In industriewijken negeer ik die 100% regel toch echt. Wat een onzin is dat zeg. (collega's volgens mij ook want anders zou er elke keer structureel te weinig HAH zijn)quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
Pfff het was heet in de auto vandaag! Die 100%HAH regel is echt sucky in de industriewijken! Maar ja niets aan te doen, ze hebben allemaal een collectezakje van kwf nunu eerst douche, want ik plak!
ik negeer de maatregel hoor en ik ben lang niet de enige.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
Pfff het was heet in de auto vandaag! Die 100%HAH regel is echt sucky in de industriewijken! Maar ja niets aan te doen, ze hebben allemaal een collectezakje van kwf nunu eerst douche, want ik plak!
Gewoon wegslaan met de reclame die je in je handen hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Inderdaad die spinnenwebben, ook altijd bij dezelfde huizen meestal.
had ik vandaag ook een paar keer jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Ja doe ik ook. Maar soms ontkom je niet aan die ontzichtbare krengen.
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braafquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik negeer de maatregel hoor en ik ben lang niet de enige.
Vandaag ook een autoroute gehad plus nog een behoorlijk stuk van een andere wijk, dus ik was aan het eind van de middag gesloopt.
Weet iemand waar je gratis 200+ nee-ja stickers kan krijgen? Tijd voor een HAH verspreiding.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braaf
bij mij gaat het maar om 10 folders ofzo, dus of ze daar wakker van liggen? Niet echt dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braaf
De oude procedure was redelijk eenvoudig, alleen moeilijk in een wijk waar veel combihuizen zijn (huis op nr 20, bedrijf op nr 22). Maar dat is er nu niet eenvoudiger op geworden. Want moet je er nou 2 doen in een brievenbus waar op staat 20-22, of 1? Officieel 2.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Vereenvoudiging van het werkproces misschien? Hierdoor heb je weer een procedure minder om te leren aan de nieuwe medewerkers.
wtf, is dat doelgroep reclame.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef pussywillow het volgende:
Doet me denken aan die Margriet van vrijdag met een Tena Lady erbij
de makro was vandaag mijnr edding, daardoor moest ik bijna bij ieder bedrijf zijn. Normaal is dat dus niet zo, dan zou ik speciaal voor die folder die meteen in de vuilbak verdwijnt, al die bedrijven langs moeten. Het is echt een belachelijke regelingquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:37 schreef carboni het volgende:
[..]
De oude procedure was redelijk eenvoudig, alleen moeilijk in een wijk waar veel combihuizen zijn (huis op nr 20, bedrijf op nr 22). Maar dat is er nu niet eenvoudiger op geworden. Want moet je er nou 2 doen in een brievenbus waar op staat 20-22, of 1? Officieel 2.
Wil PostNL nou echt zulke domme mensen die niet het verschil zien tussen een huis en een bedrijf?
100% hah kost gewoon een half uur extra in sommige wijken. En dat voor een bedrijf dat al geilt op 3 minuten afpakken van zijn medewerkers.
Waar ik post bezorg merk je wel dat het een boerendorp is....iedereen gaat achterom maar heeft de brievenbus voor met spinnenwebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had ik vandaag ook een paar keer ja
Lijkt me inderdaad wel een goed idee. Sinds die 100% maatregel hebben ze me al bij verschillende bedrijven gevraagd hoe ze kunnen zorgen dat ze geen reclame meer krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:25 schreef carboni het volgende:
[..]
Weet iemand waar je gratis 200+ nee-ja stickers kan krijgen? Tijd voor een HAH verspreiding.
Win-winsituatie imo. Win voor de klant die geen folder krijgt, win voor ons, win voor de AH/C1000/Deen/ETC. die weer een onnodige folder minder kan drukken.
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).quote:Op zondag 4 september 2011 09:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel een goed idee. Sinds die 100% maatregel hebben ze me al bij verschillende bedrijven gevraagd hoe ze kunnen zorgen dat ze geen reclame meer krijgen.
Volgens mij zijn er heel wat meer bussen met sticker als we die dingen 1 keer huis aan huis zouden verspreiden.
Ja ook bij ons.quote:
Snap dat wel. Beetje jammer dat PostNL het gewoon niet zelf doet. Veel mensen gooien die dingen gelijk in de vuilnisbak maar zijn te lui om een sticker op te halen. Denk aan alle dode bomen die onschuldig zijn vermoordquote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).
Precies. Je moet het bij een advies houden.quote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).
Met kerst maakt het niet uit. Op Didoza de standaard post en op mawovr de kerstpost.quote:Op zondag 4 september 2011 11:06 schreef carboni het volgende:
[..]
Snap dat wel. Beetje jammer dat PostNL het gewoon niet zelf doet. Veel mensen gooien die dingen gelijk in de vuilnisbak maar zijn te lui om een sticker op te halen. Denk aan alle dode bomen die onschuldig zijn vermoord
Didoza was toch pas net in het begin van de zomerdrukte ingesteld? Denk dat de piekdagen gewoon te druk gaan worden, vooral in september en de weken voor KNJ
Serieus?!?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef carboni het volgende:
Die luier is zodat je 8 uur lang non-stop door kan bestellen
Haha, tuurlijk niet. Is geadresseerd aan de bewoners.quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Serieus?!?Ik vind het wel een heldenactie om zoiets te bedenken als reclamebureau.
Heb je de betreffende luiers gezien? Ik denk niet dat wij ze passenquote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Serieus?!?Ik vind het wel een heldenactie om zoiets te bedenken als reclamebureau.
Wel hele goedkope postbezorgers. Is dat het illegaal is maar anders hadden de aandeelhouders het waarschijnlijk overwogenquote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Heb je de betreffende luiers gezien? Ik denk niet dat wij ze passen
Er zijn ook nog geen 10 werkdagen voorbijquote:Op zondag 4 september 2011 17:02 schreef Santello het volgende:
Iemand ervaring met de betaalservice (rembours)? Dinsdag is het pakketje geleverd en betaald door ontvanger. Echt nog geen geld van TNT ontvangen.
Dankquote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Er zijn ook nog geen 10 werkdagen voorbij
Ik heb het ondertekend niet lang nadat ik het bonnetje had gegeven.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef pussywillow het volgende:
Je teamcoach moet die declaratie eerst maken, jij moet hem dan ondertekenen en dan kan de teamcoach hem indienen bij PostNL. Dat is dus nog niet gebeurd? Als het eenmaal is ingediend zou je je geld vrij snel moeten hebben.
nopequote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een fietsvergoeding, ik mag zeker geen reparaties declareren, he?
Nee, dat zit gewoon bij je salaris en staat dan vermeld op je loonstrook.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Het zat niet tegelijk bij mijn laatste salaris. Die declaratie krijg je toch niet tegelijk met je salaris maar apart? Of wordt dat met je loonstroookje bijgeschreven?
Als ik zoiets ooit mocht zien, dan bel ik de kinderbescherming.quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
nope
en over luiers gesproken, ik kwam van de week een vrouw tegen van selektvracht, in een stokoude mercedes (geen bus, gewoon personenwagen) helemaal tot de nok toe vol met pakjes (zowel de kofferbak als de achterbank) en voorin zat een kind in een autostoeltje. Het was echt wel warm, ik had medelijden met het jong. Dat kan je toch niet doen
Je mag toch nooit personen meenemen tijdens je ronde?quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
nope
en over luiers gesproken, ik kwam van de week een vrouw tegen van selektvracht, in een stokoude mercedes (geen bus, gewoon personenwagen) helemaal tot de nok toe vol met pakjes (zowel de kofferbak als de achterbank) en voorin zat een kind in een autostoeltje. Het was echt wel warm, ik had medelijden met het jong. Dat kan je toch niet doen
bij selektvracht misschien welquote:Op maandag 5 september 2011 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag toch nooit personen meenemen tijdens je ronde?![]()
Oh? vertelquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:09 schreef carboni het volgende:
Hondenbeet moet gemeld worden in registratiesysteem enzo, is nog best veel werk.
Weet niet precies, maar collega moest het helemaal doorspreken met de VIM'er. Moet volgens mij ook voor verzekering en als het vaker gebeurd de post niet meer bezorgen daar.quote:
Gelukkig zijn de scholen weer begonnen, zaterdag schijnt het weer mooi te wordenquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pff, succes morgen. Windkracht 6 en veel regen. Veel slechter kan het momenteel toch niet.
Overdrijven ze niet een beetje met 7x HAH? Dat is wel een beetje erg veel van het goede ...quote:
Lullige is dus als er gezeik gaat komen, wat er ongetwijfeld een keer gaat komen, dat iemand een of ander foldertje niet heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
afgelopen zaterdag was het ook al mis ja, want dat foldertje van de kankerbestrijding zat er soms niet tussen en dan weer drie keer achter elkaar ofzo. Ook kwam ik in een bundel met Poiesz en de kankerbestrijding nog een verdwaalde C1000-folder tegen, terwijl de wijk die ik moest lopen geen C1000-folder had.
Dat kun je op je bordje krijgen ja, terwijl de machine de fout maaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef carboni het volgende:
[..]
Lullige is dus als er gezeik gaat komen, wat er ongetwijfeld een keer gaat komen, dat iemand een of ander foldertje niet heeft ontvangen.
Oleequote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef carboni het volgende:
zaterdag schijnt het weer mooi te worden
Dan stop je zelf of moet je dan 3 maanden uit dienst voordat je een nieuwe contract krijgt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef sbientje het volgende:
mijn contract is verlengdlaatste keer
ja dit is mijn 3e contract. ik studeer als het goed is deze zomer ook af, dus dan in oktober zou ik 3 maand uit dienst worden maar ik hoop dan niet meer terug te komen hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef lololo het volgende:
[..]
Dan stop je zelf of moet je dan 3 maanden uit dienst voordat je een nieuwe contract krijgt?
Je bent dan waarschijnlijk tijdelijke hulpkracht of zo, dus dan verdien je op zaterdag nog steeds 3,95.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ben pas begonnen bij PostNL. Ik zet op dit moment en het is ook de bedoeling dat ik ga lopen binnenkort. Ik verdien ¤3.95, krijg ik dan op zaterdag ook ¤6.30 per uur als ik dan bezorg?
Nog iets; ik zie dat de volgende overschrijving door ING bank op 21 september is. Als ik dat goed lees is dat dus voor de periode dat je van 1 augustus tot en met 28 augustus gewerkt hebt? Dus dan krijg je bijna een maand na het laatste uur dat uitbetaald wordt je geld binnen?!
Nee, je krijgt dan je overuren uit augustus, en je contracturen van septemberquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ben pas begonnen bij PostNL. Ik zet op dit moment en het is ook de bedoeling dat ik ga lopen binnenkort. Ik verdien ¤3.95, krijg ik dan op zaterdag ook ¤6.30 per uur als ik dan bezorg?
Nog iets; ik zie dat de volgende overschrijving door ING bank op 21 september is. Als ik dat goed lees is dat dus voor de periode dat je van 1 augustus tot en met 28 augustus gewerkt hebt? Dus dan krijg je bijna een maand na het laatste uur dat uitbetaald wordt je geld binnen?!
Mag natuurlijk niet, ten eerste moeten ze blij zijn dat ik over werk, en daarbij krijg ik al minimumloon dus lager is wettelijk verboden voor zover ik weet. Degene met wie ik meeliep waarschuwde mij al om goed de uren bij te gaan houden omdat ze daar aardig mee kloten.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef pussywillow het volgende:
Yep
Dat laatste durf ik niet te zeggen, trouwens. PostNL heeft er een handje van om voor overuren net iets minder te betalen dan voor contracturen, maar heel veel zal het niet schelen.
Ik begrijp er serieus de ballen van. Desondanks succes ermee.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef gridjuh het volgende:
Ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van TNT/PostNL....
Moest stiekem toch lachen...het gaat om het volgende;
Onlangs bleek dat een medewerkster in de bestelling haar auto te gebruiken. Dit is niet toegestaan en je bent als medewerker hierovoor ook niet verzekerd.....
Er is nog niets over gezegd tegen mij.... Maar goed ik doe het alleen op maandag en dat heeft een rede.
Ik moet mijn post zelf gaan halen, de eerste keer dat ik op maandag bezorgde waren het welgeteld 36 brieven. Nu moet ik zeggen dat het ongeveer 7 km fietsen is vanaf het sorteercentrum naar dat dorp, daar de weg 2,5 km heen en terug is en een stuk 'wijk' van ongeveer 1/2 km inzit.....Het is altijd op maandag zo dat ik aan het begin van de lange weg moet zijn en aan het eind.....Dat is toch wel erg ver fietsen voor weinig brieven......
Maar de vraag, ging dit over mij want tegen mij is nog niets gezegd....
Het is waar. Heb een collega die vroeger hiervoor ook zijn eigen auto gebruikte, maar toen ook te horen heeft gekregen dat het niet mag.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef gridjuh het volgende:
Onlangs bleek dat een medewerkster in de bestelling haar auto te gebruiken. Dit is niet toegestaan en je bent als medewerker hierovoor ook niet verzekerd.....
Er is nog niets over gezegd tegen mij.... Maar goed ik doe het alleen op maandag en dat heeft een rede.
Ik moet mijn post zelf gaan halen, de eerste keer dat ik op maandag bezorgde waren het welgeteld 36 brieven. Nu moet ik zeggen dat het ongeveer 7 km fietsen is vanaf het sorteercentrum naar dat dorp, daar de weg 2,5 km heen en terug is en een stuk 'wijk' van ongeveer 1/2 km inzit.....Het is altijd op maandag zo dat ik aan het begin van de lange weg moet zijn en aan het eind.....Dat is toch wel erg ver fietsen voor weinig brieven......
Op onze vestiging zijn er minstens 5 die de bestelling met de auto doen, als het er al niet meer zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef gridjuh het volgende:
Waar het volgens mij om gaat is dat je dan niet verzekerd bent via de TNT mocht zich een ongeval voordoen, en de eigen WA verzekering voor om het even welk motorvoertuig dekt alleen schade die tijdens privégebruik ontstaan is. Tenzij je natuurlijk een WA-verzekering voor zakelijk gebruik hebt, maar dan is je premie ook ineens vele malen hoger.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef gridjuh het volgende:
Ja en dat alleen al is voor hun een reden om het elk jaar weer te herhalen. Zodat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef lbeew het volgende:
Het probleem voor PostNL is dat ze niet verzekerd zijn maar wel aansprakelijk gesteld kunnen worden.
nee, als je je contracturen heb gemaakt, kun je gewoon zeggen dat je niet nog meer uren wilt maken. Maar mocht je dan later wel weer meer uren willen maken, sta je natuurlijk niet bovenaan het lijstjequote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef EdNoolk het volgende:
O ja nog iets, ik heb dus, zoals ik al zei, een 10-uren contract en deze week al 10,5 uur gewerkt. Morgen moet ik weer werken. Ben ik dan verplicht om op vrijdag en/of zaterdag te werken? Ik had namelijk wel gezegd dat ik gewoon de hele week kon werken maar ik neem aan dat alles boven die 10 uur overwerk is en dus niet verplicht. Hoor het graag, thanks colega's
Nee als jouw uurloon 3,95 is, krijg je 3,95.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef EdNoolk het volgende:
Nee hij dacht volgens mij dat ie dan zaterdagbestellers loon kreeg als in de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 09:49 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nee als jouw uurloon 3,95 is, krijg je 3,95.
Dacht je dat je dubbel kreeg?
Nee, die toeslag geldt niet voor overuren, daarvoor geld gewoon het (te lage) uurloon. Reden te meer om als je regelmatig extra werkt, boven je contracttijd, een contractvergroting te eisen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:09 schreef carboni het volgende:
Die tabel moet maar eens vervangen worden door de tabel die hier in het kantoor van de TCs hangt. Staan alle salarissen op per functie.
Iig postbezorgers krijgen onder minimumloon, maar met een toeslag die het tot minimumloon brengt.
Geen idee of die toeslag ook geld voor overuren.
Ze doen per postcode gebied 1 tas. Dus als je met je auto door een postcodegebied gaat waar maar 3 afgiftepunten zijn, heb je 1 hele tas voor 3 vodjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef pussywillow het volgende:
Met die irritante plastic dingen er omheen. En dat je dan denkt "OMG WTF 4 TASSEN MET HAH" en dan zitten er in elke tas 2 bundels ofzo
Ze hebben bij mij een keer de post en hah door elkaar gedaan, dat is ook zo irritant.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef pussywillow het volgende:
Met die irritante plastic dingen er omheen. En dat je dan denkt "OMG WTF 4 TASSEN MET HAH" en dan zitten er in elke tas 2 bundels ofzo
ik vind dat ook altijd zo irritant als ze de post om en om in een tas doen (dus in 2 tassen, maar dan om en om per bundel). Dat kan namelijk als je ook een tas HAH hebt, maar dat schijnen ze niet te snappenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij een keer de post en hah door elkaar gedaan, dat is ook zo irritant.
Ik had dan 2x hah 2 stapels post 1x hah 2x post en ga zo door..
Heb liever dat ze een paar tassen vullen met hah en de rest van de tassen met post, ik weet ondertussen hoeveel ik moet meenemen naar een bepaalde kant van de route toe....
Bij een bepaalde wijk vond ik dat juist makkelijk en vroeg ik aan de voorbereider of hij dat wilde doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd zo irritant als ze de post om en om in een tas doen (dus in 2 tassen, maar dan om en om per bundel). Dat kan namelijk als je ook een tas HAH hebt, maar dat schijnen ze niet te snappenOok zonder HAH vind ik het irri trouwens, ik maak liever eerst een tas leeg en dan de andere dan steeds om en om
Met HAH mogen de bundels post maximaal 5 cm dik zijn, behalve bij flats/grote bussenfronten.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef pussywillow het volgende:
Zijn bundels dikker dan 5 cm niet de bedoeling dan? Dat weten ze bij ons zeker nietIn mijn wijk heb ik soms bundels van zeker 10-15 cm dik. Niet te tillen
Oh die kleine Veronica 'foldertjes' waren écht een hele ja! Er vielen telkens een paar en moest ze steeds oprapen terwijl ik dikke bundels had met voornamelijk Kampioen :S godsgruwelijk irritant.quote:
die hadden wij ook moeten hebben, maar ik heb geen folder van Veronica gezienquote:
Ze zijn waarschijnlijk al op de grond geflikkerdquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hadden wij ook moeten hebben, maar ik heb geen folder van Veronica gezien
Dat moet bij de HAH-machine al zijn gebeurd, want er stond op de kaartjes al bij dat er een tekort aan Veronica HAH wasquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk al op de grond geflikkerd
Waarschijnlijk omdat als ie er al in zat vaak driedubbelquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat moet bij de HAH-machine al zijn gebeurd, want er stond op de kaartjes al bij dat er een tekort aan Veronica HAH was
als ze bij postcode 1000 zo ongeveer al met driedubbel beginnen dan moet het bij ons al op zijn jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:44 schreef carboni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als ie er al in zat vaak driedubbel
Zou bijna het HAH vouwen missen
tot 8245 waren ze er nog iig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als ze bij postcode 1000 zo ongeveer al met driedubbel beginnen dan moet het bij ons al op zijn ja
-> klaagbaakquote:Op zondag 11 september 2011 11:11 schreef alexmeijer het volgende:
Ik snap echt helemaal niks meer van PostNL.
Vandaag kreeg ik een mailtje van een klant met daarin:
"we hebben een deel van de hoesjes ontvangen waarbij een aantal hoesjes kapot waren , doosje lag open in onze brievenbus en was behoorlijk kapot , graag contact op 06..........."
Doosje lag open in de brievenbus? ik dacht dat post bezorgers dit niet zomaar mochten doen en minimaal een sticker of iets er op zetten? maar een doosje wat helemaal open ligt in de brievenbus?
Ik heb net (alweer) een klacht lopen indienen bij tnt, maar als ik de schade ga bekijken van alleen dit jaar alleen al door bezorgers, sorteerders of machines...
Moet ik pakjes in steen versturen ofzo..
Over het algemeen hebben we tijdens het bezorgen natuurlijk geen stickers bij ons, dus dan valt er niks dicht te plakken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:11 schreef alexmeijer het volgende:
Ik snap echt helemaal niks meer van PostNL.
Doosje lag open in de brievenbus? ik dacht dat post bezorgers dit niet zomaar mochten doen en minimaal een sticker of iets er op zetten? maar een doosje wat helemaal open ligt in de brievenbus?
Snap ik wel, maar ik ga er niet vanuit dat dit kapot is gegaan bij het bezorgen.. maar misschien bij het sorteren.. dus dan zouden hun dat toch gewoon gezien moeten hebben?quote:Op zondag 11 september 2011 11:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben we tijdens het bezorgen natuurlijk geen stickers bij ons, dus dan valt er niks dicht te plakken.
Gezien, ja misschien.quote:Op zondag 11 september 2011 11:39 schreef alexmeijer het volgende:
Snap ik wel, maar ik ga er niet vanuit dat dit kapot is gegaan bij het bezorgen.. maar misschien bij het sorteren.. dus dan zouden hun dat toch gewoon gezien moeten hebben?
Brievenbus doosje + 2 lagen bubbeltjes plastic niet voldoende blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezien, ja misschien.
Iets ermee doen is een tweede.
Even een tip, verpak het zo dat het niet kapot kan.
Als ik studieboeken verzend, gaat daar bubbeltjesmateriaal of ander isolatiemateriaal omheen.
Zo weet ik zeker dat het heel aan komt.
Hm, hm.. lastig.quote:Op zondag 11 september 2011 13:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Brievenbus doosje + 2 lagen bubbeltjes plastic niet voldoende blijkbaar
Hiiiiiiiiquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef pussywillow het volgende:
Komende donderdag is het weer tijd voor... V&D Prijzencircus HAH194 Gram schoon aan de haak!
Ik ben blij dat we ze bij ons op de vestigingen de kampioenen doordeweeks doen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef ellenatmars het volgende:
Pff, afgelopen zaterdag was echt niet leukHet was warm, het was superveel (kampioenen!)
Oh tering...quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef pussywillow het volgende:
Komende donderdag is het weer tijd voor... V&D Prijzencircus HAH194 Gram schoon aan de haak!
Het zou natuurlijk per VGB kunnen verschillen, maar het Prijzencircus is een landelijke actie én begint op donderdag, dus ik vrees het ergste voor je. Wij hebben normaal ook nooit HAH op donderdag.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Oh tering...
Is dat ook echt overal, of kan dat per regio verschillen? Want hier hebben we bijna nooit HAH op donderdag...
Voor een donderdag wel, op dinsdag zijn boven de 200 gram nog uitzonderingsweken.quote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef carboni het volgende:
Denk dat het wel overal donderdag is. Donderdag is in het Didoza model voor overheids en niet machine sorteerbaar spul.
195 is hopelijk ook wel de max grens qua hah gewicht.
Zal wel overal zijn. Heb zelf gelukkig maar een kleine wijk donderdag maar dan nog.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Oh tering...
Is dat ook echt overal, of kan dat per regio verschillen? Want hier hebben we bijna nooit HAH op donderdag...
Ben blij dat ik niet de enige ben...quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:31 schreef EdNoolk het volgende:
Wel twee bloedende vingers van het snijden aan de brievenbus/HAH (bij nagelriemen).
Had m'n mond moeten houden geloof ik... Haalde daarstraks letterlijk het bloed onder m'n eigen nagel vandaan...quote:Op woensdag 14 september 2011 10:07 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben...Ik loop ook regelmatig met krassen/wondjes/pleisters op m'n handen!
Korte nagels lijkt mij nu juist veiliger. Minder kans om ergens achter te blijven haken, toch? Bij mij gaat het juist altijd fout als m'n nagels te lang zijn (zoals vandaag dus).quote:Op woensdag 14 september 2011 15:26 schreef lbeew het volgende:
Vooral op de HSM moet je geen korte nagels hebben, dat is echt pijnlijk. Als ik weet dat ik een HSM dienst draai knip ik nooit mijn nagels.
Er is een bijbehorende map met welke dienst welke nr is.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:47 schreef pussywillow het volgende:
Bij mij staat op de Harmony-uitdraaien soms bij elke dag weer een ander dienstnummer, terwijl ik elke dag precies dezelfde wijk doeIk kan ook nergens vinden wat die dienstnummers betekenen, en eerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen zolang mijn uren maar worden uitbetaald
Laat staan een zeurige TC die je komt opzoeken in de wijkquote:Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Vakkentas. Dat gaat echt werken om je bezorgers binnen het bedrijf te houden. De vinding van de eeuw
Dat mogen ze van mij doen als de wegen glad zijn. Zien ze ook eens hoe je een auto moet besturen in dat soort omstandighedenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:29 schreef carboni het volgende:
[..]
Laat staan een zeurige TC die je komt opzoeken in de wijk
Denk dat die nieuwe TC's snel alle horecafaciliteiten in de omgeving leren kennenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij doen als de wegen glad zijn. Zien ze ook eens hoe je een auto moet besturen in dat soort omstandigheden
Gezellig onder een boom met een van thuis meegenomen picknickmand er bijquote:Op donderdag 15 september 2011 16:33 schreef carboni het volgende:
[..]
Denk dat die nieuwe TC's snel alle horecafaciliteiten in de omgeving leren kennen.
Ben benieuwd waar ze de vele sollicatiegesprekken gaan voeren, in de snackbar? McDonalds? Of huren ze daar een gebouw voor af.
Haha, denk overigens dat ze het postbezorgers gedoe ook gaan uitbestedenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezellig onder een boom met een van thuis meegenomen picknickmand er bij
Mijn TC schijnt nu ook Emmeloord er bij te doen en we hadden nog maar 1 TC over van de ooit 4. Dus nu is de postbode+ (die toch al de tent draaide) verantwoordelijk. Maar die is ook al weken op vakantie. Dus nu is afwisselend de andere postbode+, een vimmer of de vestigingsmanager himself de teamcoach.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
dat is makkelijk geld uitgeven en vanuit het oogpunt van de TC bekeken geld verdienen
Mijn TC zie ik nu overigens ook vrijwel nooit.
Ja is handig. Als zaterdagwerker zie je zaterdagochtend nog wie er werkt dus weet je wie je moet bellen (niet dat iemand hier het nr van de VM of VIM heeft maar toch) maar als postbezorger heb je dus 5 nrs op je bezorgrapport staan die allemaal niet opnemenquote:
Heb slechts één keer ondervonden dat het problemen geeft. Als je later op de middag problemen krijgt dan is bijna niemand meer aanwezig helaas om je te helpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef carboni het volgende:
[..]
Ja is handig. Als zaterdagwerker zie je zaterdagochtend nog wie er werkt dus weet je wie je moet bellen (niet dat iemand hier het nr van de VM of VIM heeft maar toch) maar als postbezorger heb je dus 5 nrs op je bezorgrapport staan die allemaal niet opnemen
Wedden dat er genoeg adressen zijn die met Google Maps niet gevonden kunnen worden?quote:Maar gelukkig hebben we straks een callcenter die we kunnen bellen, die ons kunnen helpen met Google Maps waar de Kerkstraat 31 zit. Totdat dat ongetwijfeld dat servicecenter word uitbesteed aan Suriname.
PB+ hier die heel toegewijd is, die neem de telefoon nog op om 18:30, topgast. Kent zowat iedereen bij naam, zelfs een hoop postbezorgers. Als die op vakantie is, is het meteen een zooitje.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb slechts één keer ondervonden dat het problemen geeft. Als je later op de middag problemen krijgt dan is bijna niemand meer aanwezig helaas om je te helpen.
[..]
Wedden dat er genoeg adressen zijn die met Google Maps niet gevonden kunnen worden?
quote:filmpje gezien, de zgn tevreden klant aan het eind van het filmpje is de vorige vbg manager van de koperstraat misschien dat deze rol meer op zijn lijf geschreven is,wat een genante vertoning lach me rot.dit filmpje werkt gewoon op je lachspieren zo slecht gemaakt.iedereen is happy en begrijpt elkaar zo goed.dream on.
Niet ongebruikelijk in een modern logistiek bedrijf om dat soort dingen te gebruiken. Moet ook wel als je straks wijken krijgt die door 4 postcodes lopen. Al zal het niet zo snel gaan met de VOS als je voor elk poststuk moet vragen waar het zitquote:Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef carboni het volgende:
http://www.metafoormedia.nl/339/cvl/ spraaksorteren?wtf
Maar dan moet je dus elke keer als je iets niet weet het vragen aan een centrale? Wie zit dan aan de andere kant aan de lijn? En hoe the fuck krijg je dan die wijk voorbereid in 20 minuten?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk in een modern logistiek bedrijf om dat soort dingen te gebruiken. Moet ook wel als je straks wijken krijgt die door 4 postcodes lopen. Al zal het niet zo snel gaan met de VOS als je voor elk poststuk moet vragen waar het zit
Ik denk dat ze dat automatiseren, denk je ook niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus elke keer als je iets niet weet het vragen aan een centrale? Wie zit dan aan de andere kant aan de lijn? En hoe the fuck krijg je dan die wijk voorbereid in 20 minuten?
Omdat er onder de voorbereiders een redelijk verloop verwacht wordt en de medewerkers van tegenwoordig minder snel zijn dan de echte postbodes, krijgen alle voorbereidingen er een hoop tijd bij (misschien wel het dubbele of zelfs driedubbele van nu).quote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat automatiseren, denk je ook niet?![]()
Maar het kost altijd tijd, dat gaf ik ook al aan.
efficiënt, omdat er naast de sorteerders nog een heel team achter moet zitten ...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef TokenW het volgende:
[..]
Omdat er onder de voorbereiders een redelijk verloop verwacht wordt en de medewerkers van tegenwoordig minder snel zijn dan de echte postbodes, krijgen alle voorbereidingen er een hoop tijd bij (misschien wel het dubbele of zelfs driedubbele van nu).
ik ook niet. Ik schrijf mijn tijden gewoon op en krijg daar naar uitbetaald. Uiteraard wel hard aanpoten, maar dat weet jequote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet eens hoelang ik over een wijk mag doen om die voor te bereiden.
Weet iemand dit?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef electrocrash het volgende:
Wat verdient beter postmedewerker collectie of medewerker voorbereiding?
bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Idd, ik begin om 8 of 9 uur en dan bereid ik tot 11 of 12 uur voor en dan nog twee wijken lopen van ieder 2 uur en tien minuten.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik schrijf mijn tijden gewoon op en krijg daar naar uitbetaald. Uiteraard wel hard aanpoten, maar dat weet je
Boven jullie kasten staan geen eindtijden hoelaat een wijk klaar moet zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, ik begin om 8 of 9 uur en dan bereid ik tot 11 of 12 uur voor en dan nog twee wijken lopen van ieder 2 uur en tien minuten.
Dan heb ik zo'n drie a vier wijken voorbereid, hangt een beetje van de grootte van de wijken.
Nooit een opmerking gehad dat ik te langzaam was o.i.d. dus het zal wel goed zitten.
Dat staat toch gewoon op de site?quote:
jawel maar daar kijken we niet naarquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Boven jullie kasten staan geen eindtijden hoelaat een wijk klaar moet zijn?
Vreemd? Want op die tijden worden de zakken opgehaald etcquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
jawel maar daar kijken we niet naar
Ik kan me ook niet echt voorstellen wat ze er nou bij zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef TokenW het volgende:
Op mijn vestiging was ik de eerste die van het spraaksorteren op de hoogte was. Iedereen dacht dat ik ze voor de gek probeerde te houden.
Jawel, maar omdat ik soms pas om 9 uur begin kan ik nooit twee wijken klaar hebben die om kwart voor 10 de deur uit gaan (is maar een voorbeeldje).quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Boven jullie kasten staan geen eindtijden hoelaat een wijk klaar moet zijn?
Herkenbaar natuurlijk. Bij ons draai je ook gewoon bij kast 1/2/3/4 etc een keertje mee. Bijna nooit een vaste kast, maar alle wijken gaan ( als er geen gekke dingen gebeuren ) precies op de tijden die aangegeven staan weg. Als er dus iemand achter loopt, gaat vaak die kast even voor op een andere etcquote:Op donderdag 15 september 2011 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik soms pas om 9 uur begin kan ik nooit twee wijken klaar hebben die om kwart voor 10 de deur uit gaan (is maar een voorbeeldje).
Ik heb ook nooit vaste wijken, ik ben een soort bezemwagen.
Ja, maar ik vind het wel raar dat anderen dan wel een vaste wijk hebben om te sorteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Herkenbaar natuurlijk. Bij ons draai je ook gewoon bij kast 1/2/3/4 etc een keertje mee. Bijna nooit een vaste kast, maar alle wijken gaan ( als er geen gekke dingen gebeuren ) precies op de tijden die aangegeven staan weg. Als er dus iemand achter loopt, gaat vaak die kast even voor op een andere etc
in die voorbereidingstijd doe ik maar 2 wijken. Dat zal wel komen omdat het buitenwijken zijn waarbij de vakjes regelmatig nokkievol zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, ik begin om 8 of 9 uur en dan bereid ik tot 11 of 12 uur voor en dan nog twee wijken lopen van ieder 2 uur en tien minuten.
Dan heb ik zo'n drie a vier wijken voorbereid, hangt een beetje van de grootte van de wijken.
Nooit een opmerking gehad dat ik te langzaam was o.i.d. dus het zal wel goed zitten.
31-12 ja. Kut is dus een zaterdag, dat word verlof opnemen. Geen zin om tussen de rotjes te lopen. Tot nu toe altijd geluk gehad door gewoon als niet beschikbaar neer te zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand trouwens wat ze bedoelen met B-kanten?
Ik werk 'pas' sinds november bij de post, maar dit soort dingen weet ik nog steeds niet.
En weet iemand toevallig of we 31 december moeten werken?
Ze doen altijd moeilijk op dit soort dagen. Vorig jaar zaten ze ook te zeiken, terwijl het een vrijdag was en ik zaterdagwerkerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef lbeew het volgende:
Op zulke dagen zijn er toch altijd tig seizoenskrachten en zullen ze ook wel even een keer geen HAH meegeven zodat iedereen vroeg klaar is.
we doen wel eerst wat eerst moet zeg maar, maar op die tijden worden er bij ons geen zakken opgehaald hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vreemd? Want op die tijden worden de zakken opgehaald etc
Laat ze lekker zeiken. Ze mogen blij zijn als je extra komt werken, maar niet zeuren als je niet wil/kan. Tegen die tijd zit ik toch al bij het autobedrijf dus geen lopenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef carboni het volgende:
[..]
Ze doen altijd moeilijk op dit soort dagen. Vorig jaar zaten ze ook te zeiken, terwijl het een vrijdag was en ik zaterdagwerker
3/4 lelystad is zo'n beetje een achterstandswijk. Al schijnt het het ergste te zijn in de wijken "met veel vergrijzing" zoals ze het in holland in da hood zouden noemen. De wat rijkere buurten. Daar zijn ook de meeste rode bussen opgeblazen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb vorig jaar ook op de 31ste gewerkt. Was voor zover ik me herinner inderdaad wel een relaxed dagje, lekker vroeg klaar en weinig last gehad van rotjes. Nu scheelt het misschien wel dat ik in een vrij suf dorp bezorg, ik zou op 31-12 niet graag in een of andere achterstandswijk willen lopenIk heb ook echt een bloedhekel aan vuurwerk.
Tabel in de OP is voor zaterdagbesteller, dus dan mag je ook sorteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Pizzabodem het volgende:
Heb weer wat tijd over dus had me aangemeld als zaterdagbezorger. Ben 20 jaar en zou volgens die persoon aan de telefoon ¤5,34 gaan verdienen. Klopt dit? Want ik lees hier allemaal hele andere bedragen, of zal die persoon gewoon verkeerd hebben gekeken?
Die tabel in de OP lijkt mij al wat geloofwaardiger...
Is er ook een tabel voor zaterdagbezorgers? Of is dat gewoon het minimumloon?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tabel in de OP is voor zaterdagbesteller, dus dan mag je ook sorteren.
Is onder minimumloon maar je krijgt toeslag die het tot aan minimumloon brengt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Is er ook een tabel voor zaterdagbezorgers? Of is dat gewoon het minimumloon?
Volgens mij helemaal niet. Werkgever hoeft ook niet aan te geven dat het verlengd word.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Leontje het volgende:
Hoelang van te voren moet je aangeven dat je geen contractverlenging meer wil?
Bevalt Kijkduin niet? Best lekker lopen daar, alleen jammer dat ik altijd op de vestiging begin en het een half uur fietsen is, anders had ik de kijkduinwijken graag gelopen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Leontje het volgende:
Hoelang van te voren moet je aangeven dat je geen contractverlenging meer wil?
Voor het autobedrijf deed ik wel eens late dienst. Is wel tof werk, beetje rijden niet te veel haasten (op de meeste ritten, vaak kwartiertje betaald pauzequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:30 schreef ellenatmars het volgende:
Ik heb vorig jaar ook op de 31e gewerkt... Zag er ook op tegen toen ik moest beginnen, maar t viel inderdaad wel mee. Allemaal van die schoolkindertjes die met hun rotjes een beetje stoer doen, dat wel maar ach
Doet iemand van jullie hier wel eens late diensten? Bij ons komen ze nou zoveel mensen tekort inmiddels dat ze mij net vroegen of ik die voortaan 2 dagen in de week wilde doen. Een 'korte' late dienst is dan al weer 3 uur... Vind het zo'n stomme tijd! Maar is t wat om te doen, mocht er iemand met ervaring hier zitten?
nee hier ook niet, is ook nog wel vroeg. Maandag vast welquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef sbientje het volgende:
doen ze altijd op 31e toch, zorgen dat iedereen vroeg klaar is. Ik vind eht geen probleem hoor, werken op de 31e.
hahahaha zorgen dat iedereen vroeg is en geen HAH................................quote:Op zulke dagen zijn er toch altijd tig seizoenskrachten en zullen ze ook wel even een keer geen HAH meegeven zodat iedereen vroeg klaar is.
Op zulke dagen wel hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef Troeta het volgende:
[..]
[..]
hahahaha zorgen dat iedereen vroeg is en geen HAH................................
idd niet. Iedereen moet die dag zo snel mogelijk weer van de straat, dus maximale inzet, minimale inspanning voor iedereen, zodat het personeel nog van de dag kan genieten.quote:
quote:
Same here, 2 van mijn 4 wijken die ik moet voorbereiden zijn nogal klein maar begon om 7.30 uur en was pas 12 uur op straat, iedereen klagen en stressen, een iemand was zelfs boos naar huis gegaan omdat ie klaagde dat de rest niet zo hard werkte en niet collegiaal genoeg was om mee te helpen met de restquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:29 schreef Dftpol het volgende:
Jezus, wat was het druk vandaag...
Nu net thuis van binnendienst, dus er gaan nu mensen pas met hun wijk beginnen!![]()
Dinsdag wordt ook een hel, ze beginnen hier maandagavond al met vossen...
Was echt druk vandaag ja. Was om 11:45 uur na twee wijken gesorteerd te hebben de eerste die de straat op kon. Had voor mijn wijk vijf manden met post ipv 3 normaal. Ook nog even een depotritje gedaan, waardoor ik ongeveer half vijf klaar was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:29 schreef Dftpol het volgende:
Jezus, wat was het druk vandaag...
Nu net thuis van binnendienst, dus er gaan nu mensen pas met hun wijk beginnen!![]()
Krijgt iedereen dan een SMS'je? Lijkt me wel lachen, zit je druk voor te bereiden gaan opeens bij iedereen de telefoon af, het is maatwerk drukquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:09 schreef ellenatmars het volgende:
Ik was vrij vandaag, ik pik er elke keer de drukste dagen tussen uit blijkbaarKreeg vanmorgen wel een SMSje via ASK (is dat bij jullie ook al ingevoerd?) dat 't maatwerk druk was en de post later aangeleverd zou worden.
Bij ons alleen de postbezorgers, de voorbereiders niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:02 schreef carboni het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dan een SMS'je? Lijkt me wel lachen, zit je druk voor te bereiden gaan opeens bij iedereen de telefoon af, het is maatwerk druk
handig, alleen soms klopt het niet, want door te schuiven in diensten kun je er voor zorgen dat ondanks de drukte de postbezorgers de post toch op tijd hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons alleen de postbezorgers, de voorbereiders niet.
Vond HAH wel makkelijker dan de laatste keren, geen klein kutfoldertje maar steeds bij de Borent pakken en je zat goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef sbientje het volgende:
bij ons was het ook druk. Had 6 manden post voor mijn autorit, behoorlijk veel dus. Het was op de weg ook druk trouwens, maar al met al ging het best vlot. Ieman dhad weer een lege auto weggezet, dus moest eerst tanken, en toen van kwart voor 12 tot kwart voor 4 gereden. Had ook 4 keer HAH, en allemaal in dezelfde kleurstelling dus ik zag op een gegeven moment niet meer waar 1 ophield en de volgende begon hahaha.
sommige mensen bemoeien zich graag met alles idd, wat een domme actie van die vent zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die gaan klagen over de HAH?
Ik had laatst een meneer die niet wilde dat ik HAH door zijn buurmans brievenbus gooide, omdat hij bijna niet thuis was. Hij had geen nee-sticker, dus ik vind het wel best.
Waar bemoeit die man zich mee, zeg.
Bij ons zowel postbezorgers als zaterdagwerkersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons alleen de postbezorgers, de voorbereiders niet.
Werkt hij op zaterdag?quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef 12345r het volgende:
Ik was vandaag bij mijn neef die ook postbezorger is.
Nou vroeg ik voor de gein hoeveel hij nou verdiende en dat was 5,50 per uur (18 jaar), dit terwijl toen ik laatst gesolliciteerd had mij werd vertelt dat ik als 18 jarige een salaris van 3,95 bruto zou krijgenWat tevens ook de rede is dat ik het heb afgekaatst...
Hoe kan dit? Want voor 5,50 per uur zou ik ook graag postbezorger worden![]()
TNT Post vroeger = PostNL nuquote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef EdNoolk het volgende:
Moet ik mij dan aanmelden in Notabox voor TNT? Want ik zie PostNL nergens.
Ik verwacht hem op 22-9 aangezien geld word overgemaakt op 21-9.quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef EdNoolk het volgende:
Hmm ja op papier is ook wel fijn idd. Wanneer worden die verzonden?
Hoef gelukkig niet te werken maar het schijnt loeidruk te worden. Stond zaterdag al vol met rolcontainers. Fuck basic en didoza.quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef pussywillow het volgende:
Morgen weer HAH, H&M en Bijenkorf! Hebben we er allemaal zin in?
Basicquote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Hoef gelukkig niet te werken maar het schijnt loeidruk te worden. Stond zaterdag al vol met rolcontainers. Fuck basic en didoza.
Aardig aanpoten inderdaad, net voor 1 DVG drie en een halve container en een pallet gevost. Alleen Bijenkorf, Peter Hahn en H&M. Een volle container TV-tijdschriften staat er nog.quote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Hoef gelukkig niet te werken maar het schijnt loeidruk te worden. Stond zaterdag al vol met rolcontainers. Fuck basic en didoza.
quote:Op maandag 19 september 2011 11:58 schreef pussywillow het volgende:
Iedereen die een bank heeft die met dat systeem werkt kan het aanvragen. Ik heb Rabobank en daarbij kan het ook.
Ik heb vanmiddag ook in het vooruit staan vossen. Naast eerdergenoemde H&M, Bijenkorf en Peter Hahn zag ik ook dikke Linda's, en diverse TV-gidsen voorbijkomen (VPRO, Vara, KRO, Veronica). En, als kers op de taart, een bijna hah mailing van de provincie. Om 18.00 uur ben ik gestopt met vossen, hoewel er nog zat stond. Sommige wijken hadden nu al 7 blauwe bakken, en daar komt morgen dan nog het nodige bij. En dan natuurlijk nog 3x hah. Verder zijn er morgen nauwelijks extra mensen ingezet in de voorbereiding. Ja, 1 tijdelijke hulpkracht, die hier pas 3 weken werkt, dus ik denk eerder dat we hem moeten helpen dan dat hij ons helpt. 't Zal wel een latertje worden, morgen.............quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef TokenW het volgende:
[..]
Aardig aanpoten inderdaad, net voor 1 DVG drie en een halve container en een pallet gevost. Alleen Bijenkorf, Peter Hahn en H&M. Een volle container TV-tijdschriften staat er nog.
Ha, dat word niks. Zul je zien dat ook de HSM nog stuk gaat of extreem veel HSM waardoor je daar ook nog op kan gaan wachten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook in het vooruit staan vossen. Naast eerdergenoemde H&M, Bijenkorf en Peter Hahn zag ik ook dikke Linda's, en diverse TV-gidsen voorbijkomen (VPRO, Vara, KRO, Veronica). En, als kers op de taart, een bijna hah mailing van de provincie. Om 18.00 uur ben ik gestopt met vossen, hoewel er nog zat stond. Sommige wijken hadden nu al 7 blauwe bakken, en daar komt morgen dan nog het nodige bij. En dan natuurlijk nog 3x hah. Verder zijn er morgen nauwelijks extra mensen ingezet in de voorbereiding. Ja, 1 tijdelijke hulpkracht, die hier pas 3 weken werkt, dus ik denk eerder dat we hem moeten helpen dan dat hij ons helpt. 't Zal wel een latertje worden, morgen.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |