nou...quote:
? prima bandje toch, ik denk dat de GBTTZ haters het wel kunnen hebben. Al is het eigenlijk nooit goed hierquote:
Ik zat ook al te denken, op wie lijkt die gast...quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast lijkt wel op Ruben Nicolai met zn hoofd
Ramsey Nasrquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Injetta het volgende:
Wat praat die man geaffecteerd... Wie is dat?
Ach.....Had hij altijd die bril??quote:
Eens ja. Tragisch item.quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Bastiefcg het volgende:
nou veel slechter kan een nieuw seizoen niet beginnen
Ze zullen er wel weer weet ik veel hoeveel prijzen mee winnen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Bastiefcg het volgende:
nou veel slechter kan een nieuw seizoen niet beginnen
Precies, vrijwel iedereen in de wereld bezit wel een product uit Chinaquote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Die moraalridders die zeggen dat je niet naar China mag gaan![]()
Laten we meteen stoppen met de handel met China, want dat ondersteund het regime daar ook.
Dit doen ze expres natuurlijk. Slecht beginnen, dan kan het alleen nog maar beter worden. Dat we over een paar weken bij een item over het paringsgedrag van goudvissen zeggen: ja, dit is toch wel leuk gedaan in vergelijking met dat China-debacle.quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Jivis het volgende:
Mijn God, kun je een slechter item bedenken om de eerste aflevering van het seizoen te beginnen.
Nou.. discussie.... het was nogal veel geschreeuw.. Ik denk niet dat iemand ook maar iemand gehoord heeft.quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
Mensen die zo'n discussie niet kunnen waarderen
Net nog Babi Pangang gehaald.quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Precies, vrijwel iedereen in de wereld bezit wel een product uit China
qftquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Zynthor het volgende:
waarom krijgen schreeuwers aandacht? zo krijg je nog meer van die randdebielen
Of zo'n hypocriet Erik van muiswinkel die toen aan het zeiken was op de Chinese olympische spelenquote:
Nou, dat nou ook weer niet.quote:
Ja mooi toch, hoeft hij in ieder geval geen tijd aan z'n kinderen te verspillenquote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef Jivis het volgende:
Bij Jan Kees de Jager denk ik nu altijd: "Ohja die is homo."
Huh? Hij is er toch vooruit gekomen?quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef Jivis het volgende:
Bij Jan Kees de Jager denk ik nu altijd: "Ohja die is homo."
Het lijkt er inderdaad op dat-ie zijn eerste 25 kilo kwijt is. Nog een dikke 200 kilo te gaan dus.quote:
daarom denkt ie dat ook lijkt mijquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch vooruit gekomen?
Dan is er niks meer van hem over...quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat-ie zijn eerste 25 kilo kwijt is. Nog een dikke 200 kilo te gaan dus.
Met die vervelende van Breukelen met z'n complexjesquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Droopie het volgende:
bazenopmerking:deze tafel is gemaakt in china. gesprek was nog irritanter dan studio voetbal gisteren
Laat het Dj Day V maar niet horen...quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Met die vervelende van Breukelen met z'n complexjesDaar kwam dit niet bij in de buurt hoor.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch vooruit gekomen?
Jan Mulder luistert altijd naar de mening van de gast ter tafel en gaat daar vervolgens LUID SCHREEUWEND tegenin. Wordt inderdaad een beetje irritant.quote:Op maandag 5 september 2011 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik Jan Mulder zat zegweg met die opa.
Huh? Waar?quote:
Het viel mij niet eens op.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Zynthor het volgende:
ik kan er echt niks aan doen, maar mathijs die blond is geverfd kan ik gewoon niet echt serieus nemen
Ik ook Ik vind het iets heel droevigs hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Zynthor het volgende:
ik kan er echt niks aan doen, maar mathijs die blond is geverfd kan ik gewoon niet echt serieus nemen
Gewoon te veel in de zon gelegen joh.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Zynthor het volgende:
Je zou maar elke dag naar dat gezeur van hem moeten luisteren. Ik zou mezelf van de brug gooienquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jan Mulder luistert altijd naar de mening van de gast ter tafel en gaat daar vervolgens LUID SCHREEUWEND tegenin. Wordt inderdaad een beetje irritant.
Fixedquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef ShevaJB het volgende:
Sinds wanneer is de Griek een ander ras?
Als een Marokkaan elke maand mijn geld er doorheen jast mag ik daar toch wel iets van zeggen of begrijp ik je nou niet?quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vervang het woord Griek voor Marokkaan en je vraagt je af of dit de zendtijd van de PVV is
kan niet wachten op premquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jan Mulder luistert altijd naar de mening van de gast ter tafel en gaat daar vervolgens LUID SCHREEUWEND tegenin. Wordt inderdaad een beetje irritant.
Ik snap de Jager ook niet dat hij bij DWDD wil gaan zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Buitendam het volgende:
De Jager herhaalt zichzelf al zo lang. Laat die man nou gewoon zijn werk doen, iedereen weet toch hoe het zit. Die discussie hiervoor over China vond ik interessanter.
Nee, ze zijn weer vriendjes.quote:
Het was cynisch bedoeld, Cynix. Als hetzelfde over Marokkanen gezegd zou worden, maakte iedereen hem uit voor racist, PVV'er fascist, Hitler etc...quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als een Marokkaan elke maand mijn geld er doorheen jast mag ik daar toch wel iets van zeggen of begrijp ik je nou niet?
Zal wel een Griekse zwager hebben die zijn geld wegsluist.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef ShevaJB het volgende:
Die gast linksachter de Jager heeft een rare grijns op z'n smoel steeds.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef Jivis het volgende:
Dit kan niet anders dan tenenkrommend worden met Van Duin zo.
Ik moest lachenquote:
awwwwquote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Waar is mama?"
- "Huis... HUIS"
Misschien hadden ze kaartjes.quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Jivis het volgende:
Zij waren op Lowlands? Echt NIKS van meegekregen.
Ik vind het verdacht veel als Just Jack klinken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Wat voor accent probeert 'ie na te doen?
Ohnee nu gaat iedereen uitstekelbaars zeggen, net als tot sinas, etc.quote:
Je hebt ook niks meegekregen van zijn interwiewtje ?quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Jivis het volgende:
Zij waren op Lowlands? Echt NIKS van meegekregen.
Trompetteriaans. Oh je bedoelt daarvoor?quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Wat voor accent probeert 'ie na te doen?
Iets pijnlijk niet grappig.quote:
Ik was je voorquote:
quote:
Hij heeft zich sindsdien ook niet meer geschoren zo te zien.quote:
Mwa, in zijn shows van die tijd was 'ie ook al een uitvinder met die baard en dat pak.quote:
Boehoee.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is de Jager toch een walgelijke vent. Een beetje leuk gaan zitten doen in alle programma's met zijn praatjes en dan net doen of iedereen simpel is met zijn JipenJanneketaal. En ondertussen alleen gebakken lucht verkopen.
Nee joh.quote:
Tamelijk.quote:
Nauwelijks.quote:
Dit is altijd de humor geweest van Andre.......quote:
Klopt saaie uitzending ..Helaas André ook als Pietquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef abdalfawaz het volgende:
Wat een waardeloze eerste uitzending
gewoon mensen met humor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een zure pseudo-intellectuelen hier
Dat was oprecht leukquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
God nu gaan ze ook nog echt chriet titulear uitzenden
En dan wordt daar wèl om gelachen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
God nu gaan ze ook nog echt chriet titulear uitzenden
quote:
Als je de 'humor' van André 30 jaar na dato niet meer zo geweldig vindt ben je een pseudo-intellectueel?quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een zure pseudo-intellectuelen hier
Jan Mulder is ook een simpel figuur. Met zijn pessimistische gezeik en geklaag altijd. Dat is pas een walgelijke vent.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is de Jager toch een walgelijke vent. Een beetje leuk gaan zitten doen in alle programma's met zijn praatjes en dan net doen of iedereen simpel is met zijn JipenJanneketaal. En ondertussen alleen gebakken lucht verkopen.
mijn gedachte jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Laat me raden een bril met trechtertjes..
Inderdaad nu helemaal omdat het soms niet ontwikkeld is en soms juist welquote:
Voorspelbaar...quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Laat me raden een bril met trechtertjes..
quote:
Aaahahahaha WTFquote:
quote:
Picasso beoordeel je ook niet op zijn laatste schilderij.quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Droopie het volgende:
andre is wel grappig, maar wordt jaarlijks minder
Dan kan je beter gewoon dagelijks op dumpert kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef carboni het volgende:
Ben ik de enige die DWDD kijkt voor alleen Lucky en TVDD?
Man op de maan sloeg 9 van de 10 keer ook nergens op. Dan vind ik dit leuker. Ik kende het fragment ook nog, geniaalquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het wel slecht dat ze nu in plaats van een stukje historische tv een herhaling van een vroegere TVDD filmpje gaan doen, zo lang bestaan ze nog niet dat dit erg interesant is. Veel mensen zullen het in die 7 jaar of al gezien hebben of als ze echt grappig waren al eens voorbij hebben zien komen op youtube. Die echt oude beelden zijn vaak een stuk interessanter.
Natuurlijk! Vooral De Dik Voormekaar Show! Onovertroffen!quote:
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef carboni het volgende:
Ben ik de enige die DWDD kijkt voor alleen Lucky en TVDD?
"Ik kende het fragment nog", dan slaan ze toch finaal de plank mis....quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Man op de maan sloeg 9 van de 10 keer ook nergens op. Dan vind ik dit leuker. Ik kende het fragment ook nog, geniaal
Verder matige uitzending vandaag, alleen die hevige discussie over China was wel aardig.
Liever een leuk fragment nog een keer dan een saaie Man op de Maan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"Ik kende het fragment nog", dan slaan ze toch finaal de plank mis....
En in de jaren 70... slechte eerste uitzending, misschien die band eens checken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef TLC het volgende:
Andre van Duin was leuk... in de jaren 80.
Jan Mulder moet gewoon opzoutenquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En in de jaren 70... slechte eerste uitzending, misschien die band eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |