Sorry! Dat was ik namelijk vergeten om te doen..quote:Op zondag 18 september 2011 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Beetje jammer dat je de naam niet verandert
quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Go Tell Indie To the Mountain
Father, Son, Holy Indie
Keep you Indie
dat soort dingen
Bombay Bicycle Clubquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet eens op welk album dat is gebaseerd :p die dan naar op girls die is ook het recentst.
Je kan ook met roosbeef doen: omdat ik indie wil
Doet me denken aan het geniale Ik wil in die rok!quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet eens op welk album dat is gebaseerd :p die dan naar op girls die is ook het recentst.
Je kan ook met roosbeef doen: omdat ik indie wil
Mooi.... haar muziek wat minder. Ik heb Sea Sew wel beluisterd maar vond het toch tegenvallen in vergelijking met bv Laura Marling en Jessica Lea Mayfield. Misschien de nieuwe...quote:Op maandag 26 september 2011 16:32 schreef Norrage het volgende:
Liep door de winkel ligt daar een nieuwe Lisa hannigan!!! Nu aan het luisteren
Klinkt best leukquote:
Bedoel je de nieuwe Girls? Of het album 'Album'. Dignan Porch maakt geweldige lofi-indie.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
Girls album vind ik erg vet. WU LYF ook.
Iemand nog wat lo-fi indie aanraders?
Klopt, ze was ook mee tijdens het optreden in NL samen met the Flashguns.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt best leukniet super maar wel leuk
Ze speelt volgens mij vaak samen met BombayBC
Ik heb hem net binnen, maar kan hem nog niet luisterenquote:
Ik ben me eigenlijk pas wat in haar gaan verdiepen toen ik Marieke Jager leerde kennen en ontdekte dat Feist een grote inspiratie is voor Marieke. Maar Feist's muziek vind ik nog niet allemaal even goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
Waaat? Ze is toch een vrouw??? Met een gitaar???
Ik ben ook meer fan van specifieke nummers van haar dan de albumsquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben me eigenlijk pas wat in haar gaan verdiepen toen ik Marieke Jager leerde kennen en ontdekte dat Feist een grote inspiratie is voor Marieke. Maar Feist's muziek vind ik nog niet allemaal even goed.
Op spotify staat een ep van haar, soort voorloper van the Reminder rmet 5 nummers die ook op dat album staan. Die ep vind ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben ook meer fan van specifieke nummers van haar dan de albumsmaar THE reminder was toch all round erg goed!
Zeker weten. Mooie melancholische plaat. Dat einde van 'No One Is Ever Going To Want Me' is echt krachtig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef cafca het volgende:
Geen idee of het indie genoeg is, maar het album van Giles Corey is ook de moeite waard:
Ondertussen geluisterd en vind het alleraardigst, maar inderdaad niet veel beter of minder dan de vorige. En ook niet mega-vernieuwend ofzo. Maar haar kwaliteiten zijn weer zeer duidelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Moody het volgende:
Feist was ook een inspiratiebron voor James Blake
Maar het nieuwe album is aardig, niet beter of minder dan de vorige 2....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |