Dan doe je niet meer mee vanaf nu!quote:
Succesquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef StM het volgende:
Best lastig om nummers met een S te bedenken maar deze is sowieso vet:
Ik help wel:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Succes
[ afbeelding ]
is niet alles trouwens, heb er veel zonder tags en alleen webjes
Sorry maar:quote:
Helaas doe je niet meer meequote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan doe je niet meer mee vanaf nu!
Hahahaquote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sorry maar:
[..]
Helaas doe je niet meer mee
dude wut?quote:
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ah thnx, ik kon het niet lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.
Kan ook geen titels onthouden, dus dank u:Dquote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Succes
[ afbeelding ]
is niet alles trouwens, heb er veel zonder tags en alleen webjes
Maar dat is dan niet alleen maar hardstyle? Volgens mij zijn er max 15000 hardstyle nummers released ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef StM het volgende:
Tja je bent muziekliefhebber of nietTitels kan ik alleen absoluut niet onthouden
Nope, ook hardcore en oldskool waarbij de eerste vinyl rip uit 1992 is (http://www.discogs.com/Pelgrim-Amen/release/41848)quote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet alleen maar hardstyle? Volgens mij zijn er max 15000 hardstyle nummers released ofzo
Die is wel echt vet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan doe je niet meer mee vanaf nu!
Die mogen er van mij allemaal wel in, zie je wel dit werkt nietquote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef InGebruik het volgende:
I've Lost You - Josh & Wesz
I've Got You - Josh & Wesz
Inner Creativity - B-Front
I Just Can't Stop - The Pitcher
In Sound - Bioweapon
Inner Child - Ran-D
Innocent - Donkey Rollers
I Shot The Blender - Hunter
I Survived - The Hose
I Will Growl - Tuneboy
In Our Memories - Abject
Om zo maar even wat platen te noemen in willekeurige volgorde. Zitten echt echt pareltjes bij!
En dan vergeet ik nog In The End - Blademasterz ().
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 38.000 full tracks.Damn, en ik dacht met bijna 800 hardstyle nummers al veel te hebben. De tering man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar suggesties:quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Koepert het volgende:
Foobar trekt ook niet zoveel? K weet wel veel nl.. heb ook 4 playlists naast elkaar van paar duizend stuk , overschakelen is bijna instant luisteren.. genre verdeling.. jwtz..
En heb nog niet nagedacht over de K..
Oh en Ekwel... je doet niet meer mee..punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |