quote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef Specularium het volgende:
Vaak enorm overrated die jazzdrummers.
Om precies te zijn:quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
Achter het Vara logoquote:
Ja viel me ook opquote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
Na die laatste klap schrok dat wijf in het publiek
Ja achter de geïnterviewde(n)quote:
Men, ik mix mijn pannekoek beslag netzo.quote:
quote:
Je hoort toch dat het dan anders klinkt?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet hij dit altijd? Schoen erop enz?
Aandacht.. vast een lastig kind geweest vroegerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet hij dit altijd? Schoen erop enz?
Slechter?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef arucard het volgende:
[..]
[..]
Je hoort toch dat het dan anders klinkt?
Iemand om goed te fluiten, misschien.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
One man show. Hij heeft verder niemand meer nodig.
Je was niet de enige, ik vatte het ook niet (of ik keek net op het verkeerde moment weg).quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die bovenlipgrap met John van den Heuvel miste ik even.
ging over man daarachter, iemand in het publiek zat voor hem, en het dan haar ervoor leek het net een snor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die bovenlipgrap met John van den Heuvel miste ik even.
Ik wil Han Pekel terug. Wil ook niemand.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef wdn het volgende:
Helft van het publiek wilt Han Bennink terug :=
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil Han Pekel terug. Wil ook niemand.
Zijn opvolger is reeds aanwezig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik welIk doe Woody Woodpecker na.
Toen ik die vent voor het eerst zag, dacht ik 1 seconde dat het hem wasquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn opvolger is reeds aanwezig.
[ afbeelding ]
Kippevelnummerquote:
Ik ben geen ambtenaar dus het is mij niet verplicht nieuwe spelling te volgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat wel nieuwe spelling?
Die achter Rayman zit bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Knap dat dat lekkertje zo wakker blijft.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die achter Rayman zit bedoel je?
Hijzelf is het niet, en Sylvana ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die achter Rayman zit bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |