Alleen is het kut dat je nou niet weet of het de originele is, of de geknipte instant-climax edit van Zany. Dat kan lastig zijn bij het losgaanmomentquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk, van deze TT word je blijkwaliteitje van Zany, deze gewoon af en toe draaien
Als ik naar Frequence ga, wil ik sowieso de mainstage wel checken. Keer wat anders..quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef T-Force het volgende:
Frequence wordt ook wel leuk, als je niet alleen van Hardstyle houdt
Had ik (nog) niet verwacht! Wel aanwezig overigensquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, x-qlusive Italy is uitverkocht.
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdosequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef InGebruik het volgende:
Jack Overdose, altijd al afgevraagd. Is dat een alias van iemand of gewoon een eendagsvlieg?
Puike plaat, dat wel!
Zwaf is trouwens ook best wel tofquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdose
Geen alias dus?
Een (spaanse) eendagsvliegquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef InGebruik het volgende:
Jack Overdose, altijd al afgevraagd. Is dat een alias van iemand of gewoon een eendagsvlieg?
Puike plaat, dat wel!
Die kick in de climax is leipppppquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze valt ook in dezelfde categorie als de TT-plaat;
Vanmiddag nog opgezetquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
dat dus.quote:
precies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die kick in de climax is leippppp
Thanks, is dat ook weer helder!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdose
Geen alias dus?
Goed plan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Gaan we nu nog een #250-FOK!-mix maken? Zo ja, ik wil de eer best op me nemen. Ben ondertussen best handig in Mixmeister(+ ik heb bijna alle vette Hardstyle-platen gekocht en gedownload in 320kbps
)
Edit: en tracks die ik nog niet heb koop ik al te graag als ze vet zijn![]()
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Gaan we nu nog een #250-FOK!-mix maken? Zo ja, ik wil de eer best op me nemen. Ben ondertussen best handig in Mixmeister(+ ik heb bijna alle vette Hardstyle-platen gekocht en gedownload in 320kbps
)
Edit: en tracks die ik nog niet heb koop ik al te graag als ze vet zijn![]()
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.
Die plaat vind ik eigenlijk best vet.
Ja, die is van de zomer gereleased. (misschien zelfs gratis?) Die refix is ook goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegeven![]()
Wel postwaardig
Ooh wait, er is een 2011 Refixxxx van. Is die gereleased?
Anders misschien deze:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Begint ook met een E.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
En een hardcoreplaat met een schitterende break: Jappo & Lancinhouse - Exlaxl
Oja, die is ook vet!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:37 schreef StM het volgende:
[..]
Anders misschien deze:
Wel net 2009...![]()
Gewoon deze joh!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, nog zoeen vette 'Q'-plaat. Maar ik zou die niet kiezen, want ik vind dat Activator toch wel wat plaatjes heeft die ik nog lekkerder vind. (Authentic Style is naar mijn mening toch eigenlijk het meest geniale artiestenalbum uit de hardstylescene)quote:
WTF, dezelfde sample.quote:
Heb ook wel meer M'metjes.quote:En onder de M staan ook leuke platen.![]()
Phil Ty - Miami Belch
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Bruno Power - Mandala (Original Mix)
Speedwave - Mescal (Trinity Mix)
Citizen - Microteck
Wel wat ouder:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, nog zoeen vette 'Q'-plaat. Maar ik zou die niet kiezen, want ik vind dat Activator toch wel wat plaatjes heeft die ik nog lekkerder vind. (Authentic Style is naar mijn mening toch eigenlijk het meest geniale artiestenalbum uit de hardstylescene)
Nog meer platen met een Q?
Om maar even wat te noemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef mstx het volgende:
En onder de M staan ook leuke platen.![]()
Luke Spellbound - M.D.M.A
JTS - M.O.D.U.L.O
B-Frontliner - Magic
Mindkillerz - Make It Ruff
NC's - Marlboro Man
Citizen - Members Of Gay-Day
Dan ga je een hoop leuke nummers wegfilteren. El-Matador, Em-dee-em-aa en ik hebben bijvoorbeeld alle 3 al een E. Idem voor mstx en Menno, of Beach & Baron, of Robuust & ReMcOrE, of Da_Rippert & DVquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Bartman had laatst wel een leuk idee, om iedere FOK!ker een nummer te laten kiezen waarbij de tracktitel met dezelfde letter begint als je FOK!naam![]()
Moet natuurlijk WEL een plaat zijn die je ook daadwerkelijk vet vind
ik neem de lijst al niet meer serieus als Magic er niet in zitquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik zie een 2004-2008 mixje wel zitten
Ik werd gek toen A-lusion deze op Q-base 2009 erop gooide in de bunker.. dat was echt fakking niet normaal hoe hard dat gingquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
dan doe ik het wel voor jou:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:10 schreef eQuaL het volgende:
Zit eigenlijk geen een bij die ik zou willen voordragen
quote:
Ja allemaal heel leuk, maar ik weet wel leukere tracks om voor te dragen, ik vind het geen goed systeem zoquote:Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan doe ik het wel voor jou:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Showtek ft. DV8 - Rockchild?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef robuust89 het volgende:
Enige waar ik nu op kom is D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz (), hebben jullie een lijst voor je neus ofwa?
Als ik jou was zou ik deze voordragen:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja allemaal heel leuk, maar ik weet wel leukere tracks om voor te dragen, ik vind het geen goed systeem zo
WASH - Radio Alarmquote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef robuust89 het volgende:
Enige waar ik nu op kom is D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz (), hebben jullie een lijst voor je neus ofwa?
Speciaal voor jou dan. mijn (vanaf 2008) R-lijstje:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:18 schreef robuust89 het volgende:
is dat 2006? Klinkt eerder als 2002quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik deze voordragen:
Komt ook aardig overeen met je username
Zit je deze heldenplaat nou uit te lachen?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
is dat 2006? Klinkt eerder als 2002
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zit je deze heldenplaat nou uit te lachen?
Dan doe je niet meer mee vanaf nu!quote:
Succesquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef StM het volgende:
Best lastig om nummers met een S te bedenken maar deze is sowieso vet:
Ik help wel:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Succes
[ afbeelding ]
is niet alles trouwens, heb er veel zonder tags en alleen webjes
Sorry maar:quote:
Helaas doe je niet meer meequote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan doe je niet meer mee vanaf nu!
Hahahaquote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sorry maar:
[..]
Helaas doe je niet meer mee
dude wut?quote:
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ah thnx, ik kon het niet lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.
Kan ook geen titels onthouden, dus dank u:Dquote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Succes
[ afbeelding ]
is niet alles trouwens, heb er veel zonder tags en alleen webjes
Maar dat is dan niet alleen maar hardstyle? Volgens mij zijn er max 15000 hardstyle nummers released ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef StM het volgende:
Tja je bent muziekliefhebber of nietTitels kan ik alleen absoluut niet onthouden
Nope, ook hardcore en oldskool waarbij de eerste vinyl rip uit 1992 is (http://www.discogs.com/Pelgrim-Amen/release/41848)quote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet alleen maar hardstyle? Volgens mij zijn er max 15000 hardstyle nummers released ofzo
Die is wel echt vet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan doe je niet meer mee vanaf nu!
Die mogen er van mij allemaal wel in, zie je wel dit werkt nietquote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef InGebruik het volgende:
I've Lost You - Josh & Wesz
I've Got You - Josh & Wesz
Inner Creativity - B-Front
I Just Can't Stop - The Pitcher
In Sound - Bioweapon
Inner Child - Ran-D
Innocent - Donkey Rollers
I Shot The Blender - Hunter
I Survived - The Hose
I Will Growl - Tuneboy
In Our Memories - Abject
Om zo maar even wat platen te noemen in willekeurige volgorde. Zitten echt echt pareltjes bij!
En dan vergeet ik nog In The End - Blademasterz ().
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.Damn, en ik dacht met bijna 800 hardstyle nummers al veel te hebben. De tering man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar suggesties:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Koepert het volgende:
Foobar trekt ook niet zoveel? K weet wel veel nl.. heb ook 4 playlists naast elkaar van paar duizend stuk , overschakelen is bijna instant luisteren.. genre verdeling.. jwtz..
En heb nog niet nagedacht over de K..
Oh en Ekwel... je doet niet meer mee..punt
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een bazenplaat vind ik dit. Ik moest hem even een paar keer horen, maar ik vind hem echt vet
Wat vinden jullie?
quote:
hatersquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Koepert het volgende:
Oh en Ekwel... je doet niet meer mee..punt
Zonder die vocals is het een redelijk nummer, nu issie gewoon kutquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een bazenplaat vind ik dit. Ik moest hem even een paar keer horen, maar ik vind hem echt vet
Wat vinden jullie?
Die gast die dat zingt net of hij verkouden is ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Weinig soeps dus, dan vind ik jouw idee beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
16meter heeft dan ook niet veel keus
ojawel:
1.000.000 stars - b-frontliner
100% - deepack
1000mph - artic
10011010001 - alphaverb
1980 - citizen
ik stem voor een ultieme megamix van 100 nummers uit 2004-2008gewoon door verschillende fokkers laten maken en aan elkaar plakken
Que? Niet bang dat je ontwenningsverschijnselen gaat krijgen?quote:Op woensdag 14 september 2011 07:59 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag Euphoriadaarna waarschijnlijk een party-stop van 2 maandjes maar dat vertel ik mijn fok vriendjes wel persoonlijk
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
Yo kenners, ik ben op zoek naar een wat ouder nummer. Het enige dat ik er eigenlijk nog van weet is dat zo'n chick "zingt" :
naaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaa
Zoiets
Iemand een idee? :")
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef StM het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaa dat is erg duidelijk
Haha, ik weet hetquote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Das toch vette shit123#!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die gast die dat zingt net of hij verkouden is ofzo
Kwam er daarna ook zo van Bam bam bam bam bam piep piep bam bam bam vam?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik weet hetMaar het is zo'n herkenbaar geluid in mn hoofd
jaquote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam er daarna ook zo van Bam bam bam bam bam piep piep bam bam bam vam?
haha nouja wie weetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Que? Niet bang dat je ontwenningsverschijnselen gaat krijgen?
Neem het op met je mobiel en upload hetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik weet hetMaar het is zo'n herkenbaar geluid in mn hoofd
kuurtje?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nouja wie weetjullie zien na 2 maanden het resultaat wel
(als het goed is)
Brainkickerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
oei, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegeven![]()
Wel postwaardig
Ooh wait, er is een 2011 Refixxxx van. Is die gereleased?
iemand linkje naar die (free) release dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, die is van de zomer gereleased. (misschien zelfs gratis?) Die refix is ook goed.
Dat stukje dat die kicks bij die lyrics komen.
dat was echt gewoon zwaar uit je naad x100quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik werd gek toen A-lusion deze op Q-base 2009 erop gooide in de bunker.. dat was echt fakking niet normaal hoe hard dat ging![]()
potverdikkie, gewoon teveel toffe nummers die met een R beginnenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. mijn (vanaf 2008) R-lijstje:
[ afbeelding ]
eigen schuld jongûh!quote:
Nummer is op zich niet zo heel slecht, maar door de vocals is het gewoon kut.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Hardstyle masterz - angelquote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
Yo kenners, ik ben op zoek naar een wat ouder nummer. Het enige dat ik er eigenlijk nog van weet is dat zo'n chick "zingt" :
naaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaa
Zoiets
Iemand een idee? :")
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hardstyle masterz - angel
Scope DJ - Lockdown
?
weet je echt niks meer dan 'naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, helaas niet, die eerste lijkt er wel veel meer op dan die 2e. Bedankt voor je poging in ieder geval
Ik ben nu al 2 uur bezig met allerlei nummers te beluisteren
Nee eerlijk gezegd niet, het is een deuntje wat opeens door mn hoofd schoot en er nu echt niet meer uit gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je echt niks meer dan 'naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'?
alles kan helpen
houden we je aanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik hem vanavond niet vind doe ik dat zeker
maar wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nouja wie weetjullie zien na 2 maanden het resultaat wel
(als het goed is)
Francesco Zeta - Fairylandquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, helaas niet, die eerste lijkt er wel veel meer op dan die 2e. Bedankt voor je poging in ieder geval
DEEEE-PACK, 100%quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Waarom kan ik nergens op Jijbuis een vid vinden van BB - X2X ( Deepack Rmx ) de snelle versie ( hogere bpm ).............
I WANT!
BTW :
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Francesco Zeta - Fairyland
??
jij pakt hem maar! en goede keuze, staat zonder twijfel in mijn top 10 allertijdenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
Fabian heeft voor de 'kaas' gezorgdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lose My Mind is best een leuke track, vraag me af wat BH eraan heeft gedaan eigenlijk..
Held.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Levitas het volgende:
Track met titel die begint met de letter van FOK! naam? JDX - Live the moment natuurlijk!
Dat kan van alles betekenen.quote:
In dit geval: Alles behalve JDX - Live the momentquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan van alles betekenen.
daar zit Radio Alarm volgens mij wel tussen, dus ook primaquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Ik ben eigenlijk wel voor een 2004-2008 mixje waar elke Fok!-er 1 plaat mag voordragen. Geeft users als Quyxz en 16meter ook wat meer keus. Door wel een beperking in te stellen in de jaren maakt dat de mix niet vol staat met hitjes van afgelopen tijd, en stukje meer onderscheidend tegenover andere sets.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Oké dan doen we een <2004 mix.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het maaktm ijn iet uit..denk alleen dat je bij een 2004-2008 mix een hoop dezelfde platen zal krijgen als in de mix die we voor het 150ste (?)/ 200e(?) topic (gene idee voor welke dat was) hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef onlogisch het volgende:
2.20 tot 2.22 daar heeft het wat van weg.
Dank!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. mijn (vanaf 2008) R-lijstje:
[ afbeelding ]
Die was ter ere van topic nummero 100, tijdje terug alweer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het maaktm ijn iet uit..denk alleen dat je bij een 2004-2008 mix een hoop dezelfde platen zal krijgen als in de mix die we voor het 150ste (?)/ 200e(?) topic (gene idee voor welke dat was) hebben gemaakt?
Maar goed, ik vind alles best.
Dj Corleone aka LeonH was de maker tochquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ik die gemaakt heb :p en dat ik die shed shaker plaat zo enorm kut vond (en niet in de mix vond passen) dat ik hem bijna wilde overslaan..:p
Ik moet die mix nog wel ergens hebben
maar miss moet er even een poll komen met verschillende opties voor de mix...voorletter,periode, iedereen een top 25 opsturen en de 25 met de meeste punten winnen en komen in de mix oid, een mix met de beste nrs per jaar dat dit topic loopt ofzo
ik gooi maar een balletje op...
Gigantisch commercieel, leuke tekst, maar waarom dan die afgrijselijke zang (neem dan een lekker wijf), aardig clipje.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik vind m best leukquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Eerste plaat van Corey voor Fusion.
Klinkt precies hetzelfde als de eerdere Bioweapon platen.
Ik ga het nazoeken, ik heb namelijk ooit een officiële fok-mix gemaakt, en ik dacht dat het die was.. Vanmiddag zullen we het weten...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dj Corleone aka LeonH was de maker toch
Hehe zoiets maar jij hoeft niet bang te zijn voor concurrentiequote:
haha oprechte excusesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dj Corleone aka LeonH was de maker toch
Die Shed Shaker plaat is inderdaad misplaatst, even opgezocht en Dalton_ was de schuldige:
[Hardstyle #95] Ah... Wan Taim!!
De enige die ik kan bedenken met "naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" is Max Enforcer - Gold. Maar die is niet oud.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Beetje..eenvoudig klinkt 'ie, ben niet echt enthousiast.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Echt een vet nummer inderdaad! Op Mysteryland flink op staan springen met een lach van oor tot oor!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Waarom precies weet ik niet, maar Alphaverb heeft nu een maandelijkse show op Q-dance radio genaamd 'Substream'.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Booomer het volgende:
Toen laatst iemand hier het had over AVIO podcasts, heb ik die gelijk gedownload en op m'n iPod gezet.. Die zijn dus echt geniaal! Weet iemand waarom ze naar een jaar gestopt zijn??
Kosten. De muziekrechten die je af moet dragen zijn een beetje (erg) hoog, zeker na de wijziging van een paar weken terug dat je per download af mag tikken.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Booomer het volgende:
Toen laatst iemand hier het had over AVIO podcasts, heb ik die gelijk gedownload en op m'n iPod gezet.. Die zijn dus echt geniaal! Weet iemand waarom ze naar een jaar gestopt zijn??
Uiteraard!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy tickets binnen.
Meer mensen die gaan?
KONINGquote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy tickets binnen.
Meer mensen die gaan?
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga voor The Pitcher - KarmaEerste hardstyle-plaat waar ik fijne kriebels van kreeg
Ja, zie:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
maar:quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ideetje: top 250 van alle nummers uit de TT?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al zitten er ook baggernummers tussen... dus liever die best of 04-0708 jawat een vette set zou dat zijn
![]()
1 maar? het moet wel een superlange mix worden natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een 2004-2008 mixje waar elke Fok!-er 1 plaat mag voordragen. Geeft users als Quyxz en 16meter ook wat meer keus. Door wel een beperking in te stellen in de jaren maakt dat de mix niet vol staat met hitjes van afgelopen tijd, en stukje meer onderscheidend tegenover andere sets.
Uploaden!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik moet die mix nog wel ergens hebben
Dat is haaaaaaaaa, niet naaaaaquote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KONING
Dit is 'mMijn dank is eeuwig
Ik ookquote:
Een te lange mix is ook niks toch, als iedereen er 1 kiest zitten we zo op een nummertje of 25. Vervolgens lekker uitbrengen in 320kbps en we hebben een prima mixquote:Op donderdag 15 september 2011 14:09 schreef T-Force het volgende:
Oke, 2004-2008-mix waarbij iedere FOK!ker 2 nummers mag kiezen dan? Als we dan nog niet genoeg hebben kiezen we er allemaal 1 bij
Niks mis met Dead of the Nightquote:Op donderdag 15 september 2011 14:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ookMelodietje en dromerige vocals
Dit is de Bioweapon die ik graag zie, niet die Dead of the night-kijk-mij-eens-hard-zijn-meuk
ben benieuwd wat het dan is..quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe zoiets maar jij hoeft niet bang te zijn voor concurrentie
niet slecht, maar die kicks die alle kanten opstuiteren hoeft van mij nietquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Dat iemand dit als een van de beste hardstyle platen ooit kan beschouwen is op zich nog best geniaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ik die gemaakt heb :p en dat ik die shed shaker plaat zo enorm kut vond (en niet in de mix vond passen) dat ik hem bijna wilde overslaan..:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Kan hem ook niet meer bij mijn setjes vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hmm ok nee ik heb een andere mix gemaakt, en ik heb die met shed shakerzzz ook niet meer :/
Downloading, geen idee of hij alleen nog repareerbaar isquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan hem ook niet meer bij mijn setjes vinden
Weet nog wel dat ik de #100 mix ook nog op Usenet heb geupload maar de retentie zal al wel lang verstreken zijn...
Edit:
Iemand die deze nog kan binnenhalen?
http://www.binsearch.info/?q=fokmix&max=100&adv_age=1100&server=
Tot nu toe geeft ie niet aan dat het bestand beschadigd is dus het is afwachtenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef StM het volgende:
[..]
Downloading, geen idee of hij alleen nog repareerbaar is
Reupload?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef StM het volgende:
Werkt, moest wel even gerepareerd worden
Top! Mix gaat zo gelijk weer even opquote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef StM het volgende:
Dm loopt een beetje te buggen dus ik heb het gewoon naar iedereen gepmt
Alleen die van ID&T (Sensation etc) mochten niet dus die heeft mstx eraf gehaald. Maarja Q-Dance is toch ook van ID&T, en die mogen wel blijven staan?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef haakon het volgende:
Huh, er staan gewoon setjes op lsdb van Q-Base.. Mag het nu wel weer?
En die Q-Base setjes zijn toch vrijgegeven door dat hardcore label (kom even niet op de naam)? Of staan er nu ook andere setjes op?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef haakon het volgende:
Huh, er staan gewoon setjes op lsdb van Q-Base.. Mag het nu wel weer?
Mja klopt, Traxtormquote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
En die Q-Base setjes zijn toch vrijgegeven door dat hardcore label (kom even niet op de naam)? Of staan er nu ook andere setjes op?
Hier nu, hij's lekker man!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Top! Mix gaat zo gelijk weer even op
Gewoon allemaal pareltjesquote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - Silver Bullet
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
Wut wut? Dead Of The Night is vet, sfeertje in die trackquote:Ik ookMelodietje en dromerige vocals
Dit is de Bioweapon die ik graag zie, niet die Dead of the night-kijk-mij-eens-hard-zijn-meuk
![]()
Kijken hoe ver dit kan gaanquote:Jelle
volgend jaar weer toch:d ?
Rob
jaa:d + mysteryland en defqon
Jelle
haha vergeet decibel niet
Rob
oké, en decibel :p
Aron | Black/Out
Dagjesmensenparade hier
Rob Brabander
Rob
oke aron, bedankt voor je bijdrage
Aron | Black/Out
Ur welcome, ga nu maar weer lekker MMA en Just as easy luisteren
Fok-honderdste-topic-mix toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Deeltjes versneller, welke lijst is dat dan?
Jammer, maar begrijpelijk. Klote bende dat Buma/Stemra.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef StM het volgende:
[..]
Kosten. De muziekrechten die je af moet dragen zijn een beetje (erg) hoog, zeker na de wijziging van een paar weken terug dat je per download af mag tikken.
ook een prima idee! maak even een poll aan met de ideeën en dan kan het nrs selecteren beginnen :pquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:38 schreef T-Force het volgende:
Ik had misschien een ander idee. We maken 2 mixen, iedere FOK!ker draagt 2 nummers aan. 1 favoriete plaat (2004-2008) en 1 onbekendere plaat (nummers die je bijv. nog nooit live hebt gehoord, maar die wel rete-vet zijn). Of van al die nummers 1 mix maken, dat kan ook
Is goed! Ik wil wel kijken voor hoever ik dan eventueel de mix wel kan maken. Hangt wel af van welke tracks, want met name 2004/2005 heb ik er nog niet gigantisch veel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:38 schreef T-Force het volgende:
Ik had misschien een ander idee. We maken 2 mixen, iedere FOK!ker draagt 2 nummers aan. 1 favoriete plaat (2004-2008) en 1 onbekendere plaat (nummers die je bijv. nog nooit live hebt gehoord, maar die wel rete-vet zijn). Of van al die nummers 1 mix maken, dat kan ook
Vind ik een goed idee! 1 normale 2004-2008 mix en 1 onbekende pareltjes mix.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:38 schreef T-Force het volgende:
Ik denk dat iedereen dit een goed idee vind, maar weet iemand hoe je een poll moet plaatsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:12 schreef T_Killer het volgende:
Vind ik een goed idee! 1 normale 2004-2008 mix en 1 onbekende pareltjes mix.
AAaaah, die stem van de presentatricequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef InGebruik het volgende:
Leuke reportage, lijkt wel of het allemaal wat minder geforceerd is dan andere reportages.
Mijn stem heb je, goed planquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit een goed idee vind, maar weet iemand hoe je een poll moet plaatsen
Nieuw topic maken, daar heb je als het goed is de keuze om een poll te maken. Maarr, als dat niet in het hardstyle topic is, krijgen we natuurlijk ook anderen van FOK!, die niet actief zijn in dit topic, die gaan stemmen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn stem heb je, goed plan
Via:quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nieuw topic maken, daar heb je als het goed is de keuze om een poll te maken. Maarr, als dat niet in het hardstyle topic is, krijgen we natuurlijk ook anderen van FOK!, die niet actief zijn in dit topic, die gaan stemmen?
Anders wil ik wel een poll op een externe site maken en hier de link droppeng (en eventueel toe laten voegen in de OP, voor dit topique)
Minder geforceerd met max enforcer op het schermpje... Ik ben zeker weer de enige die dat grappig vindt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef InGebruik het volgende:
Leuke reportage, lijkt wel of het allemaal wat minder geforceerd is dan andere reportages.
Ik heb dit setje eigenlijk al 1.5 dag op repeat staanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier nu, hij's lekker man!
TL in willekeurige volgorde:
[..]
Gewoon allemaal pareltjesbehalve die van Dalton_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef T-Force het volgende:
Iemand behoefte aan een wat duisterder harder setje van mij (PC Mix) Met van ieder jaar (2001-2011) een nummer met wat Industrial en Darkstep op het einde?
Tracklist:Doe mij die maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
WIEEEEEE LAATSTE MONDELING GEHAALD!!
GESLAAAAAAAAGD
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef T-Force het volgende:
Iemand behoefte aan een wat duisterder harder setje van mij (PC Mix) Met van ieder jaar (2001-2011) een nummer met wat Industrial en Darkstep op het einde?
Tracklist:Nice! Nemen we mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Congrats. Betekent dit dat je nu voortaan wel Nederlands gaat typ'n?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Al gif ie n zwien n gold'n ring, tis en blef n lillik dingquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Congrats. Betekent dit dat je nu voortaan wel Nederlands gaat typ'n?
Wat hej nu weer te nuil'n?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Congrats. Betekent dit dat je nu voortaan wel Nederlands gaat typ'n?
Proficiaaat!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Levitas het volgende:
Enneh.. Frequence it is. Helaas niemand zo gek kunnen krijgen om mee naar Euphoria te gaan
Na Frequence in 1 keer door naar Euphoria.. Hmmm, overwegen waard! Salaris is ook net binnen, dus dat is 't probleem niet.quote:
vond geraldine toch beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
AAaaah, die stem van de presentatrice
Captain Jack past beter in die set thuis dan dat nummer daarvoor (In The Air)quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:03 schreef robuust89 het volgende:
Alphaverb's Substream Show #04![]()
Maakt deze dag een stukje vrolijker!
17:30![]()
![]()
![]()
Primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zelf gestemd om 2 mixjes te laten maken. 1 mix met favoriete nummers, 1 mix met onbekende nummers. Iedere Fok!-er mag per mix 1 nummer aandragen.
Laat ik mijn keuze alvast bekend maken, hoef je daar alvast geen rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoe kan je nou 1 nummer kiezen uit zo'n lange faplijst
.................................quote:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:
Multimedia Vormgeving, maar k doe er weinig mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waarvoor eigenlijk![]()
Collegaquote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef pl4kkie het volgende:
Haakon![]()
Ik weet niet of dit al een keer tesprake is gekomen. Maar ik luister nu net de nieuwste podcast van Hard With Style van Headhunterz. Hij had het daar over zijn nieuwe album dat hoogstwaarschijnlijk eind dit jaar uit komt en een ook wss een anthem zal bevatten.
Zou dit het anthem van Qlimax zijn?
GR
Hier had ik nou zo'n mooi topic voor gemaaktquote:
Ik vond het leuk.. Om 1 keer te kijken/luisteren, maar ik denk niet dat ik hem nog een keer hoef te horenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier had ik nou zo'n mooi topic voor gemaakt
>>>[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef T-Force het volgende:
Maar even eerlijk hé Rob...als je niet gaat vergeef je het jezelf nooit natuurlijk!
quote:Nu.nl
18 September 2011
Jongeman (21) in verwarde toestand in Tilburg aangetroffen.
Een jongeman is in verwarde toestand aangetroffen in een buitenwijk van tilburg, de man claimde een feest te willen bezoeken. De man is opgevangen en maakt het naar omstandigheden goed.
- Krukkenquote:
- Petje opquote:
Say what? Ik luister naar Gui Borattoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
- Petje op
- Oogjes dicht
- Aftermovie Q-Base
Hier ook technoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Say what? Ik luister naar Gui Boratto![]()
Maarja, Hardstyle dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuke reportage ja..met plezier gekekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef InGebruik het volgende:
Nog een congrats vanuit hier maat! Zo te lezen is het goed gevierdquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Poll was een goed idee en zo tie zien is er een duidelijke keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
Jongens (en meisje), ga die lijstjes eens doorspitten, ik wil jullie keuzes weten. Ben erg benieuwd!
Dat is lang geleden dat ik die heb gehoord, vroegah vond ik die wel heerlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:05 schreef Sethje het volgende:
Onbekende plaat
Sethje: d'Void - Drop the bomb (Zentiments remix)
Ik sta heel de tijd in de AVIO-zaal samen met KrullieWullie en ik denk dat Stm dat ook doetquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:05 schreef Sethje het volgende:
Wie is er vanavond op Euphoria? Wel jammer dat Alphaverb niet solo staat vanavond maar dat zal vast goedkomen. Die nieuwe tracks van hem klonken zo dik op the qontinent
Goed idee. Volgens mij hebben El_Dani en ik aangegeven om de mix te maken, dus doen we er beide 1 ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Poll was een goed idee en zo tie zien is er een duidelijke keuze gemaakt.
Zullen we zeggen aanstaande vrijdag deadline inlever-datum voor ieders 2 nummers?
Maar gaan alle (huis-tuin-keuken-)DJ's hier dan aan de slag met dezelfde nummers? Wie wil trouwens?
Ik ben er ook bij.. Veelal in de kleine zaal denk ik!quote:Wie is er vanavond op Euphoria? Wel jammer dat Alphaverb niet solo staat vanavond maar dat zal vast goedkomen. Die nieuwe tracks van hem klonken zo dik op the qontinent
Held.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
Defqon.1 Australia nu live
Nice, TNT nu bezigquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
Defqon.1 Australia nu live
't zijn de MC's uit de hood!! JWZquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef NLS04 het volgende:
Hehe nog meer mensen die nu Defqon AUS luisteren? Zat met mn brakke hoofd niet helemaal op te letten maar volgens mij zei DV8 net tijdens de undersound iets van It is the Technoboy with my homeboy Ruffian.![]()
Goed om te horen dat na hun twitterfittie van afgelopen week ze nu toch alweer homeboys zijn
Lijkt mij een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:28 schreef robuust89 het volgende:
Shazam weet niet hoe dit nummer heet, iemand?
Komt mij vrij bekend voor, weirdness.quote:
DV8 heeft gewoon humorquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef NLS04 het volgende:
Hehe nog meer mensen die nu Defqon AUS luisteren? Zat met mn brakke hoofd niet helemaal op te letten maar volgens mij zei DV8 net tijdens de undersound iets van It is the Technoboy with my homeboy Ruffian.![]()
Goed om te horen dat na hun twitterfittie van afgelopen week ze nu toch alweer homeboys zijn![]()
Ik vind de kleine zaal qua opmaak echt tegenvallen, hadden ze beter kunnen programmeren met alle vette acts van avio of avio gerelateerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:56 schreef Dalton_ het volgende:
Als ik dan voor de herkansing mag gaan:
Bekend: Zany & Tatanka - Front 2 Back
Onbekend: Equal Mindz - Hardminded
[..]
Ik ben er ook bij.. Veelal in de kleine zaal denk ik!
Wie had je graag nog meer gezien dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind de kleine zaal qua opmaak echt tegenvallen, hadden ze beter kunnen programmeren met alle vette acts van avio of avio gerelateerd
Vind ik ook een leuke remixquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:33 schreef robuust89 het volgende:
Tooone-Shiftuuurs!
Best geslaagde remix van dit nummer trouwens![]()
Dit nummer dus:
Jaaa!!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaa!!
We Are The Future, van wie issie?
Kud, te laatquote:
Hehe. Wat een heerlijke plaat, Die gaat HAAARD nu!quote:
Low-E vroeg en Alphaverb solo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:38 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Wie had je graag nog meer gezien dan?
Ik pik een stuk showtek mee, mischien tussendoor even Bioweapon, en B-front of AVIO live hangt er van hoeveel van de AVIO platen die ik vet vind ik tegen die tijd al gehoord heb..
maakt dat zoveel verschil dat ie met Intractable One draait dan?quote:Low-E vroeg en Alphaverb solo.
Ik kan het je aanradenquote:
Het zou er zowat zo gedraaid kunnen worden in zo'n kleine bunkerquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:33 schreef T-Force het volgende:
Ik sta heel de tijd in de AVIO-zaal samen met KrullieWullie en ik denk dat Stm dat ook doet
Dit vroeg ik mij ook af; moet het een onbekende plaat zijn of een wel bekende, maar nooit gedraaide plaat. Ander zouden bijv. Chickz on fire - Natte Asbak, of een HHZ vs WS - Project 1 ook leuke opties zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef StM het volgende:
Hoe onbekend moet de onbekende plaat trouwens zijn? Moet ik echt een obscure plaat opzoeken of is een plaatje die ik in die tijd veel gehoord heb (Het was gewoon een hitje toen) maar daarna echt NOOIT meer ook een prima kanidaat?
Wat jij wilquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef StM het volgende:
Hoe onbekend moet de onbekende plaat trouwens zijn? Moet ik echt een obscure plaat opzoeken of is een plaatje die ik in die tijd veel gehoord heb (Het was gewoon een hitje toen) maar daarna echt NOOIT meer ook een prima kanidaat?
Het leukste zijn natuurlijk van die B-kanten die vrijwel nooit gedraaid zijn. De platen die jij noemt vallen daar imo niet onder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:11 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook af; moet het een onbekende plaat zijn of een wel bekende, maar nooit gedraaide plaat. Ander zouden bijv. Chickz on fire - Natte Asbak, of een HHZ vs WS - Project 1 ook leuke opties zijn.
Wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Godver, waar was die intro ook alweer van voordat dat stinkende moederneukende crimineeltje erin kwam, zat een lekker hc-kickje onder?
prophet draaide een intro met een lekker kickje, net voorat hij gangsta erin gooidequote:
Dat was dan ook lang niet altijd zonder redenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Het leukste zijn natuurlijk van die B-kanten die vrijwel nooit gedraaid zijn. De platen die jij noemt vallen daar imo niet onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |