Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef pl4kkie het volgende:
Haakon![]()
Ik weet niet of dit al een keer tesprake is gekomen. Maar ik luister nu net de nieuwste podcast van Hard With Style van Headhunterz. Hij had het daar over zijn nieuwe album dat hoogstwaarschijnlijk eind dit jaar uit komt en een ook wss een anthem zal bevatten.
Zou dit het anthem van Qlimax zijn?
GR
Hier had ik nou zo'n mooi topic voor gemaaktquote:
Ik vond het leuk.. Om 1 keer te kijken/luisteren, maar ik denk niet dat ik hem nog een keer hoef te horenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier had ik nou zo'n mooi topic voor gemaakt
>>>[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef T-Force het volgende:
Maar even eerlijk hé Rob...als je niet gaat vergeef je het jezelf nooit natuurlijk!
quote:Nu.nl
18 September 2011
Jongeman (21) in verwarde toestand in Tilburg aangetroffen.
Een jongeman is in verwarde toestand aangetroffen in een buitenwijk van tilburg, de man claimde een feest te willen bezoeken. De man is opgevangen en maakt het naar omstandigheden goed.
- Krukkenquote:
- Petje opquote:
Say what? Ik luister naar Gui Borattoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
- Petje op
- Oogjes dicht
- Aftermovie Q-Base
Hier ook technoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Say what? Ik luister naar Gui Boratto![]()
Maarja, Hardstyle dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuke reportage ja..met plezier gekekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef InGebruik het volgende:
Leuke reportage, lijkt wel of het allemaal wat minder geforceerd is dan andere reportages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |