al helemaal als er in geknipt isquote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
Dat soort "kijk eens hoevaak deze persoon een woord herhaalt"-fragmenten doen mij nooit zo veel.
Ze zijn soms wel grappig, maar ja, je ziet zo niet of het een toespraak van twee uur was of niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
Dat soort "kijk eens hoevaak deze persoon een woord herhaalt"-fragmenten doen mij nooit zo veel.
Het zou wel helpen, tochquote:
Kun je nagaan hoe hoog ze hun eigen normen en waarden achten.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het idioot vinden dat een partij die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, met zo'n ordinaire tokkie zaken wil doen...
Er is vandaag 12 miljard verdampt op de Amsterdamse Beursquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef alors het volgende:
Dat is het nou juist domme kut, de wereld staat in brand en met praat met die toon in de Kamer
zo ziet hij er al tijden uit....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef penny-wise het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Eric Corton zich een James Hetfield uiterlijk heeft aangemeten?
Over vergane glorie gesproken. Allebei.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef penny-wise het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Eric Corton zich een James Hetfield uiterlijk heeft aangemeten?
Als christen zijnde heb je geen andere keus.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het idioot vinden dat een partij die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, met zo'n ordinaire tokkie zaken wil doen...
Als je jezelf kan voorliegen moet de rest ook geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Als christen zijnde heb je geen andere keus.
Ik denk dat een partij als Groenlinks een stuk christelijker is dan het CDA.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Als christen zijnde heb je geen andere keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |