Ik dacht ongeveer hetzelfde, broertje van Wibi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Wat hebben pianisten toch met tekenseries
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Piano is prachtig, enige instrument dat ik ooit had willen spelen.
Kun je een memorabele melodie van liszt noemen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ook bij Pauw en Wittemanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Crowdsourcing, de VARA heeft weer wat nieuws gevonden.
Ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
Kun je een memorabele melodie van liszt noemen?
Pastorale. Liesbeth Liszt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
Te laat.quote:
Hij mocht net "user generated" zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Waarom zit Rene Mioch daar? Mag hij ook nog 1 woord zeggen?
Shit, net gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij mocht net "user generated" zeggen
Overschat? Wat mij betreft krijgt hij niet eens de aandacht die hij verdient.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
DWDD niet gezien, maar Verhoeven is altijd klachtwaardig. Zwaar overschatte regisseur.
Heet jij stiekum eik niet gewoon ook Yi-Lang?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
DWDD niet gezien, maar Verhoeven is altijd klachtwaardig. Zwaar overschatte regisseur.
Als je een piano wilt spelen, kun je mischien een keer met carnaval als piano gaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Een artiest krijgt standaard één minuut.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:03 schreef Krantenman het volgende:
Die La Campanella van Liszt die Lang Lang speelde is in werkelijkheid trouwens veel langer.
Die van de condoom? Is wel sterk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Goede kwaliteit dat filmpjeHebben ze niets anders (dat met die slak).
Nee, die overstekende slak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die van de condoom? Is wel sterk.
Ik had het erachter gezet inderdaad, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Had je je post snel ge-edit of keek ik er over heen?
Kijk dan nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Komt die Jan Mulder nu al weer ? ? Jezus, wat een vreselijke hypocriete kwal is dat.
Sowieso is DWDD een inteeltprogramma geworden met alleen maar v. Nieuwkerk gezinde mensen (die dan ook veelvuldig aanschuiven).
Geen wonder dat de kijkcifers met rasse schreden verminderen.
Arcee heeft daar een mooi plaatje voor. Kom er maar in, A.quote:Sowieso is DWDD een inteeltprogramma geworden met alleen maar v. Nieuwkerk gezinde mensen
Zelfpromotie, uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Peter wilde uit de misdaad. Waarom zit-ie een week later alweer aan tafel?
Ik ben een hetero en ik was het al bijna.quote:
Hij stopte alleen met zijn programma.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is auteur van het boek.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Die maillot he? Die deed het hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben een hetero en ik was het al bijna.
Stukje met de rits (ik hoef het niet eens af te spelen).quote:
En meer...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukje met de rits (ik hoef het niet eens af te spelen).
Goeie keuze, denk ik.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zit op Peter R. wachten, laffing out lout.
Uiteraard, maar het lijkt me niet dat die op komt draven voor Peter R. de Vries en een onbekende Hollywoodproducent.quote:
Je hoeft toch niet om de minuut wat te typen om te laten zien dat je kijkt?quote:
Ik was aan het kijken.quote:
Ja! TV-kijkers hebben we hier niks aan. Posten, kreng.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef DrDurden het volgende:
Je hoeft toch niet om de minuut wat te typen om te laten zien dat je kijkt?
Boer R. met kiespijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef Felagund het volgende:
Peter vond het grapje over zijn film niet leuk.
Valt wel mee.. het is diep triest gedoe van die vent.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wilders p0wned wel altijd die n00bs daar...
Dit dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Nederland staat in brand maar we gaan weer sippen over Geert. Dan hoeven we verder ook niks op te lossen. Goed bezig!
Nee mang, check joetoeb bra...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Valt wel mee.. het is diep triest gedoe van die vent.
Leuk dat ie belediging na belediging aan elkaar kan knopen, maar wordt het land daar beter van. Economisch is Wilders een linkse lul en sociaal wil ie de grondwet omver werpen, dus wat wil je van 'm? Cabaret hoort gewoon in een theater.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wilders p0wned wel altijd die n00bs daar...
Cabaret vind ik wel leuk jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leuk dat ie belediging na belediging aan elkaar kan knopen, maar wordt het land daar beter van. Economisch is Wilders een linkse lul en sociaal wil ie de grondwet omver werpen, dus wat wil je van 'm? Cabaret hoort gewoon in een theater.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cabaret vind ik wel leuk jaRest boeit mij weinig...
Politiek behoort geen cabaret te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cabaret vind ik wel leuk jaRest boeit mij weinig...
Ik denk nog steeds dat wilders volgend jaar gewoon zegt: 'grapje!, had ik jullie mooi tuk, dachten jullie echt dat ik serieus was het afgelopen 2 jaar?'quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar het doet me wel pijn dat zoveel Nederlanders zo'n clown als Wilders in het parlement willen.
Dat is ook wat ik een tijdje hoopte, maar hoe langer het duurt, hoe minder hoop ik daarop heb...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat wilders volgend jaar gewoon zegt: 'grapje!, had ik jullie mooi tuk, dachten jullie echt dat ik serieus was het afgelopen 2 jaar?'
Wishful thinking, maar zou natuurlijk een meesterlijke actie zijn haha.
Hij was inderdaad net zo makkelijk als de retoriek van Wilders.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Modus het volgende:
Die deed wel denken aan die serie plaatjes op Fok enige tijd terug, plaatjes van politici met tekstwolkjes die gecombineerd een soort mop weergaven met meestal zo'n soort plaatje aan het einde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deed me hier aan denken:
[Paint]Wat gebeurt er bij de formaties?
Ohja dat dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deed me hier aan denken:
[Paint]Wat gebeurt er bij de formaties?
ach gut, een afwijkende mening.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Oh nee, de vrouw dacht dat het filmpje echt was......
Nee, ze dacht echt dat Cohen werd uitgelachenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
ach gut, een afwijkende mening.
Ik vind het een erg gemakkelijke en daarbij weinig creatief, ik hou meer van de flauwere en groffere Lucky's.
quote:
Lolquote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/job/
Echt fantastisch is diequote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar het doet me wel pijn dat zoveel Nederlanders zo'n clown als Wilders in het parlement willen.
Wat heeft Barbie gedaan?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal vandaag dus over die geblondeerde tokkie gaan
Jort had er vandaag ook bij moeten zijn...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Omnifacer het volgende:
Niet te geloven, APB nabeschouwen met Jan en FelixDit programma is belegen aan het worden.
Felix is erg PvdA-geprofileerd, dus zou er wel iemand van de VVD-kant tegenover moeten zitten. Mulder is helemaal belachelijk, zijn mening is afhankelijk van hoe zijn pet staat maar hij brengt hem alsof hij een literair wonder is. Vreselijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jort had er vandaag ook bij moeten zijn...
Die treurig genoeg vaak ook al vantevoren bedacht zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
Dat hele politieke gelul is niet om aan te zien. Het gaat om de sterkste one-liner, that's it. Te triest voor woorden is het.
Dat deed Greet zelf, Mathijs adopteerde die woorden even.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef UncleDolan het volgende:
+1 voor Mathijs die nuance aanbrengt.
Hij staat nog steeds op min zoveel, maar het veel mij erg mee van onze rooie tv rakker.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat deed Greet zelf, Mathijs adopteerde die woorden even.
Mij niet. Het zou namelijk gewoon journalistiek onverantwoord zijn om die uitspraken niet even voor te leggen aan Mulder en Rottenberg.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op min zoveel, maar het veel mij erg mee van onze rooie tv rakker.
Het alternatief Jan Mulder is nog triester. Hij moet zich niet met grote mensen zaken bemoeien.quote:
Wilders zit toch niet in het kabinet.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier heeft Felix een punt; hoe gaan ze de uitspraken van Wilders in de Turkse kranten vertalen? Dit gaat dus ook veel centen kosten...
De gemiddelde buitenlander (en Turk) denkt dit dus (helaas) wel. Hoe je het wendt of keert, Wilders komt de Holland-promotie niet ten goede...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wilders zit toch niet in het kabinet.
Losing my religionquote:Op donderdag 22 september 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
Losing my religion en Everybody hurts zijn wel zulke ongelofelijke zaadnummers. En dat zijn de hits.
Datzelfde kun je over Erdogan ook zeggen, maar de gemiddelde Turk/Nederlanders vindt handel belangrijker dan gelul in de ruimte van een politicus.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gemiddelde buitenlander (en Turk) denkt dit dus (helaas) wel. Hoe je het wendt of keert, Wilders komt de Holland-promotie niet ten goede...
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef henkde_j het volgende:
Als ik die Roosmarijn zie moet ik altijd aan die dude van the Police academy denken
[ afbeelding ]
JA!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef henkde_j het volgende:
Als ik die Roosmarijn zie moet ik altijd aan die dude van the Police academy denken
[ afbeelding ]
Nope, Cobain kwam er pas later achter dat het een deo-merk was.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:58 schreef Specularium het volgende:
Bij smells like teen spirit dacht iedereen dat het een hele diepte tekst was in den beginne. Ging gewoon over deodorant.
Zij is de dood.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wijf is zooooooooooo lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |