abonnement Unibet Coolblue
pi_100723623


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30

Actuele acties








Komende Acties:
- 1955 vanaf 30 augustus

quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!



JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron

De OP in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan

[ Bericht 27% gewijzigd door Mylene op 12-09-2011 16:51:31 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:12:32 #2
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100723695
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef consio het volgende:
welke kleur zijn de nieuwe glazen deze week :') ?
Geel dacht ik
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_100724292
Ik wil de El Nacho terug!

pi_100724521

_O_
pi_100725091
El nacho :9~

Meest goddelijke burger ooit, waarom issie nou weg ;(
pi_100725189
Ja die vond ik ook wel lekker. En is een mooie kleine burger voor mij om als avondeten te doen.
pi_100725293
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Riann het volgende:
Ja die vond ik ook wel lekker. En is een mooie kleine burger voor mij om als avondeten te doen.
Bij de 4e zat ik wel vol meestal :P
pi_100725574
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef kensei het volgende:

[..]

Bij de 4e zat ik wel vol meestal :P
Ik heb een gastric bypass gehad een maagverkleining met een darmomleiding dus tja ik mag blij zijn als ik 1 nacho helemaal op krijg :P
pi_100726850
Die El Nacho was net zo groot als een hamburger, zat alleen iets meer op. Blijft jammer dat hij weg is. Was zeker lekker :9
pi_100730855
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb een gastric bypass gehad een maagverkleining met een darmomleiding dus tja ik mag blij zijn als ik 1 nacho helemaal op krijg :P
Wow, minder leuk :P Moet je dan ook niet een beetje gezond eten ofzo?
pi_100731366
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Geel dacht ik
ok
pi_100733418
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef kensei het volgende:

[..]

Wow, minder leuk :P Moet je dan ook niet een beetje gezond eten ofzo?
Niks moet maar ik eet wel gezond. Wil niet zeggen dat je nooit geen hamburger of een frietje mag. Net zoals iedereen.
pi_100733933
Laat de 1955 burger maar komen! :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100738822
laat de tasty maar blijven :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100746802
Als die 1955 maar een héleboel minder kCal bevat dan de Big Tasty. Dat is toch niet prettig meer..

Deze week gele glazen inderdaad.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:39:42 #16
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_100749063
Big tasty weg bij MCD, dribbel79 weg bij MCD...heiligschennis imo
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_100750535
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 03:26 schreef maulibu het volgende:
Als die 1955 maar een héleboel minder kCal bevat dan de Big Tasty. Dat is toch niet prettig meer..

Deze week gele glazen inderdaad.
Big Tasty = 905 cal
1955 = 692 cal
pi_100763145
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Big Tasty = 905 cal
1955 = 692 cal
:'(
Ik vind de Big Tasty 1) heerlijk en 2) goed bulkvoer, 52 gram eiwitten! _O_
Ga ik nu even die nieuwe burger googlen :9
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_100766370
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100775126
Gaat de Big Tasty er ook de 30e uit? Heb 'm nog nooit gegeten dus moet dat toch even doen.
pi_100777565
Niet alleen de Tasty trouwens, de Italian Special, Chicken Salsa en de Chili Wrap gaan allemaal weg op de 30e.
En of er voor die wrap wat terugkomt weet ik niet, is mij nog niets over bekend.
pi_100780977
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Yannick567 het volgende:
Niet alleen de Tasty trouwens, de Italian Special, Chicken Salsa en de Chili Wrap gaan allemaal weg op de 30e.
En of er voor die wrap wat terugkomt weet ik niet, is mij nog niets over bekend.
:'( :'( :'(
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:59:36 #23
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100784116
De Chicken Salsa krijgt ook later dit jaar pas vervanging dacht ik, net als de Italian Special :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_100784682
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:59 schreef Battlefan het volgende:
De Chicken Salsa krijgt ook later dit jaar pas vervanging dacht ik, net als de Italian Special :)
Die Italian Special wordt volgens mij vervangen door die 'Return of your Favourite Burger' actie, die Chicken Salsa weet ik niet. Misschien verzinnen ze wel weer een nieuwe variant of komt er een ander broodje terug :9
pi_100799502
Dat zorgt wel voor wat meer rust (en minder ingrediënten) bij de kva.

Geen reeks trouwens?
Eerst denken, dan typen
pi_100801087
Is die tomato sals wrap eigenlijk nog ergens te koop?
pi_100802660
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:20 schreef WKFinal2010 het volgende:
Is die tomato sals wrap eigenlijk nog ergens te koop?
nee.
pi_100803466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:33 schreef Piger het volgende:
Dat zorgt wel voor wat meer rust (en minder ingrediënten) bij de kva.

Geen reeks trouwens?
Topic is verkeerd geopend
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100809189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

nee.
Bash. Dat was echt de ultieme wrap die de MAC ooit gehad heeft..
pi_100846777
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die Italian Special wordt volgens mij vervangen door die 'Return of your Favourite Burger' actie, die Chicken Salsa weet ik niet. Misschien verzinnen ze wel weer een nieuwe variant of komt er een ander broodje terug :9
Salsa gaat, volgens de geruchten, de Saté terugbrengen...
En QP-station heeft een maandje de tijd om aan 1955 te wennen, daarna komt die Your Burger er ook weer bij!
pi_100846979
Salsa is lekker, sate niet...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:36:46 #32
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_100858091
Ik dacht dat de topictitel een grap was. Paar keer in Belgie de 1955 gegeten omdat die hier niet te krijgen was. Maar nu halen ze mijn favoriet eruit! Die saus! :9
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_100863094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Salsa gaat, volgens de geruchten, de Saté terugbrengen...
En QP-station heeft een maandje de tijd om aan 1955 te wennen, daarna komt die Your Burger er ook weer bij!
Niet te vreten die waterige sate saus op zon kip burgertje :')

Beter brengen ze die bitterballen weer is terug :D
pi_100866056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef consio het volgende:

[..]

Niet te vreten die waterige sate saus op zon kip burgertje :')

Beter brengen ze die bitterballen weer is terug :D
Moet zeggen dat de 2e versie van de saté toch een betere satésaus had :9
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:09:28 #35
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100871962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef consio het volgende:

[..]
Beter brengen ze die bitterballen weer is terug :D
Ja want die verkochten zo goed

:')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_100872481
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ja want die verkochten zo goed

:')
zou het niet weten waren iig wel lekker voor die ene keer datk bij de mac kwam :D voor een euri
pi_100943824
Vandaag nog een Chicken Gourmet op in Antwerpen. Die mag ook wel weer terug in Nederland :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100946623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef JustinK het volgende:
Vandaag nog een Chicken Gourmet op in Antwerpen. Die mag ook wel weer terug in Nederland :P
Volgens mij is die eruitgehaald wegens tegenvallende verkoopcijfers
pi_100948605
Voor het eerst en voor het laatst een Big Tasty genomen, ull.
pi_100955206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Volgens mij is die eruitgehaald wegens tegenvallende verkoopcijfers
Nederlanders hebben geen smaak :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100956271
Ik moet zeggen dat de Gourmet inderdaad _O_ was ja, maarja. Ik had ook nog wel stiekem hoop dat hij in die Return of your favourite Burger campagne zou zitten, maar helaas :')
pi_100957162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Yannick567 het volgende:
Ik moet zeggen dat de Gourmet inderdaad _O_ was ja, maarja. Ik had ook nog wel stiekem hoop dat hij in die Return of your favourite Burger campagne zou zitten, maar helaas :')
Zaten geen kipburgers in toch?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100958034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef JustinK het volgende:

[..]

Zaten geen kipburgers in toch?
Nee inderdaad. Het zou er een met vlees worden :9 Ben benieuwd welke het gaat worden, de uitslag zou over 2 maanden bekend moeten zijn.
pi_100958985
is de tasty dan tijdelijk weg of blijvend?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:13:37 #45
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100962416
Tijdelijk en blijvend zegt niks, de McKroket was tijdelijk en is er 10 jaar later nog, de potatoes waren blijvend maar zijn al lang weer weg ;-)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_100962442
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef Battlefan het volgende:
Tijdelijk en blijvend zegt niks, de McKroket was tijdelijk en is er 10 jaar later nog, de potatoes waren blijvend maar zijn al lang weer weg ;-)
4 jaar terug hadden ze van die pita broodjes, oa met veggie :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:15:07 #47
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100962455
Pita Mac, ook zo'n geweldig idee :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 04:08:34 #48
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_100964697
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef Battlefan het volgende:
Tijdelijk en blijvend zegt niks, de McKroket was tijdelijk en is er 10 jaar later nog, de potatoes waren blijvend maar zijn al lang weer weg ;-)
McFlurry stroopwafel was vorig jaar ook als tijdelijke winter-actie. Nu nog steeds te krijgen (Godzijdank, ben er dol op :'))
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:01:53 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100966803
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

4 jaar terug hadden ze van die pita broodjes, oa met veggie :')
Als hippe vervanging van de groenteburger, niet te nassen!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:48:48 #50
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_100969278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 04:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

McFlurry stroopwafel was vorig jaar ook als tijdelijke winter-actie. Nu nog steeds te krijgen (Godzijdank, ben er dol op :'))
Die is tussendoor wel weggeweest :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_100972590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef lesley het volgende:
is de tasty dan tijdelijk weg of blijvend?
Ik verwacht dat de 1955 niet blijvend is en als deze weggaat zal de Tasty wel weer terugkomen.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_100974991
Er is voor een campagnebroodje altijd een vaste tijd, meestal een week of 3. Dat was ook met de sensation destijds. Die zou 'maar' tot december blijven en is er nu nog steeds omdat hij een succes is :9 Dus wie weet.
pi_100975900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:58 schreef Yannick567 het volgende:
Er is voor een campagnebroodje altijd een vaste tijd, meestal een week of 3. Dat was ook met de sensation destijds. Die zou 'maar' tot december blijven en is er nu nog steeds omdat hij een succes is :9 Dus wie weet.
als je er maar HM saus op doet, dan vinden mensen t al gauw lekker... Jammer want de salsa vind ik veel lekkerder, zit meer op
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100976079
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

als je er maar HM saus op doet, dan vinden mensen t al gauw lekker... Jammer want de salsa vind ik veel lekkerder, zit meer op
Mwah, het idee is hetzelfde, de enige toegevoegde waarde is een extra sausje en kaas. Ik vind hem nogal moeilijk eten, de helft valt altijd van het broodje af.
Maar wat gezegd wordt, of hij nou tijdelijk is of niet, dat zegt niks. Misschien is hij wel zo'n daverend succes dat hij langer blijft dan gepland, maar komt de Tasty ook weer terug omdat nog steeds een blijver is die heel goed verkoopt.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:05:20 #55
268070 DeKleineBaas
De Kleine Baas Is Hier !!
pi_100978263
Hoe kan je nou 30 topics over mc donalds vol lullen .
Ik krijg zo het id dat jullie minstens over de 100 kg wegen of niet ?
Groot Geworden Door Klein Te Blijven !!!
pi_100984134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef DeKleineBaas het volgende:
Hoe kan je nou 30 topics over mc donalds vol lullen .
Ik krijg zo het id dat jullie minstens over de 100 kg wegen of niet ?
bijna 200 :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100984167
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:40 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Mwah, het idee is hetzelfde, de enige toegevoegde waarde is een extra sausje en kaas. Ik vind hem nogal moeilijk eten, de helft valt altijd van het broodje af.
Maar wat gezegd wordt, of hij nou tijdelijk is of niet, dat zegt niks. Misschien is hij wel zo'n daverend succes dat hij langer blijft dan gepland, maar komt de Tasty ook weer terug omdat nog steeds een blijver is die heel goed verkoopt.
sowieso vind ik kaas altijd een pré. vandaar dat ik de tasty ook boven de 1955 verkies.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100984197
Damn die 1955 ziet er lekker uit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100984206
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef DeKleineBaas het volgende:
Hoe kan je nou 30 topics over mc donalds vol lullen .
Ik krijg zo het id dat jullie minstens over de 100 kg wegen of niet ?
:{w Met 1 been al
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:22:01 #60
268070 DeKleineBaas
De Kleine Baas Is Hier !!
pi_100985463
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bijna 200 :Y
Haha ok ok .
Nu ik hier toch ben een vraag waar jullie vast wel het antwoord op kennen .
Wat doen ze bij de mc in Nederland ?
In het buitenland heb je tenminste nog normale mayo .
Maar hier is het ketchup of die ranzige frietsaus hoe zit dat ?
Groot Geworden Door Klein Te Blijven !!!
pi_100988206
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

sowieso vind ik kaas altijd een pré. vandaar dat ik de tasty ook boven de 1955 verkies.
.. maar er zitten wel gekarameliseerde uien op die 1955 :9
pi_100997245
De Petit Western is ook erg lekker btw :P

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101059051
Nou, schrijf maar in je agenda dan :')

Op dinsdag 13 september de hele dag bij elke bestelling vanaf ¤1,- (dus praktisch bij bijna elke bestelling) krijg je een gratis hamburger vanwege het 40-jarig bestaan van McDonald's in Nederland.

w/
pi_101059536
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Yannick567 het volgende:
Nou, schrijf maar in je agenda dan :')

Op dinsdag 13 september de hele dag bij elke bestelling vanaf ¤1,- (dus praktisch bij bijna elke bestelling) krijg je een gratis hamburger vanwege het 40-jarig bestaan van McDonald's in Nederland.

w/
Woeiiiiiiii :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101061568
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

.. maar er zitten wel gekarameliseerde uien op die 1955 :9
Sinds wanneer zit er suiker in de ui :+ ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 22:51:06 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:37 #66
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101062142
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er suiker in de ui :+ ?
Er zit vruchtensuiker in een ui :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101062847
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Er zit vruchtensuiker in een ui :+
Oooh :D :+
pi_101064373
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Oooh :D :+
_O-
pi_101097085
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Yannick567 het volgende:
Nou, schrijf maar in je agenda dan :')

Op dinsdag 13 september de hele dag bij elke bestelling vanaf ¤1,- (dus praktisch bij bijna elke bestelling) krijg je een gratis hamburger vanwege het 40-jarig bestaan van McDonald's in Nederland.

w/
:')
pi_101098485
***vraagt gelijk vrij voor Dinsdag :')

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 20:13:28 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:22:47 #71
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101099006
[/quote]
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Yannick567 het volgende:
Nou, schrijf maar in je agenda dan :')

Op dinsdag 13 september de hele dag bij elke bestelling vanaf ¤1,- (dus praktisch bij bijna elke bestelling) krijg je een gratis hamburger vanwege het 40-jarig bestaan van McDonald's in Nederland.

w/
kon er geen mc flurry af?
w/
BAM dit is 3KB
pi_101099412
joehoee een hamburger van een euro gratis... dik in de rij staan :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:10:39 #73
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101210052
ze hebben verdomme alle prijzen verhoogd in zwolle
BAM dit is 3KB
pi_101322640
vandaag laatste dag Big Tasty?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101322735
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag laatste dag Big Tasty?
jep helemaal.
pi_101322808
ok die ga ik vmiddag dan maar halen als afscheid 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101326061
De 1955 is een geweldige burger, groter dan je verwacht ;-) In het buitenland kun je hem al proeven, maar MCD HC medewerkers mochten hem in maart al hem proberen..

Deze nieuwe burger is geweldig!
pi_101326261
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef Ins0mnia365 het volgende:
De 1955 is een geweldige burger, groter dan je verwacht ;-) In het buitenland kun je hem al proeven, maar MCD HC medewerkers mochten hem in maart al hem proberen..

Deze nieuwe burger is geweldig!
True :9
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101327545
net de Big Tasty op :9 ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101332205
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
net de Big Tasty op :9 ;(
Dan had je geluk, bij ons is hij sinds zaterdag al uitverkocht :9
pi_101333422
er hing n sticker met uitverkocht maar medewerker zei dat dat gisteren was en nu hadden ze nog wel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:29:49 #82
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_101334428
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dan had je geluk, bij ons is hij sinds zaterdag al uitverkocht :9
:o Ik dacht: ik ga op 31 aug. er nog even 1 halen. Ik loop dus kans dat het niet meer kan. Zou jammer zijn. En dan is er vast nog geen 1955? O-)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_101335278
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef mmascha het volgende:

[..]

:o Ik dacht: ik ga op 31 aug. er nog even 1 halen. Ik loop dus kans dat het niet meer kan. Zou jammer zijn. En dan is er vast nog geen 1955? O-)
Nee :9

  maandag 29 augustus 2011 @ 17:11:02 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_101336049
kutzeg, ik neem altijd een bigtasty omdat ik anders niet vol zit.

BigTasy Supersize Menu met cola en 2x frietsaus en een Chicken Sensation.

nu moet ik een nieuw riedeltje verzinnen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_101336741
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Catch22- het volgende:
kutzeg, ik neem altijd een bigtasty omdat ik anders niet vol zit.

BigTasy Supersize Menu met cola en 2x frietsaus en een Chicken Sensation.

nu moet ik een nieuw riedeltje verzinnen.
Zelfde maar dan met 1955 burger?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:29:58 #86
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_101336828
quote:
Jahee! Mij teleurstellen en dan ook nog zo'n heerlijk filmpje erbij! Tis niet eerlijk! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Catch22- het volgende:
kutzeg, ik neem altijd een bigtasty omdat ik anders niet vol zit.

BigTasy Supersize Menu met cola en 2x frietsaus en een Chicken Sensation.

nu moet ik een nieuw riedeltje verzinnen.
1955 Supersize Menu met cola en 2x frietsaus en een Chicken Sensation.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_101337617
waar haal jij een supersize menu Catch22?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101337698
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
waar haal jij een supersize menu Catch22?
Is toch gewoon een groot menu?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:43:22 #89
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101339353
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef JustinK het volgende:

[..]

Is toch gewoon een groot menu?
Supersize was groter dan een groot menu :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101339597
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Supersize was groter dan een groot menu :+
Wat was het verschil dan? 0,5 liter frisdrank en een grote friet toch gewoon?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:56:49 #91
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101339794
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef JustinK het volgende:

[..]

Wat was het verschil dan? 0,5 liter frisdrank en een grote friet toch gewoon?
Supersize was dus groter dan wat je nu zegt
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101339885
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Supersize was dus groter dan wat je nu zegt
Ja maar ik vraag me dan af hoe groot. Ik heb nog nooit grotere bekers drank gehad dan 0,5 liter bij de Mac en de grote friet is volgens mij ook niet echt kleiner geworden...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:03:21 #93
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101340058
Supersize was meer dan een liter drinken en friet was vergelijkbaar met een grote en een kleine friet bij elkaar :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101340198
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef Battlefan het volgende:
Supersize was meer dan een liter drinken en friet was vergelijkbaar met een grote en een kleine friet bij elkaar :)
In Nederland??
Ik heb vaak gesupersized, maar nog nooit (meer dan) een liter drinken erbij gehad :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:16:56 #95
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101340595
Dan hebben we het over een jaar of 7 geleden, daarna ging het weg :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101340664
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Battlefan het volgende:
Dan hebben we het over een jaar of 7 geleden, daarna ging het weg :)
Ik weet nog in de gulden tijd. Voor 1 gulden extra kon je supersizen :) Gewoon menu was toen dacht ik 8,95 :s)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101343093
Supersize kennen we hier niet meer nee, in Amerika wel :7
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:43:25 #98
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101345315
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Yannick567 het volgende:
Supersize kennen we hier niet meer nee, in Amerika wel :7
Nee, ook sinds 2004 niet meer, daar is groot alleen wel groter dan hier :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101349705
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Nee, ook sinds 2004 niet meer, daar is groot alleen wel groter dan hier :+
Ja, dat bedoel ik :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:22:14 #100
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101361860
hoe duur is de 1955
BAM dit is 3KB
pi_101374158
Los 3,95, menu 6,45, groot menu 6,95

[ Bericht 2% gewijzigd door Yannick567 op 31-08-2011 15:25:12 ]
pi_101374253
Laats in België helemaal belachelijk: een losse Chicken Gourmet was 4,20 :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:42:04 #103
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101402568
potver bij ons 3,95
BAM dit is 3KB
pi_101454092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef Loll het volgende:
potver bij ons 3,95
Hij is overal 3.95, ik dacht 3,45 :')
  donderdag 1 september 2011 @ 23:36:03 #105
170325 JulesWinnfield
Mmmm! This is a tasty burger!
pi_101472458
Die 1955 is nasty :r
pi_101474741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef JulesWinnfield het volgende:
Die 1955 is Tasty :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101497413
Vanmiddag ook de 1955 gehad (¤3:95 voor een burger :') :N )

Was wel lekker maar wat is het ook een troep om het te eten; de helft van m'n sla, helft van m'n tomaten en wat bacon gleed d'r makkelijker uit dan een hond vanaf het ijs. :|W
pi_101498348
Lekkere burger, die 1955. Wel onmogelijk om dat broodje een beetje bij elkaar te houden tijdens het eten, inderdaad.
pi_101498389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:09 schreef 16meter het volgende:
Lekkere burger, die 1955. Wel onmogelijk om dat broodje een beetje bij elkaar te houden tijdens het eten, inderdaad.
Ik vond het nog niet zo erg als bij de Chicken Salsa
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101498563
En vervolgens eet je dat ook niet op want los smaakt dat mengsel nergens naar...
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:46:54 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101499760
De 1955 is opzich te snaaien, alleen ik had de uitjes wat bruiner verwacht, nu zijn ze snotterig.
pi_101508486
Dat alles zo uit elkaar glijd heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat er nog ketchup op de onderkant van het broodje zit, heel onlogisch ook :') Het is inderdaad een moeilijk te eten broodje.
pi_101514143
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef Yannick567 het volgende:
Dat alles zo uit elkaar glijd heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat er nog ketchup op de onderkant van het broodje zit, heel onlogisch ook :') Het is inderdaad een moeilijk te eten broodje.
1 hap aan de voorkant de rest aan de achterkant eruit :')
Hou je het broodje alleen over...
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:16:28 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101514195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

1 hap aan de voorkant de rest aan de achterkant eruit :')
Hou je het broodje alleen over...
Kwestie van je broodje tactisch vasthouden :P
pi_101514492
bij mij verschuift een Big Mac zelfs :') (maar ik kan ook niet normaal eten ;) )
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101514562
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
bij mij verschuift een Big Mac zelfs :') (maar ik kan ook niet normaal eten ;) )
Kip 6 een optie? :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101514605
Damn die 1955 is echt een achteruitgang... hij is wel lekker, maar het is geen Big Tasty!
pi_101514812
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef JustinK het volgende:

[..]

Kip 6 een optie? :+
ja *O* maar misschien gaat de saus druipen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101514933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja *O* maar misschien gaat de saus druipen :P
Slabbetje? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg trek in een lekkere burger :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101515127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:33 schreef JustinK het volgende:

[..]

Slabbetje? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt me gevonden! :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101515212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hebt me gevonden! :o
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101546053
Is de Italian Special er ook nog steeds?, Of is deze samen met de Tasty verdwenen?
pi_101547657
ook eruit
pi_101547802
dat dacht ik al. maar wel raar dat hij op de site wel nog onder acties vermeld staat
pi_101548159
Niet te knagen. En kwamen er thuis achter dat ze de bacon waren vergeten!
Verander vastbesloten van mening
pi_101548255
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:52 schreef Poebel het volgende:
Niet te knagen. En kwamen er thuis achter dat ze de bacon waren vergeten!
ga hem zometeen eens voor de eerste keer proberen (zonder bacon)

edit: heb er niet van genoten. vrees dat het bij deze ene keer blijft. en hopelijk komt de Tasty snel terug

[ Bericht 10% gewijzigd door Rockin-the-lowlands op 04-09-2011 12:46:52 ]
pi_101553644
1955 burger is zo fuking vies, welke idioot heeft het in zn hoofd gehaald om de tasty eruit te halen voor zo een vieze burger...

De enige burger dat nog lekker was is nu weg _O-
pi_101556293
Van de week de 1955 geprobeerd. Man, man wat een goor ding. Het vet droop eruit en het was ook nog eens een smakeloze burger met snotterige uien erop :')

Geef m'n Big Tasty terug! :( :'( ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_101558501
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Van de week de 1955 geprobeerd. Man, man wat een goor ding. Het vet droop eruit en het was ook nog eens een smakeloze burger met snotterige uien erop :')

Geef m'n Big Tasty terug! :( :'( ;(
dat dus!
pi_101589321
ik ga de 1955 nog es halen denk ik :)

maar dan ga ik hem wel even zonder uitjes bestellen denk ik...

dan krijg je iig een verse O-)
pi_101589438
In Duitsland hebben ze nu een milkshake Mars en McFlurry's Mars, Snickers en Twix :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101589535
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
In Duitsland hebben ze nu een milkshake Mars en McFlurry's Mars, Snickers en Twix :D
milkshake mars :?

das een rare :?
  maandag 5 september 2011 @ 13:35:48 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_101589562
Ik vond hem wel lekker, die 1955.

Het was ook 2 uur 's nachts en ik was moe (wel nuchter), maartoch.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_101589586
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
In Duitsland hebben ze nu een milkshake Mars en McFlurry's Mars, Snickers en Twix :D
En nog steeds de 'Stars Of Amercia' :P

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101591695
Dat broodje lijkt verdacht veel op een Tasty :9
En die milkshake mars hebben ze ook in de UK gehad, voor de zomer. Kan me nou niet voorstellen dat een vloeibare mars lekker is ofzo :')
pi_101591989
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef Yannick567 het volgende:
Dat broodje lijkt verdacht veel op een Tasty :9
Sterker nog: het is 'm! :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 5 september 2011 @ 16:28:30 #137
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_101594844
Hoe spreken jullie die nieuwe Burger uit? Ninety fifty five of gewoon negentienvijfenvijftig?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_101594885
1955 in het Nederlands :9
Maar je krijgt wel heel veel reacties, op zijn Engels, Nederlands, of American Classic. Hoor genoeg varianten :')
pi_101594894
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe spreken jullie die nieuwe Burger uit? Ninety fifty five of gewoon negentienvijfenvijftig?
negentienvijfenvijftig :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101596196
Is er al iemand een petitie gestart om de Big Tasty terug te krijgen?
  maandag 5 september 2011 @ 17:07:35 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_101596350
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe spreken jullie die nieuwe Burger uit? Ninety fifty five of gewoon negentienvijfenvijftig?
American Classic.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_101596584
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef RichardRichard het volgende:
Is er al iemand een petitie gestart om de Big Tasty terug te krijgen?
Dit kreeg ik gisteren via Hyves doorgestuurd.
http://www.petitiesonline(...)-restaurants-in/149/

:')
  maandag 5 september 2011 @ 17:22:32 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101596869
Wat zit er op die 1955?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 5 september 2011 @ 17:23:59 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101596913
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Van de week de 1955 geprobeerd. Man, man wat een goor ding. Het vet droop eruit en het was ook nog eens een smakeloze burger met snotterige uien erop :')

Geef m'n Big Tasty terug! :( :'( ;(
Oeh bah, snotterige uien op een burger.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101597723
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zit er op die 1955?
bbq saus
Sla
gekarameliseerde stukjes ui
tomaat
bacon
ketchup
Gekruid stuk vlees

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 17:57:40 ]
pi_101602380
Wanneer komen dr weer is nieuwe euroknallers ipv deze die er al 2 jaar zijn alst al nie langer is :')
  maandag 5 september 2011 @ 20:40:43 #147
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101606149
Onlangs is er nog verandering geweest in de euroknallers(helaas)
pi_101612330
Er komen geen nieuwe euroknallers meer, hooguit zal er 1 product worden uitgehaald wat wordt gewisseld voor een ander. Maar geen 6 nieuwe meer. Zie je het al voor je wat voor gezeik dat gaat worden als er opeens 1.85 voor een hamburger word gevraagd? :')
pi_101614663
De bitterballen mogen wel weer terug in de Euroknallers.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 6 september 2011 @ 02:02:55 #150
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101621398
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe spreken jullie die nieuwe Burger uit? Ninety fifty five of gewoon negentienvijfenvijftig?
De meeste weten het niet dus vragen om de American Classic :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:45:00 #151
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101636035
Graag wil ik hier mijn lof uitspreken over de zelfbestel zuilen. Dit gaat echt ziekelijk snel, mijn bestelling stond binnen 10 seconden nadat ik had afgerekend klaar. Als ik in de rij was gaan staan duurde het waarschijnlijk 5 minuten langer als ik het zo zag. Mag wat mij betreft in elk restaurant worden ingevoerd. Voor het restaurant ook beter want zuilen met contant geld is onhandig en onveilig weet ik uit mijn tijd bij de mac. :)

Mensen die nog met contant geld betalen (behalve bij uitgaan). :')
Niet altijd serieus
pi_101637398
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef themole het volgende:
Graag wil ik hier mijn lof uitspreken over de zelfbestel zuilen. Dit gaat echt ziekelijk snel, mijn bestelling stond binnen 10 seconden nadat ik had afgerekend klaar. Als ik in de rij was gaan staan duurde het waarschijnlijk 5 minuten langer als ik het zo zag. Mag wat mij betreft in elk restaurant worden ingevoerd. Voor het restaurant ook beter want zuilen met contant geld is onhandig en onveilig weet ik uit mijn tijd bij de mac. :)

Mensen die nog met contant geld betalen (behalve bij uitgaan). :')
Welke restaurants hebben die zuilen?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:26:30 #153
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101637447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef JustinK het volgende:

[..]

Welke restaurants hebben die zuilen?
Delft-Noord heeft ze zeker.
Niet altijd serieus
pi_101638107
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef themole het volgende:

[..]

Delft-Noord heeft ze zeker.
En kan je dan ook een special bestellen (zonder kaas o.i.d.)?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101639157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef JustinK het volgende:

[..]

En kan je dan ook een special bestellen (zonder kaas o.i.d.)?
wie wil er nou zonder kaas :{w
jammer dat je nooit extra kaas kunt bestellen. fishfilet met 1/2 plakje kaas ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101639767
Ik verbaasde me er ook over, een half plakje kaas :')

Wilde de 1955 wel proberen maar natuurlijk heb je die hier weer niet in Delft (wat een ongelovelijke rotzaak is dat toch ook eigenlijk :))
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:49:39 #157
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101640471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verbaasde me er ook over, een half plakje kaas :')

Wilde de 1955 wel proberen maar natuurlijk heb je die hier weer niet in Delft (wat een ongelovelijke rotzaak is dat toch ook eigenlijk :))
Delft Noord heeft hem wel. :) Maar Centrum is idd echt ruk, te duur, niet snel en ze hebben geen extra grill voor tasty1955/QP. :')

1955 is aardig, maar ik mis de Tasty nu al. ;(
Niet altijd serieus
pi_101641694
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:49 schreef themole het volgende:

[..]

Delft Noord heeft hem wel. :) Maar Centrum is idd echt ruk, te duur, niet snel en ze hebben geen extra grill voor tasty1955/QP. :')

1955 is aardig, maar ik mis de Tasty nu al. ;(
QP is mijn favo-hamburger dus zie hier mijn probleem met centrum :P
Alhoewel mijn laatste (half jaar geleden ofzo in Dordt, echt te viesch was.) Had 'm vergeten te bestellen zonder augurk, dus een lauwe kleffe hap :r

Hetzelfde btw voor een BigMac een week of geleden 6 in Delft-C. Zelfs 1 van de hamburgers die erop lag was gebroken :')

Delft-N rijden we altijd voorbij als we trek hebben: lekker eten bij Xotus een stukje verderop O+

Vorige week wel een McChicken genomen toen ik in de stad was, zijn nu 2euro :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_101645964
Heb vandaag de 1955 een tweede kans gegeven bij een ander filiaal... het is niet mijn burger.. Ik mis de Big Tasty ;(
pi_101652903
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wie wil er nou zonder kaas :{w
Ik :@
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:21:38 #161
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_101653137
Hier in Grunn is de 1955 uitverkocht :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:35:55 #162
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_101654130
1955 O+ :9~
mcd Kampen ^O^
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:26:17 #163
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101657147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef JustinK het volgende:

[..]

Welke restaurants hebben die zuilen?
Delft Noord, Amersfoort Noord, Hoofdorp, Amsterdam Muntbergweg en IJdoornlaan, Waalwijk en later deze maand Lelystad is die ik uit m'n hoofd weet, verder geen flauw idee :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101660823
Als ik me niet vergis heeft Hazeldonk ze ook, en volgens mij Rosmalen ook. Dordrecht Noord krijgt ze ook :9
En ja, je kan er ook specials op bestellen.
pi_101660855
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Yannick567 het volgende:
Dordrecht Noord krijgt ze ook :9
:D beter
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:44:14 #166
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101664553
zwolle noord ook!
BAM dit is 3KB
pi_101670571
Bah, gisteren die 1955 gehad maar vond hem niet lekker. Die gekaramelliseerde uien maken het een weeige, zoete bende.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_101670961
Ik heb hem een keertje zonder ui gegeten, dat was best te doen.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:05:31 #169
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101694536
Alweer die 1955 in plaats van de Big Tasty :r
De McDonalds hier had hem eerst als test samen met een paar andere McDonalds, toen ook als vervanging van de Big Tasty, en toen vond ik het al een teleurstellende burger :r
Is het een tijdelijke actie of echt een nieuw assortiment voor maandenlang?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101697628
Meestal is zo'n broodje maar voor een maand, als hij succesvol blijkt (en dat is hij) dan is het meestal zo dat hij nog wel een tijdje blijft. Grote kans dat hij tot het einde van het jaar blijft of misschien wel vast aan het assortiment wordt toegevoegd :9
pi_101697672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:48 schreef Yannick567 het volgende:
Meestal is zo'n broodje maar voor een maand, als hij succesvol blijkt (en dat is hij) dan is het meestal zo dat hij nog wel een tijdje blijft. Grote kans dat hij tot het einde van het jaar blijft of misschien wel vast aan het assortiment wordt toegevoegd :9
Toch verwacht ik dat ie na een paar maanden weer ruimte maakt voor de Tasty.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101698151
Je weet het maar nooit. Die potatoes kwamen ook vast in het assortiment omdat ze zo succesvol waren, en toen ze eenmaal in het assortiment waren liepen ze niet meer :')
  donderdag 8 september 2011 @ 01:53:04 #173
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101698459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 01:18 schreef Yannick567 het volgende:
Je weet het maar nooit. Die potatoes kwamen ook vast in het assortiment omdat ze zo succesvol waren, en toen ze eenmaal in het assortiment waren liepen ze niet meer :')
En de kroket kwam tijdelijk terug, maar die hebben ze ook maar gehouden :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 8 september 2011 @ 12:33:41 #174
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101705216
Ik denk dat het nu ook vooral door de reclame komt en dat het nieuw is, zodra het een beetje een normale burger is zakt de vraag waarschijnlijk wel weer en kan de 1955 weer weg. En anders stuur ik wel een dreigbrief naar Ronald McDonald.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101707612
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 8 september 2011 @ 13:47:38 #176
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101707796
_O_
Ik heb getekend en een vriend van me ook _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101709299
quote:
:D

Toch maar even getekend :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_101709724
Ik heb net een uurtje geleden die geadverteerde American Classic achter de kiezen omdat ik eens wilde uitproberen hoe dat nou smaakte en of het net zo lekker was als in de reclame.. :9~
]

nou... -O- het brood en de saus is lekker ( beetje Whopperstijl :Y )maar zo mooi als in de reclame is de hamburger als je het openmaakt helemaal niet.



Het ziet er een beetje uit in het echt zoals bovenstaande burger minus de verse sla en mooie tomaten die je mist. }:| Wel veel doorgebakken uien,spek en een vleesburger die wel lekker dik maar vrij doorgebakken( tegen het taaie af) is. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101709844
en een hoop vettigheid waardoor het broodje vies word
pi_101710748
Mijn vader had hem, ik ging proeven. Je kan het broodje amper fatsoenlijk vasthouden omdat het enorm vettig is, de spek hangt half eruit en de tomatenprut zit aan 1 kant. Je zit he-le-maal onder.
Ik vond hem ook niet lekker, iel.
pi_101710790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn vader had hem, ik ging proeven. Je kan het broodje amper fatsoenlijk vasthouden omdat het enorm vettig is, de spek hangt half eruit en de tomatenprut zit aan 1 kant. Je zit he-le-maal onder.
Precies. :{
pi_101714287
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef rubje het volgende:
Ik heb net een uurtje geleden die geadverteerde American Classic achter de kiezen omdat ik eens wilde uitproberen hoe dat nou smaakte en of het net zo lekker was als in de reclame.. :9~
[ afbeelding ]]

nou... -O- het brood en de saus is lekker ( beetje Whopperstijl :Y )maar zo mooi als in de reclame is de hamburger als je het openmaakt helemaal niet.

[ afbeelding ]

Het ziet er een beetje uit in het echt zoals bovenstaande burger minus de verse sla en mooie tomaten die je mist. }:| Wel veel doorgebakken uien,spek en een vleesburger die wel lekker dik maar vrij doorgebakken( tegen het taaie af) is. :O
Als hij er zo uitzag dan hebben ze je broodje lichtelijk verkracht met inpakken gok ik zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yannick567 op 08-09-2011 19:44:57 ]
pi_101738512
vanmiddag door de drive, bestelling: 1955 (voor collega), McFish & McKroket (voor mij)
ik bij het eerste raam. kijkt medewerkster en vraagt;
'mevrouw, heeft u écht een 1955, McFish én een McKroket besteld?'

nu was die 1955 niet eens voor mij maar kom op; sommige mensen bestellen toch wel eens meer dan dat voor zichzelf? :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101738555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag door de drive, bestelling: 1955 (voor collega), McFish & McKroket (voor mij)
ik bij het eerste raam. kijkt medewerkster en vraagt;
'mevrouw, heeft u écht een 1955, McFish én een McKroket besteld?'

nu was die 1955 niet eens voor mij maar kom op; sommige mensen bestellen toch wel eens meer dan dat voor zichzelf? :o
Ik ken iemand en die nam altijd 2 Tasty's en een QP :D

Beetje overdreven en waar bemoeien ze zich mee..
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101738643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:00 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik ken iemand en die nam altijd 2 Tasty's en een QP :D

Beetje overdreven en waar bemoeien ze zich mee..
ja niet echt netjes naar een klant toe. ik kon er wel tegen maar bv een wat dikker persoon zou zich nogal gekwetst kunnen voelen door zo'n vraag.

een big tasty overigens... heerlijk maar de laatste happen heb ik moeite mee. komt denk door de (hoeveelheid) saus dat ik op een gegeven moment heeelemaal vol zit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101741370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja niet echt netjes naar een klant toe. ik kon er wel tegen maar bv een wat dikker persoon zou zich nogal gekwetst kunnen voelen door zo'n vraag.

een big tasty overigens... heerlijk maar de laatste happen heb ik moeite mee. komt denk door de (hoeveelheid) saus dat ik op een gegeven moment heeelemaal vol zit.
Ik heb een keer mee gemaakt dan wel niet bij de mac maar bij de pizzeria dat ik 2 pizza's bestelde eentje voor mijn vriendin en eentje voor mezelf. Ik had al betaald anders was ik weggegaan die zeiden 2 pizza's is wel veel voor jezelf. Dat was nog voor mijn operatie. Daar ben ik daarna ook nooit meer heen geweest.
pi_101741460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag door de drive, bestelling: 1955 (voor collega), McFish & McKroket (voor mij)
ik bij het eerste raam. kijkt medewerkster en vraagt;
'mevrouw, heeft u écht een 1955, McFish én een McKroket besteld?'

nu was die 1955 niet eens voor mij maar kom op; sommige mensen bestellen toch wel eens meer dan dat voor zichzelf? :o
Beetje vreemde vraag als ik zo af en toe de waardebonnen zie. Alles is er op gericht dat je veel moet kopen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:19:20 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_101741472
Wat ik wel interessant vond: ze kwamen de bestelling opnemen terwijl je stond aan te schuiven ^O^

Heil aan de wrap met honingmosterdsaus _O_
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:16:09 #189
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101766855
In Duitsland is de Big Tasty nog wel te koop, daar hadden ze een hele tijd terug ook al de 1955 burger
http://www.mcdonalds.de/produkte/stars_of_america.html
pi_101766953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Darklight het volgende:
In Duitsland is de Big Tasty nog wel te koop, daar hadden ze een hele tijd terug ook al de 1955 burger
http://www.mcdonalds.de/produkte/stars_of_america.html
Alleen tijdelijk verkrijgbaar in de Stars of America weken.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101785913
ik wil wel weer eens nieuwe euroknallers :)
dubbelecheese voor 2 euro o.id. !
pi_101785977
Net even voor het eerst een shake Mango-Passievrucht gehaald. Eigenlijk helemaal niet verkeerd! :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101792626
1955 is vies :r

Iemand een linkje met actiecoupons? Mijn vriendin heeft de bonnen die ik in de bus kreeg weggegooid :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101792926
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:51 schreef Stokstaart het volgende:

Iemand een linkje met actiecoupons? Mijn vriendin heeft de bonnen die ik in de bus kreeg weggegooid :')
Wanneer heb je die gekregen?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101793351
Als ze landelijk zijn staan ze ook op http://mcdonalds.nl/voordeelbonnen
pi_101793416
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:10 schreef Yannick567 het volgende:
Als ze landelijk zijn staan ze ook op http://mcdonalds.nl/voordeelbonnen
Je link werkt niet.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:29:47 #197
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_101794132
ik heb ook bonnen gehad. ik woon tegen de grens met Roosendaal.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_101794355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je link werkt niet.
jawel hoor, er zijn nog geen voordeelbonnen die online staan :+
als ze online komen, staan ze daar.
pi_101795930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

jawel hoor, er zijn nog geen voordeelbonnen die online staan :+
als ze online komen, staan ze daar.
Als ik er op klik komt er dit te staan:

Error 404: Error reported: 404

Meer mensen last van? Anders ligt het waarschijnlijk aan mijn browser.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101796782
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als ik er op klik komt er dit te staan:

Error 404: Error reported: 404

Meer mensen last van? Anders ligt het waarschijnlijk aan mijn browser.
Er staan nog geen bonnen online.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101797562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef JustinK het volgende:

[..]

Er staan nog geen bonnen online.
Ah vandaar ;( , site meteen ff in de favorieten geplempt. ^O^
Enig idee wanneer er nieuwe bonnen komen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101800207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ah vandaar ;( , site meteen ff in de favorieten geplempt. ^O^
Enig idee wanneer er nieuwe bonnen komen?
Heb nog maar een maandje of 2 geduld :+
pi_101807586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef JustinK het volgende:
Net even voor het eerst een shake Mango-Passievrucht gehaald. Eigenlijk helemaal niet verkeerd! :P
Een lekker chemisch smaakje inderdaad
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_101807820
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
pi_101820726
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef sararaats het volgende:
ik heb ook bonnen gehad. ik woon tegen de grens met Roosendaal.
Ik woon ook in die regio en heb bonnen gehad, maar ze zijn alleen geldig in Etten-Leur, Roosendaal en Hazeldonk.
pi_101821190
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:24 schreef Physics het volgende:
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
'Hoe ze die shakes maken'? :+
pi_101821255
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:24 schreef Physics het volgende:
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
Je eet ook geen kipnuggets meer zeker? ;)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101831585
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:24 schreef Physics het volgende:
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
Softijs met een syroopje toch? Of kan het gekker?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 11 september 2011 @ 21:35:15 #209
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101834802
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef JustinK het volgende:

[..]

Je eet ook geen kipnuggets meer zeker? ;)
Hmmmm kipnuggets :Y)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101836295
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef JustinK het volgende:

[..]

Je eet ook geen kipnuggets meer zeker? ;)
Nee, sinds ik dat weet heb ik nooit meer een kipnugget gegeten.
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef kawotski het volgende:

[..]

Softijs met een syroopje toch? Of kan het gekker?
Jep. Ik zag het een keer toen de bananensmaak "op" was, huppa gewoon een zak siroop door de softijs draaien en klaar. Sindsdien vind ik ze gewoon niet meer lekker :)
pi_101837041
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Physics het volgende:

[..]

Nee, sinds ik dat weet heb ik nooit meer een kipnugget gegeten.

[..]

Jep. Ik zag het een keer toen de bananensmaak "op" was, huppa gewoon een zak siroop door de softijs draaien en klaar. Sindsdien vind ik ze gewoon niet meer lekker :)
Wat had je dan verwacht? Dat er elke ochtend medewerkers bananen pellen, en tot moes prakken en dat mengen door hun softijs?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101837366
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat er elke ochtend medewerkers bananen pellen, en tot moes prakken en dat mengen door hun softijs?
Kan je niet lezen of ben je gewoon dom?
  zondag 11 september 2011 @ 22:20:26 #213
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101837553
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Physics het volgende:

[..]

Kan je niet lezen of ben je gewoon dom?
Dat vragen wij ons af over jou :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101837672
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat er elke ochtend medewerkers bananen pellen, en tot moes prakken en dat mengen door hun softijs?
_O_
pi_101837752
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Physics het volgende:

[..]

Kan je niet lezen of ben je gewoon dom?
Dat vraag ik me van jou ook af :)

Ik vraag je toch wat je verwacht had?! Jij verbaast je over het feit dat er siroop gemengd wordt. Dan lijkt me dat een behoorlijk relevante vraag. Maar misschien kun jij me dan vertellen waar het antwoord dan staat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101838037
Dat ze nu van alle burgers uitgerekend de enige lekkere eruit gooien.

Ze zorgen maar snel dat de Big Tasty weer terug komt, anders kom ik niet meer terug.
pi_101838301
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Dat ze nu van alle burgers uitgerekend de enige lekkere eruit gooien.

Ze zorgen maar snel dat de Big Tasty weer terug komt, anders kom ik niet meer terug.
Er is zelfs een heuse petitie gestart.. http://bigtastymoetterug.nl/ :')
En die discussie over die milkshake: Je denkt toch zeker niet dat we dat zelf doen? :') Dat is gewoon op siroopbasis.
pi_101838352
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

En die discussie over die milkshake: Je denkt toch zeker niet dat we dat zelf doen? :') Dat is gewoon op siroopbasis.
Krijgen jullie dan geen vrachtwagens vol fruit per restaurant aangeleverd? :o

-O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101838548
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Krijgen jullie dan geen vrachtwagens vol fruit per restaurant aangeleverd? :o

-O-
Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
pi_101838713
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
Dat deden die Oempa Loempa's toch?
pi_101838751
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat deden die Oempa Loempa's toch?
Die waren voor mijn tijd :7
pi_101838783
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
Dat was dan nog wel van voor mijn tijd :o :(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 11 september 2011 @ 22:49:48 #223
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101839374
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
Ben toch blij dat dat ook niet hoeft met die Shake Kokos, dat is anders weer zoveel werk
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101839670
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ben toch blij dat dat ook niet hoeft met die Shake Kokos, dat is anders weer zoveel werk
Lekker schrapen van die kokosnoot :9
pi_101839793
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
Vroeger toen elke mcdonalds ook een paar eigen koeien had voor de melk van de milkshake? Of nog daarvoor?
Eerst denken, dan typen
pi_101839836
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Piger het volgende:

[..]

Vroeger toen elke mcdonalds ook een paar eigen koeien had voor de melk van de milkshake? Of nog daarvoor?
En als ze niet meer genoeg melk gaven was het vlees voor de hamburgers!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101840407
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En als ze niet meer genoeg melk gaven was het vlees voor de hamburgers!
Juist :+ Zo ging dat ook met de kippen, als de eieren niet goed genoeg meer waren voor die McMuffins werden het nuggets of chickenpatties.
pi_101841051
die jongen is in de war met smoothies denk. er is toch echt een verschil tussen smoothies (verse yoghurt met fruit = gezond) en een milkshake (houdbare melk met ijs en siroop = totaal niet gezond)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 12 september 2011 @ 00:17:18 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101843433
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er is zelfs een heuse petitie gestart.. http://bigtastymoetterug.nl/ :')
En die discussie over die milkshake: Je denkt toch zeker niet dat we dat zelf doen? :') Dat is gewoon op siroopbasis.
455 _O_ _O_ Was paar dagen geleden nog 32.
Maar mede door het weghalen van de Big Tasty ga ik.... (het is als vloeken in de kerk) morgen naar de Burger King.... Eens kijken of die King-deals nog wat zijn, voor de prijs van 1 Big Tasty heb ik 2x zo'n hamburger+friet+cola-menu, klinkt beter dan die 1955-burger :r.
De Burger King is trouwens ook ideaal gelegen, ik kom voor mijn opleiding aan op het busstation en in het treinstation ernaast zit een Burger King _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 12 september 2011 @ 02:38:14 #230
252108 Len93
That's what she said.
pi_101846489
BigTasty. ;(
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_101852688
Vind de 1955 wel lekker alleen eet hij lastig en vet druipt er aan alle kanten uit. :D
pi_101853827
Dat vlees is zo 'vet' omdat er een laag kruidenboter op dat vlees zit. Die smelt uiteraard tijdens het bakken, en daar krijg je al dat vet van :9
pi_101857432
quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!



JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron
pi_101859167
Nostalgie _O_
pi_101860994
Ik heb het artikel ook in de Wiki geplaatst.
pi_101861242
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het artikel ook in de Wiki geplaatst.
Niet echt handig ;) Niemand gebruikt die Wiki's nog nu je "een volgend topic openen" kunt gebruiken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101861551
Ja, daar heb je een heel goed punt. Ik plaats hem nu alsnog in de OP.
pi_101861698
ik dacht dat de 1955 bbqsaus had maar zie op het plaatje een gelige saus.... wat is dat?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101862198
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat de 1955 bbqsaus had maar zie op het plaatje een gelige saus.... wat is dat?
Volgens de site is het speciale 1955 saus...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101864811
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat de 1955 bbqsaus had maar zie op het plaatje een gelige saus.... wat is dat?
t smaakt naar BBQsaus.. maar dan met kleurstoffen er bij in denk ik
  maandag 12 september 2011 @ 19:39:19 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101869163
Ik las ergens anders dat het bbq-saus + ketchup was ofzo? Vond het niet echt lekker ofzo.
In ieder geval is de saus van de Big Tasty echt goddelijk _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 12 september 2011 @ 19:48:04 #242
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101869626
Zo jammer dat de Big Tasty weg is. Als ik al zo hoor dat het vet er uit alle kanten uitdruipt hoef ik die 1955 niet te proeven :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101870786
1955 > Tasty
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 12 september 2011 @ 21:24:13 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101875648
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef JustinK het volgende:
1955 > Tasty
Ga ergens anders trollen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 12 september 2011 @ 21:31:04 #245
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101876116
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef JustinK het volgende:
1955 < Tasty
fixed
Niet altijd serieus
pi_101887626
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens de site is het speciale 1955 saus...
Dat is eigenlijk slecht dat dat er zo staat. Je moet toch immers weten wat erop zit? :9
Het is zogeheten 'smokey barbequesauce'. Zo staat het op de saustube geloof ik.
En er zit ook ketchup op ja. Die staat verder los van die andere saus :+
pi_101887705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:30 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk slecht dat dat er zo staat. Je moet toch immers weten wat erop zit? :9
Het is zogeheten 'smokey barbequesauce'. Zo staat het op de saustube geloof ik.
En er zit ook ketchup op ja. Die staat verder los van die andere saus :+
Naja Big Mac saus is ook Big Mac saus... ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:41:42 #248
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101897346
gratis hamburgers!!!!!!!!!!!!
BAM dit is 3KB
pi_101898244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Loll het volgende:
gratis hamburgers!!!!!!!!!!!!
die had ik net + een qp. wat is een hamburger toch ontzettend saai -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101899258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Loll het volgende:
gratis hamburgers!!!!!!!!!!!!
ja.. bij iedere bestelling vanaf 1 euro toch 1 amburger? :D
  donderdag 15 september 2011 @ 16:00:26 #251
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101979533
Jammer dat ze hier in NL niet de geweldige McWings hebben die ze in Hong Kong wel hebben...
  donderdag 15 september 2011 @ 16:31:21 #252
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101980456
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat ze hier in NL niet de geweldige McWings hebben die ze in Hong Kong wel hebben...
Of de Chicken Aurora uit Japan :9~
(om 4 uur in de nacht even maccen _O- )
  donderdag 15 september 2011 @ 16:45:20 #253
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101980910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Of de Chicken Aurora uit Japan :9~
(om 4 uur in de nacht even maccen _O- )
Helaas geen McDonald's bezocht toen ik 10 jaar geleden in Japan was, maar de eerstvolgende keer dat ik er ben zal ik er zeker heengaan.

Was vorige week even in Turkije dus daar ook even naar de Mac geweest. Prijzen liggen er ongeveer gelijk als hier, maar dan heb je wel een grotere beker drinken, een grotere portie french fries, en gewoon gratis saus. Helaas ook geen McWings.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:47:22 #254
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_101980974
Wat zijn mcWings? Wanneer ik in HK ben ga ik sowieso niet naar de Mac :')
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  donderdag 15 september 2011 @ 16:50:35 #255
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101981084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Rijstbal het volgende:
Wat zijn mcWings? Wanneer ik in HK ben ga ik sowieso niet naar de Mac :')
ach als je er wat langer bent kan het lekker zijn hoor.
Deed het zelf vaak genoeg toen ik 4 tot 6 weken in Japan was ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 17:01:54 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101981474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Rijstbal het volgende:
Wat zijn mcWings? Wanneer ik in HK ben ga ik sowieso niet naar de Mac :')
Ik wel. Het is er spotgoedkoop en meestal van erg hoge kwaliteit (vergeleken met NL). Daarnaast hebben ze een veel groter aanbod.

Als ik in HK ben eet ik vrijwel alle soorten keukens (thais, vietnamees, koreaans, japans, cantonees, shanghainees, amerikaans, etc etc....), maar aangezien je 3x per dag 'buiten' eet, kom je ook wel vrij regelmatig even bij een Mac terecht.

Waarom ook niet!?
pi_102058723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik wel. Het is er spotgoedkoop en meestal van erg hoge kwaliteit (vergeleken met NL). Daarnaast hebben ze een veel groter aanbod.

Als ik in HK ben eet ik vrijwel alle soorten keukens (thais, vietnamees, koreaans, japans, cantonees, shanghainees, amerikaans, etc etc....), maar aangezien je 3x per dag 'buiten' eet, kom je ook wel vrij regelmatig even bij een Mac terecht.

Waarom ook niet!?
Ik kan het goed snappen hoor, als ik een wat exotischer land ben met een hele andere keuken heb ik ook welles zin in de mac hoor! :Y
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:18:30 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102059759
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef LDS het volgende:

[..]

Ik kan het goed snappen hoor, als ik een wat exotischer land ben met een hele andere keuken heb ik ook welles zin in de mac hoor! :Y
Yeah, in 2001 waren we vanuit HK een weekje naar Thailand gegaan met zo'n georganiseerde reis, dus we aten 3x per dag chinees eten... :N

Toen we terug waren had ik zo'n behoefte aan patat/burgers dat ik 4 McCrispy Burger menu's heb gehaald binnen 2 dagen :P
pi_102060514
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef LDS het volgende:
Zo jammer dat de Big Tasty weg is. Als ik al zo hoor dat het vet er uit alle kanten uitdruipt hoef ik die 1955 niet te proeven :')
Big Tasty was veel vetter dan die 1955. :')
pi_102060719
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

Big Tasty was veel vetter dan die 1955. :')
675 (1955) kcal vs. 900+ kcal (Tasty) :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:56:19 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102061024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, in 2001 waren we vanuit HK een weekje naar Thailand gegaan met zo'n georganiseerde reis, dus we aten 3x per dag chinees eten... :N

Toen we terug waren had ik zo'n behoefte aan patat/burgers dat ik 4 McCrispy Burger menu's heb gehaald binnen 2 dagen :P
Drie keer per dag chinees in thailand?
Jij hebt wat gemist..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102061071
Ik ben in diepe rouw. De big tasty is niet meer :( (ja ik kom er nu pas achter)

en die 1955 is niet te nassen..
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:22 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102061097
De big king is sowieso beter
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:01:14 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102061197
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Drie keer per dag chinees in thailand?
Jij hebt wat gemist..
I know.... maar blijkbaar zijn chinezen op groepsreis nogal kieskeurig wat betreft eten en willen ze dus gewoon chinees eten. Alhoewel we in Japan wel een paar keer japans aten gelukkig... :P

Toen we weer terug in HK waren zijn we zelf gewoon naar een goed Thais restaurant geweest trouwens :P Pannekoekjes eten enzo... :9
pi_102061887
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

Big Tasty was veel vetter dan die 1955. :')
Ik bedoel dat het vet er zo uitloopt :'). Heb het verder niet over de calorieen!

En Yi-Long, het is allemaal zeer herkenbaar. Pas nog met school naar Griekenland geweest(niet zo heel exotisch, maar soit), maar in ieder geval elke dag Vlees met rijst als eten. Toen ik thuis kwam had ik zin in twee dingen: MacDonalds en Chinees :Y)
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 18 september 2011 @ 01:33:24 #266
306949 dude1986
Always bored...
pi_102081984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Helaas geen McDonald's bezocht toen ik 10 jaar geleden in Japan was, maar de eerstvolgende keer dat ik er ben zal ik er zeker heengaan.

Was vorige week even in Turkije dus daar ook even naar de Mac geweest. Prijzen liggen er ongeveer gelijk als hier, maar dan heb je wel een grotere beker drinken, een grotere portie french fries, en gewoon gratis saus. Helaas ook geen McWings.
Die mckofte in turkije is zo nietnormaallekker...
  zondag 18 september 2011 @ 01:47:19 #267
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102082461
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Die mckofte in turkije is zo nietnormaallekker...
Damn, had ik dus eerder moeten weten. Had nu een grilled chickenburger ofzo te pakken. Was ook wel OK hoor, maar niet heel bijzonder.

Ik heb wel een paar keer 'gewone' kofte gehad, en idd erg lekker ... :)
pi_102183120
Krijg honger...
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_102198390
Bonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_102198691
quote:
*O* *O* *O*
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:| }:|
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:| }:| }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102199344
Die McRib ziet er lekker uit zeg :9~

Nooit gehad though...

Een aantal lijken me ook best goedkoop, hoewel ik de prijzen niet precies ken hier...

[ Bericht 22% gewijzigd door Iemand91 op 20-09-2011 22:16:45 ]
pi_102200068
De chili chicken burger staat er trouwens ook bij _O_ _O_ _O_

Omg.... hou me tegen, hou me tegen! :9~
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:33:28 #273
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102200492
Alweer iets waar Duitsland dus beter in is dan NL: de McDonald's.
pi_102212320
Wat voor sausje zit er op de 1955?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_102212537
bbqsaus en ketchup -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102212565
heeft de Big Tasty al genoeg stemmen voor een terugkomst? 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 21 september 2011 @ 12:11:28 #277
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102213903
overigens wanneer kunnen we het McCafe concept in NL verwachten?
In Japan soms van gebruik gemaakt om af te koelen in de zomer
even een Latte Macchiato naar binnen werken terwijl je op de laptop bezig bent (voornamelijk routebeschrijving opzoeken :+ ) :)
  woensdag 21 september 2011 @ 12:23:24 #278
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102214276
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
overigens wanneer kunnen we het McCafe concept in NL verwachten?
In Japan soms van gebruik gemaakt om af te koelen in de zomer
even een Latte Macchiato naar binnen werken terwijl je op de laptop bezig bent (voornamelijk routebeschrijving opzoeken :+ ) :)
Is al eens getest in Eindhoven en niet erg succesvol bevonden volgensmij. Het Mccafe werd daar gesloopt. :P
Niet altijd serieus
  woensdag 21 september 2011 @ 12:27:13 #279
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102214378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
overigens wanneer kunnen we het McCafe concept in NL verwachten?
In Japan soms van gebruik gemaakt om af te koelen in de zomer
even een Latte Macchiato naar binnen werken terwijl je op de laptop bezig bent (voornamelijk routebeschrijving opzoeken :+ ) :)
Ik ken het uit Hong Kong en is ideaal. De mensen die ik erover sprak vonden het als ze heel eerlijk waren ook nog eens beter en goedkoper dan de Starbucks. Zelf ging ik er vaak even zo'n Dark Chocolate Cake (punt taart) halen voor 2 euro ofzo. Lekker man.
  woensdag 21 september 2011 @ 12:36:18 #280
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102214609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ken het uit Hong Kong en is ideaal. De mensen die ik erover sprak vonden het als ze heel eerlijk waren ook nog eens beter en goedkoper dan de Starbucks. Zelf ging ik er vaak even zo'n Dark Chocolate Cake (punt taart) halen voor 2 euro ofzo. Lekker man.
most likely zijn wij de mensen met Azie ervaringen :+ ?
mja was heerlijk om te chillen daar. Deed het ook om te wachten tot de HMV in Shibuya openging. Ik en me reisgenoot wilde deze singles per se Halen :+


pi_102215410
Ik bestelde laatst een 1955. Ik had hem in duitsland al een keer gehad maar vond niet echt lekker maar ik had zo'n gevoel; dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

En lekker dat die was! :D ze hadden hem helemaal vers gemaakt, duurt wel 10 minuten maar dan had je ook echt een verrukkelijke burger! :o
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102264461
Het assortiment is binnenkort weer aardig gevuld trouwens, vanaf dinsdag de Chicken Saté, in oktober komt de winnaar van die burgercampagne. Er komen ook 2 nieuwe Flurry's. Kitkat komt terug in plaats van Lion en een hele nieuwe. Een echte Nederlandse :9 :9
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:10 #283
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102264768
lange vinger flurry? of flurry koetjes reep?
BAM dit is 3KB
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:49 #284
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
  donderdag 22 september 2011 @ 16:59:34 #285
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102264828
die is er nog steeds
BAM dit is 3KB
  donderdag 22 september 2011 @ 17:00:32 #286
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102264876
oh :P
ga eigenlijk alleen in het buitenland naar de mac :+
pi_102268714
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft de Big Tasty al genoeg stemmen voor een terugkomst? 8-)


Gaat de goede kant op :)

http://www.bigtastymoetterug.nl/
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_102271836
Flurry pepernoot? Vind het vreemd dat die nog nooit is langsgekomen.
Eerst denken, dan typen
pi_102272066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef JustinK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaat de goede kant op :)

http://www.bigtastymoetterug.nl/
weet niet of die stemmen helpen maar iedere keer als ik dat plaatje zie denk ik :9~ O+ ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102272088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef Piger het volgende:
Flurry pepernoot? Vind het vreemd dat die nog nooit is langsgekomen.
Ow ja of speculaas :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 22 september 2011 @ 20:58:29 #291
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102274726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet niet of die stemmen helpen maar iedere keer als ik dat plaatje zie denk ik :9~ O+ ;(
Ik ook als ik die foto op dat menu-bord in de McDonalds zie, maar als je dan eenmaal dit krijgt valt het toch weer tegen (qua smaak natuurlijk niet).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_102283713
Ik ben benieuwd wat de reactie is als ze die petitie werkelijk gaan aanbieden :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:03:28 #293
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102286770
"Nee, sorry."
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_102370251
Is er al bekend wat de winnaar van de burgercampagne is? (hoop zo op de Deluxe)
pi_102370636
Die is al bekend ja. En helaas voor jou ga en mag ik nog niks zeggen :9 Hij komt vanaf 18 oktober als ik me niet vergis.
pi_102371027
het zou wel heel raar lopen als het niet de Deluxe zou zijn. in de eerste peilingen had ie een voorsprong van jewelste *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102371119
Wie weet! Even afwachten nog. In het nieuwe crewtopic staan de komende acties op een rijtje :7
pi_102372431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ook als ik die foto op dat menu-bord in de McDonalds zie, maar als je dan eenmaal dit krijgt valt het toch weer tegen (qua smaak natuurlijk niet).
[ afbeelding ]
Zo krijg je meestal de burgers bij de mac :')
Of dat het lijkt dat ze er al een paar uur liggen dat het hele broodje nat/klef is
  maandag 26 september 2011 @ 13:15:00 #299
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102395716
Sinds wanneer is de McChicken 2 euro?

Hier in Delft was ie ineens 2 euro per stuk. O+
Niet altijd serieus
pi_102396036
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Sinds wanneer is de McChicken 2 euro?

Hier in Delft was ie ineens 2 euro per stuk. O+
alleen bij jou ws
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102396357
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Sinds wanneer is de McChicken 2 euro?

Hier in Delft was ie ineens 2 euro per stuk. O+
Oh das wel heul ideaal!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')