In industriewijken negeer ik die 100% regel toch echt. Wat een onzin is dat zeg. (collega's volgens mij ook want anders zou er elke keer structureel te weinig HAH zijn)quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
Pfff het was heet in de auto vandaag! Die 100%HAH regel is echt sucky in de industriewijken! Maar ja niets aan te doen, ze hebben allemaal een collectezakje van kwf nunu eerst douche, want ik plak!
ik negeer de maatregel hoor en ik ben lang niet de enige.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
Pfff het was heet in de auto vandaag! Die 100%HAH regel is echt sucky in de industriewijken! Maar ja niets aan te doen, ze hebben allemaal een collectezakje van kwf nunu eerst douche, want ik plak!
Gewoon wegslaan met de reclame die je in je handen hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Inderdaad die spinnenwebben, ook altijd bij dezelfde huizen meestal.
had ik vandaag ook een paar keer jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Ja doe ik ook. Maar soms ontkom je niet aan die ontzichtbare krengen.
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braafquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik negeer de maatregel hoor en ik ben lang niet de enige.
Vandaag ook een autoroute gehad plus nog een behoorlijk stuk van een andere wijk, dus ik was aan het eind van de middag gesloopt.
Weet iemand waar je gratis 200+ nee-ja stickers kan krijgen? Tijd voor een HAH verspreiding.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braaf
bij mij gaat het maar om 10 folders ofzo, dus of ze daar wakker van liggen? Niet echt dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons wordt er lately behoorlijk gecontroleerd op HAH dus ik ben heel braaf
De oude procedure was redelijk eenvoudig, alleen moeilijk in een wijk waar veel combihuizen zijn (huis op nr 20, bedrijf op nr 22). Maar dat is er nu niet eenvoudiger op geworden. Want moet je er nou 2 doen in een brievenbus waar op staat 20-22, of 1? Officieel 2.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Vereenvoudiging van het werkproces misschien? Hierdoor heb je weer een procedure minder om te leren aan de nieuwe medewerkers.
wtf, is dat doelgroep reclame.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef pussywillow het volgende:
Doet me denken aan die Margriet van vrijdag met een Tena Lady erbij
de makro was vandaag mijnr edding, daardoor moest ik bijna bij ieder bedrijf zijn. Normaal is dat dus niet zo, dan zou ik speciaal voor die folder die meteen in de vuilbak verdwijnt, al die bedrijven langs moeten. Het is echt een belachelijke regelingquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:37 schreef carboni het volgende:
[..]
De oude procedure was redelijk eenvoudig, alleen moeilijk in een wijk waar veel combihuizen zijn (huis op nr 20, bedrijf op nr 22). Maar dat is er nu niet eenvoudiger op geworden. Want moet je er nou 2 doen in een brievenbus waar op staat 20-22, of 1? Officieel 2.
Wil PostNL nou echt zulke domme mensen die niet het verschil zien tussen een huis en een bedrijf?
100% hah kost gewoon een half uur extra in sommige wijken. En dat voor een bedrijf dat al geilt op 3 minuten afpakken van zijn medewerkers.
Waar ik post bezorg merk je wel dat het een boerendorp is....iedereen gaat achterom maar heeft de brievenbus voor met spinnenwebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had ik vandaag ook een paar keer ja
Lijkt me inderdaad wel een goed idee. Sinds die 100% maatregel hebben ze me al bij verschillende bedrijven gevraagd hoe ze kunnen zorgen dat ze geen reclame meer krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:25 schreef carboni het volgende:
[..]
Weet iemand waar je gratis 200+ nee-ja stickers kan krijgen? Tijd voor een HAH verspreiding.
Win-winsituatie imo. Win voor de klant die geen folder krijgt, win voor ons, win voor de AH/C1000/Deen/ETC. die weer een onnodige folder minder kan drukken.
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).quote:Op zondag 4 september 2011 09:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel een goed idee. Sinds die 100% maatregel hebben ze me al bij verschillende bedrijven gevraagd hoe ze kunnen zorgen dat ze geen reclame meer krijgen.
Volgens mij zijn er heel wat meer bussen met sticker als we die dingen 1 keer huis aan huis zouden verspreiden.
Ja ook bij ons.quote:
Snap dat wel. Beetje jammer dat PostNL het gewoon niet zelf doet. Veel mensen gooien die dingen gelijk in de vuilnisbak maar zijn te lui om een sticker op te halen. Denk aan alle dode bomen die onschuldig zijn vermoordquote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).
Precies. Je moet het bij een advies houden.quote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kijk daarmee uit! Iemand desgevraagd vertellen hoe je aan zo'n sticker komt (meestal gratis af te halen bij gemeentehuis of bibliotheek) is 1 ding, maar die dingen hah gaan verspreiden is een ander verhaal. Ik ken het verhaal van een postbode die hiervoor geschorst is! (Want PostNL loopt inkomsten mis als er minder folders bezorgd hoeven te worden).
Met kerst maakt het niet uit. Op Didoza de standaard post en op mawovr de kerstpost.quote:Op zondag 4 september 2011 11:06 schreef carboni het volgende:
[..]
Snap dat wel. Beetje jammer dat PostNL het gewoon niet zelf doet. Veel mensen gooien die dingen gelijk in de vuilnisbak maar zijn te lui om een sticker op te halen. Denk aan alle dode bomen die onschuldig zijn vermoord
Didoza was toch pas net in het begin van de zomerdrukte ingesteld? Denk dat de piekdagen gewoon te druk gaan worden, vooral in september en de weken voor KNJ
Serieus?!?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef carboni het volgende:
Die luier is zodat je 8 uur lang non-stop door kan bestellen
Haha, tuurlijk niet. Is geadresseerd aan de bewoners.quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Serieus?!?Ik vind het wel een heldenactie om zoiets te bedenken als reclamebureau.
Heb je de betreffende luiers gezien? Ik denk niet dat wij ze passenquote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Serieus?!?Ik vind het wel een heldenactie om zoiets te bedenken als reclamebureau.
Wel hele goedkope postbezorgers. Is dat het illegaal is maar anders hadden de aandeelhouders het waarschijnlijk overwogenquote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Heb je de betreffende luiers gezien? Ik denk niet dat wij ze passen
Er zijn ook nog geen 10 werkdagen voorbijquote:Op zondag 4 september 2011 17:02 schreef Santello het volgende:
Iemand ervaring met de betaalservice (rembours)? Dinsdag is het pakketje geleverd en betaald door ontvanger. Echt nog geen geld van TNT ontvangen.
Dankquote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Er zijn ook nog geen 10 werkdagen voorbij
Ik heb het ondertekend niet lang nadat ik het bonnetje had gegeven.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef pussywillow het volgende:
Je teamcoach moet die declaratie eerst maken, jij moet hem dan ondertekenen en dan kan de teamcoach hem indienen bij PostNL. Dat is dus nog niet gebeurd? Als het eenmaal is ingediend zou je je geld vrij snel moeten hebben.
nopequote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg een fietsvergoeding, ik mag zeker geen reparaties declareren, he?
Nee, dat zit gewoon bij je salaris en staat dan vermeld op je loonstrook.quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Het zat niet tegelijk bij mijn laatste salaris. Die declaratie krijg je toch niet tegelijk met je salaris maar apart? Of wordt dat met je loonstroookje bijgeschreven?
Als ik zoiets ooit mocht zien, dan bel ik de kinderbescherming.quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
nope
en over luiers gesproken, ik kwam van de week een vrouw tegen van selektvracht, in een stokoude mercedes (geen bus, gewoon personenwagen) helemaal tot de nok toe vol met pakjes (zowel de kofferbak als de achterbank) en voorin zat een kind in een autostoeltje. Het was echt wel warm, ik had medelijden met het jong. Dat kan je toch niet doen
Je mag toch nooit personen meenemen tijdens je ronde?quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
nope
en over luiers gesproken, ik kwam van de week een vrouw tegen van selektvracht, in een stokoude mercedes (geen bus, gewoon personenwagen) helemaal tot de nok toe vol met pakjes (zowel de kofferbak als de achterbank) en voorin zat een kind in een autostoeltje. Het was echt wel warm, ik had medelijden met het jong. Dat kan je toch niet doen
bij selektvracht misschien welquote:Op maandag 5 september 2011 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag toch nooit personen meenemen tijdens je ronde?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |