Ik ookquote:
Een te lange mix is ook niks toch, als iedereen er 1 kiest zitten we zo op een nummertje of 25. Vervolgens lekker uitbrengen in 320kbps en we hebben een prima mixquote:Op donderdag 15 september 2011 14:09 schreef T-Force het volgende:
Oke, 2004-2008-mix waarbij iedere FOK!ker 2 nummers mag kiezen dan? Als we dan nog niet genoeg hebben kiezen we er allemaal 1 bij
Niks mis met Dead of the Nightquote:Op donderdag 15 september 2011 14:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ookMelodietje en dromerige vocals
Dit is de Bioweapon die ik graag zie, niet die Dead of the night-kijk-mij-eens-hard-zijn-meuk
ben benieuwd wat het dan is..quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe zoiets maar jij hoeft niet bang te zijn voor concurrentie
niet slecht, maar die kicks die alle kanten opstuiteren hoeft van mij nietquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef T_Killer het volgende:
Eerste plaat van Corey voor Fusion.
Klinkt precies hetzelfde als de eerdere Bioweapon platen.
Dat iemand dit als een van de beste hardstyle platen ooit kan beschouwen is op zich nog best geniaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ik die gemaakt heb :p en dat ik die shed shaker plaat zo enorm kut vond (en niet in de mix vond passen) dat ik hem bijna wilde overslaan..:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Kan hem ook niet meer bij mijn setjes vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hmm ok nee ik heb een andere mix gemaakt, en ik heb die met shed shakerzzz ook niet meer :/
Downloading, geen idee of hij alleen nog repareerbaar isquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan hem ook niet meer bij mijn setjes vinden
Weet nog wel dat ik de #100 mix ook nog op Usenet heb geupload maar de retentie zal al wel lang verstreken zijn...
Edit:
Iemand die deze nog kan binnenhalen?
http://www.binsearch.info/?q=fokmix&max=100&adv_age=1100&server=
Tot nu toe geeft ie niet aan dat het bestand beschadigd is dus het is afwachtenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef StM het volgende:
[..]
Downloading, geen idee of hij alleen nog repareerbaar is
Reupload?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef StM het volgende:
Werkt, moest wel even gerepareerd worden
Top! Mix gaat zo gelijk weer even opquote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef StM het volgende:
Dm loopt een beetje te buggen dus ik heb het gewoon naar iedereen gepmt
Alleen die van ID&T (Sensation etc) mochten niet dus die heeft mstx eraf gehaald. Maarja Q-Dance is toch ook van ID&T, en die mogen wel blijven staan?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef haakon het volgende:
Huh, er staan gewoon setjes op lsdb van Q-Base.. Mag het nu wel weer?
En die Q-Base setjes zijn toch vrijgegeven door dat hardcore label (kom even niet op de naam)? Of staan er nu ook andere setjes op?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef haakon het volgende:
Huh, er staan gewoon setjes op lsdb van Q-Base.. Mag het nu wel weer?
Mja klopt, Traxtormquote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
En die Q-Base setjes zijn toch vrijgegeven door dat hardcore label (kom even niet op de naam)? Of staan er nu ook andere setjes op?
Hier nu, hij's lekker man!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Top! Mix gaat zo gelijk weer even op
Gewoon allemaal pareltjesquote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11. Klone- Dragon's Lair (builder remix) -> (evt The Vision - Engage the Noise, als ie uit is)
(Mstx) 12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - Silver Bullet
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |