te weinig nadenken over bepaalde zaken
Nobel, de uitvinder van het dynamiet heeft ook niet nagedacht over de gevolgen van zn uitvinding. Daarom kwam ie met die prijzen aanzettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waardoor ze te weinig nadenken over bepaalde zaken
Klopt, maar feit blijft dat ze over bepaalde zaken dus te weinig nadenkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoeft maar over 1 bepaalde zaak te zijn (b.v. bij pedo's, dat je seks met kinderen mag hebben). Over alle andere miljoen zaken denken ze misschien wel 'normaal'.
Ja, maar denk jij altijd genoeg over alles na? Het is maar net dat pedofilie (terecht) heel gevoelig ligt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar feit blijft dat ze over bepaalde zaken dus te weinig nadenken
Got me there.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar denk jij altijd genoeg over alles na? Het is maar net dat pedofilie (terecht) heel gevoelig ligt.
Maar ik snap jou ook wel hoor. Als je over een bepaald iets zo'n enorme hersenkronkel hebt, dan vraag ik me af hoe je over andere zaken wel gezond na kunt denken.quote:
Een clip vol:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, Anne Frank had geen keuze natuurlijk. Het is niet dat ze dacht: "laat ik eens Joods worden, want ik vind die nazi's maar vervelende mensen".
Met alle respect voor haar en haar prachtig geschreven (dag)boek natuurlijk, maar ze heeft persoonlijk niet echt iets veranderd in Nederland. Hoewel ze achteraf wel het gezicht geworden is van de slachtoffers van een oorlog die nooit meer mag plaats vinden.
Alles wat je hier noemt, daar ben ik het opzich wel mee eens hoor. Maar hoe hard het ook klinkt, het enige unieke aan Anne Frank is dat haar dagboek uitgebracht werd en wereldberoemd werd. Er zullen nog wel 10.000 andere joden zijn die dagboeken of teksten bij hielden in de 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een clip vol:
'unieke, dwarse, eigenzinnige, geniale Nederlanders', die ons land hebben veranderd en gemaakt tot wat het is.
Anne Frank is hét gezicht van de holocaust, dan is zij wat dat betreft toch een uniek persoon met de Nederlandse nationaliteit. Er is maar één menselijke vormgeving van de holocaust; Anne Frank én ze is Nederlands. Hoezo hoort zij dan niet in het rijtje van unieke Nederlanders die ons land gemaakt hebben tot wat het is? Onbegrijpelijk.
Die Nederlandse nationaliteit is haar nooit toegekend. (maar dat argument zou opname in de lijst wat mij betreft niet tegen mogen houden)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een clip vol:
'unieke, dwarse, eigenzinnige, geniale Nederlanders', die ons land hebben veranderd en gemaakt tot wat het is.
Anne Frank is hét gezicht van de holocaust, dan is zij wat dat betreft toch een uniek persoon met de Nederlandse nationaliteit. Er is maar één menselijke vormgeving van de holocaust; Anne Frank én ze is Nederlands. Hoezo hoort zij dan niet in het rijtje van unieke Nederlanders die ons land gemaakt hebben tot wat het is? Onbegrijpelijk.
Idd zeg, dat was apart ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Poppenkastpop het volgende:
Grappig trouwens, nog nooit geweten dat plee netter was dan toilet.
Dat is dan jouw interpretatie van het item. Het gaat in mijn ogen om Nederlanders die van grote waarde zijn geweest als je kijkt naar de vorming van het land. De paragraaf Anne Frank komt binnen elk geschiedenisboek op elke basisschool in Nederland naar voren. Ze heeft zonder het te beseffen de holocaust achter haar naam gezet, en dat maakt haar een unieke Nederlander die over 100 jaar nog bekend is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar zou ze dat dagboek tijdens haar leven dan echt geschreven hebben om de wereld te veranderen? En wist ze precies hoe? Het zit hem denk ik vooral in het bewust iets doen om de wereld (in dit geval Nederland) te veranderen.
Klopt helemaal. Het is gewoon eigenlijk een te breed en vaag item.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan jouw interpretatie van het item. Het gaat in mijn ogen om Nederlanders die van grote waarde zijn geweest als je kijkt naar de vorming van het land. De paragraaf Anne Frank komt binnen elk geschiedenisboek op elke basisschool in Nederland naar voren. Ze heeft zonder het te beseffen de holocaust achter haar naam gezet, en dat maakt haar een unieke Nederlander die over 100 jaar nog bekend is.
hoe sneuquote:Ook bij die afgekeurde woorden zit een aantal Franse woorden; dat is te verklaren doordat die woorden gaandeweg steeds meer gebruikt werden door 'het gewone volk' om keuriger te lijken. De adel wilde zich, zoals gezegd, onderscheiden van dit gewone volk, en koos vervolgens juist weer voor het Nederlandse woord.
Wat een vieze alto's, die mensen van adel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Poppenkastpop het volgende:
interessant ...
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/taartje-gebakje
[..]
hoe sneu
True, true.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het is gewoon eigenlijk een te breed en vaag item.
wat een trollactie om dan gewoon weer al die normale woorden te gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een vieze alto's, die mensen van adel.
Idd, verzin dan iets nieuws.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
wat een trollactie om dan gewoon weer al die normale woorden te gebruiken
Nu niet meer natuurlijk want het staat in een boekje en is bij dwdd geweest, ze verzinnen nu wel weer wat andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
wat een trollactie om dan gewoon weer al die normale woorden te gebruiken
Eigenlijk hadden ze allang weer naar toilet over moeten stappen, gezien 'het volk' over WC's en de plee praat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk want het staat in een boekje en is bij dwdd geweest, ze verzinnen nu wel weer wat anders
quote:Te gast: Eberhard van der Laan, Maarten Treurniet, Reinout Scholten van Aschat, Teun Kuilboer, Korneel Evers, Gijs Naber, Hanneke Groenteman, Robbert Dijkgraaf en Ad van Liempt. Muziek is er van Ben Saunders en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
en daaronder pommes of pommesfriet wat zeggen duitsers eigenlijk?quote:
sieg heilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en daaronder pommes of pommesfriet wat zeggen duitsers eigenlijk?
frites volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ericr het volgende:
Dacht dat er minimaal 15 jaar leeftijdsverschil zat tussen die Alexandra en Arthur van Dedem, blijkt het maar 4 jaar te zijn.
Ja, van de Uva volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf(dat is die prof toch?)
Ben Saunders
60 en 64 nu, las een artikel uit 2010 toen ze dus 59 en 63 waren. Alexandra is goed geconserveerd, scheelt misschien ook dat ze maar tot 15 graden stoken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat?Hoe oud is hij dan, en hoe oud is zij? Ze zag er bijna uit als z'n dochter man.
Kartoffelen ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat toen God de stemmen uitdeelde, Marc-Marie helemaal achteraan de rij stond.quote:
Wat leuk naar Marc Marie, Matthijs , Hanneke Groenteman.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Rearviewmirror het volgende:
Vanavond zit ik in het publiek:) eens kijken hoe dat er live aan toe gaat, zo'n opname
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat toen God de stemmen uitdeelde, Marc-Marie helemaal achteraan de rij stond.
Ja, enorm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk naar Marc Marie, Matthijs , Hanneke Groenteman.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
60 en 64 nu, las een artikel uit 2010 toen ze dus 59 en 63 waren. Alexandra is goed geconserveerd, scheelt misschien ook dat ze maar tot 15 graden stoken.
Klopt, zou ik zelf niet zo niet kunnen.quote:
Idd, het is een vak opzich om zulke ingewikkelde materie te vertalen naar een begrijpelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, zou ik zelf niet zo niet kunnen.
Heb je hem wel eens horen zingen, dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat toen God de stemmen uitdeelde, Marc-Marie helemaal achteraan de rij stond.
Rutger Hauer had ik heel graag willen zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:13 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen zingen, dan?
En hebben ze Peter R. de Vries niet uitgenodigd voor dat item over de film De Heinekenontvoering?
Ook Rutger Hauer had aan mogen schuiven, maar die zal wel niet kunnen.
Daar kan hij niet zo goed tegen neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Het word Mathijs weer allemaal te persoonlijk
Volgens mij ging hij blozenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Het word Mathijs weer allemaal te persoonlijk
Hij kreeg alweer last van hetzelfde als wanneer hij over A'dam praat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Het wordt Mathijs weer allemaal te persoonlijk
En hij woonde in de Baarsjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hij is wel chic geworden, hij is toch die van 'Flikker op man, waar woon jij?'
Weet je, het is altijd van 'de deurkruk en de kraanknop zijn zo smerig, dus handen wassen' maar voor je je handen wast trek je ook eerst je kleren weer omhoog/recht waar je de iig de rest van de dag nog mee rondloopt. You do the math.quote:
Dus jij wast je handen met je broek op je knieën?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet je, het is altijd van 'de deurkruk en de kraanknop zijn zo smerig, dus handen wassen' maar voor je je handen wast trek je ook eerst je kleren weer omhoog/recht waar je de iig de rest van de dag nog mee rondloopt. You do the math..
Kan me ook niet veel voorstellen bij Matthijs met de broek op zijn enkels achter een pc met 'Blond teen first anal' op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Het wordt Mathijs weer allemaal te persoonlijk
Ach ja, ik neem het ook allemaal met een korreltje zout. Dit toetsenbord waar ik nu op typ zal ook wel smerig zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet je, het is altijd van 'de deurkruk en de kraanknop zijn zo smerig, dus handen wassen' maar voor je je handen wast trek je ook eerst je kleren weer omhoog/recht waar je de iig de rest van de dag nog mee rondloopt. You do the math..
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef DrDurden het volgende:
Dus jij wast je handen met je broek op je knieën?
Ik zie hem inderdaad eerder bladzijdes van de Groene Amsterdammer aan elkaar lijmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me ook niet veel voorstellen bij Matthijs met de broek op zijn enkels achter een pc met 'Blond teen first anal' op.
ik herken alleen Teun Kuilboerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik verstond niet alle namen van de acteurs, maar het werd bij mij, Jan, Piet, Joris en Corneel
Een of andere lulreden om Holleeder bewust niet in de film te hebben. Een beetje jammer.quote:
Met je oren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet ik 2 uur naar een amsterdams accent luisteren?
Dat nog slecht klinkt ook, vreselijk. Ik ken echt niemand die zo praat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet ik 2 uur naar een amsterdams accent luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |