houden we je aanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik hem vanavond niet vind doe ik dat zeker
maar wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nouja wie weetjullie zien na 2 maanden het resultaat wel
(als het goed is)
Francesco Zeta - Fairylandquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, helaas niet, die eerste lijkt er wel veel meer op dan die 2e. Bedankt voor je poging in ieder geval
Ik ben nu al 2 uur bezig met allerlei nummers te beluisteren
DEEEE-PACK, 100%quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Waarom kan ik nergens op Jijbuis een vid vinden van BB - X2X ( Deepack Rmx ) de snelle versie ( hogere bpm ).............
I WANT!
BTW :
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Francesco Zeta - Fairyland
??
jij pakt hem maar! en goede keuze, staat zonder twijfel in mijn top 10 allertijdenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
Fabian heeft voor de 'kaas' gezorgdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lose My Mind is best een leuke track, vraag me af wat BH eraan heeft gedaan eigenlijk..
Held.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Levitas het volgende:
Track met titel die begint met de letter van FOK! naam? JDX - Live the moment natuurlijk!
Dat kan van alles betekenen.quote:
In dit geval: Alles behalve JDX - Live the momentquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan van alles betekenen.
daar zit Radio Alarm volgens mij wel tussen, dus ook primaquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Ik ben eigenlijk wel voor een 2004-2008 mixje waar elke Fok!-er 1 plaat mag voordragen. Geeft users als Quyxz en 16meter ook wat meer keus. Door wel een beperking in te stellen in de jaren maakt dat de mix niet vol staat met hitjes van afgelopen tijd, en stukje meer onderscheidend tegenover andere sets.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Oké dan doen we een <2004 mix.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het maaktm ijn iet uit..denk alleen dat je bij een 2004-2008 mix een hoop dezelfde platen zal krijgen als in de mix die we voor het 150ste (?)/ 200e(?) topic (gene idee voor welke dat was) hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef onlogisch het volgende:
2.20 tot 2.22 daar heeft het wat van weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |