quote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef Specularium het volgende:
Vaak enorm overrated die jazzdrummers.
Om precies te zijn:quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
Achter het Vara logoquote:
Ja viel me ook opquote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
Na die laatste klap schrok dat wijf in het publiek
Ja achter de geïnterviewde(n)quote:
Men, ik mix mijn pannekoek beslag netzo.quote:
quote:
Je hoort toch dat het dan anders klinkt?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet hij dit altijd? Schoen erop enz?
Aandacht.. vast een lastig kind geweest vroegerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet hij dit altijd? Schoen erop enz?
Slechter?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef arucard het volgende:
[..]
[..]
Je hoort toch dat het dan anders klinkt?
Iemand om goed te fluiten, misschien.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
One man show. Hij heeft verder niemand meer nodig.
Je was niet de enige, ik vatte het ook niet (of ik keek net op het verkeerde moment weg).quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die bovenlipgrap met John van den Heuvel miste ik even.
ging over man daarachter, iemand in het publiek zat voor hem, en het dan haar ervoor leek het net een snor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die bovenlipgrap met John van den Heuvel miste ik even.
Ik wil Han Pekel terug. Wil ook niemand.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef wdn het volgende:
Helft van het publiek wilt Han Bennink terug :=
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil Han Pekel terug. Wil ook niemand.
Zijn opvolger is reeds aanwezig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik welIk doe Woody Woodpecker na.
Toen ik die vent voor het eerst zag, dacht ik 1 seconde dat het hem wasquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn opvolger is reeds aanwezig.
[ afbeelding ]
Kippevelnummerquote:
Ik ben geen ambtenaar dus het is mij niet verplicht nieuwe spelling te volgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat wel nieuwe spelling?
Die achter Rayman zit bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Knap dat dat lekkertje zo wakker blijft.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die achter Rayman zit bedoel je?
Hijzelf is het niet, en Sylvana ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die achter Rayman zit bedoel je?
Terminaal verdwaaldquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind die rayman nooit grappig, dan luister ik nog liever een half uurtje langer naar bennink
Ja al jaren, ik hoop dat ik ooit de weg vind.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Zou hij deze ook doen:
[ afbeelding ]
net zoals dat Over de streep, zo Amerikaansquote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik te gereformeerd ben opgevoed om dit soort "yeah hallelujah" geneuzel te begrijpen ...
Movement
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Irritante ketel die Rayman, iets met clown Bassie
Dutch Defence League.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
We gaan een "motivational movement" in nederland introduceren
quote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van vrijdag 9 september zijn o.a.: John de Mol, Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Muziek is er van GEM en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Ook een gesprek over terreurverdachten in Vught.
dat zou epic zijn, maar zo epic is Wendy niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef DrDentz het volgende:
En ze onthult een nieuw typetje.. blijkt straks dat ze al die tijd Britt gespeeld heeft
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is toch blond van de zon. Zegt-ie.
Sokken in blik jeweetzellufquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Lol, hij was Bobby?
Aai over de bol tijd!
Ja, behalve haar ogen.quote:
Wie kan hij wat aandoen als je er niemand bijzet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Jivis het volgende:
Ze vindt het raar dat er twee bewakers zitten bij een levensgevaarlijke terrorist.
Doet ze toch omdat ze anoniem wil blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Zon tentdoek moet je gewoon ook weigeren in je programma.
Hoofddoekje is nog wat anders, maar dit....
Eindelijk zijn junk kapsel wegquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Henk Westbroek ook al zo'n hip baardje
Eeh, dat zegt ze zelf.quote:
Ik dacht dat hij ook een vakantiehuisje op Pluto gekocht had?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Henk hangt nog steeds de echte Utrechter uit terwijl hij al jaren in Zuid-Frankrijk woont
100 x leuker dan zus.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
"U heeft een kilo boter op het hoofd"
"Nou dat kan U zien dat is niet waar'
uitspraak van het jaar
Treble, die hadden toch ook dat zelfverzonnen taaltje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:53 schreef Mylene het volgende:
Die trommel troela's, wie waren dat in godsnaam?
Treble?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:53 schreef Mylene het volgende:
Die trommel troela's, wie waren dat in godsnaam?
Ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Treble, die hadden toch ook dat zelfverzonnen taaltje?
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Treble, die hadden toch ook dat zelfverzonnen taaltje?
Zou wel helpen inderdaad, lekkere wijven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef Caland het volgende:
Stuur gewoon een paar blonde wijven met hele dikke tetten en laat een DJ op de achtergrond een plaatje draaien.
Ik moet bij haar altijd aan dit figuur denken:quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:58 schreef Sheepcidus het volgende:
fleur is er alleen voor het mooie kopje
VIquote:
Tis een gladjanus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef OProg het volgende:
Die Jan Kooiman ken ik alleen maar omdat ik hem wel eens in dwdd zie en telkens vraag ik me af wat voor een flapdrol dat is.
Maar het is blijkbaar een sopie, de vorige keer dacht ik nog dat het een palingzanger was.
Daar ken ik Jan ook alleen van.quote:
Ja man. Verliezen van Jan Kooieman gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door hem heeft Gijpie een depressie
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Het programma hoef je onderhand al niet meer te kijken met al die stukjes die ze al hebben laten zien.
Daarom kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door hem heeft Gijpie een depressie
Wat, hebben ze het einde verraden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Het programma hoef je onderhand al niet meer te kijken met al die stukjes die ze al hebben laten zien.
quote:
Het zijn vooral die 2 gasten die haar er zo uit laat zien wat knap is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind Wendy wel goed hoor..ik ga wel kijken.
En dat doet ze ook niet slecht. Eerlijk is eerlijk, het is gewoon een vakvrouw.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef Breekfast het volgende:
Enige wat ze zelf nog moet doen is een ander stemmetje opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |