al helemaal als er in geknipt isquote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
Dat soort "kijk eens hoevaak deze persoon een woord herhaalt"-fragmenten doen mij nooit zo veel.
Ze zijn soms wel grappig, maar ja, je ziet zo niet of het een toespraak van twee uur was of niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
Dat soort "kijk eens hoevaak deze persoon een woord herhaalt"-fragmenten doen mij nooit zo veel.
Het zou wel helpen, tochquote:
Kun je nagaan hoe hoog ze hun eigen normen en waarden achten.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het idioot vinden dat een partij die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, met zo'n ordinaire tokkie zaken wil doen...
Er is vandaag 12 miljard verdampt op de Amsterdamse Beursquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef alors het volgende:
Dat is het nou juist domme kut, de wereld staat in brand en met praat met die toon in de Kamer
zo ziet hij er al tijden uit....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef penny-wise het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Eric Corton zich een James Hetfield uiterlijk heeft aangemeten?
Over vergane glorie gesproken. Allebei.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef penny-wise het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Eric Corton zich een James Hetfield uiterlijk heeft aangemeten?
Als christen zijnde heb je geen andere keus.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het idioot vinden dat een partij die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, met zo'n ordinaire tokkie zaken wil doen...
Als je jezelf kan voorliegen moet de rest ook geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Als christen zijnde heb je geen andere keus.
Ik denk dat een partij als Groenlinks een stuk christelijker is dan het CDA.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Als christen zijnde heb je geen andere keus.
Christelijker weet ik niet, maar zeker geloviger.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat een partij als Groenlinks een stuk christelijker is dan het CDA.
Geliquideerdquote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef ESLiRi het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Lucky Life?
PowNed is rock bottom. Niets kan lager zinken.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef Omnifacer het volgende:
En maar neerkijken op Powned, LuckyTV is nog zieliger
Whut?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef Omnifacer het volgende:
En maar neerkijken op Powned, LuckyTV is nog zieliger
Zo veel verschillen ze niet eens meer van dat zielige LuckyTVquote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PowNed is rock bottom. Niets kan lager zinken.
Heb je De Rijdende Rechter weleens gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PowNed is rock bottom. Niets kan lager zinken.
PowNed is van begin tot eind dat niveau. Ik vind de muziekstukjes uit DWDD altijd kut, maar da's slechts een onderdeel van het programma. PowNed is van begin tot eind niveautje PVV.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zo veel verschillen ze niet eens meer van dat zielige LuckyTV
Bij die filmquiz bedoel je? Inderdaad zegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een faal montage dit trouwens...
Ja datquote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij die filmquiz bedoel je? Inderdaad zegDat filmpje van Kuifje wordt ook helemaal niet getoond, volgens mij zit er iemand te slapen bij de redactie
Ik zie alleen Matthijs nog maar
Net zag je ook een paar seconden skippen voor de kuifje vraag...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Alleen Matthijs de afgelopen vijf minuten
Ja, bij het begin van ronde twee. Maar dit is toch een paar gradaties ergerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zag je ook een paar seconden skippen voor de kuifje vraag...
Misschien wel inderdaad, al zou dat wel érg naďef zijn. Feit is dat de regering ten val brengen voor hen heel wat belangrijker is dan hun (aangedikte) opwinding over Geert's taalgebruik. Een soort dubbele agenda dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik had de indruk dat v. Nieuwkerk en zijn 'politieke gasten' hadden verwacht dat Mirjam Sterk wel even het terugtreden van het CDA uit de coalitie bekend zou maken.
De teleurstelling was op hun gezichten af te lezen toen dat niet zo was.
Ze is toch niet erg veranderd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die is in korte tijd ook lelijk geworden zeg. Zo'n rechts kabinet gaat je niet in de koude kleren zitten als CDA'er.
Paar jaar geleden vond iedereen haar mooi, ondanks dat het een CDA'ster was.quote:
Had zij geen spruit geworpen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die is in korte tijd ook lelijk geworden zeg. Zo'n rechts kabinet gaat je niet in de koude kleren zitten als CDA'er.
Je ziel verkopen aan de duivel in ruil voor het pluche is nu eenmaal niet bevoordelijk voor het uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Marc-Mariequote:KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van vrijdag 23 september zijn o.a.: Robbert Dijkgraaf en Ben Saunders. Muziek is er van The Crowns, Marc-Marie Huijbregts is tafelheer. Overige gasten worden hier later gepubliceerd.
Dameskapperquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef DrDurden het volgende:
WTF heeft Matthijs met z'n haar gedaan?
Een scheiding!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef DrDurden het volgende:
gekamd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef DrDurden het volgende:
Doe mij maar Louis CKquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die humornegers (Prior, Murphy, etc) nooit zo grappig.
Mooi woord voor scrabblequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die humornegers (Prior, Murphy, etc) nooit zo grappig.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef zatoichi het volgende:
Zo marc-marie is bruce willis look-a-like
Die prof legt het leuk uit, ik luisterde ff.quote:
http://www.moviesense.nl/(...)the-future-schoenen/quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:41 schreef Elusive het volgende:
leuk allemaal... maar over 3 jaar wil ik gewoon m'n hooverboard en automatisch strikkende veters
had ze gezien jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
http://www.moviesense.nl/(...)the-future-schoenen/
Hooverboard moet je nog even op wachten.
Wie dat tot nu toe deed werd afgevoerd en opgesloten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk kan tijdreizen helemaal niet toch? Anders was er vast wel in de geschiedenis een gozer geweest die aannemelijk kon maken dat 'ie uit 2050 kwam oid.
Hehe, als ik dronken ben heb ik er altijd fantastische theorieën over. Klopt alleen geen reet meer van als ik ze nuchter nog eens overdenk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie dat tot nu toe deed werd afgevoerd en opgesloten.
Begin deze week nog de eerste twee delen gezien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Elusive het volgende:
blijft m'n favoriete film reeks![]()
kan ze wel 100 keer zien en het blijft gewoon goed
Ik weet het wel zeker. Bagger.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh hij... ik denk dat ik Voice maar weer oversla.
Da's toch met al die "talenten" van die shows? Behalve Jamai en Jim dan (en of we daar nou zo blij mee moeten zijn).quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Hoezo leeft die gast nog eigenlijk? Je hoort er niks meer van iig.
Geheel in lijn met bijna alle winnaars van Idols, EksFektor en andere wannabe-doorgestoken kaartspelletjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Hoezo leeft die gast nog eigenlijk? Je hoort er niks meer van iig.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Da's toch met al die "talenten" van die shows? Behalve Jamai en Jim dan (en of we daar nou zo blij mee moeten zijn).
Idd, dat was ook mijn conclusie. Verbieden die tv-shows.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geheel in lijn met bijna alle winnaars van Idols, EksFektor en andere wannabe-doorgestoken kaartspelletjes.
Ik hoopte eigenlijk dat het publiek het uiteindelijk wel zat zou worden, maar dat duurt nog verrot lang.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Idd, dat was ook mijn conclusie. Verbieden die tv-shows.
Ach de winter komt eraan binnenkort kunnen de sterren weer gaan schaatsen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat het publiek het uiteindelijk wel zat zou worden, maar dat duurt nog verrot lang.
Wie? Mauro?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik wil hem op de een of andere manier haten maar het is een sympathieke gozer.
na het zien van nick en simon in de states loopt er per vierkante meter in de US meer talent rond dan inheel nederland. wij hebben internationaal gezien geen fuck te zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
Lul niet Matthijs, er lopen duizenden van dit niveau in de US...
Gek, ik had hetzelfde, ik vond hem altijd super irritant, maar dit was de eerste keer dat ik dacht "het is toch een aardige gozer". Misschien was het succes hem in het begin een beetje naar het hoofd gestegen en dat, dat er nu af is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik wil hem op de een of andere manier haten maar het is een sympathieke gozer.
Nick en Simon als referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:59 schreef Elusive het volgende:
[..]
na het zien van nick en simon in de states loopt er per vierkante meter in de US meer talent rond dan inheel nederland. wij hebben internationaal gezien geen fuck te zoeken
heeft nederlands wat beters te bieden dan ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nick en Simon als referentiekader hebben.
Het blijft een voetballer, he...quote:
Misschien is het omdat je hem altijd in dat overdreven artiestenformat ziet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek, ik had hetzelfde, ik vond hem altijd super irritant, maar dit was de eerste keer dat ik dacht "het is toch een aardige gozer". Misschien was het succes hem in het begin een beetje naar het hoofd gestegen en dat, dat er nu af is.
Zijn aardig groot danquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:04 schreef Elusive het volgende:
IK HEB GENOEG VAN PENISSEN
IK HEB ER M"N BUIK VAN VOL
Lingo is er toch ook nog steeds?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat belgen dit nog kijken. Lingo van vlaanderen...
Doe ik ook, maar toch hoor ik het in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef Elusive het volgende:
yes! op de seconde precies wist ik stekelbaars weg te muten
Kan ook inderdaad. En ik kijk alle talentenjachtenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is het omdat je hem altijd in dat overdreven artiestenformat ziet.
En ik heb een behoorlijke hekel aan zangtalentenjachten.
En, al wel eens 1 gespot?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Kan ook inderdaad. En ik kijk alle talentenjachten
haterquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef DrDurden het volgende:
Nodig dan een aantrekkelijke vrouw uit. Harmke Pijpers
Doet-ie straks na afloop wel weer.quote:
Heeft toch wel een sexy stem altijd bij BNRquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef DrDurden het volgende:
Mooi make-up man...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:10 schreef DrDurden het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dat Paul Groot eronder zit...quote:
2 cm vind ik ook behoorlijk lang eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef YazooW het volgende:
2 cm is toch aardig lang voor een vrouw ?
Gaat je niets aanquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou eik, ik bedoel, jij bent ook wel van voor deze tijd..
2 háren dacht ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef YazooW het volgende:
2 cm is toch aardig lang voor een vrouw ?
Dat had Nicolette. 2 cm was de norm.quote:
Waarom zou jezus dat boeien?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus man, ik lig op de grond.
Ik denk dat hij meer weet dan jij al vergeten bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Gaat hij het aan die professor vragen, hoe moet hij dat weten? Die weet alleen iets van neutronen
Zit een seksuoloog naast hem ook nogquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Gaat hij het aan die professor vragen, hoe moet hij dat weten? Die weet alleen iets van neutronen
Over schaamhaar he? Wat moet hij daar nou over weten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denl dat hij meer weet dan jij al vergeten bent
Idd. Giechel de giechel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Silenus het volgende:
Het blijft wel het poep en piesniveau behouden, zo.
Uit z'n studententijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Over schaamhaar he? Wat moet hij daar nou over weten?
typo?quote:
Denkt het prima voor elkaar te hebben totdat hij een wedervraag krijgt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef GGMM het volgende:
Mathijs wist het onderwerp goed van zijn sexleven/schaamhaar weg te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |