quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een bazenplaat vind ik dit. Ik moest hem even een paar keer horen, maar ik vind hem echt vet
Wat vinden jullie?
quote:
hatersquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Koepert het volgende:
Oh en Ekwel... je doet niet meer mee..punt
Zonder die vocals is het een redelijk nummer, nu issie gewoon kutquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een bazenplaat vind ik dit. Ik moest hem even een paar keer horen, maar ik vind hem echt vet
Wat vinden jullie?
Die gast die dat zingt net of hij verkouden is ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Weinig soeps dus, dan vind ik jouw idee beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
16meter heeft dan ook niet veel keus
ojawel:
1.000.000 stars - b-frontliner
100% - deepack
1000mph - artic
10011010001 - alphaverb
1980 - citizen
ik stem voor een ultieme megamix van 100 nummers uit 2004-2008gewoon door verschillende fokkers laten maken en aan elkaar plakken
Que? Niet bang dat je ontwenningsverschijnselen gaat krijgen?quote:Op woensdag 14 september 2011 07:59 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag Euphoriadaarna waarschijnlijk een party-stop van 2 maandjes maar dat vertel ik mijn fok vriendjes wel persoonlijk
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
Yo kenners, ik ben op zoek naar een wat ouder nummer. Het enige dat ik er eigenlijk nog van weet is dat zo'n chick "zingt" :
naaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaa
Zoiets
Iemand een idee? :")
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef StM het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaa dat is erg duidelijk
Haha, ik weet hetquote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Das toch vette shit123#!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die gast die dat zingt net of hij verkouden is ofzo
Kwam er daarna ook zo van Bam bam bam bam bam piep piep bam bam bam vam?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik weet hetMaar het is zo'n herkenbaar geluid in mn hoofd
jaquote:Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam er daarna ook zo van Bam bam bam bam bam piep piep bam bam bam vam?
haha nouja wie weetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Que? Niet bang dat je ontwenningsverschijnselen gaat krijgen?
Neem het op met je mobiel en upload hetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik weet hetMaar het is zo'n herkenbaar geluid in mn hoofd
kuurtje?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nouja wie weetjullie zien na 2 maanden het resultaat wel
(als het goed is)
Brainkickerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.
Die plaat vind ik eigenlijk best vet.
oei, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegeven![]()
Wel postwaardig
Ooh wait, er is een 2011 Refixxxx van. Is die gereleased?
iemand linkje naar die (free) release dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, die is van de zomer gereleased. (misschien zelfs gratis?) Die refix is ook goed.
Dat stukje dat die kicks bij die lyrics komen.
dat was echt gewoon zwaar uit je naad x100quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik werd gek toen A-lusion deze op Q-base 2009 erop gooide in de bunker.. dat was echt fakking niet normaal hoe hard dat ging![]()
potverdikkie, gewoon teveel toffe nummers die met een R beginnenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. mijn (vanaf 2008) R-lijstje:
[ afbeelding ]
eigen schuld jongûh!quote:
Nummer is op zich niet zo heel slecht, maar door de vocals is het gewoon kut.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Hardstyle masterz - angelquote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
Yo kenners, ik ben op zoek naar een wat ouder nummer. Het enige dat ik er eigenlijk nog van weet is dat zo'n chick "zingt" :
naaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaa
Zoiets
Iemand een idee? :")
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hardstyle masterz - angel
Scope DJ - Lockdown
?
weet je echt niks meer dan 'naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, helaas niet, die eerste lijkt er wel veel meer op dan die 2e. Bedankt voor je poging in ieder geval
Ik ben nu al 2 uur bezig met allerlei nummers te beluisteren
Nee eerlijk gezegd niet, het is een deuntje wat opeens door mn hoofd schoot en er nu echt niet meer uit gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je echt niks meer dan 'naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'?
alles kan helpen
houden we je aanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik hem vanavond niet vind doe ik dat zeker
maar wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nouja wie weetjullie zien na 2 maanden het resultaat wel
(als het goed is)
Francesco Zeta - Fairylandquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, helaas niet, die eerste lijkt er wel veel meer op dan die 2e. Bedankt voor je poging in ieder geval
DEEEE-PACK, 100%quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Waarom kan ik nergens op Jijbuis een vid vinden van BB - X2X ( Deepack Rmx ) de snelle versie ( hogere bpm ).............
I WANT!
BTW :
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Francesco Zeta - Fairyland
??
jij pakt hem maar! en goede keuze, staat zonder twijfel in mijn top 10 allertijdenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal ik dan de M van Metal Licker maar pakken, of is die al gekozen?
Fabian heeft voor de 'kaas' gezorgdquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lose My Mind is best een leuke track, vraag me af wat BH eraan heeft gedaan eigenlijk..
Held.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Levitas het volgende:
Track met titel die begint met de letter van FOK! naam? JDX - Live the moment natuurlijk!
Dat kan van alles betekenen.quote:
In dit geval: Alles behalve JDX - Live the momentquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan van alles betekenen.
daar zit Radio Alarm volgens mij wel tussen, dus ook primaquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Ik ben eigenlijk wel voor een 2004-2008 mixje waar elke Fok!-er 1 plaat mag voordragen. Geeft users als Quyxz en 16meter ook wat meer keus. Door wel een beperking in te stellen in de jaren maakt dat de mix niet vol staat met hitjes van afgelopen tijd, en stukje meer onderscheidend tegenover andere sets.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
De meningen zijn nog verdeeld over hoe de mix gemaakt moet worden, dus iemand betere ideeën? Kan natuurlijk ook een mix maken van alle nummers uit de TT's
Oké dan doen we een <2004 mix.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het maaktm ijn iet uit..denk alleen dat je bij een 2004-2008 mix een hoop dezelfde platen zal krijgen als in de mix die we voor het 150ste (?)/ 200e(?) topic (gene idee voor welke dat was) hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef onlogisch het volgende:
2.20 tot 2.22 daar heeft het wat van weg.
Dank!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. mijn (vanaf 2008) R-lijstje:
[ afbeelding ]
Die was ter ere van topic nummero 100, tijdje terug alweer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het maaktm ijn iet uit..denk alleen dat je bij een 2004-2008 mix een hoop dezelfde platen zal krijgen als in de mix die we voor het 150ste (?)/ 200e(?) topic (gene idee voor welke dat was) hebben gemaakt?
Maar goed, ik vind alles best.
Dj Corleone aka LeonH was de maker tochquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ik die gemaakt heb :p en dat ik die shed shaker plaat zo enorm kut vond (en niet in de mix vond passen) dat ik hem bijna wilde overslaan..:p
Ik moet die mix nog wel ergens hebben
maar miss moet er even een poll komen met verschillende opties voor de mix...voorletter,periode, iedereen een top 25 opsturen en de 25 met de meeste punten winnen en komen in de mix oid, een mix met de beste nrs per jaar dat dit topic loopt ofzo
ik gooi maar een balletje op...
Gigantisch commercieel, leuke tekst, maar waarom dan die afgrijselijke zang (neem dan een lekker wijf), aardig clipje.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik vind m best leukquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Eerste plaat van Corey voor Fusion.
Klinkt precies hetzelfde als de eerdere Bioweapon platen.
Ik ga het nazoeken, ik heb namelijk ooit een officiële fok-mix gemaakt, en ik dacht dat het die was.. Vanmiddag zullen we het weten...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dj Corleone aka LeonH was de maker toch
Hehe zoiets maar jij hoeft niet bang te zijn voor concurrentiequote:
haha oprechte excusesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dj Corleone aka LeonH was de maker toch
Die Shed Shaker plaat is inderdaad misplaatst, even opgezocht en Dalton_ was de schuldige:
[Hardstyle #95] Ah... Wan Taim!!
De enige die ik kan bedenken met "naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" is Max Enforcer - Gold. Maar die is niet oud.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Beetje..eenvoudig klinkt 'ie, ben niet echt enthousiast.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Eerste plaat van Corey voor Fusion.
Klinkt precies hetzelfde als de eerdere Bioweapon platen.
Echt een vet nummer inderdaad! Op Mysteryland flink op staan springen met een lach van oor tot oor!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie?
Waarom precies weet ik niet, maar Alphaverb heeft nu een maandelijkse show op Q-dance radio genaamd 'Substream'.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Booomer het volgende:
Toen laatst iemand hier het had over AVIO podcasts, heb ik die gelijk gedownload en op m'n iPod gezet.. Die zijn dus echt geniaal! Weet iemand waarom ze naar een jaar gestopt zijn??
Kosten. De muziekrechten die je af moet dragen zijn een beetje (erg) hoog, zeker na de wijziging van een paar weken terug dat je per download af mag tikken.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Booomer het volgende:
Toen laatst iemand hier het had over AVIO podcasts, heb ik die gelijk gedownload en op m'n iPod gezet.. Die zijn dus echt geniaal! Weet iemand waarom ze naar een jaar gestopt zijn??
Uiteraard!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy tickets binnen.
Meer mensen die gaan?
KONINGquote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy tickets binnen.
Meer mensen die gaan?
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga voor The Pitcher - KarmaEerste hardstyle-plaat waar ik fijne kriebels van kreeg
Ja, zie:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
maar:quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ideetje: top 250 van alle nummers uit de TT?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al zitten er ook baggernummers tussen... dus liever die best of 04-0708 jawat een vette set zou dat zijn
![]()
1 maar? het moet wel een superlange mix worden natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een 2004-2008 mixje waar elke Fok!-er 1 plaat mag voordragen. Geeft users als Quyxz en 16meter ook wat meer keus. Door wel een beperking in te stellen in de jaren maakt dat de mix niet vol staat met hitjes van afgelopen tijd, en stukje meer onderscheidend tegenover andere sets.
Uploaden!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik moet die mix nog wel ergens hebben
Dat is haaaaaaaaa, niet naaaaaquote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KONING
Dit is 'mMijn dank is eeuwig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |