+1 herkenbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Je enkel ziet er erg uit Tja. Niks gescheurd? Denk echt niet dat je volgende week al kunt spelen...
Ik kreeg gister een volley vol op me gespeeld, toen dook ik automatisch weg om dan m'n racket ervoor te houden. Maar reageerde zo snel dat ik omviel...Moet er heel grappig uit gezien hebben...
Ik had eerst al een waarschuwing gehad, liep op een bal, toen ik zag dat die uitging, glee ik door, niks mis mee, totdat op een gegeven moment het zand op was, en dus mijn rechterbeen ineens stilstond. Dus kregen mijn kniebanden een geweldige optater. Gelukkig kon ik doorstappen, maar als mij gewicht verder naar achter was geplaatst, had het fout af kunnen lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welkom op kunst(gras)banen. Gelijk het hele probleem blootgelegd. Op het moment dat mensen banen nemen met weinig klein onderhoud wordt er gelijk geen hol meer aan gedaan en krijg je dus slechte banen.
Geld uiteraard niet voor elke vereniging....
Hoe is het eigenlijk gebeurd? Probeerde je te glijden en bleef je haken ofzo?
Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter dat je in de stromende regen moet spelen met een goed drainagesysteem dan in de stromende regen met een slecht drainagesysteem en dus plassen op de baan. Levert alleen maar blessures op!
Het herstelt dermate snel, dat ik verwacht over een paar dagen al te kunnen tennissen. Donderdagavond is het gebeurt, en 1 foto is van vrijdag (toen ik nog heel moeilijk liep) en de andere foto is van zaterdag. Als ik nu loop kun je eigenlijk al niet meer zien dat mijn enkel geblesseerd is, als je hem ziet, zie je nog wel dat ie paars/blauw is en lichtelijk gezwollen is. maar je ziet het paars/blauwe wegzakken richting de onderkant van mijn voet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Je enkel ziet er erg uit Tja. Niks gescheurd? Denk echt niet dat je volgende week al kunt spelen...
Ik kreeg gister een volley vol op me gespeeld, toen dook ik automatisch weg om dan m'n racket ervoor te houden. Maar reageerde zo snel dat ik omviel...Moet er heel grappig uit gezien hebben...
Idd, met plassen op de baan gaan tennissen is een "big no no."quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.
Hmmm kak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had eerst al een waarschuwing gehad, liep op een bal, toen ik zag dat die uitging, glee ik door, niks mis mee, totdat op een gegeven moment het zand op was, en dus mijn rechterbeen ineens stilstond. Dus kregen mijn kniebanden een geweldige optater. Gelukkig kon ik doorstappen, maar als mij gewicht verder naar achter was geplaatst, had het fout af kunnen lopen.
De blessure liep ik op toen ik na het slaan, neerkwam. De bal van mijn voet graafde zich in het kunstgras, in plaats van dat deze doorgleed. Mijn enkel kantelde dus niet naar buiten, maar naar voren en naar buiten. Dus de hak van mijn draaide naar buiten en naar voren. Toen ik neerkwam na het slaan van mijn geweldig verwoestende forehand. Heel appart.
aangezien toernooien niet oneindig lang duren sturen ze je toch vaak met kleine of minder kleine plassen de baan op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat mag niet eens, dan mag je weigeren te spelen.
Ik glij altijd uit op kunstgras met m'n normale tennisschoenen. Ik had laatst ook schoenen voor binnen met omni-zolen. Die ben ik deze week gaan testen op kunstgras, en werkt echt geweldig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm kak.
Ik heb het afgeleerd om te glijden op kunstgras. Sowieso heb ik hele stroeve schoenen op het moment, maar ik heb al te vaak problemen gehad met het glijden. Schijtondergrond
Ik heb Barricades, voor zover ik weet ook geschikt voor kunstgras. Tis een vrij stugge schoen, maar als je de schoen een paar uur hebt ingespeeld, zitten ze als gegoten. Er zit vrij grof profiel op, en ik kan in principe altijd glijden MITS er zand lig. Banen die je toelaten op de ene plek wel te glijden, en een meter verderop niet, das is funest. Ik weeg om en nabij de 100 kilo, en als ik eenmaal op gang ben, is het vrouwen en kinderen eerst. Dus een klein stukje baan waar geen zand ligt, kan je zomaar een ECHT zware blessure opleveren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Ik glij altijd uit op kunstgras met m'n normale tennisschoenen. Ik had laatst ook schoenen voor binnen met omni-zolen. Die ben ik deze week gaan testen op kunstgras, en werkt echt geweldig.Kan lekker glijden wat ik toch altijd al doe.
Ik haart het spelen op pusion kourt banen, want als je daar op rubber wilt glijden breek je je enkel gegarandeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op probouncebanen speel ik liever met een andere zool. Weet niet hoe die heet, zijn dacht ik all court zolen. Heeft iets minder grip waardoor je meer kunt glijden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef Daan2x256 het volgende:
Met deze zool valt prima te spelen op kunstgras, tenminste met niet te veel en niet te weinig zand.
Kan er goed mee op glijden.idd, zoiets met van die zaagtandjes heb ik nu ook (maar dan in adidas versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op probouncebanen speel ik liever met een andere zool. Weet niet hoe die heet, zijn dacht ik all court zolen. Heeft iets minder grip waardoor je meer kunt glijden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Mij maakt het niet zoveel uit, heb best standaard voeten denk ik. Ik vond alleen de zool belangrijk omdat ik eerst echt op indoor schoenen tenniste (ze waren nog niet afgelopen), die waren iets te gladquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Daan2x256 het volgende:
Asics zitten kwa pasvorm het beste bij mijn voet. Heb best smalle voeten.
Laatst toch vanwege de zool nikes geprobeerd, en zitten echt prima.
Adidas is voor mij veel te brede schoen.
Matige toernooien danquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aangezien toernooien niet oneindig lang duren sturen ze je toch vaak met kleine of minder kleine plassen de baan op.
nee, ze zitten overvol en anders krijgen ze de planning niet rond. dus op zich wel begrijpelijk. maar e club in kwestie mag ook wel eens wat aan de afwatering doenquote:
Volgens mij ballen we bijna dezelfde toernooien. Over welke clubs praten we in NO-Brabant?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ze zitten overvol en anders krijgen ze de planning niet rond. dus op zich wel begrijpelijk. maar e club in kwestie mag ook wel eens wat aan de afwatering doen
omg uden/veghel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij ballen we bijna dezelfde toernooien. Over welke clubs praten we in NO-Brabant?
Heeswijk, Schijndel,Veghel en Best wel eens geweest ja. Ben alleen geen echte kunstgras fan en bijna al die plaatsen hebben helaas kunstgras.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:28 schreef tja77 het volgende:
Heb dit jaar niet veel toernooien gespeeld, maar in het verleden toernooien van
Heeswijk Dinther, Mariaheide, Schijndel, Veghel, Eerde, sint michielsgestel, Best, Boxtel enz.
Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben blij dat ik geen problemen heb op kunstgras, anders zou ik ver weg moeten gaan tennissen.
Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:49 schreef Daan2x256 het volgende:
Als er goede kunstgrasbanen liggen, heb je normaal nergens last van. Bij hooglanderveen vond ik het zelfs fijn om op te spelen.Terwijl in Almere (Joymere
) ik nooit meer wil spelen...
Ik vind kunstgrasbanen vooral vervelend omdat de bal andere dingen doet dan op mijn vaste ondergrond RedCourtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.
Klopt, in Veghel (Frisselstein) liggen gravel, en kunstgrasbanen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.
In regio Eindhoven heb je er wel genoeg. Zeker een club of 6/7
volgens mij heeft veghel idd een aantal gravelbanen, de rest is kunstgras. Jammer dat ze dan toernooitjes organiseren en je laten wisselen van baansoortquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, want in jullie regio ken ik geen clubs die een andere ondergrond hebben. Veghel heeft wel een x aantal gravel of was het smashcourt banen.
In regio Eindhoven heb je er wel genoeg. Zeker een club of 6/7
Is ook zo, dit is de eerste keer dat ik geblesseerd raak, en ik heb al 100-en wedstrijden op kunstgras gespeeld. Qua blessuregevoeligheid is er niks mis met kunstgras, MITS goed ondrhouden, maar dat geldt voor elke baansoort denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed schoeisel en goede looptechniek scheelt ook al erg veel.
Klopt, dat had ik ook. Lekker hoppen van gravel naar kunstgras om vervolgens weer op gravel te ballen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij heeft veghel idd een aantal gravelbanen, de rest is kunstgras. Jammer dat ze dan toernooitjes organiseren en je laten wisselen van baansoort
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen wil ik ook eens gaan kijken of ik 2-handig kan worden. Ik tennis met rechts, maar schrijf met links, en kan ook best een bal slaan met links (alleen niet zo krachtig). Iemand tips om dit te oefenen en of het überhaupt zin heeft?
Alleen voor grapjes tennis lijkt het me een leuke toevoegingquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:39 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik was laatst na het bbq toernooi met wat drank op ook ff met links gaan tennissen.
De enkelhandige backhand met links ging beter dan de forehand...
Maar als je elke keer moet overpakken ben je denk ik wel vaak te laat met je slag..
Ik heb de indruk dat m'n bereik op links er wat groter mee wordt, maar het maakt het slagen kiezen wel erg gecompliceerd ineens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:39 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik was laatst na het bbq toernooi met wat drank op ook ff met links gaan tennissen.
De enkelhandige backhand met links ging beter dan de forehand...
Maar als je elke keer moet overpakken ben je denk ik wel vaak te laat met je slag..
Als het over bereik gaat. Ik glij altijd met rechts naar voren ( linkerbeen is puur voor de balans ). Dan zou je bijna met links moeten gaan leren glijden, want bijvoorbeeld een dropshot halen al glijdend met rechts zorgt voor minder bereik als je die met links wil terug slaan..quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat m'n bereik op links er wat groter mee wordt, maar het maakt het slagen kiezen wel erg gecompliceerd ineens.
Dit dus... Je voetenwerk gaat ook overhoop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het over bereik gaat. Ik glij altijd met rechts naar voren ( linkerbeen is puur voor de balans ). Dan zou je bijna met links moeten gaan leren glijden, want bijvoorbeeld een dropshot halen al glijdend met rechts zorgt voor minder bereik als je die met links wil terug slaan..
Tijdens de voorjaarscompetitie moest ik tegen een meisje enkelen die aan beide kanten een backhand speelde (en het duurde zelfs nog eventjes voordat ik door had wat er nou zo apart was aan haar spelquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen wil ik ook eens gaan kijken of ik 2-handig kan worden. Ik tennis met rechts, maar schrijf met links, en kan ook best een bal slaan met links (alleen niet zo krachtig). Iemand tips om dit te oefenen en of het überhaupt zin heeft?
www.tennisdirect.nl / www.tennisplanet.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef tennisster198 het volgende:
Volgende week laatste buitentoernooi trouwens!
Weet iemand een site waar grote (waar bijv. 9 rackets in passen) en leuke tennistassen voor dames op te vinden zijn?
De ritsen van m'n oude tas hebben het begeven, dus ben rond aan het kijken voor een nieuwe...
Serveren is een helquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Komakie het volgende:
De discussies worden steeds mooier. Hoe gaan we met je verkeerde arm leren tennissen.
Je kunt het best het gewoon gaan proberen en proberen te kopieren wat je met je andere arm doet. Op zich is het na een tijdje oefenen niet zo heel moeiljk. Het is wel te leren in ieder geval. Zo goed als je andere arm is lastig, maar een aardig balletje slaan is prima te doen. Ik moest het bij de leraren opleiding leren. Slaan is niet zo moeilijk. Serveren is pas lastig
Leren glijden is volgens mij heel erg moeilijk. Je hebt de kracht niet in je benen en als je het gaat leren moet je wel oppassen dat je niet door je enkel gaat en alles afscheurt.
Opgooien lukt me al niet goed met links (ik ben links) en die service beweging is helemaal gaarquote:
mij lukt de opgooi wel (gooi bij honkbal ook met rechts maar tennis ook met rechts) maar de slag niet, of iig niet dat er iets fatsoenlijks uit komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Opgooien lukt me al niet goed met links (ik ben links) en die service beweging is helemaal gaar
ik heb dat ook een paar keer gezien, waarom doen ze dat? Te weinig kracht/stabiliteit in 1 arm?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Tijdens de voorjaarscompetitie moest ik tegen een meisje enkelen die aan beide kanten een backhand speelde (en het duurde zelfs nog eventjes voordat ik door had wat er nou zo apart was aan haar spel).
Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb dat ook een paar keer gezien, waarom doen ze dat? Te weinig kracht/stabiliteit in 1 arm?
Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:55 schreef tja77 het volgende:
Waren het 2 backhands of 2 dubbel handige forehands?
Waarom nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he!
[..]
Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?
* tennisster198 probeert te visualiseren*
het ligt eraan welke hand je aan het uiteinde hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Ik denk meer controle? Want mijn backhand is dubbelhandig, en daarom gecontroleerder dan mijn forehand. Eigenlijk had ik het haar moeten vragen, he!
[..]
Twee backhands, denk ik. Een dubbelhandige forehand kan toch niet?
* tennisster198 probeert te visualiseren*
Oh ja, natuurlijk! In dat geval weet ik het niet... Een dubbelhandige forehand lijkt me alleen heel onhandig qua vasthouden van het racket, maar dat is ook gewenning natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het ligt eraan welke hand je aan het uiteinde hebt.
als je linkerhand aan het onderste uiteinde van het handvat zit en je slaat aan je linkerzijde, dan is het een forehand. je andere hand helpt dan mee.
etc.
Niks betrouwbaarder dan dezequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef tennisster198 het volgende:
Ik vind deze tennistas leuk trouwens!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey die heb ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef tennisster198 het volgende:
Ik vind deze tennistas leuk trouwens!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik heb deze tas van dunlop, alleen lachen ze me allemaal uit en wordt ik uitgescholden voor dromedaris.![]()
Ben niet zo groot en het is best een grote tas.Hoeveel rackets heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 2quote:
Ik vind die krengen altijd zo vervelend inpakken. Vandaar dat ik of een plastic tas hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Maar 2Wilde zo grote tas vanwege al die shit die je naar competitie mee moet nemen. Soms neem ik nog kleren mee voor daarna, en dan is zo'n kleine tas snel te vol.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks betrouwbaarder dan dezeIk kom de laatste tijd elke keer zo op de training omdat ik geen zin heb om een grote tas mee te slepen. Trainingsmaatjes keken de eerste keer wel een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Tess vD?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin heeft nu een 2.1 ranking. Heeft dit seizoen geen enkel toernooi verloren. Leuk zakcentje.
haha, als dat zo was dan zou dat wel wat voor mij zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:08 schreef Feestkabouter het volgende:
wat is reflex spray?
ben je daarmee sneller aan het net of zo?
Met mijn krakkemikkige lichaam helaas wel. Te korte spieren, gewrichten te soepel, vele kleine klachtjes...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Wij jonge goden van het fok topic hebben toch geen relax spray nodig?
daarom weet ik ook niet eens wat het isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Wij jonge goden van het fok topic hebben toch geen relax spray nodig?
Wij gebruiken gewoon bier om relax te blijven hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
daarom weet ik ook niet eens wat het is
ik ben daarin nogal een rare: ik lust dat nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon bier om relax te blijven he
Hier hetzelfde. Heb altijd standaard twee rackets mee, een toilettas met douchespullen, een handdoek, binnen- of buitenschoenen, extra sokken, drinken, koker(s) ballen, spierencreme, zakdoekjes, en nog vele andere meuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Maar 2Wilde zo grote tas vanwege al die shit die je naar competitie mee moet nemen. Soms neem ik nog kleren mee voor daarna, en dan is zo'n kleine tas snel te vol.
Jammer dat er niet zo'n vakje op zit... Helemaal geen klein vakje aan de binnen- of buitenkant? Vind het altijd vervelend om telefoon en portemonnee in het grote vak te laten 'zweven'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Hey die heb ik![]()
Lekkere tas, mis alleen een klein vakje waar mijn pasje en autosleutel in kan doen .. verder een heerlijke tas
Je hebt zo'n passage in Lelijk Winnen waarin verteld wordt dat hij een speler kende die te veel mee had. Je moet overal op voorbereid zijn, maar die gast sloeg allesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Heb altijd standaard twee rackets mee, een toilettas met douchespullen, een handdoek, binnen- of buitenschoenen, extra sokken, drinken, koker(s) ballen, spierencreme, zakdoekjes, en nog vele andere meuk.Vandaar dat ik ook een tas voor 9 rackets wil.
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks betrouwbaarder dan dezeZe zijn alleen toegestaan met een AH logo erop heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En in combinatie met teenslippers.
Uiteraard, die van de appie zijn ook van prima kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn alleen toegestaan met een AH logo erop he.
En in combinatie met teenslippers.
Ja, ik ken die passage. Erg briljantquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je hebt zo'n passage in Lelijk Winnen waarin verteld wordt dat hij een speler kende die te veel mee had. Je moet overal op voorbereid zijn, maar die gast sloeg alles
Heb hem wel, maar hij is niet te koop sorry. Maar volgens mij kan je hem gewoon ergens online bestellen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef Feestkabouter het volgende:
iemand dat boek (Lelijk winnen, in het Nederlands) te koop? als je het eenmaal gelezen hebt hoeft het niet in de kast te blijven liggen.......
bol.com, het is de moeite.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef Feestkabouter het volgende:
iemand dat boek (Lelijk winnen, in het Nederlands) te koop? als je het eenmaal gelezen hebt hoeft het niet in de kast te blijven liggen.......
wtf is dat nou weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nnis_serve_ever.html
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij lijkt een beetje op Llodra.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Auw.... slapping me in the face...quote:
me me mequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef danusz1986 het volgende:
Wie speelt er Open Hoogland deze week?
Ik ga vanaf kijken bij mijn dubbelpartner die moet om 18.30! Hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Auw.... slapping me in the face...![]()
Was met telefoon getypt, daar let ik vaak niet op...
[..]
me me me
Morgenavond kwartfinale
Zag dat je vrijdag moet, hoop dat ik dan halve finale mag spelen. Zaterdag kan ik wel, maar liever niet, moet ik afspraken verzetten.
20:15 - GD8 partijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf kijken bij mijn dubbelpartner die moet om 18.30! Hoe laat moet je?
ik speelDEquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef danusz1986 het volgende:
Wie speelt er Open Hoogland deze week?
ergens 1 van die cijfers ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Daan2x256 het volgende:
345678?
Hoop dat het droog blijft vanavond...
Nee, uit mijn hoofd 16 november.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef tja77 het volgende:
Is dat al vastgesteld dan?
de speelsterktebepaling
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
Ja oke, maar als je nu ongeveer 4,55 staat, en je bent een jaar of 30. Dan heb je volgens mij geen acceleratie of dempingswaarde toch? En wordt je hoogwaarschijnlijk 5.
Die bonus krijg je toch pas bij aanvang van het nieuwe seizoen (-0,2 in de dubbel -0,3 in de enkel ofzo)?
Toch?
Van de bond site en uiteraard nog de DSS resultaten ( + of - 0,1 t/m 0,4 )quote:De eindejaarsrating is bepaald op x november aan de hand van de actuele rating plus of min een
inactiviteit-, acceleratie- of dempingwaarde.
Je kent je lichaam uiteraard veel beter dan een buitenstaander, maar ik adviseer altijd voldoende rust te pakken en eigenlijk niet op je eigen gevoel af te gaan of het wel of niet lekker voelt. Stel dat je toch wil ballen zou ik wel adviseren om specifieke oefeningen te gebruiken om je enkel sterker te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef tja77 het volgende:
Vorige week donderdag voorzichtig een half uurtje getennist, weinig reactie gekregen in mijn enkel, dus vandaag 2 keer een half uurtje proberen. Moeilijk te halen ballen laat ik gewoon gaan. Ik wil gewoon even wat balletjes meppen.
Voor mijn blessure staat normaal gesproken tussen de 10 en 12 weken niet sporten. Maar dat ga ik echt niet doen, want dan mis ik zowel de interne als een deel van de KNLTB wintercompetitie.
Nee, niet in Hoogland.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef Daan2x256 het volgende:
tennisster198 ook nog aan het spelen @ Hoogland?
Moet zaterdag om 10:45 uur, lekker vroeg.
Foto's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:09 schreef DKkuis het volgende:
ik teveel afgeleid wordt door de dames de baan er voor.
Uhm, wat te laat, de wedstrijd is nu al een tijdje afgelopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |