Ik vind het ook niet zo slim van hem, want als je zo'n vraag aan iemand stelt kun je er toch op wachten dat je hem terug krijgt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denkt het prima voor elkaar te hebben totdat hij een wedervraag krijgt.
Dan klapt het dicht, soms tot op het beschamende af.
Ja, eigenlijk zou je geen vragen moeten stellen die je zelf ook niet wilt beantwoorden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef DrDurden het volgende:
Ik vind het ook niet zo slim van hem, want als je zo'n vraag aan iemand stelt kun je er toch op wachten dat je hem terug krijgt?
Ik dacht even Bryan.quote:Te gast in de uitzending van maandag 26 september zijn o.a.: Erik van den Boom, Carice van Houten en Mies Bouwman. Muziek is er van Ryan Adams en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Ryan Adams is beter.quote:
Beetje vroeg voor een crematie, lijkt me.quote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Carice van Houten schreef in haar twitter dat ze vanavond naar DWDD een zanger meeneemt..Was een verassing zei ze. Dan zou Ryan Adams wel zijn.
Volgens mij neemt ze hem mee nadat het is gebeurd.quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel de eerste keer dat zoiets live op t.v. komt dan, toch?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef Specularium het volgende:
Kan Carice niet gewoon dr tieten laten zien?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, eigenlijk zou je geen vragen moeten stellen die je zelf ook niet wilt beantwoorden.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef Ritmo het volgende:
Erik v.d. Boom vanavondWat een baas(je) is dat.
Gaat vooral over z'n cd, maar het onderwerp tijdreizen/die deeltjes die sneller dan het licht zijn gegaan zullen ook wel ter sprake komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |