Ik dacht ongeveer hetzelfde, broertje van Wibi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Wat hebben pianisten toch met tekenseries
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Piano is prachtig, enige instrument dat ik ooit had willen spelen.
Kun je een memorabele melodie van liszt noemen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ook bij Pauw en Wittemanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Crowdsourcing, de VARA heeft weer wat nieuws gevonden.
Ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
Kun je een memorabele melodie van liszt noemen?
Pastorale. Liesbeth Liszt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef starla het volgende:
Te laat.quote:
Hij mocht net "user generated" zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Waarom zit Rene Mioch daar? Mag hij ook nog 1 woord zeggen?
Shit, net gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij mocht net "user generated" zeggen
Overschat? Wat mij betreft krijgt hij niet eens de aandacht die hij verdient.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
DWDD niet gezien, maar Verhoeven is altijd klachtwaardig. Zwaar overschatte regisseur.
Heet jij stiekum eik niet gewoon ook Yi-Lang?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
DWDD niet gezien, maar Verhoeven is altijd klachtwaardig. Zwaar overschatte regisseur.
Als je een piano wilt spelen, kun je mischien een keer met carnaval als piano gaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Een artiest krijgt standaard één minuut.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:03 schreef Krantenman het volgende:
Die La Campanella van Liszt die Lang Lang speelde is in werkelijkheid trouwens veel langer.
Die van de condoom? Is wel sterk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Goede kwaliteit dat filmpjeHebben ze niets anders (dat met die slak).
Nee, die overstekende slak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die van de condoom? Is wel sterk.
Ik had het erachter gezet inderdaad, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Had je je post snel ge-edit of keek ik er over heen?
Kijk dan nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Komt die Jan Mulder nu al weer ? ? Jezus, wat een vreselijke hypocriete kwal is dat.
Sowieso is DWDD een inteeltprogramma geworden met alleen maar v. Nieuwkerk gezinde mensen (die dan ook veelvuldig aanschuiven).
Geen wonder dat de kijkcifers met rasse schreden verminderen.
Arcee heeft daar een mooi plaatje voor. Kom er maar in, A.quote:Sowieso is DWDD een inteeltprogramma geworden met alleen maar v. Nieuwkerk gezinde mensen
Zelfpromotie, uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Peter wilde uit de misdaad. Waarom zit-ie een week later alweer aan tafel?
Ik ben een hetero en ik was het al bijna.quote:
Hij stopte alleen met zijn programma.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is auteur van het boek.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Die maillot he? Die deed het hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben een hetero en ik was het al bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |