VIquote:
Tis een gladjanus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef OProg het volgende:
Die Jan Kooiman ken ik alleen maar omdat ik hem wel eens in dwdd zie en telkens vraag ik me af wat voor een flapdrol dat is.
Maar het is blijkbaar een sopie, de vorige keer dacht ik nog dat het een palingzanger was.
Daar ken ik Jan ook alleen van.quote:
Ja man. Verliezen van Jan Kooieman gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door hem heeft Gijpie een depressie
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Het programma hoef je onderhand al niet meer te kijken met al die stukjes die ze al hebben laten zien.
Daarom kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door hem heeft Gijpie een depressie
Wat, hebben ze het einde verraden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Het programma hoef je onderhand al niet meer te kijken met al die stukjes die ze al hebben laten zien.
quote:
Het zijn vooral die 2 gasten die haar er zo uit laat zien wat knap is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind Wendy wel goed hoor..ik ga wel kijken.
En dat doet ze ook niet slecht. Eerlijk is eerlijk, het is gewoon een vakvrouw.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef Breekfast het volgende:
Enige wat ze zelf nog moet doen is een ander stemmetje opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |