Low-E vroeg en Alphaverb solo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:38 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Wie had je graag nog meer gezien dan?
Ik pik een stuk showtek mee, mischien tussendoor even Bioweapon, en B-front of AVIO live hangt er van hoeveel van de AVIO platen die ik vet vind ik tegen die tijd al gehoord heb..
maakt dat zoveel verschil dat ie met Intractable One draait dan?quote:Low-E vroeg en Alphaverb solo.
Ik kan het je aanradenquote:
Het zou er zowat zo gedraaid kunnen worden in zo'n kleine bunkerquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:33 schreef T-Force het volgende:
Ik sta heel de tijd in de AVIO-zaal samen met KrullieWullie en ik denk dat Stm dat ook doet
Dit vroeg ik mij ook af; moet het een onbekende plaat zijn of een wel bekende, maar nooit gedraaide plaat. Ander zouden bijv. Chickz on fire - Natte Asbak, of een HHZ vs WS - Project 1 ook leuke opties zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef StM het volgende:
Hoe onbekend moet de onbekende plaat trouwens zijn? Moet ik echt een obscure plaat opzoeken of is een plaatje die ik in die tijd veel gehoord heb (Het was gewoon een hitje toen) maar daarna echt NOOIT meer ook een prima kanidaat?
Wat jij wilquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef StM het volgende:
Hoe onbekend moet de onbekende plaat trouwens zijn? Moet ik echt een obscure plaat opzoeken of is een plaatje die ik in die tijd veel gehoord heb (Het was gewoon een hitje toen) maar daarna echt NOOIT meer ook een prima kanidaat?
Het leukste zijn natuurlijk van die B-kanten die vrijwel nooit gedraaid zijn. De platen die jij noemt vallen daar imo niet onder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:11 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook af; moet het een onbekende plaat zijn of een wel bekende, maar nooit gedraaide plaat. Ander zouden bijv. Chickz on fire - Natte Asbak, of een HHZ vs WS - Project 1 ook leuke opties zijn.
Wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Godver, waar was die intro ook alweer van voordat dat stinkende moederneukende crimineeltje erin kwam, zat een lekker hc-kickje onder?
prophet draaide een intro met een lekker kickje, net voorat hij gangsta erin gooidequote:
Dat was dan ook lang niet altijd zonder redenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Het leukste zijn natuurlijk van die B-kanten die vrijwel nooit gedraaid zijn. De platen die jij noemt vallen daar imo niet onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |