abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 12 september 2011 @ 10:49:51 #1
21636 Feestkabouter
pi_101850364

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 | 32

De OP is hier te vinden!

Game on :).
  † In Memoriam † maandag 12 september 2011 @ 10:51:10 #2
21636 Feestkabouter
pi_101850401
laatste 2 posts:

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:06 schreef Daan2x256 het volgende:
Gister eerste wedstrijd in de GD8 gelijk een halve finale. Kerel had zich ook ingeschreven in de GD6 en ook al vaker in de finale gestaan daarvan. Maar wilde graag met z'n zus in de 8. Moesten in de hal en na gister vind ik de hal ook niet meer zo erg. Heb echt super staan spelen. Begonnen erg moeizaam, 5-2 achter terug komen tot 5-5 uiteindelijk tiebreak nipt verloren met 9-7. 2e set gewoon weer goed staan spelen gewonnen met 6-3 en de derde set moesten we een gewone tiebreak spelen en die gewonnen met 7-5. Niet verwacht dat een partij in de 8 zo lastig kon zijn. :P Maar zo lekkerder spelen als het tempo wat hoger ligt :) morgen eerste ronde in de GD7 en sowieso zondag finale in de 8 :)
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Feestkabouter het volgende:
als je zoent met de tegenstander (mixdubbel) terwijl haar dubbelpartner eigenlijk ook een oogje op haar heeft, is dat dan onsportief?
:P
pi_101850554
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef Feestkabouter het volgende:
laatste 2 posts:

[..]


[..]

Pics :P
pi_101852004
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef Drassss het volgende:

[..]

Pics :P
Haha idd! :-)

Gister finale in de GD8 gewonnen... :)
Volgend jaar speel ik niet meer in de 8 hoor... Wat traag kutspel... :P Eerste set kon niet doorheen slaan. Werd bijna paranoia, zo slecht speelde ik. M'n mixmaatje probeerde me eerst nog te helpen om rustiger te worden, maar lukte niet. Toen zei ze, zoek het maar uit en laat me maar ff met rust. Want die stond ook opeens slecht te spelen.
Vanaf dat punt weer rustig aan gedaan en 2e en derde set makkelijk gewonnen. 5-7 6-2 6-1 *O*

Vanavond clubkampioenschappen eerste wedstrijd in de 7. ;)
pi_101852387
Clubkampioen geworden in de 6/7 categorie. Eerste twee groepswedstrijden met 6-0 6-0 gewonnen, halve finale ook met 6-0 6-0 en de finale met 6-2 6-2. Heel overtuigend dus :D.
pi_101852419
Competitie gaat lekker hier. 4 wedstrijden gespeeld, pas 3 games verloren :D

Volgend jaar voor het eerst 2x een 6 op mijn pasje als het zo blijft :)
  maandag 12 september 2011 @ 12:09:07 #7
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101852476
Dit jaar nog geen dubbel verloren, sterker nog, nog geen set in de dubbel verloren, maar heb zo'n vermoeden dat er komende donderdag verandering in gaat komen.
pi_101857256
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Feestkabouter het volgende:
als je zoent met de tegenstander (mixdubbel) terwijl haar dubbelpartner eigenlijk ook een oogje op haar heeft, is dat dan onsportief?
:P
Hinderen,

quote:
artikel 26 van de spelregels.
Hinder
Als een speler bij het spelen van het punt wordt gehinderd door een
opzettelijke handeling van de tegenstander(s), dan wint de speler het
punt.
Het punt moet echter worden overgespeeld als een speler bij het spelen
van een punt wordt gehinderd door ofwel een onopzettelijke handeling
van de tegenstander(s) of door iets dat buiten de eigen controle van de
speler valt (niet inbegrepen een vaste hindernis).
Dus punt voor de tegenstander als de zoen opzettelijk gebeurt.

Als er onopzettelijk gezoend wordt, moet het punt worden overgespeeld.
  maandag 12 september 2011 @ 15:18:26 #9
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101858045
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:57 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Hinderen,

[..]

Dus punt voor de tegenstander als de zoen opzettelijk gebeurt.

Als er onopzettelijk gezoend wordt, moet het punt worden overgespeeld.
:') :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_101863768
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:57 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Hinderen,

[..]

Dus punt voor de tegenstander als de zoen opzettelijk gebeurt.

Als er onopzettelijk gezoend wordt, moet het punt worden overgespeeld.
:+
  maandag 12 september 2011 @ 18:42:56 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101865922
Dit is echt krom.
Toernooi op mijn 2de club gehad vorige week. Niet aan mee gedaan. Blij toe achteraf.
Ze hadden gewoon 2 boxen buiten staan waar standaard dancemuziek uit kwam. En zo hard dat je het over het hele park kon horen |:(
Niet 1 dagje ofzo, maar gewoon de hele week. Vonden ze wat meer sfeer in het toernooi brengen |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101868378
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Komakie het volgende:
Dit is echt krom.
Toernooi op mijn 2de club gehad vorige week. Niet aan mee gedaan. Blij toe achteraf.
Ze hadden gewoon 2 boxen buiten staan waar standaard dancemuziek uit kwam. En zo hard dat je het over het hele park kon horen |:(
Niet 1 dagje ofzo, maar gewoon de hele week. Vonden ze wat meer sfeer in het toernooi brengen |:(
Wauw wat irritant... Dachten ze zeker is het net US Open met zoveel lawaai?? :')

Jeetje wat een wind... nou ben benieuwd of er nog een beetje niveau getennist kan worden vanavond... lekker hoge ballen... :W
  maandag 12 september 2011 @ 19:32:57 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101868767
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Wauw wat irritant... Dachten ze zeker is het net US Open met zoveel lawaai?? :')
Geen idee, maar het was echt belachelijk. Sommige spelers klaagden er ook over dus hij werd wel iets zachter gezet, maar nog steeds goed te horen overal.
Ze hebben wel de categorien 3 en 4 op de inschrijfposter staan, maar daar komt nooit iemand voor. Ik snap wel waarom, want als je op baan 1 staat te tennissen kun je jezelf niet eens horen denken |:(

Ik snap trouwens niet dat een bondsgedeligeerde daar niets van zegt. Ik weet eigenlijk ook niet helemaal zeker of het verboden is....

[ Bericht 6% gewijzigd door Komakie op 12-09-2011 20:14:19 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101870743
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

[ afbeelding ]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 | 32

De OP is hier te vinden!

Game on :).
Sta ik er weer niet bij? :( :( :{w
  † In Memoriam † maandag 12 september 2011 @ 22:42:32 #15
21636 Feestkabouter
pi_101880845
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:57 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Hinderen,

[..]

Dus punt voor de tegenstander als de zoen opzettelijk gebeurt.

Als er onopzettelijk gezoend wordt, moet het punt worden overgespeeld.
en als er onophoudelijk gezoend wordt??? :D
het zoenen was 2 weken na de wedstrijd.
  † In Memoriam † maandag 12 september 2011 @ 22:44:36 #16
21636 Feestkabouter
pi_101880964
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Wauw wat irritant... Dachten ze zeker is het net US Open met zoveel lawaai?? :')

Jeetje wat een wind... nou ben benieuwd of er nog een beetje niveau getennist kan worden vanavond... lekker hoge ballen... :W
ik heb mijn HE6 wedstrijd van vanavond na een paar games opgegeven.
ik kom om voor mijn plezier te tennissen, en met zoveel wind was het echt niet leuk.
het is ook een tennispark waar geen enkele beschutting rondom is, alle umpire-stoelen vielen om.
pi_101887424
lol wat ben jij voor een loser?
pi_101888358
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb mijn HE6 wedstrijd van vanavond na een paar games opgegeven.
ik kom om voor mijn plezier te tennissen, en met zoveel wind was het echt niet leuk.
het is ook een tennispark waar geen enkele beschutting rondom is, alle umpire-stoelen vielen om.
Mag dan wel gister een toernooitje gewonnen hebben maar ik sta echt bijna elke wedstrijd de eerste set tegen mezelf aan het tennissen... :(
6-0 eerste en de 2e set beter staan spelen, maar kansen niet benut en uiteindelijk in de 7-6 verloren... we hadden echt makkelijk een derde eruit kunnen slepen. Maarja mocht niet baten
pi_101888631
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:42 schreef Feestkabouter het volgende:

en als er onophoudelijk gezoend wordt???
...
Als er ook tussen de punten door gezoend wordt levert dat een conductviolation op wegens "indecent behavior".

Bij conductviolations wordt in principe de eerste keer een waarschuwing gegeven.

Bij de tweede keer krijgt de tegenstander er een punt bij.

Bij een derde keer wordt de tegenstander tot winnaar uitgeroepen en de wedstrijd gestaakt.

Als het "indecent behavior" bijzonder "shocking" en "inappropriate" is, zoals in dit geval van voortdurend tongen, kan de scheidsrechter de twee eerste stappen overslaan en tot het onmiddellijke stopzetten van de wedstrijd overgaan , waarbij de tegenstander tot winnaar wordt uitgeroepen.

Als het aanstootgevende gedrag ook na dit stopzetten van de wedstrijd doorgaat, (in dit geval zelfs 2 weken!!) kan overgegaan worden tot een levenslange ban.
pi_101889915
Je doet eens gek en schrijft je in voor een toernooi 100km van je vandaan. Twee poulewedstrijden.. ach dat is leuk als seizoen afsluiter dachten we. Tegenstander 1 vs 2 moesten zondag al een balletje slaan, maar ik zag tot mijn grote verbazing dat er een walkover gegeven werd door T2. Toch nog even nagevraagd of de wedstrijd tegen T2 gisteravond wel door zou gaan. " Ja, natuurlijk om half 6 begint de wedstrijd" aldus de toernooi organisatie. Met piepende banden aangekomen in het gehucht Woerden.. 5 minuten te laat, maar ach dat is niet zo erg dacht we... bleek de tegenstander er nog niet te zijn. Na 15 minuten even gevraagd hoe het zat...

20 minuten later..
"Sorry maar de tegenstander komt niet.. "

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :P

Uit pure ellende toch maar een balletje geslagen op het dubbeltoernooi en één setje gesingeld met windkracht 7 8)7

Woensdag poulewedstrijd twee tegen T1......
pi_101945732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:49 schreef Drassss het volgende:
Je doet eens gek en schrijft je in voor een toernooi 100km van je vandaan. Twee poulewedstrijden.. ach dat is leuk als seizoen afsluiter dachten we. Tegenstander 1 vs 2 moesten zondag al een balletje slaan, maar ik zag tot mijn grote verbazing dat er een walkover gegeven werd door T2. Toch nog even nagevraagd of de wedstrijd tegen T2 gisteravond wel door zou gaan. " Ja, natuurlijk om half 6 begint de wedstrijd" aldus de toernooi organisatie. Met piepende banden aangekomen in het gehucht Woerden.. 5 minuten te laat, maar ach dat is niet zo erg dacht we... bleek de tegenstander er nog niet te zijn. Na 15 minuten even gevraagd hoe het zat...

20 minuten later..
"Sorry maar de tegenstander komt niet.. "

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :P

Uit pure ellende toch maar een balletje geslagen op het dubbeltoernooi en één setje gesingeld met windkracht 7 8)7

Woensdag poulewedstrijd twee tegen T1......
Dat is wel echt kut als je zover moet en dan niet spelen...
Succes vanavond!

Ik ga vanavond ff achter de wedstrijdtafel zitten bij onze clubkampioenschappen :)
pi_101948971
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:20 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Dat is wel echt kut als je zover moet en dan niet spelen...
Succes vanavond!

Ik ga vanavond ff achter de wedstrijdtafel zitten bij onze clubkampioenschappen :)
Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag gehad. Vol vertrouwen richting Woerden, mooi op tijd en wachten op onze tegenstander. We werden naar de toernooi tafel geroepen.

"Jullie tegenstander kan vandaag niet"

" FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

Nu staan we dus in de halve finale as zaterdag :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Drassss op 14-09-2011 19:53:22 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 19:48:57 #23
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101949208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nieuwe ronde kansen vandaag gehad. Vol vertrouwen richting Woerden, mooi op tijd en wachten op onze tegenstander. We werden naar de toernooi tafel geroepen.

"Jullie tegenstander kan vandaag niet"

" FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

Nu staan we dus in de halve finale as zaterdag :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
_O- _O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_101949439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag gehad. Vol vertrouwen richting Woerden, mooi op tijd en wachten op onze tegenstander. We werden naar de toernooi tafel geroepen.

"Jullie tegenstander kan vandaag niet"

" FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

Nu staan we dus in de halve finale as zaterdag :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Jij hebt 4x 100 km gereden om niet te tennissen? :')
pi_101949676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef luckass het volgende:

[..]

Jij hebt 4x 100 km gereden om niet te tennissen? :')
:Y

Edit: Kan wel in de omgeving pitten plus Ajax & US Open finale kijken ;)
pi_101949775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

:Y

Edit: Kan wel in de omgeving pitten plus Ajax & US Open finale kijken ;)
Die is al geweest?
pi_101949892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef luckass het volgende:

[..]

Die is al geweest?
Klopt, maandag moest ik mijn 1e potje ballen en vandaag dus Ajax :P

Maar het is één en al ellende ja :')
pi_101954822
ik faal zo hard in het spelen van singles... In de dubbel ben ik bijna 5, in de single kan ik niet eens van een 6 winnen. het lijkt wel alsof ik dan compleet mijn techniek en strategie kwijt raak en ik word zenuwachtig. aan mijn techniek ligt het niet, die heb ik tussen mijn 5e en 12e aangeleerd en daar krijg ik nog steeds complimenten over. zelfs dat knaagt, want ik bereik er weinig mee.

iemand tips om dit te overwinnen? misschien mensen die dit ook hebben?

[ Bericht 22% gewijzigd door mutzenbacher op 14-09-2011 21:40:14 ]
pi_101955006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef mutzenbacher het volgende:
ik faal zo hard in het spelen van singles... In de dubbel ben ik bijna 5, in de single kan ik niet eens van een 6 winnen. het lijkt wel alsof ik dan compleet mijn techniek en strategie kwijt raak en ik word zenuwachtig.

iemand tips om dit te overwinnen? misschien mensen die dit ook hebben?
Ik heb precies hetzelfde. Rating is nu 7.2 / 5.9 ofzo :').
Komt doordat ik veel te veel alles of niets speel, dat past in een dubbel veel beter (zeker als je een maatje hebt die dat niet te veel doet).
pi_101955195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:39 schreef luckass het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Rating is nu 7.2 / 5.9 ofzo :').
Komt doordat ik veel te veel alles of niets speel, dat past in een dubbel veel beter (zeker als je een maatje hebt die dat niet te veel doet).
Alles of niets spelen is idd funest in de single. Maar je zou denken dat je dat heel bewust kan stoppen door jezelf te dwingen elke bal redelijk safe en diep terug te spelen. Desnoods door iemand naast de baan te hebben die jou daar aan helpt te herinneren. Ik heb vandaag geprobeerd om lekker de ralley aan te gaan, niet te scoren. Helaas ben ik toch de gene die na een paar slagen een fout maakt of te makkelijk aan geef :(.

Als je mij ziet vrij spelen, kan ik zo 100 keer strak overslaan. Als ik zeg dat ik al mijn hele leven 7 sta, snappen mensen er niks van. Ik speel echter ook maar een stuk of 3 of 4 singles per seizoen, dat verklaart mijn gebrek aan ritme. Maar ik denk dat er naast ritme nog veel meer nodig is :(
pi_101955540
Wij zijn echt kopieën van elkaar man _O-.
Daarbij komt ook dat ik moeite heb om een aanvallende backhand te slaan,
forehand / service / volleys zijn meestal prima.

En je "spelletje" verander je niet zo 1,2,3.
pi_101956148
Nee dat is waar, je gooit het niet zomaar over een andere boeg. Alhoewel het me wel lukt om te switchen van risicotennis naar safe. Mijn backhand is ook mijn zwakkere slag, althans, in wedstrijden wordt hij met een factor 10 slechter tov mijn andere slagen, die misschien met een factor 5 afnemen ;).

Wat ik wil gaan doen is iig meer single-toernooien spelen, en in januari indoor les gaan nemen als ik een goed adres in omgeving Eindhoven kan vinden. Ik twijfel ook altijd of ik nog in de 7 moet gaan singelen of gewoon in de 6. Ik haat het om tegen achtjes te spelen die nog vrij vaak in de 7 mee doen. Ik sta zelf 6,6 nu.
pi_101957071
Dat 6 / 7 gebeuren ligt ook een beetje per district.
In Den Haag speel ik in de 7 genoeg leuke potjes, in Brabant sta ik in de 7 vaak nog tegen moeilijk vervelende prikkers te spelen. Ik hoop stiekem na de voorjaarscompetitie 6,5 te staan en dan alleen maar in de 6 te spelen.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 22:45:27 #34
21636 Feestkabouter
pi_101959045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef mutzenbacher het volgende:
ik faal zo hard in het spelen van singles... In de dubbel ben ik bijna 5, in de single kan ik niet eens van een 6 winnen. het lijkt wel alsof ik dan compleet mijn techniek en strategie kwijt raak en ik word zenuwachtig. aan mijn techniek ligt het niet, die heb ik tussen mijn 5e en 12e aangeleerd en daar krijg ik nog steeds complimenten over. zelfs dat knaagt, want ik bereik er weinig mee.

iemand tips om dit te overwinnen? misschien mensen die dit ook hebben?
het zijn echt 2 verschillende spelletjes.
ik single het meest, afgelopen weken en ook komende weken nog aardig wat dubbelen, en ik moet echt wennen.
nou is het wennen aan dubbelen denk ik makkelijker dan het wennen aan singelen.
verdiep je in het spel, gewoon veel doen, analyseer na elke rally waarom je tegenstander de kans had om jou kwijt te spelen.
  woensdag 14 september 2011 @ 23:48:43 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101962206
Vandaag met 2 goede 3tjes (2de klasse gemengd zondag) getraind en als enige het 2 tegen 1 spelletje gewonnen :')
Als ik net zo in een wedstrijd zou ballen als op de training, zou ik een stuk meer tevreden kunnen zijn :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101963923
Heb dit jaar ook 2x tegen 2.xen gespeeld... wat kun je tegen dat soort gasten heerlijk tennissen zeg. Kan niet wachten tot ik zelf zover ben :)
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 02:27:03 #37
21636 Feestkabouter
pi_101965773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag gehad. Vol vertrouwen richting Woerden, mooi op tijd en wachten op onze tegenstander. We werden naar de toernooi tafel geroepen.

"Jullie tegenstander kan vandaag niet"

" FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

Nu staan we dus in de halve finale as zaterdag :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
echt superlullig voor je.
bij mij ging het beter vandaag: ik was net 5 minuten onderweg in mijn auto (voor een rit van 45 km naar mijn wedstrijd) toen ze me belden met de mededeling dat ik een walkover kreeg.
wel balen, ik had zin in een wedstrijd (ik wil graag de 100 halen dit seizoen), heb toen nog anderhalf uur met mijn teammaatjes getennist. en omdat ik niet kon slapen net nog effe 21 km geskate.
  donderdag 15 september 2011 @ 08:18:47 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101966742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef JonkersR het volgende:
Heb dit jaar ook 2x tegen 2.xen gespeeld... wat kun je tegen dat soort gasten heerlijk tennissen zeg. Kan niet wachten tot ik zelf zover ben :)
Het tempo is gewoon makkelijker bij te houden als je niet elke keer vaart hoeft te maken.
Maar het blijft irritant dat het niet altijd lukt :P

Trainer wordt ook helemaal gek van me :D
Hij zegt echt bijna elke training tegen me "Ik weet het, technisch gezien kun je alles. Ik hoef in dat opzicht niet veel tegen je te zeggen, maar je moet degelijker worden, meer op vastheid spelen. Niet meer 4 ballen slaan en de 5de weer wat anders willen doen".
Dat zegt hij nu al een jaar lang en vervolgens sla ik er weer 4 goed en daarna weer 1 in het hek :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 september 2011 @ 12:14:51 #39
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101972018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij zegt echt bijna elke training tegen me "Ik weet het, technisch gezien kun je alles. Ik hoef in dat opzicht niet veel tegen je te zeggen, maar je moet degelijker worden, meer op vastheid spelen. Niet meer 4 ballen slaan en de 5de weer wat anders willen doen".
Dat zegt hij nu al een jaar lang en vervolgens sla ik er weer 4 goed en daarna weer 1 in het hek :')
Herkenbaar :') :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_101972496
Ik doet mee aan een masters toernooi *O*

Maar als je de ratings bekijkt van de lui die zich hebben ingeschreven in de 7 en 8 :')
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 12:41:35 #41
21636 Feestkabouter
pi_101972760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het tempo is gewoon makkelijker bij te houden als je niet elke keer vaart hoeft te maken.
Maar het blijft irritant dat het niet altijd lukt :P

Trainer wordt ook helemaal gek van me :D
Hij zegt echt bijna elke training tegen me "Ik weet het, technisch gezien kun je alles. Ik hoef in dat opzicht niet veel tegen je te zeggen, maar je moet degelijker worden, meer op vastheid spelen. Niet meer 4 ballen slaan en de 5de weer wat anders willen doen".
Dat zegt hij nu al een jaar lang en vervolgens sla ik er weer 4 goed en daarna weer 1 in het hek :')
nou ik heb dit seizoen wel behoorlijk geleerd om de rally aan te gaan en niet te snel te willen scoren.
kan het lang volhouden, en dan op het 'echte' juiste moment toeslaan.
en ook niet te bang zijn dat de ander gaat toeslaan: vertrouwen op mijn eigen strakke slagen zodat de ander het niet te makkelijk heeft.

vanavond tegen een 4,2 (ik 5,5)......... hopen dat ik de kans krijg om uberhaupt een keer toe te slaan, we zullen zien!
pi_101972908
Hetzelfde probleem. Ik merk wel dat ik tegen 7s/8s gewoon de rally aan kan gaan en de pot steady win. Helaas moet ik in de 6 agressiever zijn waardoor ik meer fouten maak. De stap is gelukkig wel gemaakt, want 2 jaar terug won ik niet eens van 7s :P nu de volgende stap nog.....
pi_101978797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het tempo is gewoon makkelijker bij te houden als je niet elke keer vaart hoeft te maken.
Maar het blijft irritant dat het niet altijd lukt :P

Trainer wordt ook helemaal gek van me :D
Hij zegt echt bijna elke training tegen me "Ik weet het, technisch gezien kun je alles. Ik hoef in dat opzicht niet veel tegen je te zeggen, maar je moet degelijker worden, meer op vastheid spelen. Niet meer 4 ballen slaan en de 5de weer wat anders willen doen".
Dat zegt hij nu al een jaar lang en vervolgens sla ik er weer 4 goed en daarna weer 1 in het hek :')
lol heel herkenbaar, al gaat het bij mij vaak na de 2e bal al fout :P
pi_101999944
Nou toch nog een finale gehaald clubkampioenschappen. Meegedaan in de HE7 (eerste ronde in 3 sets eraf), GD7 (eraf met 6-0 7-6) maar in de GD8 toch wel finale gehaald 6-2 6-0 :)
Leuke rally's... tegenstander liep op alles, maar onze spreiding was perfect. Ook weer zoals vanouds rustig gebleven en niet gek laten maken zoals de GD7 en HE7 wedstrijd. Heel blij mee. :)
  donderdag 15 september 2011 @ 23:09:25 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102000082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou ik heb dit seizoen wel behoorlijk geleerd om de rally aan te gaan en niet te snel te willen scoren.
kan het lang volhouden, en dan op het 'echte' juiste moment toeslaan.
en ook niet te bang zijn dat de ander gaat toeslaan: vertrouwen op mijn eigen strakke slagen zodat de ander het niet te makkelijk heeft.

vanavond tegen een 4,2 (ik 5,5)......... hopen dat ik de kans krijg om uberhaupt een keer toe te slaan, we zullen zien!
Over het algemeen is het niveau op de training ook wel erg hoog. Op 3 na is iedereen 3.
Je merkt dan wel dat er eerder wat dingetjes fout gaan. Als ik uiteindelijk bijvoorbeeld tegen een 5je speel heb ik dan weer zeeën van tijd en kan ik heel rustig de balletjes terug slaan en wachten op een kansje.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 00:06:32 #46
21636 Feestkabouter
pi_102002710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:41 schreef Feestkabouter het volgende:

vanavond tegen een 4,2 (ik 5,5)......... hopen dat ik de kans krijg om uberhaupt een keer toe te slaan, we zullen zien!
correctie: het was een 4.9, geen 4.2............. maar wel gewonnen!!!
wat een enorm contrast met de partij die ik van de week uit frustratie heb opgegeven (aan een 7.2).
deze week dus nu een 8.2 en een 3,9 gescoord. 3 weken geleden ook al een 3.5, een 3.9 en een 7.0 in 1 toernooi.
pi_102014880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

correctie: het was een 4.9, geen 4.2............. maar wel gewonnen!!!
wat een enorm contrast met de partij die ik van de week uit frustratie heb opgegeven (aan een 7.2).
deze week dus nu een 8.2 en een 3,9 gescoord. 3 weken geleden ook al een 3.5, een 3.9 en een 7.0 in 1 toernooi.
Was dat toevallig in Vathorst? Daar heeft iedereen het over iemand die opgegeven had omdat hij voor z'n plezier tennist en er geen plezier in had om met die wind te spelen?
pi_102015056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het tempo is gewoon makkelijker bij te houden als je niet elke keer vaart hoeft te maken.
Maar het blijft irritant dat het niet altijd lukt :P

Trainer wordt ook helemaal gek van me :D
Hij zegt echt bijna elke training tegen me "Ik weet het, technisch gezien kun je alles. Ik hoef in dat opzicht niet veel tegen je te zeggen, maar je moet degelijker worden, meer op vastheid spelen. Niet meer 4 ballen slaan en de 5de weer wat anders willen doen".
Dat zegt hij nu al een jaar lang en vervolgens sla ik er weer 4 goed en daarna weer 1 in het hek :')
Oh wat komt dat laatste me veel te bekend voor _O-

Ik heb mede door een handblessure te weinig gespeeld dit seizoen, maar de vorige 2 weken toch nog twee toernooitjes gespeeld (2x HE4, 1x GD4 en 1x HD4), maar alles verloren puur op vastheid. Ik was vorige week 1,5 set lang een stuk beter dan mijn tegenstander (ik stond 6-3, 4-2 voor), maar daarna was ik conditioneel helemaal stuk. Daardoor verloor ik het gewoon op vastheid. Ik verlies het sowieso vaak op vastheid. Die jongen waar ik uiteindelijk met 6-3, 4-6, 1-6 van verloor, won uiteindelijk als 3,9 het toernooi. Dus dat is dubbel balen.

Maar echt, ik ben dit seizoen 0,0 opgeschoten met mijn ranking. Ik begon het seizoen als 4,9 en 5,4 en ik ben het nu nog steeds, terwijl ik minstens het niveau van een 4,5 heb, echt minstens. Ik moet deze winter echt hard gaan trainen op mijn vastheid, want dan kan ik gewoon van dat soort gasten winnen, wat nu heel frustrerend is terwijl je weet dat je bij tijd en wijlen die gasten gewoon wegslaat _O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:38:06 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102015204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh wat komt dat laatste me veel te bekend voor _O-

Ik heb mede door een handblessure te weinig gespeeld dit seizoen, maar de vorige 2 weken toch nog twee toernooitjes gespeeld (2x HE4, 1x GD4 en 1x HD4), maar alles verloren puur op vastheid. Ik was vorige week 1,5 set lang een stuk beter dan mijn tegenstander (ik stond 6-3, 4-2 voor), maar daarna was ik conditioneel helemaal stuk. Daardoor verloor ik het gewoon op vastheid. Ik verlies het sowieso vaak op vastheid. Die jongen waar ik uiteindelijk met 6-3, 4-6, 1-6 van verloor, won uiteindelijk als 3,9 het toernooi. Dus dat is dubbel balen.

Maar echt, ik ben dit seizoen 0,0 opgeschoten met mijn ranking. Ik begon het seizoen als 4,9 en 5,4 en ik ben het nu nog steeds, terwijl ik minstens het niveau van een 4,5 heb, echt minstens. Ik moet deze winter echt hard gaan trainen op mijn vastheid, want dan kan ik gewoon van dat soort gasten winnen, wat nu heel frustrerend is terwijl je weet dat je bij tijd en wijlen die gasten gewoon wegslaat _O-
Het is nog veel erger als die jongens die 3 zijn zeggen dat je de mooiste basis techniek van de hele groep hebt, maar dat je eigenlijk gewoon een 3 zou moeten zijn, maar geduldiger moet zijn.
Ok ik snap het wel en ik weet het maar al te goed, maar ik ben bang dat het de aard van het beestje is. Ik probeer altijd zo goed mogelijk mijn best te doen, maar blijkbaar zit het niet meer in de aard van het beestje om zo diep te gaan dat je minimaal een goede 4 wordt.

Ik weet ook precies waar het aan ligt. mijn voetenwerk is gewoon ruk en kan ik daarom lange rally's niet altijd opbrengen. Ik ben eigenlijk gewoon een lui varken :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102015410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is nog veel erger als die jongens die 3 zijn zeggen dat je de mooiste basis techniek van de hele groep hebt, maar dat je eigenlijk gewoon een 3 zou moeten zijn, maar geduldiger moet zijn.
Ok ik snap het wel en ik weet het maar al te goed, maar ik ben bang dat het de aard van het beestje is. Ik probeer altijd zo goed mogelijk mijn best te doen, maar blijkbaar zit het niet meer in de aard van het beestje om zo diep te gaan dat je minimaal een goede 4 wordt.

Ik weet ook precies waar het aan ligt. mijn voetenwerk is gewoon ruk en kan ik daarom lange rally's niet altijd opbrengen. Ik ben eigenlijk gewoon een lui varken :P
Dat is inderdaad kut om dat te moeten horen wetende dat het telkens niet lukt. Ik heb ook de techniek wel om minstens 4 te zijn en de slagen ook wel, zeker nu mijn oude backhand weer terug begint te komen, maar voetenwerk en vastheid/conditie ontbreekt het hier ook gewoon aan. Ik kreeg na die wedstrijd vorige week ook te horen van mijn tegenstander dat ik een beest van een forehand heb. Ja dat weet ik ook zelf wel, alleen bereik ik alleen daarmee nog niets :P Bij mij ligt het daarnaast ook gewoon in het aard van het beestje om net wat extra's te willen doen in die rally's. Denkende dat ik het puur op vastheid ga verliezen en dan maar net iets teveel willen doen op een bal die er eigenlijk net niet goed voor ligt. En dan krijg je tig winners per wedstrijd, maar ook minstens zoveel UE's :D
pi_102015699
Denken jullie dat zonder training het bijna niet mogelijk is om beter te worden dan een 5je?
pi_102016234
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:51 schreef Drassss het volgende:
Denken jullie dat zonder training het bijna niet mogelijk is om beter te worden dan een 5je?
Dat ligt eraan. Ik ken wel meer gasten die nooit trainen en die ook 5 of beter zijn. Ligt er vooral aan waar je probleem ligt. Zijn je slagen technisch in orde? Ben je wat minder omdat je gewoon te weinig speelt? Heb je echt bepaalde zwakke punten? Als je service bijvoorbeeld echt niet goed genoeg is, of er schort technisch wat aan, dan is het heel moeilijk om dat zelf op te lossen door maar zoveel mogelijk te spelen.
pi_102016765
Ik denk dat mijn grootste probleem de service is ( ben ook nog eens klein ). Technisch zit het volgens mij prima in orde. Conditie is goed en sta lang en best vaak op de baan.

Edit:..
pi_102016899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:20 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat mijn grootste probleem de service is ( ben ook nog eens klein ). Technisch zit het volgens mij prima in orde. Conditie is goed en sta lang en best vaak op de baan.
Service is een lastige slag om zelf dermate te verbeteren zodat hij niet meer zwak is. Tenminste zo ervaar ik het. Wat voor ranking heb je nu? En misschien een belangrijkere vraag, boek je nog steeds progressie in je ranking?
pi_102017008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

Service is een lastige slag om zelf dermate te verbeteren zodat hij niet meer zwak is. Tenminste zo ervaar ik het. Wat voor ranking heb je nu? En misschien een belangrijkere vraag, boek je nog steeds progressie in je ranking?
Klopt ik ben ook steeds aan het experimenteren met die slag. Probleem wat ik ondervind is dat je tijdens wedstrijden uiteraard niet veel kan trainen op je service dus moet het op andere momenten. Dit gaat ook niet even vanzelf dus kost het je gewoon een maand of alleen al de slag lekker te slaan :)

Ranking gewijs gaat het best aardig. Ik speel nu 4 jaar en stijg ieder seizoen wel 0,5/1 punt. Momenteel ben ik een 6.7/6.2, komt mede omdat ik iets meer dubbel dan single en vooral inschrijf in de 6 waardoor ik veel potten verlies :P

Vraag is daarom, waar zal het ongeveer stoppen qua progressie? Uiteraard is een betere service al een begin om richting de 6,0 te gaan dus dat ga ik deze winter trainen, maar de kernvraag is "Is dit ongeveer je max?"
pi_102017063
Oi :D
Te lang niet geweest hier zeg. Shame on me
~Si vis amari, ama~
pi_102017144
Misschien is het een beetje hetzelfde probleem als wat jullie hebben met van een goede 5 naar 3/4 gaan alleen zit ik daar weer 2 niveau's boven. Want van de goede vrijdagavond 7/8jes win ik normaal gesproken 99 vd 100x omdat ik vast genoeg ben voor dat tempo. Helaas is de stap van 5/6 net weer iets te groot waardoor ik op mijn eigen service altijd te kort en uiteraard te weinig break om de setjes nog binnen te halen ;)

Ook wat raar, want ik heb geen zin om training te nemen, maar zelf trainen en oefeningen verzinnen/uittekenen vind ik wel weer geweldig :D
pi_102017427
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt ik ben ook steeds aan het experimenteren met die slag. Probleem wat ik ondervind is dat je tijdens wedstrijden uiteraard niet veel kan trainen op je service dus moet het op andere momenten. Dit gaat ook niet even vanzelf dus kost het je gewoon een maand of alleen al de slag lekker te slaan :)

Ranking gewijs gaat het best aardig. Ik speel nu 4 jaar en stijg ieder seizoen wel 0,5/1 punt. Momenteel ben ik een 6.7/6.2, komt mede omdat ik iets meer dubbel dan single en vooral inschrijf in de 6 waardoor ik veel potten verlies :P

Vraag is daarom, waar zal het ongeveer stoppen qua progressie? Uiteraard is een betere service al een begin om richting de 6,0 te gaan dus dat ga ik deze winter trainen, maar de kernvraag is "Is dit ongeveer je max?"
Dat is natuurlijk een lastige vraag om te beantwoorden en het zal bij iedereen anders liggen. Maar aangezien je nog maar 4 jaar speelt en er elk jaar nog duidelijk progressie in zit en er ook nog duidelijk slagen zijn waar heel veel te verbeteren valt, dan zal die progressie nog wel even doorgaan. Het belangrijkste is om volgend jaar regelmatig je potjes te gaan winnen in de 6. Het verschil tussen de 6 en de 5 is gigantisch en dat zal je wel snel genoeg merken.

Of het zonder training gaat lukken, is nog niet echt te zeggen, mede omdat je nog maar zo kort speelt. Als je als 10 jaar zou tennissen zonder training en je service blijft een issue, dan is natuurlijk duidelijk te zeggen dat het zonder training niet lukt. De service is gevoelsmatig heel lastig te veranderen. Als er iets schort aan je forehand of backhand is dat veel makkelijker te veranderen dan de service. Daarom ook dat er zelfs bij de toppers nog wel eens van servicebeweging wordt veranderd en dat er, zelfs bij iemand als Federer, nog altijd werk is.

Je lengte maakt niet zoveel uit, het is natuurlijk altijd een pre als je wat langer bent, maar het hoeft geen nadeel te zijn. Het hebben van een goede spinservice als tweede service is belangrijk. Dan hoef je de bal niet eens hard te slaan, in de 6 hebben de meeste gasten het al moeilijk genoeg met die spin.
pi_102017868
Dank, ik ga maar eens 6mnd mijn service trainen + 2de service want dat is zo'n heerlijke duw service als het vertrouwen na 5 games weg is :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:52:55 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102017909
Ik hoor dat vaker, dat de service de lastigste slag is om aan te passen, maar de service is de enige slag in het spelletje waarbij je niet afhankelijk bent van een bal van de tegenstander. Je krijgt dus de tijd om je hoofd leeg te maken, je grip te controleren, je voeten goed te zetten, en het is een slag die je in je eentje kan oefenen. Gewoon een kwartiertje serveren.
Zo heb ik mezelf ook de kickservice aangeleerd, filmpje op internet gezien, en vervolgens gaan oefenen. Ik gebruik hem nu nogal eens als 2e service, op kunstgras zie je de kick lang niet zo goed als op gravel ofzo. Maar je ziet de spin er wel uitkomen.
Maar idd voor de stap van 6 naar 5 is een goede 2e service wel wenselijk ja.
Ik ken een aantal 6-jes en die kunnen hun service niet eens of amper plaatsen, als je daar tegen zegt, serveer op zijn of haar backhand, dan lukt dat maar zelden.
Ik ken trouwens wel iemand, en die heeft altijd gevoetbalt, nooit tennistraining gehad, tennist gemiddeld 1 keer per maand op dit moment (voorheen 1 keer per week) en die is een goede 4 (richting de 3)
Maar ik denk dat het gros niet verder komt dan speelsterkte 6.
pi_102018147
Precies mijn punt. Het is dat ik nu aan aanklooien ben met mijn techniek, maar momenteel is het voor mij ook een groot raadsel waar mijn services precies heengaat. Oke links of rechts in het vak lukt nog wel, maar met een hele ruimte marge.

De kickservice ben ik deze zomer al gaan trainen. De techniek zit er redelijk in alleen zit er nog te weinig snelheid in, zodat hij toch te makkelijk weggetikt kan worden :) Het is een begin en ik verwacht ook niet dat alles binnen een maand of 2 lukt. Over mijn backhand ben ik pas na 2.5 jaar echt tevreden :D zegt genoeg...
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:58:29 #62
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102018159
wat is er met Popeye Goldstar gebeurt? Ze zitten niet meer aan de Zuid-As?
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:08:22 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102018545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:51 schreef Drassss het volgende:
Denken jullie dat zonder training het bijna niet mogelijk is om beter te worden dan een 5je?
Zoals TheArt al zei ligt dat helemaal aan de persoon.
Ik train 2 keer per week in de zomer en ik zou nog wel beter kunnen worden. Ik moet ook zeggen dat ik denk dat het dit seizoen komt omdat ik weinig toernooien heb gespeeld en een beetje pech heb gehad.
Het eerste toernooi ging ik bij de eerste wedstrijd door mijn enkel. Gelukkig tegen een 3, maar we zaten in een poule en die andere 2 potjes had ik kunnen winnen denk ik.
Daardoor moest ik in de 5 ook opgeven. Daar had ik zeker goede kans gehad om ver te komen.

Een toernooi later win ik gelijk in de 5. Goede zaken gedaan.

Daarna een aantal weken niet gespeeld. Volgende toernooi gelijk finale in de 5 en een paar keer van goede spelers gewonnen. 5 moeten opgeven in de finale door een pijnlijke arm. Pech in de 4 door gelijk de eerste geplaatst te moeten. Gewoon een betere speler.
Daarna door die pijnlijke arm ook het laatste toernooi moeten opgeven terwijl ik daar ook best een redelijk goede loting had.

Achteraf gezien had ik misschien nog wel 4 kunnen worden bedenk ik me nu :P
Ach het maakt me niet zo veel uit. Ik heb wat leuke toernooitjes gespeeld dit seizoen en nog wat gewonnen ook.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:13:15 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102018736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Drassss het volgende:
Precies mijn punt. Het is dat ik nu aan aanklooien ben met mijn techniek, maar momenteel is het voor mij ook een groot raadsel waar mijn services precies heengaat. Oke links of rechts in het vak lukt nog wel, maar met een hele ruimte marge.

De kickservice ben ik deze zomer al gaan trainen. De techniek zit er redelijk in alleen zit er nog te weinig snelheid in, zodat hij toch te makkelijk weggetikt kan worden :) Het is een begin en ik verwacht ook niet dat alles binnen een maand of 2 lukt. Over mijn backhand ben ik pas na 2.5 jaar echt tevreden :D zegt genoeg...
Backhand is ook lange tijd mijn zorgenkindje geweest, viel te vaak terug op de slice backhand, niet dat dat per definitie een slechte keuze is, maar echt veel dreiging kwam er niet uit. Ben gewoon mijn backhand gaan oefenen, met mijn forehand kan ik op heel veel niveaus mee.
Met een kameraad die net iets beter en vaster is als mij gaan oefenen, kwartiertje forehand cross, kwartiertje backhand cross, en kwartiertje, de ene alles langs de lijn, en de ander alles cross. Daarna een setje spelen. Stee vast iedere week een keer doen, hadden soms 100+ balwisselingen achter elkaar. Vastheid werd iets waar ik terug op kon vallen in geval van nood.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2011 @ 00:28:57 #65
21636 Feestkabouter
pi_102042893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Was dat toevallig in Vathorst? Daar heeft iedereen het over iemand die opgegeven had omdat hij voor z'n plezier tennist en er geen plezier in had om met die wind te spelen?
nee was geen Vathorst.
bij mij was het overigens zo dat bij mij de frustratie erg opliep, en dat er bijna gewonden (=kapotte rackets) gingen vallen, en dat ik daarom maar (uit fatsoen om het niet uit de hand te laten lopen) heb opgegeven.
en de frustratie had wel 100% met de wind te maken. tegenstander had ik best makkelijk kunnen hebben (durf ik te stellen), maar de wind was een zwaardere tegenstander dan die kerel tegenover me.
wat dat betreft kon hij mentaal gewoon beter met de wind omgaan, en heeft ie terecht de partij gewonnen.
pi_102050592
Vandaag maar ff proberen de finale GD te winnen @ clubkampioenschappen :)
Daarna gaat het dak eraf! Feessie! :)
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 10:15:48 #67
21636 Feestkabouter
pi_102087252
Wie in de regio Utrecht kan (tegen betaling uiteraard) vanochtend nog even snel een racket bespannen????

Ik heb straks een finale, en gisterenavond ging mijn snaar in 2. PM met telefoonnummer please!
pi_102134194
Iemand die nog met toernooi in hooglanderveen (volgende week) en hoogland (over 3 weken) meedoet? Beide toernooien ten noorden van amersfoort.
Dat zijn mijn laatste toernooitjes van dit jaar. :P
Dan begint ook al gelijk de interne wintercompetitie. :)
pi_102135201
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Iemand die nog met toernooi in hooglanderveen (volgende week) en hoogland (over 3 weken) meedoet? Beide toernooien ten noorden van amersfoort.
Dat zijn mijn laatste toernooitjes van dit jaar. :P
Dan begint ook al gelijk de interne wintercompetitie. :)
Hoogland heb ik overwogen, maar ik doe het maar niet. Ik ga nu gewoon zorgen dat ik de komende winter goed train (2x per week) en dan laat ik de wedstrijden wel weer voor het nieuwjaar (beginnende bij een officieel dubbeltoernooi op onze club).
pi_102143710
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Iemand die nog met toernooi in hooglanderveen (volgende week) en hoogland (over 3 weken) meedoet? Beide toernooien ten noorden van amersfoort.
Dat zijn mijn laatste toernooitjes van dit jaar. :P
Dan begint ook al gelijk de interne wintercompetitie. :)
Ja ik doe mee in Hooglanderveen als het goed is in de HD7 en GD7.
pi_102143976
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Ja ik doe mee in Hooglanderveen als het goed is in de HD7 en GD7.
Leuk! :P
Zou normaal ook in de GD7 meedoen. Maar hoogland en hooglanderveen is kunstgras en dat ligt mij eigenlijk helemaal niet. :P Dit zijn wel de laatste 2 toernooitjes in de 8 voor mij.
Volgend jaar echt alles in de 7. Schiet anders echt niet op in de rating. Kan namelijk in goede dagen redelijk tot goed meekomen met 6jes, maar m'n ranking is nog maar 8.15 (enkel) en 7.94 (dubbel) :P

Heb nog steeds geen mail van hooglanderveen gekregen. Zouden ze gister al doen, heb net een mail gestuurd. Naja weet wel alvast dat we eerste geplaatst zijn. :)
  maandag 19 september 2011 @ 17:21:29 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102144457
Mensen die veel waarde hechten aan rating :)
pi_102145043
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
Mensen die veel waarde hechten aan rating :)
Ik zie het altijd in november wel weer. Al moet ik zeggen, met een beetje mazzel wordt ik komend jaar van 7/7 nu naar 7/5 op mn pasje, dat is dan toch wel weer vet vind ik zelf :D

Komt ook omdat ik, nadat ik besloten heb geen toernooien meer te singlen, 1 toernooi HD6 gewonnen heb (gister, woohoo), 1 finale HD6 verloren en nog 2 halve finales HD6 gehaald...

Fuck the single, lets play doubles *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_102145211
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
Mensen die veel waarde hechten aan rating :)
Mja, vind wel leuk om bij te houden. Maar weet ook wel dat het weinig zegt. ;) Elke wedstrijd is toch weer anders.

quote:
We moeten nog even door de laatste controle van de bond, dus morgenavond zullen we de indeling definitief maken en alle wedstrijden doormailen.

Met vriendelijke groet,
Toernooicommissie T.V. Hooglanderveen
Nou goed dan, dan weten we het morgen. :)
  maandag 19 september 2011 @ 20:08:40 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102152088
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
Mensen die veel waarde hechten aan rating :)
Ach dat is toch leuk? Dan hebben mensen iets om bij te houden en dat vinden ze spannend :)
Zolang ik maar niet zo ver naar beneden ga vallen dat ik in speelsterkte achteruit ga vind ik het niet echt boeiend of ik nou 4.7 of 4.6 of 5.1 sta. Soms is het nog wel eens makkelijk met plaatsing bij toernooien, maar aan de andere kant moet je ook van iedereen kunnen winnen om een toernooi te winnen :)

Mijn vriendin speelt nu een jaartje wedstrijden en die vind het nog wel helemaal geweldig, maar die begon ook als 8.9999 en wil daar gewoon graag vanaf.
Alleen een beetje jammer dat ze veel in de 8 heeft ingeschreven en daardoor niet zo veel punten krijgt. Ze heeft 2 toernooien gewonnen en 1 finale verloren en ze staat nog steeds maar 8.3. Schiet niet echt op zo :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 02:07:54 #76
21636 Feestkabouter
pi_102168244
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Iemand die nog met toernooi in hooglanderveen (volgende week) en hoogland (over 3 weken) meedoet?
dank voor de tip, nog even snel bij Hoogland ingeschreven.
op zich zou ik graag 2 onderdelen meedoen, maar vanwege een concert en een theatervoorstelling kan ik dat niet maken. 1 onderdeel dus.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:41:45 #77
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102176044
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach dat is toch leuk? Dan hebben mensen iets om bij te houden en dat vinden ze spannend :)
Zolang ik maar niet zo ver naar beneden ga vallen dat ik in speelsterkte achteruit ga vind ik het niet echt boeiend of ik nou 4.7 of 4.6 of 5.1 sta. Soms is het nog wel eens makkelijk met plaatsing bij toernooien, maar aan de andere kant moet je ook van iedereen kunnen winnen om een toernooi te winnen :)

Mijn vriendin speelt nu een jaartje wedstrijden en die vind het nog wel helemaal geweldig, maar die begon ook als 8.9999 en wil daar gewoon graag vanaf.
Alleen een beetje jammer dat ze veel in de 8 heeft ingeschreven en daardoor niet zo veel punten krijgt. Ze heeft 2 toernooien gewonnen en 1 finale verloren en ze staat nog steeds maar 8.3. Schiet niet echt op zo :P
Ach het is wel leuk, maar ik kan er niet rouwig om zijn als ik deze speelsterkte blijf houden de komende jaren, ik zou het ook niet erg vinden om terug te zakken. Ik speel toch de toernooien en speelsterktes waarvan ik denk dat ik tegenstand kan bieden. Als ik ineens een paar potjes verlies, en daardoor een niveau terug zak, schrijf ik volgend jaar gewoon weer in die categorie in. Tevens vind ik het leuker dat ik beter speel, als dat mijn ranking doet vermoeden.
Enige nadeel is als je gaat dubbelen met iemand, en diegene heeft wel een goede rating, dat je in die categorie niet geplaatst bent, en met een beetje pech dus meteen tegen de eerste geplaatste aan kan treden.
Ik speel nu verplicht de 2e dubbel met de competitie, omdat de rest van het team 1 speelsterkte hoger is. Maar we hebben echt wel allemaal hetzelfde niveau.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:23:44 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102179088
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ach het is wel leuk, maar ik kan er niet rouwig om zijn als ik deze speelsterkte blijf houden de komende jaren, ik zou het ook niet erg vinden om terug te zakken. Ik speel toch de toernooien en speelsterktes waarvan ik denk dat ik tegenstand kan bieden. Als ik ineens een paar potjes verlies, en daardoor een niveau terug zak, schrijf ik volgend jaar gewoon weer in die categorie in. Tevens vind ik het leuker dat ik beter speel, als dat mijn ranking doet vermoeden.
Enige nadeel is als je gaat dubbelen met iemand, en diegene heeft wel een goede rating, dat je in die categorie niet geplaatst bent, en met een beetje pech dus meteen tegen de eerste geplaatste aan kan treden.
Ik speel nu verplicht de 2e dubbel met de competitie, omdat de rest van het team 1 speelsterkte hoger is. Maar we hebben echt wel allemaal hetzelfde niveau.
Ach het is voornamelijk voor mij van belang in verband met de trainingen. Als ik onder een bepaald niveau zak kom ik niet meer in aanmerking voor selectietraining en dat vind ik wel lekker om te blijven doen. Af en toe die echt goede jongens van de club een lesje leren is gewoon leuk (hoewel ik vaker een lesje krijg dan er 1 geef :P )
Daarnaast is het voor de competitie ook wel van belang. Ik heb geen zin om lager te gaan spelen als ik een lagere speelsterkte zou hebben. Of dat je ineens eerste single moet gaan spelen omdat je klasse lager gaat spelen terwijl je eerst in 2de single speelde (en je dus eerst ff lekker kunt wakker worden op zondag ochtend :P )
Als je lager wordt, word je ook vaker niet geplaatst in een hogere categorie. Als 5je word je altijd nog wel in de 4 geplaatst. Als ik 6 zou worden, zou dat niet meer zo vanzelfsprekend zijn.

Gelukkig is de 6 nog wel heel ver weg, maar het ging om het principe :P

Voor mijn vriendin is het gewoon leuk omdat ze net begint en echt veel progressie ziet. Zeker op die manier. Dan is het toch een bevestiging dat je goed bezig bent. Iets wat zij wel belangrijk vindt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:46:54 #79
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102179908
Het is zo moeilijk om tegen mensen te spelen die net iets minder zijn he, zelf het spel maken is zoveel moeilijker dan een beetje terughengelen vind ik ;(.

Gisteren ook weer een pot onnodig door verloren :(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_102198113
Zaterdag 19:00 eerste poulewedstrijd en Dinsdag 20:00 tweede poulewedstrijd.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Ja ik doe mee in Hooglanderveen als het goed is in de HD7 en GD7.
Zie dat je dinsdag om 21:30 moet, kom wel ff kijken! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Daan2x256 op 20-09-2011 22:20:27 ]
pi_102226955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef Daan2x256 het volgende:
Zaterdag 19:00 eerste poulewedstrijd en Dinsdag 20:00 tweede poulewedstrijd.

[..]

Zie dat je dinsdag om 21:30 moet, kom wel ff kijken! :)
Klopt ja, dinsdag 21.30uur. In de HD en GD wel aan aardig zware loting denk ik. Vooral in de GD minder kans op de volgende ronde.
pi_102227657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Klopt ja, dinsdag 21.30uur. In de HD en GD wel aan aardig zware loting denk ik. Vooral in de GD minder kans op de volgende ronde.
Ja in de 7 is het idd wel lastiger. Wij zijn eerste geplaatst in de 8 dus als we gewoon normaal spelen zit finaleplek er zeker wel in. :)
Ook normaal ons laatste toernooi in de 8, volgend jaar alles in de 7.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:02:20 #83
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102293989
Op de laatste dag van het toernooi nog wel even van de nummer 1 geplaatst in de 4 winnen :') :D.

2.6 erbij ofzo _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_102298345
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ja in de 7 is het idd wel lastiger. Wij zijn eerste geplaatst in de 8 dus als we gewoon normaal spelen zit finaleplek er zeker wel in. :)
Ook normaal ons laatste toernooi in de 8, volgend jaar alles in de 7.
Heb dit jaar nog maar 1x aan de GD8 mee gedaan (en gewonnen) en voor de rest in de GD7 (partner is niet zo sterk).

Normaal speel ik altijd in de HD7, maar speel toevallig deze week voor het eerst een keer in de HD8 met een andere partner die zijn eerste toernooi ooit speelt. Zitten nu in de halve finale. Maar heb al met hem afgesproken dat we nooit meer in de HD8 spelen. Echt wat een verschrikkelijk tennis is dat in de 8!! (ben er 2jaar terug ook begonnen hoor). Je gaat zelf ook zo ontzettend slecht spelen, ga gewoon helemaal mee in het niveau.

Jammer genoeg is dat ook een beetje mijn spel. Kan meekomen tegen een 6je maar kan ook een ontzettend zwakke wedstrijd spelen tegen een 8je!! Ik heb de snelheid van de bal nodig die de tegenstander speelt..

Volgend jaar wordt ik als het goed is 7/7 of 6/7 dus mag dan gelukkig niet meer in de 8 inschrijven, kan ik ook niet in de verleiding raken!!
pi_102298485
Als je een 6 bent is er toch verleiding om je in te schrijven in de 8? :s)
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:36:19 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102298565
8 is voor beginners, zodra je ook maar wat ervaring hebt, doe je gewoon in de 7 mee.
pi_102298783
Ik speel met een beginner in de HD8. In de 8 hebben we meer kans om verder te komen dan in de 7.
Omdat hij voor de rest geen toernooien speelt. En wel bij ons in het competitie team mee speelt, is het fijn als hij van een 9 naar een 8 gaat. Dan hebben we volgend jaar meer mogelijkheden in de dubbels. Dus we hebben er bewust voor gekozen, zodat we iig een paar wedstrijden zouden winnen!
Maar het is ook meteen de laatste keer!!!!!
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:48:38 #88
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102298980
Dan had je misschien toch beter een toernooitje kunnen kiezen met poules. Dan verlies je misschien 2-3 keer, maar een niveau hoger leer je stiekem best veel van.
pi_102299474
Ja weet ik. Maar een eerste toernooi kun je beter wedstrijden winnen dan verliezen. Straks vindt hij er meteen niks maar aan. (heb ik eerder met een partner gehad)

Heb net even gerekend. Hij wordt volgend jaar alleen een 8 als we het toernooi winnen. Omdat er al meer dan 1punt tussen hem en mij zit.

Volgende week weer lekker in de HD7 ballen. Volgend jaar misschien in de 6, want me dubbel partner wordt waarschijnlijk een 6 volgend jaar. Hij speelt alleen met mij, maar omdat ik ook GD speel, ben ik veel lager dan hem!! (6,4 om 7,7)

Dat dubbel rating systeem is eigenlijk best krom, zoals velen al hebben gezegd.
Ik ben eigenlijks een betere speler in de dubbel (en enkel) dan mijn gebruikelijke HD dubbel partner. Maar omdat ik veel wedstrijden in de GD7 verlies, ben ik een stuk lager dan mijn herendubbel partner en hij heeft alleen maar met mij gedubbeld sinds hij tennis speelt. (misschien in de competitie 1 of 2 keer niet).
pi_102302460
Ik heb precies hetzelfde. Ik kom af en toe best goed mee met 6jes als we op de club vrij spelen.
Dit toernooi en hoogland zijn dan ook de laatste keren in de 8.
We deden het puur om wat te winnen. Hebben nu 4 toernooitjes gewonnen in de 8, dat worden er misschien 6. :)
En hebben ook in de GD7 meegedaan maar komen daar nog niet helemaal lekker mee. Naja we komen vaak een ronde door, maar tegen geplaatste redden we het vaak net niet. 6-3 6-4 dat soort standen krijg je dan.
We gaan nog wat lessen nemen in de winter en dan hopen we volgend jaar goed mee te komen in de 7, en dan hopelijk ook wat finales halen.
Heb een keer in de 8 ge-enkeld. Daarvan ga je echt slecht spelen. Eerst wil je doorslaan, maar naar set 1 kom je dan achter dat het niet werkt, en je wel mee moet gaan in zijn spel en dan geduldig afwachten tot je het volgende punt kan maken. Heeft toen 3 uur geduurd in de bloedhitte met setstanden van 2-6 6-1 6-2... Niet normaal... :P
pi_102329629
OOH heerlijk ze hebben weer zand gestrooit op mijn club..een kuubje of 30 ofz..lijkt wel een zandbak..hopeloze club..(spelen op kunstgras) Zijn zo lui met onderhoud..willen ze dat we op bepaalde baan meer gaan spelen omdat zij het zand er niet goed in rijden..ja nooit niet..Betaal niet voor niets contributie!
pi_102330237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:13 schreef rooneyelst het volgende:
OOH heerlijk ze hebben weer zand gestrooit op mijn club..een kuubje of 30 ofz..lijkt wel een zandbak..hopeloze club..(spelen op kunstgras) Zijn zo lui met onderhoud..willen ze dat we op bepaalde baan meer gaan spelen omdat zij het zand er niet goed in rijden..ja nooit niet..Betaal niet voor niets contributie!
Slechte kunstgrasbanen = :')
pi_102330345
ja hebben ze 2 jaar geen onderhoud gedaan ivm kosten en nu krijgen ze de rekening voor eventueel nieuwe banen ivm slijtage door slecht onderhoud..zulke mongolen lopen er rond!

Het is dat het 3 minuten van mijn huis is en ik nooit hoef af te hangen.. Als je bij ons kan tennissen kan je het overal! Hobbels en weet ik veel wat..
pi_102330346
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Kunstgrasbanen = :')
pi_102347636
Hooglanderveen is echt gezellig! :-) Zaten vandaag na onze wedstrijd zeker 2,5 uur met al de 3 koppels uit de poule aan 1 tafel... :P
Vanavond eerste wedstrijd gewonnen op vastigheid en af en toe ff rammen met 6-1 6-2 :) Dinsdag moet ook wel lukken, dan waarschijnlijk zaterdag halve finale ;)
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 00:05:46 #96
21636 Feestkabouter
pi_102348129
Vandaag mijn 100e partij van het seizoen gespeeld!!!
(en ook de 101e en 102e, alle 3 gewonnen vandaag)

Morgenochtend 103......
pi_102348245
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Vandaag mijn 100e partij van het seizoen gespeeld!!!
(en ook de 101e en 102e, alle 3 gewonnen vandaag)

Morgenochtend 103......
Waaaat zoveel? Ok dacht dat ik met mijn 60+ wedstrijden veel gespeeld had. :)
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 01:36:46 #98
21636 Feestkabouter
pi_102350641
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Waaaat zoveel? Ok dacht dat ik met mijn 60+ wedstrijden veel gespeeld had. :)
yep, zoveel.
7 walkovers niet meegeteld.
oftewel: maandag vermeldt mijn pagina bij de KNLTB 110 wedstrijden.
74 gespeelde enkel-partijen, 29 gespeelde dubbel-partijen, en 7 walkovers.
65 winsten (of als het morgenochtend niet goed gaat 64) en 38 verliezen (of 39 dus).

nog een paar partijen in de najaarscompetitie te gaan, en nog 1 toernooi in oktober. hopelijk haal ik de 110 gespeelde partijen.
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 01:45:05 #99
21636 Feestkabouter
pi_102350829
ik weet overigens een jeugdspeler in Brabant, die had al allerlei indoor-toernooien gespeeld voordat de voorjaarscompetitie uberhaupt begon.
hij is nu met de masters bezig en speelt in oktober nog 1 toernooi.
op dit moment staan er op zijn KNLTB-pagina 128 wedstrijden (geen idee hoeveel walkovers).
heb in de zomer een wedstrijd van hem verloren.
pi_102354081
Ik had voor de voorjaarscompetitie ook al 1 indoor en 2 andere toernooitjes gespeeld. Wij hebben alleen geen najaarscompetitie. En denk wel dat ik volgend jaar wat minder toernooien ga doen. 2,5 maand continu wedstrijden gespeeld en misschien maar een enkele keer vrij gespeeld. 3 weken geleden wedstrijdmoe omdat ik normaal altijd wil winnen en elke wedstrijd dan 'moet' winnen. Volgend jaar ga ik dat wel ff anders aanpakken. :)
pi_102383602
Masters 7 in het district Leiden gewonnen! Mooie kroon op een succesvol seizoen( 5 toernooien gewonnen, 3 finales, wv twee in de 6).

Dit jaar 49 partijen gewonnen en 14 verloren.

[ Bericht 2% gewijzigd door detennismaster op 25-09-2011 23:33:21 ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 23:30:41 #102
21636 Feestkabouter
pi_102383714
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

yep, zoveel.
7 walkovers niet meegeteld.
oftewel: maandag vermeldt mijn pagina bij de KNLTB 110 wedstrijden.
74 gespeelde enkel-partijen, 29 gespeelde dubbel-partijen, en 7 walkovers.
65 winsten (of als het morgenochtend niet goed gaat 64) en 38 verliezen (of 39 dus).
kut: het is 64 en 39 geworden........
pi_102383780
Ik op 27-8, maar als ik de CK nog meetel op 32-8.
Dubbels op 11-9.

Slechtere statistieken dan ik aan het begin van het toernooiseizoen had durven denken :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102448808
Zo onderweg naar 2e poulewedstrijd hooglanderveen, hopelijk gaat die net zo goed als de eerste :)
pi_102459899
Gewonnen, was weer makkelijk en nauwelijks fouten gemaakt. 6-2 6-1 :)
Zit nu met een biertje naar de wedstrijd van DKkuis te kijken. HD7: 5-5 eerste set nu.
pi_102460146
Wat een activiteit hier :o.

Vandaag met de training mijn seizoenspiek gehad, altijd lekker.
pi_102469038
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef luckass het volgende:
Wat een activiteit hier :o.

Vandaag met de training mijn seizoenspiek gehad, altijd lekker.
Die moet je bewaren voor de wedstrijden... :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Daan2x256 het volgende:
Gewonnen, was weer makkelijk en nauwelijks fouten gemaakt. 6-2 6-1 :)
Zit nu met een biertje naar de wedstrijd van DKkuis te kijken. HD7: 5-5 eerste set nu.
Gister na set 1 7-6 toch maar richting huis gegaan. Zie net dat je de 2e ook gewonnen hebt 6-2.
Was wel terecht. Vond de tegenstander nou niet echt bijster goed spelen. Alleen de vraag wie je was? Met bril of zonder? :)
pi_102472403
Ik ben 2e geworden in de HD3 op de clubkampioenschappen op T.C. Hoogland vlakbij Amersfoort. We verloren de finale met 6-4 7-5! Wel een 2 erbij voor der rating:D doordat we in de poule de kampioenen van de laatste 5 jaar hadden verslagen.

[ Bericht 19% gewijzigd door danusz1986 op 28-09-2011 12:08:34 ]
pi_102472943
Netjes!

Ik ben in mijn masters HE7 niet verder gekomen dan de halve finale, mijn tegenstander die maar een 4,7 is was net iets te sterk. Heb kansen gehad, dat geeft vertrouwen
pi_102473109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:54 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Die moet je bewaren voor de wedstrijden... :P

[..]

Gister na set 1 7-6 toch maar richting huis gegaan. Zie net dat je de 2e ook gewonnen hebt 6-2.
Was wel terecht. Vond de tegenstander nou niet echt bijster goed spelen. Alleen de vraag wie je was? Met bril of zonder? :)
Met bril. Wij speelde ook niet echt lekker. Teveel foute, vooral aan het net. En had me eigenracket niet, bespanning was maandag gesprongen..maar de winst was wel terecht. 2de set wat harder doorgeslagen, toen ging het wat makkelijker en kwam me slag er eindelijks weer is lekker in!
pi_102487703
Toch netjes dan :) kwartfinale is zeker zaterdag voor jullie? Wij moeten waarschijnlijk zaterdagvroeg de halve. Hebben een bye voor de kwart en de andere kwart wordt op vrijdag gespeeld. Zaterdagmiddag bbq-toernooi bij ons op de club en zondag wintercompetitie, maar die laat ik wel verplaatsen als we in hooglanderveen in de finale staan. :P
pi_102510069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Toch netjes dan :) kwartfinale is zeker zaterdag voor jullie? Wij moeten waarschijnlijk zaterdagvroeg de halve. Hebben een bye voor de kwart en de andere kwart wordt op vrijdag gespeeld. Zaterdagmiddag bbq-toernooi bij ons op de club en zondag wintercompetitie, maar die laat ik wel verplaatsen als we in hooglanderveen in de finale staan. :P
Ja ze hebben aangegeven dat de wedstrijd waarschijnlijk zaterdag(ochtend) gespeeld wordt. De tegenstander moet iig vanavond om 20.00uur hun wedstrijd nog spelen. Allebei een walkover gehad, dus wie wint vanavond speelt tegen ons.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:16:07 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102510635
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

pi_102510970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

Hahaha briljant! :D _O-
  donderdag 29 september 2011 @ 13:36:18 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102511246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

hey de maker van dat filmpje speelde ook een toernooi bij ons (Park Hoeven) in uden, dacht al dat ik z'n naam herkende!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 29 september 2011 @ 13:39:51 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102511351
Mari Leijten? Die zie ik vanavond ws weer.
Heb je hem horen vloeken? Moet haast wel.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:41:20 #117
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102511392
Volgens mij heb ik ook nog wel eens tegen iemand van park Hoeven getennist met de competitie, maar dat is alweer ff geleden. En zou ook niet meer weten wie dat was. Ik ben heel slecht met namen.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:41:21 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102511394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

:D

Wij zijn wel een keer met Eye of the Tyger opgekomen toen we een finale moesten spelen van de clubkampioenschappen, maar niet op die manier :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 29 september 2011 @ 13:43:21 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102511469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:39 schreef tja77 het volgende:
Mari Leijten? Die zie ik vanavond ws weer.
Heb je hem horen vloeken? Moet haast wel.
och er vloeken er zoveel ;). ikzelf moet ook opletten het niet teveel te doen. maar moet wel ff frustratie kwijt als ik een bal in het net sla.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 29 september 2011 @ 13:43:38 #120
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102511485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

:D

Wij zijn wel een keer met Eye of the Tyger opgekomen toen we een finale moesten spelen van de clubkampioenschappen, maar niet op die manier :D
Irritante van die gozer is, dat hij zijn opkomst waarmaakt ook. Heel het toernooi (zowel in de single als dubbel) geen set verloren.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:44:13 #121
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102511503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

och er vloeken er zoveel ;). ikzelf moet ook opletten het niet teveel te doen. maar moet wel ff frustratie kwijt als ik een bal in het net sla.
Er vloeken er idd veel ja, maar niet zoals hij...haha
pi_102511923
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

Wat een keizer _O_. Die gast die op de achtergrond de baan prepareert maakt het helemaal af :D.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:06:00 #123
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102512191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
Opkomst van mijn teamgenoot tijdens de finale van de parkkampioenschappen bij ons op de vereniging.

mafkees

_O- _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 29 september 2011 @ 14:06:49 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102512227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er vloeken er idd veel ja, maar niet zoals hij...haha
Ik vind het wel leuk als m'n tegenstander vloekt, of bij dubbelen als m'n tegenstander de andere afzeikt :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 29 september 2011 @ 14:37:14 #125
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102513237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef luckass het volgende:

[..]

Wat een keizer _O_. Die gast die op de achtergrond de baan prepareert maakt het helemaal af :D.
Het is idd een baasje, jongste (en beste) van ons team.
De baan vegen is niet erg, maar wel zoals het daar werd gedaan, ze trekken dan het beetje zand wat er nog op de baan ligt vanaf. Het had namelijk flink geregend, en er waren plassen. Ze hadden weinig zin om te wachten, dus probeerde ze het water van de baan af te slepen. Maar in dit geval ziet het er wel komisch uit.
Ik heb tegen dat gastje gezegd dat we volgend jaar een nog spectaculairdere opkomst voor hem gaan verzinnen. Iets met vuurwerk en rookbommen ofzo.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 16:18:51 #126
21636 Feestkabouter
pi_102516662
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er vloeken er idd veel ja, maar niet zoals hij...haha
ik heb de laatste paar jaar (het werd wel tijd) geleerd om het te beperken tot kluns, lummel, klojo en klungel(smurf), ben ik wel trots op.
  donderdag 29 september 2011 @ 16:27:36 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102516959
Schelden doe ik niet, maar ik roep wel eens wat :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 29 september 2011 @ 17:39:50 #128
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102519565
Mensen die zichzelf geen zak hooi noemen :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_102519598
Als ik iets doe dan is het een compliment naar mezelf toe na één of andere afzwaaier
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 23:36:10 #130
21636 Feestkabouter
pi_102534972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik iets doe dan is het een compliment naar mezelf toe na één of andere afzwaaier
ik complimenteer mezelf juist vooral na knallers die netjes in vallen..... waarbij ik dan vaak naar mezelf toe benadruk dat ik weer goed door mijn knieen stond en dat ik dat NOG vaker moet doen :-)
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:40:19 #131
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102539243
Zit ik hier gistermiddag nog te melden dat baan slepen om het water van de baan af te krijgen, slecht is voor zand ingestrooide kunstgrasbanen. Vervolgens op dezelfde baan als dat op het filmpje te zien is (waar dat tractortje zijn rondjes maakt), zwik ik gisteravond mijn enkel om. (door gebrek aan zand) Dikke zwelling erop. Paar daagjes afwachten, maar denk dat ik er een paar weken uitlig. Net terwijl het nog een paar dagen lekker weer is.

kutbanen
pi_102539521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:40 schreef tja77 het volgende:


kutbanen
Kutsport
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:39:27 #133
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102539776
Soms wel ja, maar ik klaag al zolang ik lid ben van die vereniging dat er te weinig zand op die banen ligt. En er zijn al meer mensen geblesseerd de baan af gekomen, gescheurde knie- of enkelbanden. Ben ook lid van een andere vereniging waar de banen wel goed zijn (daar tennis ik competitie) Maar deze vereniging is gewoon heel gezellig. Jammer van de slechte banen en nog slechtere verlichting.
pi_102543897
Wat is de naam van deze dwaas:P kan ik ff op toernooi.nl kijken
pi_102544034
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Iemand die nog met toernooi in hooglanderveen (volgende week) en hoogland (over 3 weken) meedoet? Beide toernooien ten noorden van amersfoort.
Dat zijn mijn laatste toernooitjes van dit jaar. :P
Dan begint ook al gelijk de interne wintercompetitie. :)
Ik ben zelf lid daar en doe dus mee aan het toernooi. Ik doe mee mee in de HD4 en de GD5. Vorige week dus een goede generale gehad door de finale te halen van de clubkampioenschappen in de HD3.
pi_102576950
Goed bezig dus. :)
Ik mag vandaag eerst om 13:00 naar hooglanderveen halve finale GD8. Helaas wilden ze ons niet in de ochtend indelen. Want nu komen we te laat op het bbq toernooi bij ons op de club, die begint om 14:00 :)
Dan morgen hopelijk finale vroeg prijs meenemen en dan om 15:15 bij ons eerste wedstrijd wintercompetitie in de GD7 :) Druk weekend dus :P
Hopelijk houdt m'n kuit dit, gister beetje verrekte :{
pi_102608986
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:05 schreef Daan2x256 het volgende:
Goed bezig dus. :)
Ik mag vandaag eerst om 13:00 naar hooglanderveen halve finale GD8. Helaas wilden ze ons niet in de ochtend indelen. Want nu komen we te laat op het bbq toernooi bij ons op de club, die begint om 14:00 :)
Dan morgen hopelijk finale vroeg prijs meenemen en dan om 15:15 bij ons eerste wedstrijd wintercompetitie in de GD7 :) Druk weekend dus :P
Hopelijk houdt m'n kuit dit, gister beetje verrekte :{
Zie nu net op toernooi.nl dat je na mij vandaag de finale moest spelen. Als ik het had geweten, had ik even gekeken. Wij helaas de halve finale verloren, ik stond best aardig te spelen alleen me partner bakte er niet veel van 6-2 7-6 verloren. Wel genoeg kansen gehad maar het volleren moet gewoon beter (bij beide), dan winnen we zulke wedstrijd denk ik vrij makkelijk.
pi_102623245
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:41 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Zie nu net op toernooi.nl dat je na mij vandaag de finale moest spelen. Als ik het had geweten, had ik even gekeken. Wij helaas de halve finale verloren, ik stond best aardig te spelen alleen me partner bakte er niet veel van 6-2 7-6 verloren. Wel genoeg kansen gehad maar het volleren moet gewoon beter (bij beide), dan winnen we zulke wedstrijd denk ik vrij makkelijk.
Ik zag je wel zitten, moest alleen toen al snel de baan op. Wel balen dan als 1 van de 2 niet lekker aan het spelen is. In de 8 kan dat nog wel vaak, maar in de 7 wordt het dan wel lastig.
Vandaag eindelijk een beetje tegenstand gehad in de 8. Alleen kon ik niet mijn spel spelen doordat ze expres hoge ballen gingen geven. Als ze de rally wat strakker speelden won ik die toch met gemak.
Was echt te warm zo midden op de dag. En dan bijna elke game deuce... heavy :P
Gelukkig op de belangrijke punten wel super staan spelen. Uiteindelijk met 6-4 6-3 gewonnen. Geen set verloren dit toernooi. :P
Daarna naar eigen club gereden voor wintercompetitiewedstrijd in de GD7, mochten de prijs gelukkig meenemen. :P
Daar ook gewonnen en beter gespeeld dan vanmiddag, werd 9-5 :) Alleen ben nu echt wel gevloerd... :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:12:17 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102646605
Mijn enkel....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogmaals...kutbanen
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:20:37 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102646831
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:40 schreef tja77 het volgende:
Zit ik hier gistermiddag nog te melden dat baan slepen om het water van de baan af te krijgen, slecht is voor zand ingestrooide kunstgrasbanen. Vervolgens op dezelfde baan als dat op het filmpje te zien is (waar dat tractortje zijn rondjes maakt), zwik ik gisteravond mijn enkel om. (door gebrek aan zand) Dikke zwelling erop. Paar daagjes afwachten, maar denk dat ik er een paar weken uitlig. Net terwijl het nog een paar dagen lekker weer is.

kutbanen
bij ons klagen ze juist dat op baan 7,8 en 9 teveel zand ligt ;).
Zonde van je enkel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:31:18 #141
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102647139
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bij ons klagen ze juist dat op baan 7,8 en 9 teveel zand ligt ;).
Zonde van je enkel!
Ik heb een hekel aan slecht onderhoud, je betaalt ieder jaar netjes je contributie (zoals het hoort) maar als je zegt dat er te weinig zand op de baan ligt, of dat de verlichting slecht is, wordt er gedaan alslof je gek bent. De mensen die erover beslissen spelen niet of op een dusdanig niveau dat ze het allemaal wel best vinden. Ik weet zelf wel dat mijn voetenwerk niet mijn sterkste punt is, maar als er voldoende zand had gelegen, was me dit niet overkomen.
Nog een weekje rust, en dan kan ie weer denk ik.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:34:14 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102647232
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan slecht onderhoud, je betaalt ieder jaar netjes je contributie (zoals het hoort) maar als je zegt dat er te weinig zand op de baan ligt, of dat de verlichting slecht is, wordt er gedaan alslof je gek bent. De mensen die erover beslissen spelen niet of op een dusdanig niveau dat ze het allemaal wel best vinden. Ik weet zelf wel dat mijn voetenwerk niet mijn sterkste punt is, maar als er voldoende zand had gelegen, was me dit niet overkomen.
Nog een weekje rust, en dan kan ie weer denk ik.
het probleem is met name als er op sommigep laatsn meer zand ligt dan op andere plaatsen. je merkt gauw genoeg of je kunt glijden (alhoewel ik niet echt een glijer ben ;) ) maar als er ineens een ruw stukje ligt terwijl je al aan het glijden was dan is dat erg vervelend.
slepen om banen droog te krijgen zou sowieso niet nodig moeten zijn als de afwatering goed is. bij ons ligt vrijwel nooit water op de baan, hoe hard het ook regent. ideaal dus :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:37:15 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102647312
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan slecht onderhoud, je betaalt ieder jaar netjes je contributie (zoals het hoort) maar als je zegt dat er te weinig zand op de baan ligt, of dat de verlichting slecht is, wordt er gedaan alslof je gek bent. De mensen die erover beslissen spelen niet of op een dusdanig niveau dat ze het allemaal wel best vinden. Ik weet zelf wel dat mijn voetenwerk niet mijn sterkste punt is, maar als er voldoende zand had gelegen, was me dit niet overkomen.
Nog een weekje rust, en dan kan ie weer denk ik.
Welkom op kunst(gras)banen. Gelijk het hele probleem blootgelegd. Op het moment dat mensen banen nemen met weinig klein onderhoud wordt er gelijk geen hol meer aan gedaan en krijg je dus slechte banen.
Geld uiteraard niet voor elke vereniging....

Hoe is het eigenlijk gebeurd? Probeerde je te glijden en bleef je haken ofzo?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:42:08 #144
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102647442
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het probleem is met name als er op sommigep laatsn meer zand ligt dan op andere plaatsen. je merkt gauw genoeg of je kunt glijden (alhoewel ik niet echt een glijer ben ;) ) maar als er ineens een ruw stukje ligt terwijl je al aan het glijden was dan is dat erg vervelend.
slepen om banen droog te krijgen zou sowieso niet nodig moeten zijn als de afwatering goed is. bij ons ligt vrijwel nooit water op de baan, hoe hard het ook regent. ideaal dus :).
Of niet, ik heb vaak genoeg in de stromende regen moeten spelen omdat het drainagesysteem het toch wel deed ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:44:11 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102647495
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef Salamando het volgende:

[..]

Of niet, ik heb vaak genoeg in de stromende regen moeten spelen omdat het drainagesysteem het toch wel deed ;(.
Beter dat je in de stromende regen moet spelen met een goed drainagesysteem dan in de stromende regen met een slecht drainagesysteem en dus plassen op de baan. Levert alleen maar blessures op!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102647565
Ik kwam afgelopen zaterdag goed weg door het nog kunnen doorrollen na een gruwelijke glijactie. Anders had ik waarschijnlijk ook zo'n enkel als die van "Tja". Volgens mij lag het dit keer niet aan de baan, maar meer dat ik te snel bij de bal was waardoor ik er te dicht opzat. Dan ga je pielen met je voeten en blijf je makkelijker steken in het veld :P Rally ging vervolgens nog 10 slagen door terwijl ik daar op de grond lag. Sta ik op, krijg ik een volley die vervolgens richting baan 15 gaat :P Mdussss
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:49:10 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102647635
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Beter dat je in de stromende regen moet spelen met een goed drainagesysteem dan in de stromende regen met een slecht drainagesysteem en dus plassen op de baan. Levert alleen maar blessures op!
Ik vind in de stromende regen spelen al belachelijk, maar in de stromende regen als er plassen op de banen staan is helemaal lachwekkend :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:49:26 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102647642
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef Drassss het volgende:
Ik kwam afgelopen zaterdag goed weg door het nog kunnen doorrollen na een gruwelijke glijactie. Anders had ik waarschijnlijk ook zo'n enkel als die van "Tja". Volgens mij lag het dit keer niet aan de baan, maar meer dat ik te snel bij de bal was waardoor ik er te dicht opzat. Dan ga je pielen met je voeten en blijf je makkelijker steken in het veld :P Rally ging vervolgens nog 10 slagen door terwijl ik daar op de grond lag. Sta ik op, krijg ik een volley die vervolgens richting baan 15 gaat :P Mdussss
Pielen met je voeten. Die had ik nog niet gehoord :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102647692
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Pielen met je voeten. Die had ik nog niet gehoord :D
Hehe, ja je komt dan eigenlijk boven de bal/ voor de bal uit wat natuurlijk niet bevorderlijk is voor je slag :P
pi_102647857
Je enkel ziet er erg uit Tja. Niks gescheurd? Denk echt niet dat je volgende week al kunt spelen...

Ik kreeg gister een volley vol op me gespeeld, toen dook ik automatisch weg om dan m'n racket ervoor te houden. Maar reageerde zo snel dat ik omviel... :D Moet er heel grappig uit gezien hebben... :P
pi_102647961
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Je enkel ziet er erg uit Tja. Niks gescheurd? Denk echt niet dat je volgende week al kunt spelen...

Ik kreeg gister een volley vol op me gespeeld, toen dook ik automatisch weg om dan m'n racket ervoor te houden. Maar reageerde zo snel dat ik omviel... :D Moet er heel grappig uit gezien hebben... :P
+1 herkenbaar.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:06:07 #152
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102648155
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welkom op kunst(gras)banen. Gelijk het hele probleem blootgelegd. Op het moment dat mensen banen nemen met weinig klein onderhoud wordt er gelijk geen hol meer aan gedaan en krijg je dus slechte banen.
Geld uiteraard niet voor elke vereniging....

Hoe is het eigenlijk gebeurd? Probeerde je te glijden en bleef je haken ofzo?
Ik had eerst al een waarschuwing gehad, liep op een bal, toen ik zag dat die uitging, glee ik door, niks mis mee, totdat op een gegeven moment het zand op was, en dus mijn rechterbeen ineens stilstond. Dus kregen mijn kniebanden een geweldige optater. Gelukkig kon ik doorstappen, maar als mij gewicht verder naar achter was geplaatst, had het fout af kunnen lopen.
De blessure liep ik op toen ik na het slaan, neerkwam. De bal van mijn voet graafde zich in het kunstgras, in plaats van dat deze doorgleed. Mijn enkel kantelde dus niet naar buiten, maar naar voren en naar buiten. Dus de hak van mijn draaide naar buiten en naar voren. Toen ik neerkwam na het slaan van mijn geweldig verwoestende forehand. Heel appart.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:06:45 #153
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102648175
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Beter dat je in de stromende regen moet spelen met een goed drainagesysteem dan in de stromende regen met een slecht drainagesysteem en dus plassen op de baan. Levert alleen maar blessures op!
Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:16:04 #154
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102648518
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Je enkel ziet er erg uit Tja. Niks gescheurd? Denk echt niet dat je volgende week al kunt spelen...

Ik kreeg gister een volley vol op me gespeeld, toen dook ik automatisch weg om dan m'n racket ervoor te houden. Maar reageerde zo snel dat ik omviel... :D Moet er heel grappig uit gezien hebben... :P
Het herstelt dermate snel, dat ik verwacht over een paar dagen al te kunnen tennissen. Donderdagavond is het gebeurt, en 1 foto is van vrijdag (toen ik nog heel moeilijk liep) en de andere foto is van zaterdag. Als ik nu loop kun je eigenlijk al niet meer zien dat mijn enkel geblesseerd is, als je hem ziet, zie je nog wel dat ie paars/blauw is en lichtelijk gezwollen is. maar je ziet het paars/blauwe wegzakken richting de onderkant van mijn voet.
Ik ben niet naar de dokter geweest, maar heb wel ff gebeld. Die heeft gevraagd of ik mijn voet kon belasten en bewegen. Die raadde me aan mijn voet de eerste 24 uur zoveel mogelijk hoog te houden, en goed te koelen. En daarna te belasten tot het niveau dat je het kunt verdragen.
Mijn enkel zag er vrijdag uit alsof hij uit elkaar zou klappen. Maar zaterdagmorgen, was het in het begin nog stijfjes maar kon weer normaal wandelen.
Ben gisteren naar de stad geweest, en heb de hele dag kunnen lopen, ik weet dat bij rennen 3-4 keer je eigen lichaamsgewicht op je enkel komt te staan, dus dat is een stuk heftiger dan gewoon wandelen. Misschien komt donderdag te snel, maar anders is zondagochtend nog een optie om het weer te gaan proberen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:16:48 #155
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102648545
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.
Idd, met plassen op de baan gaan tennissen is een "big no no."
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:19:21 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102650488
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik had eerst al een waarschuwing gehad, liep op een bal, toen ik zag dat die uitging, glee ik door, niks mis mee, totdat op een gegeven moment het zand op was, en dus mijn rechterbeen ineens stilstond. Dus kregen mijn kniebanden een geweldige optater. Gelukkig kon ik doorstappen, maar als mij gewicht verder naar achter was geplaatst, had het fout af kunnen lopen.
De blessure liep ik op toen ik na het slaan, neerkwam. De bal van mijn voet graafde zich in het kunstgras, in plaats van dat deze doorgleed. Mijn enkel kantelde dus niet naar buiten, maar naar voren en naar buiten. Dus de hak van mijn draaide naar buiten en naar voren. Toen ik neerkwam na het slaan van mijn geweldig verwoestende forehand. Heel appart.
Hmmm kak.
Ik heb het afgeleerd om te glijden op kunstgras. Sowieso heb ik hele stroeve schoenen op het moment, maar ik heb al te vaak problemen gehad met het glijden. Schijtondergrond :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102650560
Als ik niet kan glijden tijdens het tennis kan ik net zo goed gaan figuurzagen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:21:54 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102650570
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.
aangezien toernooien niet oneindig lang duren sturen ze je toch vaak met kleine of minder kleine plassen de baan op.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102650662
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm kak.
Ik heb het afgeleerd om te glijden op kunstgras. Sowieso heb ik hele stroeve schoenen op het moment, maar ik heb al te vaak problemen gehad met het glijden. Schijtondergrond :(
Ik glij altijd uit op kunstgras met m'n normale tennisschoenen. Ik had laatst ook schoenen voor binnen met omni-zolen. Die ben ik deze week gaan testen op kunstgras, en werkt echt geweldig. :) Kan lekker glijden wat ik toch altijd al doe.
Ik haart het spelen op pusion kourt banen, want als je daar op rubber wilt glijden breek je je enkel gegarandeerd. :o
pi_102650697
Oh nee zijn geen omnizolen... ff zoeken wat het nou precies is. :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:50:25 #161
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102651481
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik glij altijd uit op kunstgras met m'n normale tennisschoenen. Ik had laatst ook schoenen voor binnen met omni-zolen. Die ben ik deze week gaan testen op kunstgras, en werkt echt geweldig. :) Kan lekker glijden wat ik toch altijd al doe.
Ik haart het spelen op pusion kourt banen, want als je daar op rubber wilt glijden breek je je enkel gegarandeerd. :o
Ik heb Barricades, voor zover ik weet ook geschikt voor kunstgras. Tis een vrij stugge schoen, maar als je de schoen een paar uur hebt ingespeeld, zitten ze als gegoten. Er zit vrij grof profiel op, en ik kan in principe altijd glijden MITS er zand lig. Banen die je toelaten op de ene plek wel te glijden, en een meter verderop niet, das is funest. Ik weeg om en nabij de 100 kilo, en als ik eenmaal op gang ben, is het vrouwen en kinderen eerst. Dus een klein stukje baan waar geen zand ligt, kan je zomaar een ECHT zware blessure opleveren.
Ik heb mazzel gehad, maar voor hetzelfde geld, scheur je je enkel/knie -banden.
pi_102652443
Met deze zool valt prima te spelen op kunstgras, tenminste met niet te veel en niet te weinig zand.
Kan er goed mee op glijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op probouncebanen speel ik liever met een andere zool. Weet niet hoe die heet, zijn dacht ik all court zolen. Heeft iets minder grip waardoor je meer kunt glijden.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:29:01 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102652657
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef Daan2x256 het volgende:
Met deze zool valt prima te spelen op kunstgras, tenminste met niet te veel en niet te weinig zand.
Kan er goed mee op glijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op probouncebanen speel ik liever met een andere zool. Weet niet hoe die heet, zijn dacht ik all court zolen. Heeft iets minder grip waardoor je meer kunt glijden.
idd, zoiets met van die zaagtandjes heb ik nu ook (maar dan in adidas versie)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102653194
Asics zitten kwa pasvorm het beste bij mijn voet. Heb best smalle voeten.
Laatst toch vanwege de zool nikes geprobeerd, en zitten echt prima.
Adidas is voor mij veel te brede schoen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:50:18 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102653510
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Daan2x256 het volgende:
Asics zitten kwa pasvorm het beste bij mijn voet. Heb best smalle voeten.
Laatst toch vanwege de zool nikes geprobeerd, en zitten echt prima.
Adidas is voor mij veel te brede schoen.
Mij maakt het niet zoveel uit, heb best standaard voeten denk ik. Ik vond alleen de zool belangrijk omdat ik eerst echt op indoor schoenen tenniste (ze waren nog niet afgelopen), die waren iets te glad ;). En deze (denk een eerdere barricade versie) bevallen echt heel goed.

Maargoed, je hebt mensen die op elke tennisschoen goed kunnen tennissen, en je hebt mensen voor wie het allemaal zeer nauw komt.

Verder hoor ik bij mij op de vereniging dat steeds meer mensen met inlegzooltjes tennissen om zo minder kwetsuren te krijgen, maar ik heb dat niet echt nodig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102653705
Ik heb altijd inlegzolen ingehad die speciaal naar mijn voeten zijn gemaakt. Heb een soort van platvoeten, stonden toen ik een jaar of 5/6 was naar binnen en sindsdien laat ik regelmatig nieuwe maken.
Laatste tijd heb ik ze ook in m'n tennischoenen zitten. Vond het in het begin erg raar om ze in tennisschoenen te hebben maar het wende snel, en nu wil ik niet meer zonder. Ook laatste tijd erg weinig last van kleine blessures die ik daarvoor wel altijd had een knie/enkel. :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:29:10 #167
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102654899
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

aangezien toernooien niet oneindig lang duren sturen ze je toch vaak met kleine of minder kleine plassen de baan op.
Matige toernooien dan :{ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:56:05 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102655745
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Salamando het volgende:

[..]

Matige toernooien dan :{ .
nee, ze zitten overvol en anders krijgen ze de planning niet rond. dus op zich wel begrijpelijk. maar e club in kwestie mag ook wel eens wat aan de afwatering doen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102657413
Zeker geen goede drainage aangelegt... of de banen liggen onder slootpeil?
Op kunstgrasbanen horen alleen af en toe plassen te liggen als het echt met bakke uit de hemel komt, en dan wil je ook niet spelen... :) Na de regen horen ze binnen 10 minuten weer bespeelbaar te zijn.
pi_102657497
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, ze zitten overvol en anders krijgen ze de planning niet rond. dus op zich wel begrijpelijk. maar e club in kwestie mag ook wel eens wat aan de afwatering doen :)
Volgens mij ballen we bijna dezelfde toernooien. Over welke clubs praten we in NO-Brabant? :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:16:01 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102677050
NO brabant klinkt niet al te ver weg....
Ik speel mijn toernooien allemaal in brabant, maar welk district??? Zou net zo goed centraal brabant kunnen zijn.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:22:37 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102677112
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Volgens mij ballen we bijna dezelfde toernooien. Over welke clubs praten we in NO-Brabant? :P
omg uden/veghel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:24:39 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102677128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

omg uden/veghel.
Ik woon in veghel.... lol
pi_102677941
Hehe mooi is dat, want ik woon in een dorpje daar weer 8km vandaan en speel veel toernooien in centraal, zo/no brabant ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:28:23 #175
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102681408
Heb dit jaar niet veel toernooien gespeeld, maar in het verleden toernooien van
Heeswijk Dinther, Mariaheide, Schijndel, Veghel, Eerde, sint michielsgestel, Best, Boxtel enz.
pi_102681462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:28 schreef tja77 het volgende:
Heb dit jaar niet veel toernooien gespeeld, maar in het verleden toernooien van
Heeswijk Dinther, Mariaheide, Schijndel, Veghel, Eerde, sint michielsgestel, Best, Boxtel enz.
Heeswijk, Schijndel,Veghel en Best wel eens geweest ja. Ben alleen geen echte kunstgras fan en bijna al die plaatsen hebben helaas kunstgras.

Normaal gesproken bal ik dus iets meer regio Eindhoven.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:41:25 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102681792
Begrijpelijk dat je kunstgras mijdt, zal ik ook eens gaan doen, is beter voor mijn enkel, en voor mijn tennis.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:44:53 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102681903
Ik ben blij dat ik geen problemen heb op kunstgras, anders zou ik ver weg moeten gaan tennissen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102682042
Als er goede kunstgrasbanen liggen, heb je normaal nergens last van. Bij hooglanderveen vond ik het zelfs fijn om op te spelen. :) Terwijl in Almere (Joymere :r) ik nooit meer wil spelen...
pi_102682083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben blij dat ik geen problemen heb op kunstgras, anders zou ik ver weg moeten gaan tennissen ;).
Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.

In regio Eindhoven heb je er wel genoeg. Zeker een club of 6/7
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:50:58 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102682092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:49 schreef Daan2x256 het volgende:
Als er goede kunstgrasbanen liggen, heb je normaal nergens last van. Bij hooglanderveen vond ik het zelfs fijn om op te spelen. :) Terwijl in Almere (Joymere :r) ik nooit meer wil spelen...
Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102682126
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.
Ik vind kunstgrasbanen vooral vervelend omdat de bal andere dingen doet dan op mijn vaste ondergrond RedCourt :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:53:36 #183
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102682190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.

In regio Eindhoven heb je er wel genoeg. Zeker een club of 6/7
Klopt, in Veghel (Frisselstein) liggen gravel, en kunstgrasbanen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:53:44 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102682194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.

In regio Eindhoven heb je er wel genoeg. Zeker een club of 6/7
volgens mij heeft veghel idd een aantal gravelbanen, de rest is kunstgras. Jammer dat ze dan toernooitjes organiseren en je laten wisselen van baansoort :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:55:44 #185
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102682259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.
Is ook zo, dit is de eerste keer dat ik geblesseerd raak, en ik heb al 100-en wedstrijden op kunstgras gespeeld. Qua blessuregevoeligheid is er niks mis met kunstgras, MITS goed ondrhouden, maar dat geldt voor elke baansoort denk ik.
pi_102682350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

volgens mij heeft veghel idd een aantal gravelbanen, de rest is kunstgras. Jammer dat ze dan toernooitjes organiseren en je laten wisselen van baansoort :P
Klopt, dat had ik ook. Lekker hoppen van gravel naar kunstgras om vervolgens weer op gravel te ballen. ^O^ 1x nooit meer toernooitje was dat hehe.
pi_102868750
Zooo hier heb ik al lang niet meer gepost.
Beetje jammer dat ik weer terug kom nu het seizoen zo goed als voorbij is...
Maar ik had een vraagje,
Heeft iemand hier ervaring met de Shoenique van Tennisdirect?
Het lijkt me namelijk best vet, maar ben bang dat het niet uitziet.
En ja dan ben je je geld kwijt...
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:08:33 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102906913
Ondertussen wil ik ook eens gaan kijken of ik 2-handig kan worden. Ik tennis met rechts, maar schrijf met links, en kan ook best een bal slaan met links (alleen niet zo krachtig). Iemand tips om dit te oefenen en of het überhaupt zin heeft?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102907237
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen wil ik ook eens gaan kijken of ik 2-handig kan worden. Ik tennis met rechts, maar schrijf met links, en kan ook best een bal slaan met links (alleen niet zo krachtig). Iemand tips om dit te oefenen en of het überhaupt zin heeft?
_O- , ik heb serieus het plan om deze winter een enkelhandige forehand met links te gaan oefenen, gewoon omdat het kan :P

Heeft vooral te maken met behendigheid. Ik zou eerst beginnen met het korte spel tegen een muur/maatje met links. Oefenen dat je pols sterker wordt, want dat is het grote probleem. Vanzelf krijg je meer kracht/techniek in je slag.
pi_102907761
Ik was laatst na het bbq toernooi met wat drank op ook ff met links gaan tennissen. :P
De enkelhandige backhand met links ging beter dan de forehand... :P
Maar als je elke keer moet overpakken ben je denk ik wel vaak te laat met je slag..
pi_102907792
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:39 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik was laatst na het bbq toernooi met wat drank op ook ff met links gaan tennissen. :P
De enkelhandige backhand met links ging beter dan de forehand... :P
Maar als je elke keer moet overpakken ben je denk ik wel vaak te laat met je slag..
Alleen voor grapjes tennis lijkt het me een leuke toevoeging ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:44:42 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102907910
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:39 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik was laatst na het bbq toernooi met wat drank op ook ff met links gaan tennissen. :P
De enkelhandige backhand met links ging beter dan de forehand... :P
Maar als je elke keer moet overpakken ben je denk ik wel vaak te laat met je slag..
Ik heb de indruk dat m'n bereik op links er wat groter mee wordt, maar het maakt het slagen kiezen wel erg gecompliceerd ineens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102908405
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat m'n bereik op links er wat groter mee wordt, maar het maakt het slagen kiezen wel erg gecompliceerd ineens.
Als het over bereik gaat. Ik glij altijd met rechts naar voren ( linkerbeen is puur voor de balans ). Dan zou je bijna met links moeten gaan leren glijden, want bijvoorbeeld een dropshot halen al glijdend met rechts zorgt voor minder bereik als je die met links wil terug slaan..
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:06:53 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102908550
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als het over bereik gaat. Ik glij altijd met rechts naar voren ( linkerbeen is puur voor de balans ). Dan zou je bijna met links moeten gaan leren glijden, want bijvoorbeeld een dropshot halen al glijdend met rechts zorgt voor minder bereik als je die met links wil terug slaan..
Dit dus... Je voetenwerk gaat ook overhoop.
pi_102933116
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen wil ik ook eens gaan kijken of ik 2-handig kan worden. Ik tennis met rechts, maar schrijf met links, en kan ook best een bal slaan met links (alleen niet zo krachtig). Iemand tips om dit te oefenen en of het überhaupt zin heeft?
Tijdens de voorjaarscompetitie moest ik tegen een meisje enkelen die aan beide kanten een backhand speelde (en het duurde zelfs nog eventjes voordat ik door had wat er nou zo apart was aan haar spel :')).
pi_102933217
Volgende week laatste buitentoernooi trouwens!

Weet iemand een site waar grote (waar bijv. 9 rackets in passen) en leuke tennistassen voor dames op te vinden zijn?

De ritsen van m'n oude tas hebben het begeven, dus ben rond aan het kijken voor een nieuwe... :s)
pi_102933349
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef tennisster198 het volgende:
Volgende week laatste buitentoernooi trouwens!

Weet iemand een site waar grote (waar bijv. 9 rackets in passen) en leuke tennistassen voor dames op te vinden zijn?

De ritsen van m'n oude tas hebben het begeven, dus ben rond aan het kijken voor een nieuwe... :s)
www.tennisdirect.nl / www.tennisplanet.nl :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:46:02 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102933895
De discussies worden steeds mooier. Hoe gaan we met je verkeerde arm leren tennissen.

Je kunt het best het gewoon gaan proberen en proberen te kopieren wat je met je andere arm doet. Op zich is het na een tijdje oefenen niet zo heel moeiljk. Het is wel te leren in ieder geval. Zo goed als je andere arm is lastig, maar een aardig balletje slaan is prima te doen. Ik moest het bij de leraren opleiding leren. Slaan is niet zo moeilijk. Serveren is pas lastig :D

Leren glijden is volgens mij heel erg moeilijk. Je hebt de kracht niet in je benen en als je het gaat leren moet je wel oppassen dat je niet door je enkel gaat en alles afscheurt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102934306
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Komakie het volgende:
De discussies worden steeds mooier. Hoe gaan we met je verkeerde arm leren tennissen.

Je kunt het best het gewoon gaan proberen en proberen te kopieren wat je met je andere arm doet. Op zich is het na een tijdje oefenen niet zo heel moeiljk. Het is wel te leren in ieder geval. Zo goed als je andere arm is lastig, maar een aardig balletje slaan is prima te doen. Ik moest het bij de leraren opleiding leren. Slaan is niet zo moeilijk. Serveren is pas lastig :D

Leren glijden is volgens mij heel erg moeilijk. Je hebt de kracht niet in je benen en als je het gaat leren moet je wel oppassen dat je niet door je enkel gaat en alles afscheurt.
Serveren is een hel :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:45:46 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102943447
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Serveren is een hel :P
Opgooien lukt me al niet goed met links (ik ben links) en die service beweging is helemaal gaar :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:19:37 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102944570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Opgooien lukt me al niet goed met links (ik ben links) en die service beweging is helemaal gaar :D
mij lukt de opgooi wel (gooi bij honkbal ook met rechts maar tennis ook met rechts) maar de slag niet, of iig niet dat er iets fatsoenlijks uit komt ;).
en waarom ik het ben gaan proberen, omdat mensen zeiden waah jij bent links en je tennist met rechts, probeer eens met links te gaan tennissen dan kun je lekker overpakken ;).
tot dusver weinig voordeel uit te halen behalve een verrassingseffect :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:21:17 #202
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102944590
Heb wel eens getennist tegen iemand die met links serveerde, en de rest met rechts deed (of was het nou andersom) Speelt toch niveau 5 tegen de 4 aan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:21:42 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102944602
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Tijdens de voorjaarscompetitie moest ik tegen een meisje enkelen die aan beide kanten een backhand speelde (en het duurde zelfs nog eventjes voordat ik door had wat er nou zo apart was aan haar spel :')).
ik heb dat ook een paar keer gezien, waarom doen ze dat? Te weinig kracht/stabiliteit in 1 arm?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:55:12 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102945004
Waren het 2 backhands of 2 dubbel handige forehands?
pi_102962512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb dat ook een paar keer gezien, waarom doen ze dat? Te weinig kracht/stabiliteit in 1 arm?
Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:55 schreef tja77 het volgende:
Waren het 2 backhands of 2 dubbel handige forehands?
Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?

* tennisster198 probeert te visualiseren ;) *
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:01:45 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102962585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he! :D

[..]

Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?

* tennisster198 probeert te visualiseren ;) *
Waarom niet :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:02:28 #207
21636 Feestkabouter
pi_102962613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he! :D

[..]

Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?

* tennisster198 probeert te visualiseren ;) *
het ligt eraan welke hand je aan het uiteinde hebt.
als je linkerhand aan het onderste uiteinde van het handvat zit en je slaat aan je linkerzijde, dan is het een forehand. je andere hand helpt dan mee.
etc.
pi_102963201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het ligt eraan welke hand je aan het uiteinde hebt.
als je linkerhand aan het onderste uiteinde van het handvat zit en je slaat aan je linkerzijde, dan is het een forehand. je andere hand helpt dan mee.
etc.
Oh ja, natuurlijk! In dat geval weet ik het niet... Een dubbelhandige forehand lijkt me alleen heel onhandig qua vasthouden van het racket, maar dat is ook gewenning natuurlijk. ;)
pi_102963241
Ik vind deze tennistas leuk trouwens! O+

pi_102963336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef tennisster198 het volgende:
Ik vind deze tennistas leuk trouwens! O+

[ afbeelding ]
Niks betrouwbaarder dan deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102963651
Haha, ook makkelijk te vervangen. :)
Reamon Sluiten heeft toch dubbelhandige forehand?
pi_102963789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef tennisster198 het volgende:
Ik vind deze tennistas leuk trouwens! O+

[ afbeelding ]
Hey die heb ik :P

Lekkere tas, mis alleen een klein vakje waar mijn pasje en autosleutel in kan doen .. verder een heerlijke tas :)
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:35:11 #213
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102963859
M'n vriendin heeft nu een 2.1 ranking. Heeft dit seizoen geen enkel toernooi verloren. Leuk zakcentje.
pi_102979938
Ik heb deze tas van dunlop, alleen lachen ze me allemaal uit en wordt ik uitgescholden voor dromedaris. :o :D
Ben niet zo groot en het is best een grote tas. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102980126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik heb deze tas van dunlop, alleen lachen ze me allemaal uit en wordt ik uitgescholden voor dromedaris. :o :D
Ben niet zo groot en het is best een grote tas. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel rackets heb je?
pi_102980202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hoeveel rackets heb je?
Maar 2 :P Wilde zo grote tas vanwege al die shit die je naar competitie mee moet nemen. Soms neem ik nog kleren mee voor daarna, en dan is zo'n kleine tas snel te vol. :)
pi_102980400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Maar 2 :P Wilde zo grote tas vanwege al die shit die je naar competitie mee moet nemen. Soms neem ik nog kleren mee voor daarna, en dan is zo'n kleine tas snel te vol. :)
Ik vind die krengen altijd zo vervelend inpakken. Vandaar dat ik of een plastic tas heb :P of een sporttas.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:40:39 #218
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102982790
Ik heb gewoon zo'n kleine tas, 2 rackets, handdoek, drinken + ruimte voor evt wat andere zooi + voorvak voor kleine meuk :P .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:18:38 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102985978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Niks betrouwbaarder dan deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom de laatste tijd elke keer zo op de training omdat ik geen zin heb om een grote tas mee te slepen. Trainingsmaatjes keken de eerste keer wel een beetje raar :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102986340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin heeft nu een 2.1 ranking. Heeft dit seizoen geen enkel toernooi verloren. Leuk zakcentje.
Tess vD?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:05:16 #221
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102987494
Ik heb een behoorlijke grote bag, komt ook omdat ik 2 eigen rackets heb, en regelmatig andermans racket mee naar huis moet nemen en weer terug breng om te bespannen.
Tel daarbij de drankflesjes, handdoeken, reflex spray, e.d. op en je hebt een behoorlijke bag nodig.
pi_102988170
Waar kan je trouwens reflex spray kopen? Ik heb nu zalf en spray van Perskindol...
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 09:08:13 #223
21636 Feestkabouter
pi_102988303
wat is reflex spray?
ben je daarmee sneller aan het net of zo?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:10:22 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102988334
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:08 schreef Feestkabouter het volgende:
wat is reflex spray?
ben je daarmee sneller aan het net of zo?
haha, als dat zo was dan zou dat wel wat voor mij zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102988540
Is voor kleine blessures, die spray maakt die spier eerst koud en dan warm. Heb je vaak even geen last meer als je die spray gebruikt. :)
pi_102988733
Wij jonge goden van het fok topic hebben toch geen relax spray nodig?
pi_102988855
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Wij jonge goden van het fok topic hebben toch geen relax spray nodig?
Met mijn krakkemikkige lichaam helaas wel. Te korte spieren, gewrichten te soepel, vele kleine klachtjes... :{ Maar laatste tijd gaat het eigenlijk erg goed! :) ff afkloppen w/
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:18:56 #228
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102989762
Ben 34 en tennis 15-20 jaar, en dan gaan de jaartjes tellen.
Spray werkt goed en verdovend, je moet het alleen niet elke keer gaan gebruiken.
Als mijn tegenstander een blessure heeft, mag hij/zij die spray ook gebruiken.
Ik heb het ook gebruikt bij mijn verstuikte enkel, maar door tennissen was echt geen optie, het was puur ter verdoving.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 10:25:56 #229
21636 Feestkabouter
pi_102989922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Wij jonge goden van het fok topic hebben toch geen relax spray nodig?
daarom weet ik ook niet eens wat het is :+
pi_102990091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

daarom weet ik ook niet eens wat het is :+
Wij gebruiken gewoon bier om relax te blijven he ;)
pi_102990123
Relax spray _O-
Zie hem nu pas... :)
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 11:34:23 #232
21636 Feestkabouter
pi_102991731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wij gebruiken gewoon bier om relax te blijven he ;)
ik ben daarin nogal een rare: ik lust dat niet
pi_103007573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Maar 2 :P Wilde zo grote tas vanwege al die shit die je naar competitie mee moet nemen. Soms neem ik nog kleren mee voor daarna, en dan is zo'n kleine tas snel te vol. :)
Hier hetzelfde. Heb altijd standaard twee rackets mee, een toilettas met douchespullen, een handdoek, binnen- of buitenschoenen, extra sokken, drinken, koker(s) ballen, spierencreme, zakdoekjes, en nog vele andere meuk. :') Vandaar dat ik ook een tas voor 9 rackets wil. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

Hey die heb ik :P

Lekkere tas, mis alleen een klein vakje waar mijn pasje en autosleutel in kan doen .. verder een heerlijke tas :)
Jammer dat er niet zo'n vakje op zit... Helemaal geen klein vakje aan de binnen- of buitenkant? Vind het altijd vervelend om telefoon en portemonnee in het grote vak te laten 'zweven'. :{
pi_103116881
Morgen 2 wedstrijden in de GD7 wintercompetitie en toen werd ik net gebeld of ik wil invallen voor iemand in de HD7. Nou dus morgen 3 wedstrijden spelen dan maar.
Vind helemaal niet erg als ik zo naar het weer kijk... :P

En dan mag ik bij Open Hoogland in de GD8 woensdag de kwartfinale spelen. :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:16:20 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_103125956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Heb altijd standaard twee rackets mee, een toilettas met douchespullen, een handdoek, binnen- of buitenschoenen, extra sokken, drinken, koker(s) ballen, spierencreme, zakdoekjes, en nog vele andere meuk. :') Vandaar dat ik ook een tas voor 9 rackets wil. :D

[..]
Je hebt zo'n passage in Lelijk Winnen waarin verteld wordt dat hij een speler kende die te veel mee had. Je moet overal op voorbereid zijn, maar die gast sloeg alles :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_103178123
Jeetje zeg.... schrijf je je in de 7 in voor de wintercompetitie, kom je tegen spelers die nog niet eens in de 9 thuis horen en ook nog eens een paar chromosonen missen.... wordt je daar shagrijnig van zeg... 21-2 gewonnen, en dat kutkind dat niet luisterde rende ook steeds de baan op om met gravel te spelen... :{
We drinken normaal altijd een drankje met onze tegenstanders maar gister heb ik een drankje voor ze betaald en zijn ergens anders gaan zitten, was er helemaal klaar mee :P
pi_103178622
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Niks betrouwbaarder dan deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn alleen toegestaan met een AH logo erop he :P.

En in combinatie met teenslippers.
pi_103178922
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:04 schreef luckass het volgende:

[..]

Ze zijn alleen toegestaan met een AH logo erop he :P.

En in combinatie met teenslippers.
Uiteraard, die van de appie zijn ook van prima kwaliteit :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt zo'n passage in Lelijk Winnen waarin verteld wordt dat hij een speler kende die te veel mee had. Je moet overal op voorbereid zijn, maar die gast sloeg alles :P
Ja, ik ken die passage. Erg briljant _O-
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2011 @ 22:31:20 #239
21636 Feestkabouter
pi_103214129
iemand dat boek (Lelijk winnen, in het Nederlands) te koop? als je het eenmaal gelezen hebt hoeft het niet in de kast te blijven liggen.......
pi_103214402
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef Feestkabouter het volgende:
iemand dat boek (Lelijk winnen, in het Nederlands) te koop? als je het eenmaal gelezen hebt hoeft het niet in de kast te blijven liggen.......
Heb hem wel, maar hij is niet te koop sorry. Maar volgens mij kan je hem gewoon ergens online bestellen hoor :)
pi_103216709
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef Feestkabouter het volgende:
iemand dat boek (Lelijk winnen, in het Nederlands) te koop? als je het eenmaal gelezen hebt hoeft het niet in de kast te blijven liggen.......
bol.com, het is de moeite.
pi_103216782
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef luckass het volgende:

[..]

bol.com, het is de moeite.
Of http://www.tennisdirect.n(...)11449/lelijk-winnen/
pi_103220141
Heb hem ook besteld, bedankt voor de tip! :)
pi_103225159
Dan eindig ik dit jaar win/loss toch in de + en wordt ik 7/7
Dubbel: 25/24
Enkel: 5/5
;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:33:43 #245
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103227076
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:25:28 #247
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103227412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:12 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wtf is dat nou weer :')
Zo kan je ook lelijk winnen :P Ik vond het wel komisch.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:38 #249
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103233135
quote:
Hij lijkt een beetje op Llodra.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_103237779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef Daan2x256 het volgende:
wordt ik
:|W
pi_103238756
Wie speelt er Open Hoogland deze week?
pi_103239895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:14 schreef rhubarb het volgende:

[..]

:|W
Auw.... slapping me in the face... 8)7
Was met telefoon getypt, daar let ik vaak niet op... :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef danusz1986 het volgende:
Wie speelt er Open Hoogland deze week?
me me me
Morgenavond kwartfinale :)
Zag dat je vrijdag moet, hoop dat ik dan halve finale mag spelen. Zaterdag kan ik wel, maar liever niet, moet ik afspraken verzetten. ;)
pi_103283778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Auw.... slapping me in the face... 8)7
Was met telefoon getypt, daar let ik vaak niet op... :P

[..]

me me me
Morgenavond kwartfinale :)
Zag dat je vrijdag moet, hoop dat ik dan halve finale mag spelen. Zaterdag kan ik wel, maar liever niet, moet ik afspraken verzetten. ;)

Ik ga vanaf kijken bij mijn dubbelpartner die moet om 18.30! Hoe laat moet je?
pi_103284535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

Ik ga vanaf kijken bij mijn dubbelpartner die moet om 18.30! Hoe laat moet je?
20:15 - GD8 partij
Ja echt de laatste keer in de 8 :)

Halve finale staat zaterdag om 10:45 gepland, maar ik heb om 13:30 rijles in almere, dus als de wedstrijd 2 uur duurt red ik dat niet... Hopelijk kan die naar za 9:00 of naar vrijdagavond met het oktoberfest! :9
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 16:35:01 #255
21636 Feestkabouter
pi_103285150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef danusz1986 het volgende:
Wie speelt er Open Hoogland deze week?
ik speelDE :'(
pi_103285356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik speelDE :'(
In welk onderdeel?
pi_103288776
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik speel DE :'(
Dames Enkel ;(
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 18:17:53 #258
21636 Feestkabouter
pi_103289328
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dames Enkel ;(
nee ik speelde HE
pi_103291537
345678?
Hoop dat het droog blijft vanavond... :)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 19:55:36 #260
21636 Feestkabouter
pi_103293739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Daan2x256 het volgende:
345678?
Hoop dat het droog blijft vanavond... :)
ergens 1 van die cijfers ja.
misschien zie ik je vanavond wel, wil nog bij een bekende van me kijken die later vanavond moet spelen........... ik besef nu dat Daan dat later pas zal lezen :) (want hij staat nu bijna op de baan)
pi_103296272
Neehoor ik zit nog te wachten en te wordfeuden met m'n maatje :P
Loopt een beetje uit...
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:46:07 #262
21636 Feestkabouter
pi_103299849
Live verslag: Daan en partner staan 1 set voor (6-0 als ik het goed heb) en nu 1-1. Pa en dochter (de tegenstanders) vinden er niks aan. Ik hoor haar klagen: "Sla ik een keer een leuke bal, staat hij er weer tussen!"
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:48:17 #263
21636 Feestkabouter
pi_103299978
Net 1-0 voor, nu 2-1 achter.pa en dochter worden wat assertiever, ook samen naar het net. Mijn batterij trouwens bijna leeg.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:51:31 #264
21636 Feestkabouter
pi_103300174
Er heerst ook echt geen gezelligheid op de baan, er wordt geen woord gewisseld of gelachen over het net heen. Sfeer tussen Daan en partner is wel ok trouwens.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:09:11 #265
21636 Feestkabouter
pi_103301361
2e set liep toch heel anders (ben effe weg geweest). Daan 4-1 achter, 5-2 achter, set verloren, nu 1-0 voor in de 3e set.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:15:07 #266
21636 Feestkabouter
pi_103301698
Partij is wel echt een stuk leuker nu, erg actieve rallys. Lange spannende game op de service van Daan.... En uiteindelijk 2-0 voor. Pa en dochter hebben er dankzij de winst in de 2e set wel weer duidelijk lol in.
pi_103302009
Geweldig dit.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:22:00 #268
21636 Feestkabouter
pi_103302127
Daan is wel echt goed bezig! Hij loopt de benen uit zijn kont, mooi winnend dropshotje, mooie winnende smash middendoor vanuit het achterveld.... 3-0
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:26:16 #269
21636 Feestkabouter
pi_103302399
Servicegame van Daan's partner verloren (Daan heeft een groter loopvermogen), volgende gewonnen: 4-1.
Enig gezellig contact over het net begint langzaam te komen...... Voornamelijk complimenten uitgedeeld door Daan's partner.

Daan 2 dubbele fouten achter elkaar..... 15-40
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:26:28 #270
21636 Feestkabouter
pi_103302412
4-2
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:28:38 #271
21636 Feestkabouter
pi_103302528
In de 2e set heeft Daan zich wat verstapt, linker enkel bezeerd..... Ik hoor hem niet klagen maar af en toe heb ik wel het idee dat ie er nog pijn van heeft.
En weer regen......
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:35:19 #272
21636 Feestkabouter
pi_103302957
5-2 30-30, einde kan nabij zijn. Flinke regen, echt kut.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 22:37:53 #273
21636 Feestkabouter
pi_103303132
Toch nog 5-3...... En 6-3!!!
pi_103303364
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef luckass het volgende:
Geweldig dit.
Idd! :Y
_O_
pi_103311943
Haha echt geweldig verslag :) bedankt! :)
We hebben echt zo ondermaats gespeeld vandaag, ging gewoon niet echt. Lag ook best veel zand op de baan, moest het uiteindelijk van de korte sprintjes hebben en af en toe een aantal mooie ballen. M'n maatje kon niet echt goed lopen vandaag, maar toch aardig wat mooie punten aan het net gemaakt. Ik werd gestoord door hoge ballen en het trage spel. :P
Op de baan totaal niet gezellig idd, hij zei achteraf dat hij nooit praat tussen de punten en vond dat wij teveel aan het praten waren haha.. ja moest steeds zeggen dat we rustig aan moesten doen en het vorige punt snel moesten vergeten... :P
Achteraf wel nog wat drankjes met ze gedronken wat wel gezellig was gelukkig.
Onder de regen en het opeens opzetten van de wind werd het toch wel echt koud.. brrr..
Achteraf natuurlijk wel gewoon blij dat we gewonnen hebben, nu zaterdag halve finale :)
pi_103323031
Misschien dat ik zaterdag even kom kijken in Hoogland als het weer een beetje lekker is. Normaal sta ik op het voetbalveld, maar er is bijna niks te doen nu het herfsvakantie is.
pi_103326004
tennisster198 ook nog aan het spelen @ Hoogland?
Moet zaterdag om 10:45 uur, lekker vroeg. :P
pi_103326423
Volgend jaar 2x een 6 op mijn pasje :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:56:09 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103326756
Is dat al vastgesteld dan?
de speelsterktebepaling
pi_103326846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef tja77 het volgende:
Is dat al vastgesteld dan?
de speelsterktebepaling
Nee, uit mijn hoofd 16 november.

Maar met de bonus en de actuele rating kan je dat al ongeveer vaststellen :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:20:50 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103327760
Ja oke, maar als je nu ongeveer 4,55 staat, en je bent een jaar of 30. Dan heb je volgens mij geen acceleratie of dempingswaarde toch? En wordt je hoogwaarschijnlijk 5.
Die bonus krijg je toch pas bij aanvang van het nieuwe seizoen (-0,2 in de dubbel -0,3 in de enkel ofzo)?

Toch?
pi_103328432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
Ja oke, maar als je nu ongeveer 4,55 staat, en je bent een jaar of 30. Dan heb je volgens mij geen acceleratie of dempingswaarde toch? En wordt je hoogwaarschijnlijk 5.
Die bonus krijg je toch pas bij aanvang van het nieuwe seizoen (-0,2 in de dubbel -0,3 in de enkel ofzo)?

Toch?
quote:
De eindejaarsrating is bepaald op x november aan de hand van de actuele rating plus of min een
inactiviteit-, acceleratie- of dempingwaarde.
Van de bond site en uiteraard nog de DSS resultaten ( + of - 0,1 t/m 0,4 )
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:40:55 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_103328631
Al meer dan een week last van mijn rug en 2 keer training af moeten zeggen.
Het gaat nu al wel beter dan vorige week, maar ik probeerde dinsdag even met mijn vriendin te tennissen en dat ging niet echt lekker :(

Toch maar even een afspraak maken met de Visio...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:27 #284
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103329040
Vorige week donderdag voorzichtig een half uurtje getennist, weinig reactie gekregen in mijn enkel, dus vandaag 2 keer een half uurtje proberen. Moeilijk te halen ballen laat ik gewoon gaan. Ik wil gewoon even wat balletjes meppen.
Voor mijn blessure staat normaal gesproken tussen de 10 en 12 weken niet sporten. Maar dat ga ik echt niet doen, want dan mis ik zowel de interne als een deel van de KNLTB wintercompetitie.
pi_103329627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef tja77 het volgende:
Vorige week donderdag voorzichtig een half uurtje getennist, weinig reactie gekregen in mijn enkel, dus vandaag 2 keer een half uurtje proberen. Moeilijk te halen ballen laat ik gewoon gaan. Ik wil gewoon even wat balletjes meppen.
Voor mijn blessure staat normaal gesproken tussen de 10 en 12 weken niet sporten. Maar dat ga ik echt niet doen, want dan mis ik zowel de interne als een deel van de KNLTB wintercompetitie.
Je kent je lichaam uiteraard veel beter dan een buitenstaander, maar ik adviseer altijd voldoende rust te pakken en eigenlijk niet op je eigen gevoel af te gaan of het wel of niet lekker voelt. Stel dat je toch wil ballen zou ik wel adviseren om specifieke oefeningen te gebruiken om je enkel sterker te maken :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:28:32 #286
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103330503
Heb je ook gelijk in, en heb vorige week gemerkt dat het nog lang niet goed was. Tuurlijk op mijn werk en thuis regelmatig op en neer gehopt, en sprongetjes gemaakt, en het voelde allemaal goed. Maar op het moment dat je gaat tennissen, ben je bezig met de bal en het terugslaan ervan, en werkt je enkel en je voeten in dienst van de rest van je lichaam, en dan wordt het anders.
Het liefst ging ik volle bak trainen, maar 1 of 2 keer een half uurtje mannenavond moet lukken.
Dokter zei dat ik het mocht belasten tot het punt dat het pijn ging doen.
Maar als je google't op verstuikte enkel, zie je dat er eigenlijk een week of 10-12 voor staat. Voorzichtigheid is geboden. Voorzichtige looppas, en absoluut niet glijden dus. Bij de mannenavond kan dat dus, meeste mannen daar zijn niveau 7, en de dubbels zijn van dusdanig niveau dat je amper of niet hoeft te lopen. Ik speel dus daar om mijn enkel te laten wennen, en niet om punten te winnen. Volgende week hetzelfde verhaal, en daarna ga ik voorzichtig opbouwen.
pi_103330904
Ik gebruik altijd het volgende denk patroon.

Als ik 100% vertrouwen heb in mijn gewrichten en alleen bezig ben met tennissen in plaats van een mogelijke nieuwe blessure... dan ben ik fit en zal ik wedstrijden gaan spelen. Anders niet of wat jij ook zegt op een oh zo voorzichtig niveau en wetende dat je zelf kan beheersen bij bepaalde ballen.

Beetje hetzelfde principe wanneer je nieuwe tennisschoenen in moet glijden. Dat kost je een paar trainingen, want je bent voorzichtiger. Op een gegeven moment doe je het zonder na te denken en dan heb je die krengen eindelijk "warm" gespeeld :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:45:48 #288
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103331245
Klopt, ik kan mezelf beheersen niet voor een bal te gaan vanavond. Mijn medespeler en tegenstanders weten dat ik niet fit ben, en dat ik op lastige ballen niet loop.
Als ik aan het net sta, zal ik mezelf bij iedere bal afvragen, kan het kwaad als ik voor die bal ga, en als ik er voor ga, zal ik me concentreren op mijn voetenwerk, en niet op de bal, en op het punt. Daarom zal ik nu ook absoluut niet tegen mensen gaan tennissen die hetzelfde niveau of beter zijn. Dan weet ik zeker dat het fout gaat.

Tennisschoen idem dito, ik zal nooit met nieuwe schoenen een wedstrijd aanvangen. Of het moet een oefenpotje zijn, waar ik meer met mijn spel, dan met de wedstrijd of het punt bezig ben.
pi_103344417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef Daan2x256 het volgende:
tennisster198 ook nog aan het spelen @ Hoogland?
Moet zaterdag om 10:45 uur, lekker vroeg. :P
Nee, niet in Hoogland. ;)
Had wel een ander toernooi deze week, maar heb mijn wedstrijd helaas al verloren. Wel na 6-0 winst 1e set, maar kon 't helaas niet afmaken. Zonde. Volgend jaar weer 6/6 op mijn pasje, vind ik niet erg. :) Vriendje zit nog wel in de race, hij mag zaterdag weer singlen. *O*
pi_103410748
live bij daan op de baan. Eerste set is binnen. Volgens mij met 6-4
pi_103411351
ik teveel afgeleid wordt door de dames de baan er voor. Wel zie dat daan aan de winnende hand is, maar zijn partner niet echt in de wedstrijd zit.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:40:00 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103412102
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:09 schreef DKkuis het volgende:
ik teveel afgeleid wordt door de dames de baan er voor.
Foto's.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_103414240
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:40 schreef Salamando het volgende:

[..]

Foto's.
Uhm, wat te laat, de wedstrijd is nu al een tijdje afgelopen.
Daan ook allang winnend van de baan afgestapt.

Ik heb je ook in Hooglanderveen zien spelen Daan, toen wist ik alleen nog niet dat jij dat was!!
pi_103420205
Hee ja zelfs ik was af en toe afgeleid door de dames naast ons, die waren echt lekker aan het spelen mooie rally's :)
Onze wedstrijd idd gewonnen met 6-4 6-3. M'n maatje stond niet echt lekker te spelen idd, maar belangrijke game binnen gehaald toen we in de 2e set met 2-0 achter stonden. :)
Vond wel dat er erg veel zand op de banen lag, in hooglanderveen vond ik de banen beter.
Nu morgen om 11:30 finale :)
Ga volgend jaar echt niet meer in de 8, dit vond ik ook weer te traag. Maar viel gelukkig nog mee, wedstrijd van woensdag was erger. :P

edit: eerste set stonden we met 5-1 voor maar lieten ze toch terug komen tot 5-4, toen vond ik het wel welletjes :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Daan2x256 op 22-10-2011 18:34:12 ]
pi_103423953
Hadden trouwens 1 discussie moment, bal viel aan de zijkant bij ons uit, dus m'n maatje riep uit. Die vrouw gelijk, "nee die was precies op de lijn." Ik zelf zag hem ook uit. Mijn maatje gelijk "dan spelen we een let", ik inmiddels de bal gepakt. Die man was het eens met een let, en ik zei ook gelijk maar "let, prima", speelde die bal alleen iets te agressief het net over. Die man nog vragen, "is toch goed een let?". Ik "Jahoor prima speel nou maar" Die vrouw met zo'n gezicht.
Ik heb al tig discussies gehad over in en uits, ben daar wel een beetje klaar mee. Speel dan liever maar gelijk een let, zonder te zeuren of discussie aan te gaan. Die game wonnen we ook uiteindelijk dus kon me verder niet zoveel schelen. :P
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2011 @ 03:21:14 #296
21636 Feestkabouter
pi_103442748
zolang je niet het idee hebt dat de tegenstanders liegen en het niet te vaak gebeurt, inderdaad gewoon een let spelen. iedereen kan het verkeerd zien.
maar als ik echt 100% zeker weet dat een bal in of uit was en de tegenstander heeft het anders gezien, laat ik eerst wel even 1 keer heel duidelijk weten dat ik het wel echt heel zeker weet, als ze dan blijven vasthouden aan hun twijfel dan ook gewoon meteen een let.

mijn gedachte daarbij is: stel een tegenstander geeft een bal uit en ik geef aan dat ik hem in zag.
als ik 100% overtuigd ben van mijn eigen ogen zou ik echt die let wel willen, als ik slechts 99% zeker was (ik merk bij mezelf dat verschil wel eens) leg ik me er ook bij neer als zij blijven volhouden dat ze hem uit zagen.

duidelijk wat ik bedoel?
pi_103443779
Zeker duidelijk, zo doe ik het laatste tijd ook altijd. Maar als je dan een let speelt moet je het wel gelijk vergeten en niet meer denken maar die bal was in of uit, anders sla je geen bal meer.
pi_103446082
Nu de baan op (baan 6) voor de finale tegen nummer 2 geplaatst :)
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2011 @ 14:05:29 #299
21636 Feestkabouter
pi_103451708
en helaas hebben ze die finale in een 3-setter verloren...........
pi_103455227
Ja helaas, ging niet meer 3e set na de 3-3, was op en teveel fouten, laatste games lange rally's niemand durfde meer echt te spelen en wij maakte uiteindelijk de fout. Jammer maar 2e vind ik ook wel prima, ze hebben verdiend gewonnen :)
pi_103499866
Haha sta ook in het OT hoogland nieuws van gister :)

quote:
Heeft u ook wel eens last gehad van al die spam op Facebook? Dan is het een grote kans dat het van Daan van Gaalen afkomt, met vele berichten probeert hij het toernooi te beïnvloeden. Om jullie ook allemaal wat rust te geven hebben we hem maar een makkelijke loting gegeven, zodat hij wat vaker weg is van zijn computer. Maar makkelijk is het natuurlijk nooit op het sterke deelnemersveld van TCH. Hij won wel met zijn maatje Carin Jansen met 6-4 6-3 van de familie Hocksenar. Succes morgen in de finale tegen Lucie en Peter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')