Ik vind het ook een leuk programma dat van Jort.quote:
Dus Britt is van adel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Dus bij de Baron zeg je: mag ik even naar de plee
en ook nog expeditie robinson, donderdag top tv avondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
21:00 Hans Teeuwen
21:45 Holland in da Hood
Jammer Joort...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Peter r Peter r in de lijst zet
Zou kunnen, hij heeft Ivoriaanse trekjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Peter r Peter r in de lijst zet
Man bijt hond? (ben weggezapt)quote:
Dan ga je toch knock out als je de deur uit staptquote:
Met een houtkachel zit je zo op die temperaturenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef ddx het volgende:
Wil niet weten wat voor energierekening je dan hebt, zelfs in de zomer staat je kachel dan vol te blazen.
In de winter wel makkelijk als het je onderbuurman is
joahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef -tape- het volgende:
Leuk meisje, kijk je TV op je PC/laptop ofzo?
Of zichzelf.quote:
Net als Herman Broodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Ramses exact veranderd? Mooie liedjes gemaakt, dat wel.
het hele item loopt niet, dat is het probleemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Jivis het volgende:
"De vreemde eenden in de dagelijkse bijt", hadden ze daar niet wat beters voor kunnen verzinnen. Dit loopt niet.
ja idd die zin is echt lelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Jivis het volgende:
"De vreemde eenden in de dagelijkse bijt", hadden ze daar niet wat beters voor kunnen verzinnen. Dit loopt niet.
En Annie M.G. Schmidt.quote:
Nee gek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Anne Frank is toch ook bewegend beeld?
Nu je het zegt ....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Was Wim Sonneveld niet eerder? Of heeft hij het nooit in het openbaar gezegd?
Nee, maar z'n beste vriend is homo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaat Jeroen Krabbe ook eindelijk toegeven dat hij homofiel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |