Nog een congrats vanuit hier maat! Zo te lezen is het goed gevierdquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef haakon het volgende:
WIEEEEEE LAATSTE MONDELING GEHAALD!!
GESLAAAAAAAAGD
Poll was een goed idee en zo tie zien is er een duidelijke keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
Jongens (en meisje), ga die lijstjes eens doorspitten, ik wil jullie keuzes weten. Ben erg benieuwd!
Dat is lang geleden dat ik die heb gehoord, vroegah vond ik die wel heerlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:05 schreef Sethje het volgende:
Onbekende plaat
Sethje: d'Void - Drop the bomb (Zentiments remix)
Ik sta heel de tijd in de AVIO-zaal samen met KrullieWullie en ik denk dat Stm dat ook doetquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:05 schreef Sethje het volgende:
Wie is er vanavond op Euphoria? Wel jammer dat Alphaverb niet solo staat vanavond maar dat zal vast goedkomen. Die nieuwe tracks van hem klonken zo dik op the qontinent
Goed idee. Volgens mij hebben El_Dani en ik aangegeven om de mix te maken, dus doen we er beide 1 ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Poll was een goed idee en zo tie zien is er een duidelijke keuze gemaakt.
Zullen we zeggen aanstaande vrijdag deadline inlever-datum voor ieders 2 nummers?
Maar gaan alle (huis-tuin-keuken-)DJ's hier dan aan de slag met dezelfde nummers? Wie wil trouwens?
Ik ben er ook bij.. Veelal in de kleine zaal denk ik!quote:Wie is er vanavond op Euphoria? Wel jammer dat Alphaverb niet solo staat vanavond maar dat zal vast goedkomen. Die nieuwe tracks van hem klonken zo dik op the qontinent
Held.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
Defqon.1 Australia nu live
Nice, TNT nu bezigquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
Defqon.1 Australia nu live
't zijn de MC's uit de hood!! JWZquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef NLS04 het volgende:
Hehe nog meer mensen die nu Defqon AUS luisteren? Zat met mn brakke hoofd niet helemaal op te letten maar volgens mij zei DV8 net tijdens de undersound iets van It is the Technoboy with my homeboy Ruffian.![]()
Goed om te horen dat na hun twitterfittie van afgelopen week ze nu toch alweer homeboys zijn
Lijkt mij een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:28 schreef robuust89 het volgende:
Shazam weet niet hoe dit nummer heet, iemand?
Komt mij vrij bekend voor, weirdness.quote:
DV8 heeft gewoon humorquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef NLS04 het volgende:
Hehe nog meer mensen die nu Defqon AUS luisteren? Zat met mn brakke hoofd niet helemaal op te letten maar volgens mij zei DV8 net tijdens de undersound iets van It is the Technoboy with my homeboy Ruffian.![]()
Goed om te horen dat na hun twitterfittie van afgelopen week ze nu toch alweer homeboys zijn![]()
Ik vind de kleine zaal qua opmaak echt tegenvallen, hadden ze beter kunnen programmeren met alle vette acts van avio of avio gerelateerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:56 schreef Dalton_ het volgende:
Als ik dan voor de herkansing mag gaan:
Bekend: Zany & Tatanka - Front 2 Back
Onbekend: Equal Mindz - Hardminded
[..]
Ik ben er ook bij.. Veelal in de kleine zaal denk ik!
Wie had je graag nog meer gezien dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind de kleine zaal qua opmaak echt tegenvallen, hadden ze beter kunnen programmeren met alle vette acts van avio of avio gerelateerd
Vind ik ook een leuke remixquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:33 schreef robuust89 het volgende:
Tooone-Shiftuuurs!
Best geslaagde remix van dit nummer trouwens![]()
Dit nummer dus:
Jaaa!!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaa!!
We Are The Future, van wie issie?
Kud, te laatquote:
Hehe. Wat een heerlijke plaat, Die gaat HAAARD nu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |